Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-07-23, 20:45   #1
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12

3 kolorowa fryzurka


Pani Grażynko, mam włosy w kolorze ciemny brąz, są pocieniowane ale średniej długości.Ostatnio słyszałam o nowym sposobie farbowania włosów(poziomo),na 3 kolory , od dołu inne,póżniej inny kolor a od czubka głowy jeszcze inny. Bardzo chciałabym tak pofarbować włosy ale zupełnie nie wiem jakie powinnam zastosować kolory i w jakiej kolejności.Czy mogłaby mi Pani coś zaproponować(może jakieś zdjęcia)? Dziękuje i czekam z niecierpliwością!
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 20:45   #2
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12
3 kolorowa fryzurka

Pani Grażynko, mam włosy w kolorze ciemny brąz, są pocieniowane ale średniej długości.Ostatnio słyszałam o nowym sposobie farbowania włosów(poziomo),na 3 kolory , od dołu inne,póżniej inny kolor a od czubka głowy jeszcze inny. Bardzo chciałabym tak pofarbować włosy ale zupełnie nie wiem jakie powinnam zastosować kolory i w jakiej kolejności.Czy mogłaby mi Pani coś zaproponować(może jakieś zdjęcia)? Dziękuje i czekam z niecierpliwością!
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 21:43   #3
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

Rozumiem ze masz naturalny kolor włosw?
Wchwili obecnej jest wieli sposobów wykonywania balejazy:panelowo, horyzontalnie i wiele, wiele innych.Ale tylko fryzjer potrafi ten zabieg wykonac,więc radze zasiegnac porady jakiegos fachowca, boto naprawde skomplikowany zabieg.
pozdrawiam
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 21:43   #4
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

Rozumiem ze masz naturalny kolor włosw?
Wchwili obecnej jest wieli sposobów wykonywania balejazy:panelowo, horyzontalnie i wiele, wiele innych.Ale tylko fryzjer potrafi ten zabieg wykonac,więc radze zasiegnac porady jakiegos fachowca, boto naprawde skomplikowany zabieg.
pozdrawiam
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 22:06   #5
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12
Re: 3 kolorowa fryzurka

Własnie wiem,że to skomplikowane farbowanie zdaję sobie także sprawę że, niekażdy fryzjer wie jak to zrobić .Może ma Pani adresy do profesjonalnych fryzjerów w woj.lubelskim bo ostatnio moja koleżanka była na takiej koloryzacji i wyglądała jakby jej farba się na czubku głowy wylała ,a ja widziałam to w jakiejś gazecie i wyglądało to zupełnie inaczej (teraz nie moge znaleźć),nie wiem nawet jak takie farbowanie się nazywa.Proszę o pomoc!
Ps. Może być zdjęcie wówczas je wydrukuję i pójde z nim do fryzjera.
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 22:06   #6
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12
Re: 3 kolorowa fryzurka

Własnie wiem,że to skomplikowane farbowanie zdaję sobie także sprawę że, niekażdy fryzjer wie jak to zrobić .Może ma Pani adresy do profesjonalnych fryzjerów w woj.lubelskim bo ostatnio moja koleżanka była na takiej koloryzacji i wyglądała jakby jej farba się na czubku głowy wylała ,a ja widziałam to w jakiejś gazecie i wyglądało to zupełnie inaczej (teraz nie moge znaleźć),nie wiem nawet jak takie farbowanie się nazywa.Proszę o pomoc!
Ps. Może być zdjęcie wówczas je wydrukuję i pójde z nim do fryzjera.
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 22:45   #7
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

Postaram sie cos dowiedzieć. obiecuje!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-23, 22:45   #8
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

Postaram sie cos dowiedzieć. obiecuje!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-05, 21:32   #9
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12
Re: 3 kolorowa fryzurka

Pani Grażynko,czy może mi Pani pomóc czy mam szukać w innych źródłach???

Pozdrawiam
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-05, 21:32   #10
Zofijka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 12
Re: 3 kolorowa fryzurka

Pani Grażynko,czy może mi Pani pomóc czy mam szukać w innych źródłach???

Pozdrawiam
Zofijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-05, 21:52   #11
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

witam!
nie jest łatwo awłasciwie prawie nie jest mozliwe azebym znalazła ci i wziela odpowiedzialnosc za salon w lubuskim.co prawda pytalam juz pare osob lecz sa urlopy, i nie ma tych osob ktore mogłyby cokolwiek polecic!
ja mieszkam w gliwicach. mysle ze powinnas zasiegnac wiadomosci od osoy ktora ma taki dobrze wykonany balejaz, i to bedzie najbardziej wiarygodne zrodło. a pozatym w jakiej miejcowosci mieszkasz?
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-05, 21:52   #12
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

