Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część - Strona 73 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-06, 15:57   #2161
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Co tak ucichło?
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:00   #2162
aniany
Rozeznanie
 
Avatar aniany
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: USA, czasami Polska....
Wiadomości: 606
GG do aniany
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Witajcie poswiatecznie

Chcialam zakomunikowac ze jajka do ust mam juz u siebie. Pranie, prosze napisz mi na priv adres pod ktory mam wyslac przesylke.

Nie nadrobie wszystkiego o czym pisalyscie.... za duzo Widzialam posty o usuwaniu zebow. Jakoze, sama niedawno mialam usuwane 2 zeby madrosci powiem Wam ze nie bylo tak zle. Bylo to pod narkoza ogolna, 1 zab troszeczke wyrosniety, drugi calkowicie w dziasle. Caly zabieg trwal moze z 30 min., ale zanim sie obudzilam i doszlam do siebie, to w domu bylam po jakichs 3 godzinach. Dyskomfort byl, bylam spuchnieta przez okolo tydzien, ale gdybym miala sie poddac jeszcze raz takiemu zabiegowi, to poszlabym i nawet dzisiaj. Nic strasznego zreszta ja do dentysty zawsze lubialam chodzic.

U nas wiosna i lato w pelni. Goraco i duszno. Moja alergia na pylki, trawy i drzewa tez w pelni.... musze sie wybrac znow do lekarza po tabletki, bo wszystkie bez recepty na mnie nie dzialaja.

A i pochwale sie Wam z wyjazdu swiatecznego wrocilam z pierscionkiem na palcu
__________________
"Najwazniejsze, co ojciec moze zrobic dla swojego dziecka, to byc dobrym mezem dla jego mamy."
aniany jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:00   #2163
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Ilonko trzymam za pieska
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:04   #2164
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
A i pochwale sie Wam z wyjazdu swiatecznego wrocilam z pierscionkiem na palcu
gratulacje! Zazdroszczę jak cholera
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:07   #2165
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Aniu gratuluje
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:11   #2166
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
A i pochwale sie Wam z wyjazdu swiatecznego wrocilam z pierscionkiem na palcu
Gratulacje!
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:27   #2167
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Czesc dziewczyny
Wybaczcie,ale tak piate przez dzisiate podczytywalam i moglam cos przeoczyc

Sel sliczna jestes jak zwykle

Ilonko
moze psiaka wziely wiosenne amory zakochal sie ,polecial za nia ,a jak dostanie kosza to wroci w koncu 10 lat to jeszcze nie tak duzo zeby go psia demencja juz wziela i drogi do domu zapomnial ,a na "odchodzenie" to chyba jeszcze za wczesnie


Aniany gratuluje ze mnie to sierota faktycznie jest,nawet nie wiedzialam,ze Ty masz u swego boku Tz'ta kurcze moze jeszcze na wesele sie zalapie jak wyjade


Spotkalam sie dzis z Paula, ale z niej kruszynka
Sprawia wrazenie spokojnej ,ale czuc to "licho za pazucha"
No i czulam sie przy niej jak stara baba
I jakich slicznosci dostalam
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:28   #2168
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Dzien dobry!
witam po swietach!

ja tez dzisiaj mialam kiepska noc, bo mala poplakiwala przez sen i nie mogla usnac.

Selene ty slicznotko! a w tym blondzie to naprawde pieknie wygladalas! napatrzec sie nie moge

informuję, ze odbyłam dzis ok 3 godzinne baaardzo mile spotkanie z Kamilanną na poczatku mialam stresa ale bardzo fajnie sie rozmawialo, i szybko zapomnialam, ze sie czegokolwiek obawialam.
Kamila to bardzo sympatyczna, madra kobitka

edit: Kamilanna co ty opowiadasz! ze ja wygladam jak malolata to nie uprawnia cie do myslenia o sobie jak o starej. lanie zaraz bedzie
a ja w domu zobaczylam, ile tam tego wszystkiego jest no i jajeczka

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-04-06 o 16:30
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:30   #2169
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Ania, gratki!

Kamilanna, Paula,
a zdjęcia macie?
Ja się dziś widzę z Angelkiem, ale to już nie sensacja ...
kamilawu jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:33   #2170
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
informuję, ze odbyłam dzis ok 3 godzinne baaardzo mile spotkanie z Kamilanną na poczatku mialam stresa ale bardzo fajnie sie rozmawialo, i szybko zapomnialam, ze sie czegokolwiek obawialam.
Kamila to bardzo sympatyczna, madra kobitka

Faktycznie cos w tym jest nawet randek tak nie przezywalam jak dzisiejsze spotkanie

---------- Dopisano o 16:33 ---------- Poprzedni post napisano o 16:31 ----------

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Ania, gratki!

