Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami. Nie zapomnij o Słowniku składników kosmetycznych :)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-03-30, 23:16   #1
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 060
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Arrow Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część VII

Kolejna czesc -Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część V

Witam ponownie i zapraszam do dalszego ciagu dyskusji


Jest to kontynuacja watku dot.zabiegu Cosmelan,w ktorym wymieniamy sie doswiadczeniami,spostrzez eniami oraz poradami.

Link do watku,ktory zapoczatkowal temat Zabieg Cosmelan-Pamietnik

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=192299

Cz.II
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=275802

Cz.III
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=285528

Cz.IV
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=291899

Cz.V
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=298986

Cz.VI
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=306141

Zapraszam!
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 09:54   #2
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 737
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

ja czekam za moim cosmo-cudem i wracam do walki z plamiskami

Nie robie maski więc będę stosować sam cos2 jako maseczke, mam nadzieje że krzywdy sobie nie zrobie bo juz bez tego wyglądam jak Edward Nożycoręki
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 10:52   #3
my_sensual_style
Raczkowanie
 
Avatar my_sensual_style
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 226
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

witam w nowym watku

---------- Dopisano o 11:52 ---------- Poprzedni post napisano o 11:46 ----------

Kopiuje z poprzedniego watku, bo mi nie odpiszecie :p


Cytat:
Napisane przez LAPIEL
my_sensual_style
a co to za zaieg?ten endermologia? na co to i ile kosztuje?
...............
aaa na cialko , co by ujedrnic, wyszczuplic i wygladzic cellulit
ceny pewnie rozne , w roznych miastach - ja place 900 zl za serie 10 zabiegow , wiec mam nadzieje ,ze bede ujedrniona na maxa

jak tam Twoja buzka ? w porzasiu ?



buzka w sumie lepiej, tak mysle, bo w sumie piec i szczypac to dalej to samo, ale juz mi skora nie schodzi, schodzi tylko na brodzie i to tak dosyc bardzo, a na reszcie twarzy wogole, dlaczego? tak szybko sie skora przyzwyczaila do cosm2? pomimo tego ze skora mi nie schodzi z polikow nosa i czola to plamy beda jasniec? bo mi schodzi z brody a tam nie mam zandych plam :/

---------- Dopisano o 22:51 ---------- Poprzedni post napisano o 22:46 ----------

Michel72 kochanie dziekuje Ci za przesylke, szybko doszla a powiedz mi do czego te kremiki, te probeczki co mi dalas? jeden to wiem ze faktor 45+, a ten laroche to do czego? jakie wlasciwosci? na naczynka? czy nawilzajacy?i powiedz jeszcze jak sie uzywam tych ampulek i gdzie sie mam tym posmarowac? na cala buzie, pod oczy czy moze polknac ? ;P

---------- Dopisano o 22:53 ---------- Poprzedni post napisano o 22:51 ----------

a ten dermamelan, to nie ma go na allegro, bo wlasnie patrzylam, mowicie ze lepszy? a cena tez taka powalajaca?

---------- Dopisano o 23:18 ---------- Poprzedni post napisano o 22:53 ----------

lapiel a moze Ty wiesz czy nawilzacz trzeba nakladac na cosm2? czy trzymac cosm2 i po 3 h zmyc, i nalozyc nawilzacz na godzine, i potem zmyc i znowu cosm2? noe wiem czy tak, czy poprostu jedno na drugie. Boje sie ze popekaja mi naczynka jak bede zle sie do tego zabierala :/
__________________

