Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-01-18, 09:28   #4921
perelka_np
Zadomowienie
 
Avatar perelka_np
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Czarnków City ;)
Wiadomości: 1 046
GG do perelka_np Send a message via Skype™ to perelka_np
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Zrobilam sobie encanto w sobote i niedziele,tzn nalozylam keratyne i prostowalam w sobote a odzywke dopiero w niedziele(zmeczona bylam w sobote)..narazie wlosy sa zbyt proste i juz tesknie za loczkami ale mam nadzieje ze po 3-4myciach beda bardziej falowane/puszyste..oto zdjecia przed i po

Ale masz piękne włosy jestem w szoku jak długość się zmieniła z dł. do zapięcia stanika do dł. do pasa ja też takie chce
__________________

Moje maleństwo 3D

Wiktorek

Następna wizyta 19.10.2012


perelka_np jest offline  
Stary 2011-01-18, 09:47   #4922
Agaaa-a
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 700
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Zrobilam sobie encanto w sobote i niedziele,tzn nalozylam keratyne i prostowalam w sobote a odzywke dopiero w niedziele(zmeczona bylam w sobote)..narazie wlosy sa zbyt proste i juz tesknie za loczkami ale mam nadzieje ze po 3-4myciach beda bardziej falowane/puszyste..oto zdjecia przed i po
Ale ściema
Zupełnie dwie rozne dziewczyny o zupełnie roznych figurach.
Agaaa-a jest offline  
Stary 2011-01-18, 09:56   #4923
_paula_20
Raczkowanie
 
Avatar _paula_20
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 183
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Agaaa-a Pokaż wiadomość
Ale ściema
Zupełnie dwie rozne dziewczyny o zupełnie roznych figurach.
też mi się tak wydaje;> nawet kolor włosów zupełnie inny;p
__________________

Happiness is a choice. And it's free. Play on.
_paula_20 jest offline  
Stary 2011-01-18, 10:26   #4924
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Agaaa-a Pokaż wiadomość
Ale ściema
Zupełnie dwie rozne dziewczyny o zupełnie roznych figurach.
Cytat:
Napisane przez _paula_20 Pokaż wiadomość
też mi się tak wydaje;> nawet kolor włosów zupełnie inny;p
Też mnie te zdjęcia nie przekonują...
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2011-01-18, 16:28   #4925
Olapara
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 21
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg krecone 03.2010.jpg (102,3 KB, 456 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg proste wlosy przed encanto 03.2010.jpg (96,4 KB, 450 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg krecone 07.2010.jpg (86,1 KB, 362 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Wlosy prostowane przed encanto 07.2010.jpg (76,9 KB, 432 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg po encanto 2011.jpg (68,9 KB, 504 załadowań)
Olapara jest offline  
Stary 2011-01-18, 17:16   #4926
anwen
Zadomowienie
 
Avatar anwen
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Zamość<->Kraków
Wiadomości: 1 186
GG do anwen
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..
przepiekne masz włosy
szczerze mówiąc to aż cięzko mi się zdecydować w której wersji podobają mi się bardziej
napisz proszę za jakiś czas jak utrzymuje Ci się efekt po prostowaniu

Ps. jestem bardzo ciekawa jak na codzień dbasz o włosy - masz jakieś swoje sposoby?
__________________
Włosomaniaczka - od 1.12.2009

od 06.2010 piję pokrzywę i olej z wiesiołka
27.10.11 -Prawo Jazdy

od 18.06.12 ćwiczę z Ewą Chodakowską

Włosy 2011-2012



Blog - Jak dbać o długie włosy?
www.anwena.blogspot.com
anwen jest offline  
Stary 2011-01-18, 17:40   #4927
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..
Zwracam honor piękne włoski ...osobiście wolę Twoje kręciołki...szkoda by mi było je prostować sporo centymetrów zyskały na prostowaniu!
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."

Edytowane przez DMkAnia
Czas edycji: 2011-01-18 o 17:41
DMkAnia jest offline  
Stary 2011-01-18, 18:26   #4928
elilalu86
Raczkowanie
 
Avatar elilalu86
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 76
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Witam wszystkich jestem posiadaczką kręconych włosów i już od pół roku "czaję się" na encanto, podglądam forum, oglądam zdjęcia. Postanowiłam jednak: w przyszłym miesiącu kupuję ten cudowny specyfik i żegnam moje kręciołki. Zastanawiam się tylko czy za nimi nie zatęsknię :P