Kamilanna, Paula,
a zdjęcia macie?
Ja się dziś widzę z Angelkiem, ale to już nie sensacja ...
Taka paskudna pogoda byla ,ze nie bylo jak cykac zdjec zreszta i tak z tego wszystkiego zapomnialam aparatu
Nastepnym razem nie daruje aparat bedzie i reportaz takze

Paulo jajeczka tak na oslode
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:34   #2171
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Jakie znowu jajeczka? Ten wątek jest ostatnio strasznie monotematyczny
kamilawu jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:35   #2172
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Kamila zdjec nie ma ja mialam brac aparat, ale ze zwzgledu na wczesniejszy wyjazd z domu, zapomnialam. nastepnym razem wezme, moze uda sie pospacerowac po parku w ladna pogode, bo dzisiaj padalo i chlodno bylo.

jajeczka czekoladowe hehe. a ty juz o czym pomyslalas

a w ogole to lepiej ze nie bylo zdjec dzisiaj. po powrocie do domu spojrzalam w lustro podklad mi sie zwarzyl, chyba od wilgoci w powietrzu.

no i zanioslam papiery do przedszkola wreszcie.

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-04-06 o 16:36
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:35   #2173
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Aniany gratuluje ze mnie to sierota faktycznie jest,nawet nie wiedzialam,ze Ty masz u swego boku Tz'ta kurcze moze jeszcze na wesele sie zalapie jak wyjade


Spotkalam sie dzis z Paula, ale z niej kruszynka
Sprawia wrazenie spokojnej ,ale czuc to "licho za pazucha"
No i czulam sie przy niej jak stara baba
I jakich slicznosci dostalam
Cwaniara

tak właśnie podejrzewałam, że Paula tylko z pozoru jest taka stonowana


Aniany... a czy ja mogę bezczelnie zapytać w jakim przedziale wiekowym jesteś? Zupełnie nie ma to związku z dzisiejszą dobrą nowiną zwyczajnie jestem ciekawa, nie mam punktu odniesienia jak chodzi o Ciebie (czy ja już o to pytałam? jeśli tak to przepraszam, nie pamiętam...)


Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość

Faktycznie cos w tym jest nawet randek tak nie przezywalam jak dzisiejsze spotkanie
Taaaa ja to samo miałam przed spotkaniem krakowskim Angelka i Kamilę i Frenkę już znam osobiście a i tak mam lekkiego schiza przed niedzielą ale tylko takiego leciutkiego
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:36   #2174
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Jakie znowu jajeczka? Ten wątek jest ostatnio strasznie monotematyczny


czekoladowe
Nawet nie wiedzialam, ze moze byc tyle rodzajow jajek
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:41   #2175
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Violl a czy ja nigdy nie wspominalam ze jestem narwana? tylko staram sie zachowywac jak nalezy bo mamie nie wypada
no i nieco spowaznialam.
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:45   #2176
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Ja się dziś widzę z Angelkiem, ale to już nie sensacja ...
Ja też chcę
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:46   #2177
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
jajeczka czekoladowe hehe. a ty juz o czym pomyslalas
Niiiiiiiiiic, takie tam ...
Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Taaaa ja to samo miałam przed spotkaniem krakowskim Angelka i Kamilę i Frenkę już znam osobiście a i tak mam lekkiego schiza przed niedzielą ale tylko takiego leciutkiego
Przestań, bo przez ciebie też zacznę się nakręcać

---------- Dopisano o 16:46 ---------- Poprzedni post napisano o 16:46 ----------

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Ja też chcę
Dziś, 17.30, klubokawiarnia, wpadaj
Właśnie, muszę się zbierać.
kamilawu jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:47   #2178
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

I krakowskie spotkanie też chcę
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:55   #2179
angel of sadness
Zadomowienie
 
Avatar angel of sadness
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 1 498
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
A i pochwale sie Wam z wyjazdu swiatecznego wrocilam z pierscionkiem na palcu
gratulacje

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Taaaa ja to samo miałam przed spotkaniem krakowskim Angelka i Kamilę i Frenkę już znam osobiście a i tak mam lekkiego schiza przed niedzielą ale tylko takiego leciutkiego
jakie schizować? Violuś, przestań (no dobra ja też się troszeczkę stresuję) Czy pisałam już, że nie mogę się doczekać niedzieli?

Fanka wsiadaj na zająca i kicaj, do 17:30 jest jeszcze trochę czasu
angel of sadness jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:55   #2180
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
I krakowskie spotkanie też chcę
Fanka, ładuj się w pociąg i przyjeżdżaj Połączenie masz bezpośrednie

Angel, nie gadaj tyle, tylko się zbieraj Nie będę znowu na ciebie czekać

Edytowane przez kamilawu
Czas edycji: 2010-04-06 o 16:57
kamilawu jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:58   #2181
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Fanka, ładuj się w pociąg i przyjeżdżaj Połączenie masz bezpośrednie
No niestety, z Ingolstadt bezpośredniego nie ma Ale niech tylko kolejna okazja będzie...
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 16:59   #2182
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Udalo mi sie tylko sfotografowac miejsce spotkania
dowod na to ,ze mialysmy pecha co do pogody
pozniej poszlysmy do pizzerii