my_sensual_style jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 11:16   #4
seismica
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 13
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Dziewczyny czy któras z Was zmieniała schemat stosowania ? Ja nie daje rady już się smarować cos2 trzy razy dziennie, zniszcze sobie twarz jak nie dam spokoju jej. Jestem 5 dni po masce i chyba przejde na smarowanie sie tylko na noc, bo już w niektórych miejscach jakieś strupki mi sie robią a pieczenie to mało powiedziane, jakby mi ktoś przykładał gorące żelazko do twarzy i skóra tak naciągnięta ze oczu nie mogę zamknąć Dodam że mam bardzo małe plamki więc może to starczy, jak myslicie. Coś się złego moze dziać jak bede to rzadziej nakładać?
seismica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 11:43   #5
rudzik666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 6
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam wszystkie Cosmelanki
Na forum jestem nowa ale już od dłuższego czasu śledzę "pamiętnik".
Jestem 5 dzień po nałożeniu maski cosmelan1. Buzia jest czerwona ale nie piecze już, cosmelan 2 stosuję rano i wieczorem. Po nałożeniu kremu cosmelan 2 twarz smaruję kremem hydra vital factor k, a jak buzia jest bardzo czerwona to na zmianę z kremem przeciw zapalnym cicaplast la roche-posay. Pierwsza warstwa skóry już zeszła, teraz zaczynam łuszczyć się dalej Moje plamiska (czoło, policzki i trochę broda) na pewno są jaśniejsze ale oczekuję bardziej spektakularnych efektów... No cóż, trzeba być cierpliwym choć nie zawsze to takie proste
rudzik666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 12:46   #6
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 737
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Seisi jak skóra bardzo boli i masz strupki to dziewczyny w poprzednicg pamiętnikach pisały że nawet trzeba przerwe 2,3 dniową zrobić i jak się skóra uspokoi na nowo zaczą smarować i w mniejszych dawkach lub rzadziej
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 19:50   #7
November17
Rozeznanie
 
Avatar November17
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: podkarpacka wiocha
Wiadomości: 896
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez seismica Pokaż wiadomość
Dziewczyny czy któras z Was zmieniała schemat stosowania ? Ja nie daje rady już się smarować cos2 trzy razy dziennie, zniszcze sobie twarz jak nie dam spokoju jej. Jestem 5 dni po masce i chyba przejde na smarowanie sie tylko na noc, bo już w niektórych miejscach jakieś strupki mi sie robią a pieczenie to mało powiedziane, jakby mi ktoś przykładał gorące żelazko do twarzy i skóra tak naciągnięta ze oczu nie mogę zamknąć Dodam że mam bardzo małe plamki więc może to starczy, jak myslicie. Coś się złego moze dziać jak bede to rzadziej nakładać?
cosmelan to nie tylko usuwanie plamek i przebarwień, to także swoista kuracja odmładzajaca dla skóry, własnie poprzez jej złuszczanie. Najgorzej jest przyzwyczaić nasza skórę do zawartych w cosmelanie kwasów. To na nie skóra reaguje tak drastycznie. Sugeruję ci, żebyś omijała miejsca gdzie robią ci się strupki, cosmelan nakładała bardzo cienko- wręcz ze "szkocką" oszczędnością . Skóra powoli przyzwyczai się do cosmelanu, a efekty będa naprawdę godne pozazroszczenia. W pierwszym i drugim tygodniu powinnas nakładać 3 razy dziennie, zmywac woda i unikac, jak tylko to możliwe,używania wszelkich łagodzących kremów, gdyż one ograniczają działanie cosmelanu, a nie o to przeciez chodzi. Zmywasz wodą i nakładasz cieniutką warstwę. Pózniej przejdziesz na 2 razy dziennie....pózniej na raz na noc. Już dokadnie nie pamiętam kiedy. Robiłam zabieg w pażdzierniku 2008r. Cosmelan stosuję do tej pory i go wiernie. Mam piękną i odmłodzoną twarz.
wytrwaj, bo warto
__________________
Kobiety nie zmienisz. Możesz zmienić kobietę ale to i tak nic nie zmieni...