Mam pytanie do dziewczyn, które mają już zabieg za sobą. jak układają się po nim włosy? czy zachowują się jak naturalnie proste? jeżeli zechcę je pokręcic albo zrobic fale to efekt będzie się utrzymywał czy się "odkręcą" ?
elilalu86 jest offline  
Stary 2011-01-18, 20:00   #4929
Olapara
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 21
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Zwracam honor piękne włoski ...osobiście wolę Twoje kręciołki...szkoda by mi było je prostować sporo centymetrów zyskały na prostowaniu!
Szczerze mowiac tez wole krecone wlosy ale bardzo potrzebowalam zmiane i mialam do wyboru albo encanto albo sciac je na krotko(co pewnie bym bardzo zalowala) dlatego wybralam encanto bo przynajmniej efekt krotkotrwaly jest(mam nadzieje!)
Olapara jest offline  
Stary 2011-01-18, 20:13   #4930
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Szczerze mowiac tez wole krecone wlosy ale bardzo potrzebowalam zmiane i mialam do wyboru albo encanto albo sciac je na krotko(co pewnie bym bardzo zalowala) dlatego wybralam encanto bo przynajmniej efekt krotkotrwaly jest(mam nadzieje!)
Nie, nie! Nie ścinać! Jeśli kręcone to lekko pocieniować, ale do tego potrzebny jest specjalista (fryzjer, który potrafi zająć się takimi włosami), ale takiego to ze świeczką szukać...przynajmniej u mnie
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2011-01-18, 20:20   #4931
Olapara
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 21
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez anwen Pokaż wiadomość
przepiekne masz włosy
szczerze mówiąc to aż cięzko mi się zdecydować w której wersji podobają mi się bardziej
napisz proszę za jakiś czas jak utrzymuje Ci się efekt po prostowaniu

Ps. jestem bardzo ciekawa jak na codzień dbasz o włosy - masz jakieś swoje sposoby?


Dzieki..btw uwielbiam twoj blog..moje wlosy z natury sa suche wiec mylam co 2 dzien sama odzywka(zwykle beauty formulas henna z superpharmu) a raz w tyg. normalnym szamponem z sls-ami i na 2-3 godz.trzymam maske(rozne maski ale ostatnio absolut repair l'oreala) na glowie. A przed myciem szamponem nakladam mieszanke olejow-oliwa z oliwek i olej slonecznikowy na godzine(po kokosowym twarde mi sie robia wlosy). Moje wlosy sa inne od typowo europejskich wiec zwykle odzywki bez splukiwania sa zbyt lekkie dla mnie dlatego jako leave-in stosuje normalne odzywki do splukiwania np beauty formulas avocado albo nowa matrix sleek look.. Teraz mam problem bo nie wiem jak dbac o proste wlosy..dzis zauwazylam ze tluste sa juz a wczoraj wieczorem mylam!!..nigdy nie mialam tego problemu wczesniej..
Ale sie rozpisalam!! Przepraszam za off topa btw
Olapara jest offline  
Stary 2011-01-18, 21:02   #4932
mmm3m
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 4 464
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..
Mam dokładnie takie same włosy co Ty, a nie jestem mulatką (choć jak kiedyś się opalałam to ludzie mówili, że mam nieco egzotyczną urodę- ale nie mam po kim jej mieć), przywróciłaś mi nadzieję, że Encanto może je bardzo dokładnie wyprostować. Również czekam na wieści jak długo utrzymuje się efekt (jak długo są takie proste a jak długo znośne do pokazywania - podobno po jakimś czasie robią się szopiaste).
W moim przypadku mam nadzieję, że bardzo długo. Mnie moje loki drażnią. I może w końcu zdecyduję się na zabieg gdzieś tak na wakacje.

Edytowane przez mmm3m
Czas edycji: 2011-01-18 o 21:04
mmm3m jest offline  
Stary 2011-01-18, 22:56   #4933
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

ostatnie zdjęcie
jaki to kolor?
piękne włosy!!!
Ehinokokus jest offline  
Stary 2011-01-19, 09:42   #4934
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..
no troszke rozne te fotki ale jednak mi najbardziej podobaja sie na 3 zdjeciu sa takie orginalne malo spotykane nie jedna ci zazdrosci a te proste nie robia na mnie wrazenia bo co druga osoba na ulicy ma takie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-01-19, 13:43   #4935
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

co druga?
no bez przesady
włosy cudne
Ehinokokus jest offline  
Stary 2011-01-19, 23:07   #4936
vizz28
Raczkowanie
 