witam!
nie jest łatwo awłasciwie prawie nie jest mozliwe azebym znalazła ci i wziela odpowiedzialnosc za salon w lubuskim.co prawda pytalam juz pare osob lecz sa urlopy, i nie ma tych osob ktore mogłyby cokolwiek polecic!
ja mieszkam w gliwicach. mysle ze powinnas zasiegnac wiadomosci od osoy ktora ma taki dobrze wykonany balejaz, i to bedzie najbardziej wiarygodne zrodło. a pozatym w jakiej miejcowosci mieszkasz?
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-06, 15:49   #13
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Sorki, ze ja nie na temat, ale bardzo sie zdziwilam, kiedy przeczytalam, ze Ty tez jestes z Gliwic, Grazynko . Witam kolejna Gliwiczanke-Wizazanke. Zafaaajniscie
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-06, 15:49   #14
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Sorki, ze ja nie na temat, ale bardzo sie zdziwilam, kiedy przeczytalam, ze Ty tez jestes z Gliwic, Grazynko . Witam kolejna Gliwiczanke-Wizazanke. Zafaaajniscie
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-06, 17:57   #15
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

no ja tez sie baaardzo ciesze!!
to serdecznie zapraszm do mnie nakawusie i moze na konsultacje!!
grazka!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-06, 17:57   #16
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

no ja tez sie baaardzo ciesze!!
to serdecznie zapraszm do mnie nakawusie i moze na konsultacje!!
grazka!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:10   #17
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Sorki, ze nie odpisalam, ale zniknelam z Gliwic na kilka dni. Bardzo mi milo, ale nie wiem czy sprawdzalas moj profil - mam 16 latek. Ponawiasz propozycje ?
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:10   #18
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Sorki, ze nie odpisalam, ale zniknelam z Gliwic na kilka dni. Bardzo mi milo, ale nie wiem czy sprawdzalas moj profil - mam 16 latek. Ponawiasz propozycje ?
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:18   #19
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka


oczywiscie ze aktualne1
na mojej stronie www sa na mnie namiary gdzie mnie znalezc , zadzwon i juz!to napijemy sie herbaty albo wody mineralnej!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:18   #20
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka


oczywiscie ze aktualne1
na mojej stronie www sa na mnie namiary gdzie mnie znalezc , zadzwon i juz!to napijemy sie herbaty albo wody mineralnej!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:26   #21
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Hihi, no dopsze, a mam rozumiec, ze umowimy sie tam u Ciebie, tak?? Bo ja w sumie ten tydzien mam caly wolny. A Ty??
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:26   #22
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Hihi, no dopsze, a mam rozumiec, ze umowimy sie tam u Ciebie, tak?? Bo ja w sumie ten tydzien mam caly wolny. A Ty??
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:34   #23
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

oczywiscie ze umnie nie ma to jak konsultacja na "zywo"!
jestem do czwartku, bo potem jade na tydzien na szkolonko! czekam tylko zadzwoń pa
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 19:34   #24
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka

oczywiscie ze umnie nie ma to jak konsultacja na "zywo"!
jestem do czwartku, bo potem jade na tydzien na szkolonko! czekam tylko zadzwoń pa
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:23   #25
Scarlet
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 6
Re: 3 kolorowa fryzurka

Witam Ja tez jestem z Gliwic, bardzo sie ciesze.
Pozdrawiam
Scarlet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:23   #26
Scarlet
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 6
Re: 3 kolorowa fryzurka

Witam Ja tez jestem z Gliwic, bardzo sie ciesze.
Pozdrawiam
Scarlet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:50   #27
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Hej dziewczyny, to moze umowimy sie jakos razem, moze w srode albo w czwratek. Co Wy na to ?
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:50   #28
Magi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 67
Wyślij wiadomość przez ICQ do Magi GG do Magi
Re: 3 kolorowa fryzurka

Hej dziewczyny, to moze umowimy sie jakos razem, moze w srode albo w czwratek. Co Wy na to ?
Magi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:57   #29
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka


jak miło! zapraszam do mnie na spotkanie! moze sa tu jeszcze wizazantki z Gliwic? i okolic? moze zorganizujemy spotkanko? ja i moje stylistki bedziemy wam wyczarowywały fryzurki!pomysle niespodziankach dla was?A wogole to teraz wpadla mi mysl, od wrzesnia znowu rusza moja akademia sztuki fryzjerskiej "Laurent",poszukujemy modeli (dziewczyn, kobietek i panow)do fryzurek tych odwazniejszych dla moich technikow, ale zapewniam was nie musicie sie obawiac wlosy pracujmy na profesjonalnych produktach!i pod moja fachowa opieka!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-08-10, 21:57   #30
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: 3 kolorowa fryzurka


jak miło! zapraszam do mnie na spotkanie! moze sa tu jeszcze wizazantki z Gliwic? i okolic? moze zorganizujemy spotkanko? ja i moje stylistki bedziemy wam wyczarowywały fryzurki!pomysle niespodziankach dla was?A wogole to teraz wpadla mi mysl, od wrzesnia znowu rusza moja akademia sztuki fryzjerskiej "Laurent",poszukujemy modeli (dziewczyn, kobietek i panow)do fryzurek tych odwazniejszych dla moich technikow, ale zapewniam was nie musicie sie obawiac wlosy pracujmy na profesjonalnych produktach!i pod moja fachowa opieka!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:21.