Edytowane przez November17
Czas edycji: 2010-03-31 o 19:52
November17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 20:05   #8
my_sensual_style
Raczkowanie
 
Avatar my_sensual_style
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 226
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez November17 Pokaż wiadomość
cosmelan to nie tylko usuwanie plamek i przebarwień, to także swoista kuracja odmładzajaca dla skóry, własnie poprzez jej złuszczanie. Najgorzej jest przyzwyczaić nasza skórę do zawartych w cosmelanie kwasów. To na nie skóra reaguje tak drastycznie. Sugeruję ci, żebyś omijała miejsca gdzie robią ci się strupki, cosmelan nakładała bardzo cienko- wręcz ze "szkocką" oszczędnością . Skóra powoli przyzwyczai się do cosmelanu, a efekty będa naprawdę godne pozazroszczenia. W pierwszym i drugim tygodniu powinnas nakładać 3 razy dziennie, zmywac woda i unikac, jak tylko to możliwe,używania wszelkich łagodzących kremów, gdyż one ograniczają działanie cosmelanu, a nie o to przeciez chodzi. Zmywasz wodą i nakładasz cieniutką warstwę. Pózniej przejdziesz na 2 razy dziennie....pózniej na raz na noc. Już dokadnie nie pamiętam kiedy. Robiłam zabieg w pażdzierniku 2008r. Cosmelan stosuję do tej pory i go wiernie. Mam piękną i odmłodzoną twarz.
wytrwaj, bo warto

a Ty tego hydra vital k nie uzywalas? a jesli tak to kiedy?w jaki sposob/ ja robie tak ze smaruje sie cosm2 trzymam ze 3-4h potem zmywam woda, smaruje hydro K na ok 1 h zmywam, i znowu cosm2 potem znowu faktor K. Jestem na etapie smarowania 3 x dziennie, a cosm2 nakladalam taka warste nie koniecznie b cienka. Czyli wystarczy tak przejechac i juz? czy to trzeba dokladnie wklepywa?wsamrowywac?
__________________


Edytowane przez my_sensual_style
Czas edycji: 2010-03-31 o 20:06
my_sensual_style jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 20:21   #9
November17
Rozeznanie
 
Avatar November17
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: podkarpacka wiocha
Wiadomości: 896
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez my_sensual_style Pokaż wiadomość
a Ty tego hydra vital k nie uzywalas? a jesli tak to kiedy?w jaki sposob/ ja robie tak ze smaruje sie cosm2 trzymam ze 3-4h potem zmywam woda, smaruje hydro K na ok 1 h zmywam, i znowu cosm2 potem znowu faktor K. Jestem na etapie smarowania 3 x dziennie, a cosm2 nakladalam taka warste nie koniecznie b cienka. Czyli wystarczy tak przejechac i juz? czy to trzeba dokladnie wklepywa?wsamrowywac?
mój zakichany pseudo doktor nie dał mi hydra vital k. Ale moze i dobrze. Nie używałam go wogóle. Chyba dwukronie podczas całej kuracji nałozyłam zwykły krem wazelinowy z witaminą A, bo nie dawałam rady. Ale jak dziewczyny napisały o tym, że wazelina osłabia działanie cosmelanu nie używałam go. Pękające kąciki ust- bo te najczęściej sa najbardziej na to narażone, nalezy ominąć na dzień, dwa, a pózniej znowu wrócić do smarowania. Skóra się przyzwyczaja do cosmelanu i nie reaguje pózniej tak gwałtownie. Jak samrowałam 3 razy dziennie to rano- myłam twarz wodą- zmywajac resztki z nocy, i na umytą twarz nakładałam cieniutko cosmelan2 równo go rozsmarowywując. z czasem zaczęłam nakładac go również na powieki i skórę pod oczami, bardzo cieniutko i delikatnie. Po ok. 8 godz. znowu zmywanie letnia woda i znowu cieniutkie i równe nakładanie. To samo na noc. żadnego wsmarowywania i wmasowywania..po co? Na noc warto założyć z mi godz przed położeniem się spać, zeby zwyczajnie nie wetrzeć go w poduszkę. I tyle. Teraz stosuję co jakiś czas. Srednio raz na 3, 4 dni na noc, czasami na tydzień, albo jak widze potrzebę większego złuszczenia i odmodzenia skóry to częściej. Teraz po nartach nakładam 4 noc z rzedu. I znowu buraczeję