Avatar vizz28
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 34
GG do vizz28
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Dziewczyny, mam pytanie.
Czy po encanto zauważyłyście u siebie łamliwość włosów U mnie niestety łamią się na potęgę ostatnio, co jest dla mnie dziwne przy odstawieniu prostownicy. Włosy z "wprasowaną" keratyną, od 2m-cy biorę ceniony Inneov p. wypadaniu; włosy wypadają "przyzwoicie", tzn. w normie, ale łamią się strasznie! Podczas mycia głowy, jak i czesania na sucho mam mnóstwo krótkich odcinków włosów (nawet poniżej 1cm) w umywalce/wannie Nie szarpię ich ręcznikiem tylko przykładam go do głowy aby odsączyć wodę z włosów, suszę zawsze chłodnym powietrzem suszarki (z jonizacją), odżywkę nakładam tuż po myciu aby zlikwidować kołtun powstały "dzięki" Hipp-owi, rozczesuję grzebieniem o szerokim rozstawieniu ząbków... nie wiem, co jest nie tak... chyba musi to być grubsza sprawa... pytam Was o to, bo podejrzewam u siebie anemię (mam też inne jej objawy) i może stąd to łamanie...? Już sama nie wiem...
__________________
zwiedzam wizaż...
_________________________ ____________
Aby być KIMŚ musisz najpierw być SOBĄ...
vizz28 jest offline  
Stary 2011-01-20, 14:34   #4937
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Być może nałożyłaś keratynę na uprzednio mocno zniszczone włosy- innej rady nie widzę. Dodatkowo - pogoda, idelanie byłoby chodzić non stop w spiętych włosach. Plus napewno anemia też swoje dokłada.
Ehinokokus jest offline  
Stary 2011-01-20, 15:00   #4938
evelinarav
Zakorzenienie
 
Avatar evelinarav
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Włochy
Wiadomości: 4 681
Send a message via Skype™ to evelinarav
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

robilam juz 2 razy encanto i mi nie wyszlo dobrze. teraz pomyslalam ze moze moglabym zamowic sobie inne preparaty keratynowe (nie encanto) np Qod.nie wiem czy jest sens. to chyba taki sam sklad?ktoras z Was probowala innej keratyny po encanto?


fryzjer mowil ze prostowanie farouk'a kosztuje u niego 250 euro i dlatego teraz jestem przerazona
evelinarav jest offline  
Stary 2011-01-20, 15:06   #4939
amavi
Raczkowanie
 
Avatar amavi
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 209
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

witam
dzisiaj przyszedł mój zestaw encanto, który zamawiałam z allegro. ale on jest chyba rozcieńczany wodą! wcześniej kupowałam już encanto i poprzedni zestaw miał dużo intensywniejszy zapach i był gęstszy, a ten jest rzadki, zapach ma delikatny i jakieś takie grudki w nim pływają, coś jakby się zważył (?)

stąd moje pytanie do dziewczyn, które ostatnio kupowały encanto, czy faktycznie ostatnimi czasy zmieniła się konsystencja i zapach encanto, czy po prostu jakiś oszust rozcieńczył je i próbuje na tym zarobić

dodatkowo zestaw nie był zabezpieczony pod nakrętką, tylko jakąś folijką była zawinięta nakrętka
__________________

Pokaż, że jesteś silniejsza od problemów.


Edytowane przez amavi
Czas edycji: 2011-01-20 o 15:09
amavi jest offline  
Stary 2011-01-20, 15:11   #4940
pscoua
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 206
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe



Cytat:
Napisane przez evelinarav Pokaż wiadomość
robilam juz 2 razy encanto i mi nie wyszlo dobrze. teraz pomyslalam ze moze moglabym zamowic sobie inne preparaty keratynowe (nie encanto) np Qod.nie wiem czy jest sens. to chyba taki sam sklad?ktoras z Was probowala innej keratyny po encanto?


fryzjer mowil ze prostowanie farouk'a kosztuje u niego 250 euro i dlatego teraz jestem przerazona
ja mialam QODa robionego miesiac temu u fryzjera..efekt przeszedl moje najsmielsze oczekiwania i jestem zdeklarowana fanka zabiegu (pisalam o tym na innym watku). co do encanto to zawiera bardzo duze ilosci formaldehydu, ktory jest rakotworcza substancja.
pscoua jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:08   #4941
pszczola2000
Rozeznanie
 
Avatar pszczola2000
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 833
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

uzywam juz chyba od miesiaca jak nie dalej szamponów Brawa ziołowych. ale upewnijcie mnie weteranke Encanto czy skład ma odpowiedni po zabiegu?
W sumie przestało mnie interesowac czy keratyna mi się wypłukuje czy nie ale ciekawi mnie czy mozna go stosowac
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=9477
__________________
Zapuszczamy i dbamy o włoski

Go włoski Go!