Foto z telefonu ,a na nim fontanna przy Ratuszu
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:08   #2183
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Udalo mi sie tylko sfotografowac miejsce spotkania
dowod na to ,ze mialysmy pecha co do pogody
pozniej poszlysmy do pizzerii

Foto z telefonu ,a na nim fontanna przy Ratuszu
Tam też chcę
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:11   #2184
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Kamilanna ale dlugo na mnie nie czekalas tam w tym deszczu, mam nadzieje
F_F glód wyjazdow?
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:12   #2185
aniany
Rozeznanie
 
Avatar aniany
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: USA, czasami Polska....
Wiadomości: 606
GG do aniany
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Dziekuje dziewczyny za gratulacje.
Po lampeczce dla kazdej z Was

Viol, ja jestem rocznik '86.
I wiesz co, Ty tez sie tego doczekasz Pewnie bedziesz nastepna na watku ktora sie bedzie taka wiadomoscia chwalic - czego Ci z calego serca zycze !

Kamilanna wiesz rozczaruje Cie, bo wesele to raczej w Polsce bedzie , i zadna tam sierota z Ciebie, po prostu raczej nigdy nie rozpisywalam sie tutaj na watku na temat TZ. Tym bardziej ze my na odleglosc zyjemy, jak do tej pory, wiec wiesz, nie bylo wiele okazji by o nim pisac.

Zazdraszczam Wam spotkan !!! Robcie zdjecia tak na pamiatke

Aaa, i co mialam jeszcze.... Selene, piekne zdjecia pokazujesz tutaj, widoki cudne, az mi sie zamarzylo posmigac na nartach.
__________________
"Najwazniejsze, co ojciec moze zrobic dla swojego dziecka, to byc dobrym mezem dla jego mamy."
aniany jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:17   #2186
n123
Raczkowanie
 
Avatar n123
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: łdz
Wiadomości: 63
Question Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Będzie o minerałach pytanko. Posiadam podkład EDM fairly light (beige) lecz jest ciut za ciemny, czy w związku z tym powinnam zakupić sunkissed fair (beige)? Teoretycznie jest jaśniejszy (tak wynika z opisu) lecz prawdę mówiąc wydaje mi się ciemniejszy (na zdjęciu). A może coś pomyliłam... Jeśli ktoś mógłby mi pomóc i odpowiedzieć to byłabym wdzięczna
n123 jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:18   #2187
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Kamilanna ale dlugo na mnie nie czekalas tam w tym deszczu, mam nadzieje
F_F glód wyjazdow?
Sama widzialas ,ze sie schowalam pod filarem wczesniej sie po centralu poszwendalam wiec nie bylo zle
Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
Kamilanna wiesz rozczaruje Cie, bo wesele to raczej w Polsce bedzie , i zadna tam sierota z Ciebie, po prostu raczej nigdy nie rozpisywalam sie tutaj na watku na temat TZ. Tym bardziej ze my na odleglosc zyjemy, jak do tej pory, wiec wiesz, nie bylo wiele okazji by o nim pisac.
Cos mi swita ,ze faktycznie cos pisalas o zyciu na odleglosc
W takim razie przepraszam,bo mam kiepska pamiec
A juz myslalam, ze zatancze na Twoim weselu
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:22   #2188
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
F_F glód wyjazdow?
Chyba tak
Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
A juz myslalam, ze zatancze na Twoim weselu
Prawie się udało wkręcić
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:27   #2189
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Chyba tak

Prawie się udało wkręcić
no widzisz, juz myslalam,ze mi sie uda
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-06, 17:40   #2190
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy o minerałach i nie tylko X część

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Violl a czy ja nigdy nie wspominalam ze jestem narwana? tylko staram sie zachowywac jak nalezy bo mamie nie wypada
no i nieco spowaznialam.
Wspominałaś ale mnie chodzi o to że masz "pazura" takiego... kobiecego taka zalotna i tak dalej...


Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
I krakowskie spotkanie też chcę
Więc melduj się w Krakowie w sobotę o 21, po wykładach Cie zgarnę i w nd pojedziesz ze mną i z Frenką do Przemyśla

edit: a nieeee, sorry, to w pt kończę o 21 w sobotę o 15


Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
Viol, ja jestem rocznik '86.
I wiesz co, Ty tez sie tego doczekasz Pewnie bedziesz nastepna na watku ktora sie bedzie taka wiadomoscia chwalic - czego Ci z calego serca zycze !
A to tylko rok starsza ode mnie jestes
doczekam się, kiedyś napewno ale czy będę następna - się okaże może TŻ się dopiero za 20 lat ogarnie



Booooożeeeeee nóg nie czuję po tej dzisiejszej siłowni
(i tu przypomina mi się kawał... Idą dwie mrówki przez pustynię. Jedna mówi: nie czuję nóg. Na to druga: to powąchaj moje... )
__________________

310813

Edytowane przez Viollet87
Czas edycji: 2010-04-06 o 17:42
Viollet87 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:59.