---------- Dopisano o 21:21 ---------- Poprzedni post napisano o 21:19 ----------

aha i bardzo ważne!
osuszajac twarz przed kolejnym nałożeniem nie nalezy absolutnie skusić się i tarciem ręcznika przyspieszać łuszczenia. Jak nic- porobią się ranki.
__________________
Kobiety nie zmienisz. Możesz zmienić kobietę ale to i tak nic nie zmieni...
November17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 11:40   #10
wiiniii
Rozeznanie
 
Avatar wiiniii
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 817
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...postcount=2456

---------- Dopisano o 12:40 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ----------

Miszelka masz kontakt z Molly?
__________________
carpediem
27 wrzesień 2008r.
http://img.userbars.pl/80/15960.jpg
wiiniii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 17:40   #11
November17
Rozeznanie
 
Avatar November17
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: podkarpacka wiocha
Wiadomości: 896
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Winka- Madziusia podała informacje ale bez szczegółów, jak nakładać, kiedy zmywać, co robić z rankami, co z hydra vital K, co z innymi maściami. Kiedy kładziesz maskę, a pózniej skóra ci aż pęka, potrzebujesz informacji- jak dziecko- co nalezy robić, żeby to przeżyć. Ja w ten sposób trafiłam do pamętnika i dziewczynom stąd zawdzięczam każdą najdrobniejsza informację. Póżniej uczyłam znajomą dermę.... Musicie wrócić do naszych postów sprzed półtora roku. Tam najwięcej się wtedy działo. I każda z nas bardzo szczegółowo- wręcz dzień po dniu, opisywała swoje zmagania z cosmelanem.
__________________
Kobiety nie zmienisz. Możesz zmienić kobietę ale to i tak nic nie zmieni...
November17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 20:14   #12
Michell72
Moderator
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 115
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam w nowym wątkujejku ale mam zaległości w czytaniu i cienie pod oczami ze zmeczenia Hejka cosmelanki starszyzna tak Winni mam kontakt z Molly toz kobieta moim drugim odbiciem Sensual za boga nie umiem sobie przypomniec co Ci tam wrzuciłam wpisz w google nazwe to bedziesz wiedziala Cati mam PP (rodzina w aptece takze nie mam problemu z kupieniem tej na recepte)kiedy pomoze:confused : czytałas ulotke?? jak za duza dawka to powoduje brazowienie plamiska jakies brrr to zdanie wole zapomniec...i dawki nie przekraczac..jak łykasz??? 1 dziennie?ta 200 !!!
mikroREKLAMA
Italylux.Zapraszam do mojego sklepu na allegro
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.Coco Chanel

Ta reklama pokazywana jest pod 6 115 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 20:50   #13
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

hejka , tez witam wszystkie panie na nowym

botox dzis wstrzyknelam Michell i bolalo ale nie ucieklam
glykopeel tez sobie dalam nalozyc - podobno rozjasnia i odmladza
to akurat nic nie bolalo , troszku poszczypalo tylko ...

alez teraz bede piekna ...jeszcze mezo ....za tydzien
obiecalam sobie pelna renowacje z okazji urodzin to szaleje