(70cm)

Po ENCANTO można myć włosy już po 3h!!

pszczola2000 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:39   #4942
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez vizz28 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam pytanie.
Czy po encanto zauważyłyście u siebie łamliwość włosów U mnie niestety łamią się na potęgę ostatnio, co jest dla mnie dziwne przy odstawieniu prostownicy. Włosy z "wprasowaną" keratyną, od 2m-cy biorę ceniony Inneov p. wypadaniu; włosy wypadają "przyzwoicie", tzn. w normie, ale łamią się strasznie! Podczas mycia głowy, jak i czesania na sucho mam mnóstwo krótkich odcinków włosów (nawet poniżej 1cm) w umywalce/wannie Nie szarpię ich ręcznikiem tylko przykładam go do głowy aby odsączyć wodę z włosów, suszę zawsze chłodnym powietrzem suszarki (z jonizacją), odżywkę nakładam tuż po myciu aby zlikwidować kołtun powstały "dzięki" Hipp-owi, rozczesuję grzebieniem o szerokim rozstawieniu ząbków... nie wiem, co jest nie tak... chyba musi to być grubsza sprawa... pytam Was o to, bo podejrzewam u siebie anemię (mam też inne jej objawy) i może stąd to łamanie...? Już sama nie wiem...
moja siostra ostatnio na wykladach miala o szkodliwosci tego prostowania co moze sie objawiac lamaniem wlosow co tu sie dziwic przeciez wlosy dostaly niezle w kosc takim prostowaniemker atyna wprasowana we wlosy moze je obciazac moga sie kruszyc lub wypadac...
nie u kazdego ale w wiekszosci przypadkow moze tak byc
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-01-20, 19:47   #4943
rendsaid
Wtajemniczenie
 
Avatar rendsaid
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2 012
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez amavi Pokaż wiadomość
witam
dzisiaj przyszedł mój zestaw encanto, który zamawiałam z allegro. ale on jest chyba rozcieńczany wodą! wcześniej kupowałam już encanto i poprzedni zestaw miał dużo intensywniejszy zapach i był gęstszy, a ten jest rzadki, zapach ma delikatny i jakieś takie grudki w nim pływają, coś jakby się zważył (?)

stąd moje pytanie do dziewczyn, które ostatnio kupowały encanto, czy faktycznie ostatnimi czasy zmieniła się konsystencja i zapach encanto, czy po prostu jakiś oszust rozcieńczył je i próbuje na tym zarobić

dodatkowo zestaw nie był zabezpieczony pod nakrętką, tylko jakąś folijką była zawinięta nakrętka
moj zestaw tez byl taki dość wodnisty , ale zpewniam cie ze to jest oryginal , poniewaz encanto nie ma gestej formy tylko dosc plynna .
i jak powachalam moja keratyne prosto z butelki to pomyslam ze osoby ktore pisza ze szczypie w oczy przesadzaja , ale jak zaczelam nakladac na wlosy to myslalam ze oślepne
__________________

rendsaid jest offline  
Stary 2011-01-20, 21:59   #4944
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

te produkty są dość rzadkie i nie mają zabezpieczeń oprócz - przezroczystej taśmy na zakrętce.
Jednak grudek nie powinno tam być.
Ehinokokus jest offline  
Stary 2011-01-20, 22:54   #4945
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez Olapara Pokaż wiadomość
Sliczne dziekuje za komplementy dziewczyny
a dla 'niewiernych tomaszow' oto wiecej zdjec na tym samym tle..kolor wlosow inny bo w zeszlym roku farbowalam je...prosze zauwazyc ze kolor skory sie nie zmienil(jestem mulatka)..


Chyba Twoje zdjęcia? http://ikf.styl.fm/fryzury-dlugie/fryzura959312.htm Chyba, że Ty jesteś osobą wstawiającą na tamtej stronce
wykrasana jest offline  
Stary 2011-01-20, 23:25   #4946
fashionistkaaa
Raczkowanie
 