milego wieczorku , pozdrowienia

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-04-01 o 20:55
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 21:40   #14
AgNiESzKa00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 83
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Ostatnio zaglądałam tu jakiś rok temu, urodziłam dzieciątko i byłam zajęta.
Muszę się przyznać, że cosmelan zrobiłam będąc już w ciąży - tyle, że nie wiedziałam, że w niej jestem. Szczęście - nie miało to wpływu na przebieg ciązy a maleństwo urodziło się śliczne i zdrowe.
Pod koniec ciąży plamy wróciły i znów jestem ,,szczęśliwa,, posiadaczką : efektu motyla na czole oraz efektu pandy pod oczami :-(
Już 3 razy próbowałam zabiegu cosmelanem i muszę przyzanać , że efekt jest oszałamiający ale niestety pomimo przestrzegania wszystkich zasad , plamiska powróciły-powoli zaczynam się załamywać. Do tego wszystkiego żeby było weselej mam cerę problemową-trądzikową w wieku 30 lat. Boję się kontaktu z ludźmi, ich spojrzeń, pytań, współczucia.
Postanowiłam kupić cosmelan 2 , powiedzcie czy samo stosowanie tego kremu przynosi jakieś efekty? Na początku chciałam iść na pilling do dermatologa ale ja przeszłam już chyba wszystko i nic nie miało tak dobrych efektów jak cosmelan. Proszę poradźcie.
AgNiESzKa00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 22:08   #15
Michell72
Moderator
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 115
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Lapi gratulacjeDzielna dziewczynka teraz bedziesz odnowiona od a do z pampersika szykować Agnieszka sam cosm 2 tez spoko mozesz na te plamiska(wstretne) lub moze dla odmiany sprobuj pigmanormu filtrowałas sie??? kurcze popatrzcie to walka z wiatrakami dobrze i nawrót jestesmy skazane na pamietnikowe niedole do konca zycia moze ktos w tym czasie cos wymysli sensownego..a my go noblem odznaczymyZas tanawiam sie czy pigmanormu nie nałozyc sobie na plecy??Lapi probowałaś??? córce dwa razy posmarowalam i zeszla jej skora ,zaczerwienila sie i wszystko zasuszone..jakies taki ładniejsze..ale w jej przypadku to pas i po dupie..zero systematyki i checi..dermatolog tez sie wscieka bo mam masci a nie smaruje a mnie na niespodzianki nerwujace by sie tez przydalo..czekam na efekt PP witaminki..Lapus trzymalas głowke w pionie
mikroREKLAMA
Italylux.Zapraszam do mojego sklepu na allegro
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.Coco Chanel

Ta reklama pokazywana jest pod 6 115 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 23:22   #16
my_sensual_style
Raczkowanie
 
Avatar my_sensual_style
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 226
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

dziewuchy jak ja jade praktycznie caly czas na cosmelanie, to po mimo tego i tak mam smarowac faktor przed wyjsciem z domu? bo nie wiem czy te 40 mnie ustrzeze od slonca? tym bardziej ze cieniutka warste cosm zaczelam klasc.

---------- Dopisano o 00:22 ---------- Poprzedni post napisano o 00:14 ----------

myslicie ze warto powtorzyc maske po 15 dniach? zastanawiam sie ciagle
__________________

my_sensual_style jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 06:52   #17
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam wiosennie choc u mnie deszczyk niestety

czesc Agnieszko - moja imienniczko z mojego rejonu
ja tez po 3 cosmelanach i tez znow w plamach ( ostatnio zabieg robilam 2 mies temu i juz cienie mam ciemne )...teraz robie serie glykopeel dla odmiany zeby choc troche rozjasnic skore ....

Michell - trzymalam glowke , trzymalam ...a pigma na plecy smarowalam kilka razy ale nic sie nie dzieje - zero zluszczania , zero czerwienienia ....ale jakos ladniej sie goja mam wrazenie , takze bede smarowac co kilka dni nadal ...

milego dnia zycze , swieta tuz tuz

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-04-02 o 06:55
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 09:48   #18
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 737
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Miszuś mam PP tą 200mg i biore aż 3 tabsy dziennie, przed każdym posiłkiem. Ja z pewnością mam niedobory PP więc mi po prostu uzupełni sie brak na pewno nie przedawkuję. Widze juz zmiany na tarzy bo lico się troche wysuszyło i nie wyskakuja niespodzianki a po ciąży mnie jakis mały łojotok zaatakował.
Czytałam na stronie rożańskiego że osobom mającym problemy z pryszczami i łojotokiem w ramach leczenia aplikowano dziennie aż ok 800 mg witaminy PP dziennie przez jakiś czas.
Ja kończę druga paczke i na tym na razie kończe.

Aguś mamy te same problemy. Nie wiem jakie masz plamiska ale mi po ciąży troche pomógł HQ skin lightening a teraz tak jak Ty mam zamiar się smaroać samym cos2. Wczoraj dostałam przesyłkę i w ostatni dzień świąt zaczynam batalie

Od dzisiaj zaczynam ostro brzuszki, moją codzienną 200tkę i masowanie cellula masażerem. Kupiłam jakieś cudo na promocji z 7ma końcówkami. Trzeba jakoś wiosnę powitać
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 14:03   #19
rudzik666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 6
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam Wszystkie Piękne Panie Cosmelanki,

dzisiaj mija mój 8 dzień po masce cos1 i nie mam już sił... Już prawie Święta a ja wyglądam jak burak i ciągle siedzę w domku...można dostać świrka...chyba nastąpił spadek formy...już nawet nie widzę, czy coś się poprawiło czy ciągle tak samo...ech....
W każdym razie życzę Wszystkim Kobietkom fajnych Świątek i miłego odpoczynku...pozdrawiam.. .
rudzik666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 16:55   #20
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 10 108
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Pomalutku przez podwórze idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki... Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych
__________________
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 17:53   #21
nuka100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 2
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Czesc COSMELANKI
Juz tak dawno nie bylam na tej cudnej stronie
Ale jestem znow i bardzo sie ciesze
Ja robilam zabieg cosmelanem w lipcu 2008 roku cera jest przepiekna do tej pory uzywam cos 2.nie mam przebarwien pory poznikaly kazdy nie moze sie nadziwic moja piekna cera.Ale teraz mam maly dylemat poniewaz moj ukochany cosmelan 2 wlasnie sie konczy i musze zamowic juz nastepny,wyszedl ten nowy Dermamelan niby ma wieksze dzialanie i zastanawiam sie czy po takim czasie uzywania cos moge go zmienic na dermamelan.Kiedys dzieki temu forum zdecydowalam sie na zabieg cosmelanem i dzieki temu mam piekna cere i odzyskalam swoja pewnosc siebie ,wtedy mi pomoglyscie dziewczyny i licze na to ze teraz tez pomozecie podjac mi decyzje czy mam kupic ten dermamelan
czy zostac przy cosmelanie
Kocham Was dziewczyny !!!!!!!!!!

buziaki
nuka100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 08:04   #22
Michell72
Moderator
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 115
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Brzmi jak reklama Wszystkim Wam zyczę Pogodnych Świąt w rodzinnej atmosferze Rudzik witaj bolączka wszystkich odplamiajacych -wyglad w trakcie..Trzymaj sie i pisz Sensual sam cosmelan 2 ma w sobie filtry takze juz cos chroni ,dodatkowo jak wychodzisz rociem smaruj Cati 8.04 mam Zaffiro i chyba przerwe ta PP narazie nie wiem czy mozna przy tym zabiegu
mikroREKLAMA
Italylux.Zapraszam do mojego sklepu na allegro
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.Coco Chanel

Ta reklama pokazywana jest pod 6 115 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 09:03   #23
my_sensual_style
Raczkowanie
 
Avatar my_sensual_style
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 226
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

dziekuje Michelka za odpowiedz

---------- Dopisano o 10:03 ---------- Poprzedni post napisano o 10:02 ----------

a co do powtorzenia maski?warto powtorzyc po 15 dniach? bo u mnie ciagle marne efekty, procz schodzacej skory z brody, schaca mi w ksztalcie promieni, dziwnie to wyglada :/
__________________

my_sensual_style jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 10:44   #24
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 737
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Miszka PP mozna wtedy kiedy się nic nie majstruje. Ja teraz tylko differin , nawilżacz i filtry.
Lepiej odstawić na czas zabiegu żeby nie piekła skóra.

Nuka a jaki miałaś nick w 2008 roku?
Skoro juz nie masz plam to po co Ci dermamelan skoro jest mocniejszy. Lepiej zostać przy cosmelanie bo nadal jest w sprzedaży.