Avatar fashionistkaaa
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Brzeg
Wiadomości: 51
GG do fashionistkaaa
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Hej dziewczyny. Ma moze ktoras z was do sprzedania Encanto? Chodzi mi o niewielka ilosc mam wlosy krociutkie cos takiego jak w pierwszym zalaczniku. Chodzi mi o wyprostowanie grzywki. Ktora jest dosc mocno zniszczona przez rozjasnianie i faluje sie a chcialabym ja zapuscic do mniej wiecej takiej jak na zdjecu w drugim zalaczniku.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Fryzury_wlosy_krotkie_2921545.jpg (24,2 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ee_500x640.jpg (17,8 KB, 18 załadowań)
fashionistkaaa jest offline  
Stary 2011-01-21, 01:58   #4947
Olapara
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 21
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

juz nie ma zdjecia na tej stronie ale chyba nie bo tylko na wizazu wystawilam swoje zdjecia..
Olapara jest offline  
Stary 2011-01-21, 08:23   #4948
pscoua
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 206
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
moja siostra ostatnio na wykladach miala o szkodliwosci tego prostowania co moze sie objawiac lamaniem wlosow co tu sie dziwic przeciez wlosy dostaly niezle w kosc takim prostowaniemker atyna wprasowana we wlosy moze je obciazac moga sie kruszyc lub wypadac...
nie u kazdego ale w wiekszosci przypadkow moze tak byc
caskado i co tam ciekawego jeszcze mowili o tej metodzie?

dokladnie tak jak napisala caskada predzej czy pozniej tak sie bedzie dzialo, tez planowalam zakup encanto, ale zrezygnowalam, bo mojej przyjaciolce wlosy zaczely wykruszac sie od polowy glowy.. przede wszystkim encanto zawiera formaldehyd, ktory jest rakotworcza substancja i to wlasnie on tak smierdzi. dziewczyny uwazajcie, bo mozecie miec wiecej problemow z tym, niz pozytku.
pscoua jest offline  
Stary 2011-01-21, 10:09   #4949
JednaNaMilion
Rozeznanie
 
Avatar JednaNaMilion
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 822
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Jestem dwa miesiące po zabiegu a włosy już się wywijają... Na początku faktycznie wyglądały rewelacyjnie, proste, błyszczące. Dodam, że myłam je tylko babylissem, czasem dodawałam hydrolizowaną keratynę.
Jednak wywijanie włosów to nie największy problem, włosy mam zniszczone na całej długości, nie tylko końcówki.. Musiałabym obciąć je na krótko, ale spróbuję jeszcze ratować je olejem kokosowym.
Pozdrawiam i dobrze radze, zastanówcie się dwa razy zanim zrobicie zabieg
__________________
nie rozumiesz rzeczy, które mnie bolą.
JednaNaMilion jest offline  
Stary 2011-01-21, 10:30   #4950
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Keratynowy CUD :D czyli prostowanie keratynowe

Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
Chyba Twoje zdjęcia? http://ikf.styl.fm/fryzury-dlugie/fryzura959312.htm Chyba, że Ty jesteś osobą wstawiającą na tamtej stronce
no i usuniete tam zostaly czyzby kolejna osoba wstawiala nie swoje zdjecia wlosow

Cytat:
Napisane przez pscoua Pokaż wiadomość
caskado i co tam ciekawego jeszcze mowili o tej metodzie?

dokladnie tak jak napisala caskada predzej czy pozniej tak sie bedzie dzialo, tez planowalam zakup encanto, ale zrezygnowalam, bo mojej przyjaciolce wlosy zaczely wykruszac sie od polowy glowy.. przede wszystkim encanto zawiera formaldehyd, ktory jest rakotworcza substancja i to wlasnie on tak smierdzi. dziewczyny uwazajcie, bo mozecie miec wiecej problemow z tym, niz pozytku.
przeciez to jest logiczne jak cos mozna klasc na wlosy skoro te cos wyzera oczy i skore to co mowa wlosy pozniej jeszcze te wprasowywanie kilkukrotne wysoka temperatura pozniej dlatego wlosy wygladaja na blyszczace i proste ale jakim kosztem
dla mnie to katastrofa i zniszczenie wlosow
naturalna struktura wlosa nie do odbudowania
dlatego ponawia sie zabieg bo po wyplukaniu tego preparatu pozostaja jeszcze wieksze zniszczenia

---------- Dopisano o 11:30 ---------- Poprzedni post napisano o 11:29 ----------

Cytat:
Napisane przez JednaNaMilion Pokaż wiadomość
Jestem dwa miesiące po zabiegu a włosy już się wywijają... Na początku faktycznie wyglądały rewelacyjnie, proste, błyszczące. Dodam, że myłam je tylko babylissem, czasem dodawałam hydrolizowaną keratynę.
Jednak wywijanie włosów to nie największy problem, włosy mam zniszczone na całej długości, nie tylko końcówki.. Musiałabym obciąć je na krótko, ale spróbuję jeszcze ratować je olejem kokosowym.
Pozdrawiam i dobrze radze, zastanówcie się dwa razy zanim zrobicie zabieg
no wlasnie szkoda wlosow
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:05.