Świąteczne buziole moje krejzole
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 10:57   #25
Michell72
Moderator
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 115
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Nuka ma jedna wiadomosc czyli dopiero zalogowana-trik reklamowy:bab a:... kupujcie kupujcieCati co to differin:confus ed: Sensual a bo ja wiem czy tak szybko mozna powtorzyc:rolle yes: jak nie masz ran to moze dowal plama tak ze wredne paskudy poschodzą Lapi jak pyszczek??? widzisz efekty??? 8 kwietnia zdam Wam relacje z mojego odmladzania..jak to brzmiało w reklamie Dzięki najnowszej technologii data urodzenia pozostaje tylko rzędem cyfr w dowodzie osobistym. Na twarzy już jej nikt nie zobaczy.:jupi :ale i tak wątroba mi peknie ze tyle kasy wydam..jak nie bedzie rezultatow to
mikroREKLAMA
Italylux.Zapraszam do mojego sklepu na allegro
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.Coco Chanel

Ta reklama pokazywana jest pod 6 115 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 11:16   #26
Margarynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Siedlce
Wiadomości: 56
GG do Margarynka
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Hej dziewczyny nie wiem czy było to pytanie jeśli było to dajcie znak sygnał, czy spotkałyście się z cosmelanem 2 kupionym np na allegro który by nie dzialał tak jak inne wcześniej ? Czy zdarzają się podróbki?
Margarynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 12:24   #27
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

witam

WESOŁYCH JAJECZEK ŻYCZĘ

ODPOCZYWAJCIE I PLAMKAMI SIE NIE MARTWCIE

SERDECZNOŚCI I CIEPŁA RODZINNEGO

......................... ......................... .

Michell- powoli zmara sie rozprostowuje ale koncowy efekt ponoc do 10 dni ....zdaj relacje jak zaffiro - ciekawi mnie to

pozdrowionka

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-04-03 o 12:27
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 20:21   #28
AgNiESzKa00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 83
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Dziewczyny jak radzicie sobie z pytaniami i spojrzeniami innych ludzi? Ja powoli zaczynam popadać w depresje. Mam ochotę zamknąć się w domu i spędzić w nim całe plamiaste życie. Makijaż nic nie pomaga moje plamy i pryszcze są po pół godzinie w całej okazałości. JESTEM ZAŁAMANA.
AgNiESzKa00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-03, 21:19   #29
Michell72
Moderator
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 115
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Agnieszka trzeba sie zamknac w domku przez ten najgorszy okres..niestety...Ale jest forum,my wiec pocieszeniem jakims Cie ratuje z deprechy
mikroREKLAMA
Italylux.Zapraszam do mojego sklepu na allegro
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.Coco Chanel

Ta reklama pokazywana jest pod 6 115 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 02:01   #30
0chydka
Raczkowanie
 
Avatar 0chydka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z domu głównie
Wiadomości: 37
GG do 0chydka
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Buzia Lachony
Przepraszam ale czasowo nie daje rady ostatnio tu zaglądać a patrze uuuuu jakie zmiany nowy rozdział .

Z okazji Wielkanocy.

Zdrowia, zdrowia, zdrowia i ciepłych chwil spędzonych przy rodzinnym stole, szczęścia uśmiechu i oczywiście miłości oraz gorących pocałunków... przy jajkach

Jeszcze kilka dni i się mi zluzuje(zakładam bardzo optymistycznie), nadrobię zaległości wątku i zdam relacje z obecnego stanu skóry , wagi , etc.

Michelka puderek jest faktycznie bardzo dobry(choć opakowanie... mogłoby być bardziej przemyślane i dopracowane, prawda ) ocień nieznacznie jaśniejszy byłby idealny kolorystycznie do mojej papusi ale konsystencja i noszenie na piątkę.
0chydka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
cosmelan, piegi, przebarwienia

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:57.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj