Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część VII - Strona 41 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-13, 11:29   #1201
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Nom, patelnia jak się patrzy. Też tęsknię za jesienią - jak nigdy dotąd Ale pod warunkiem, że będzie taka polska złota, innej nie życzę sobie
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 12:25   #1202
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
no ja nie wiem czy ta zielona cos mi dziala ,moze ciut ......
mecze sie z tym zelem nadal ...powiedz mi ,ma sens na godz zel nakladac ? ja nie moge z tym dluzej wytrzymac ...nie moge zasnac z tym lepiszczem na twarzy

lapiś mnie nie drażniła więc trzymałam zawsze całą noc, rano rolkowało sie to co zostało na paszczy dokładnie zmywałam filtr make-up i było git

ja mam skóre z tendencją do przetłuszczania więc może dlatego
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 13:00   #1203
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Catherine1980 Pokaż wiadomość
lapiś mnie nie drażniła więc trzymałam zawsze całą noc, rano rolkowało sie to co zostało na paszczy dokładnie zmywałam filtr make-up i było git
ja mam skóre z tendencją do przetłuszczania więc może dlatego
Lapiel raczej nie podrażnia skóry ten żel, jedynie złości się na to, że to "lepiszcze" jest i dodatkowo ją zatyka, a efektów kuracji nie widzi. Niecierpliwiec z niej W takim przypadku tak sobie dumam, że może warto spróbować terapii skojarzonej. (Idąc za radą znalezioną w necie -wkleiłam kilka postów wcześniej).
Wymieńcie się neo ona Tobie odda pół zielonej, a Ty jej pół niebieskiej. Wówczas może obie będziecie zadowolone z efektów

Edytowane przez zizuzan
Czas edycji: 2010-08-13 o 13:20
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 13:25   #1204
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

oj nie nie zizu , dzieki ....zadnych juz zeli z neostraty bo sie zakleje

ja i tak z gory wiedzialam ,ze dla mnie ten zel za slaby bedzie ...
zastanawialm sie przez chwile nad tym by uzywac wlasnie 3 produktow naraz - zel na noc, krem na dzien i peeling jeszcze tylko czy to wogole ma sens ???....

moze lepiej od razu cos2kupic i bedzie po sprawie ....tu przynajmniej juz wiem ,ze efekt bedzie ...

no ale z tym musze poczekac do pazdziernika az w urlopu wroce bo z burakiem jechac nie chce ...

no powiedzcie - czy ja mam zbyt wielkie wymagania zeby kremik byl mily w uzyciu ?
nie dosc ,ze czlowiek plamiska ma to jeszcze jakis lepiszcy czy smieruchow musi uzywac ...
cos2 to juz calkiem paszcze masakruje ....
tak by mogli cos fajnego i skutecznego wynalezc ....takie trudne ....widac tak skoro nie ma

zmarszczki to jakos mozna usunac, wyprasowac , wstrzyknie sie tu i tam botox czy cos tam innego i po sprawie a te plamy to zmora

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 13:33
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 13:31   #1205
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Zizu mam cała neo hq w kolejce a lapi z niebieską nie da rady bo jest gorsza niż zielona
Syfi ostrym klejem na kilometr i lepi sie mocniej bo jest jakby bardziej gęsta
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 13:34   #1206
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Catherine1980
Zizu mam cała neo hq w kolejce a lapi z niebieską nie da rady bo jest gorsza niż zielona
Syfi ostrym klejem na kilometr i lepi sie mocniej bo jest jakby bardziej gęsta
...........

tak jak mowisz , nie dla mnie , nie wydole

no nic pomecze te Neostrate do pazdziernika bo poki co nic innego nie wymysle , potem na tydzien smyram odpoczac i jak wroce to pewnie cosmelan ...
cosmelan jest dla mnie jak narkotyk albo jak kochanek ...rzucasz , nigdy wiecej ! a potem
wracasz

i zizu, nie dziw mi sie ,ze niecierpliwa jestem , po cosmelanie sa szybkie efekty , do takich jestem przyzwyczajona ....Neostrata jest o wiele slabsza i dziala zupelnie inaczej ...
pozatym po tym co sie naczytalam w opiniach na wizazu to myslalam ,ze rzeczywiscie Neostrata to jakis cud ...sama sobie luknij co tam leseczki pisza ....

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 13:50
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 14:19   #1207
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
i zizu, nie dziw mi sie ,ze niecierpliwa jestem , po cosmelanie sa szybkie efekty , do takich jestem przyzwyczajona ....
wcale sie nie dziwię wręcz doskonale Cię rozumiem ale trochę mnie zbiłaś z tropu tak narzekając wcześniej na cosmelan i biorąc się za słabe neo za to teraz już wszystko jest jasne
Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
Neostrata jest o wiele slabsza i dziala zupelnie inaczej ...
Wiem, wiem dlatego ominęłam ten kosmetyk w mojej terapii
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 14:38   #1208
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

zizuzan
wcale sie nie dziwię wręcz doskonale Cię rozumiem ale trochę mnie zbiłaś z tropu tak narzekając wcześniej na cosmelan i biorąc się za słabe neo za to teraz już wszystko jest jasne
Wiem, wiem dlatego ominęłam ten kosmetyk w mojej terapii
...........

powiem Ci tak - narzekam na cosmelan bo go nie lubie
bo go zle znosze , uzywam bo musze a nie bo chce i lubie ...
nie jest to jak wiesz kuracja przyjemna
za to jedyna efektywna ....plamy znikaja calkowicie ...
na jakis czas o nich zapominasz i euforia ...cudowny stan


mozesz uznac ,ze w moim przyp. to marnowanie kasy albo fanabaria ,ze biore sie za neostrate ale mysle ,ze w przerwie od cosmelanu lepiej stosowac cokolwiek innego ,co dziala rozjasniajaco niz nie stosowac nic ....te wszystkie srodki apteczne jak juz wszystkie wiemy nie ma sensu nawet kupowac , takze zostaje Neostrata jak nie cos2

ja ze wzgledu na nadwrazliwosc musze co jakis czas odstawiac cos2 , nie chce zostac face off

o neostracie wiem od dawna ale tez wolalam od razu cosmelan zrobic ...

na mam nadzieje ,ze juz sparwa jasna

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 14:55
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 14:56   #1209
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
na mam nadzieje ,ze juz sparwa jasna
jak już wcześniej napisałam - jasne, że jasne
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 15:17   #1210
201608151053
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 4 836
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Lapi, a czy ja nie pisałam, że neo to lipa?!? Ale rozumiem, że na własnej skórze ( i kieszeni!) musiałaś się o tym przekonać...
201608151053 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 15:26   #1211
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Beata2906
Lapi, a czy ja nie pisałam, że neo to lipa?!? Ale rozumiem, że na własnej skórze ( i kieszeni!) musiałaś się o tym przekonać..
...........

mowilas ......no coz ...
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 15:35   #1212
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 047
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

[QUOTE=LAPIEL;21332076]SzatAnka71
Lapiś aż tak straszna jest neo?nie strasz Kobieto bo chcę ją kupićale jak nie będzie efektów to po kij się męczyć

....................

SzatAnus , meczacy jest ten zel - ja nie lubie konsystencji w zelu , moze dlatego mi nie pasi ale obiacalam sobie ,ze jeszcze kilka dni wytrzymam ....
jedyny plus to ,ze skora sie nie luszczy i buraka brak , ale czy cos dziala ....hmmm narazie nie widze ...

zaczyna mi sie "cyrk" na twarzy , chyba zapycha ....
takze juz na noc nie smaruje od dzis , tylko popoludniu na godz- dwie i zmywam ...

jak zauwaze ,ze cosik rozjasnil to krem kupie , kremy zdecydowanie bardziej mi pasuja

zawsze mozesz pol tubeczki odemnie odkupic jak sie zdecydujesz sprobowac , ja calej napewno nie zuzyje



Pewnie ze chcę odkupić zwłaszcza że chcę go kłaść tylko na plamyi platynę tez chcę kupić więc moze jakoś dam radę
Straszycie mnie że tylko cos pomaga ale ja naprawdę nie mam warunków i nie mogę zrobić maskito co ja biedna mam kłaść na tą gębę
__________________
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 15:46   #1213
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
mowilas ......no coz ...:haha ha:
Lapi Przekoro Ty
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 15:57   #1214
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

SzatAnka71

Pewnie ze chcę odkupić zwłaszcza że chcę go kłaść tylko na plamyi platynę tez chcę kupić więc moze jakoś dam radę
Straszycie mnie że tylko cos pomaga ale ja naprawdę nie mam warunków i nie mogę zrobić maskito co ja biedna mam kłaść na tą gębę
.............

Szati daj cynka na privie kiedy chcesz ta Neo ....
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 16:02   #1215
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez SzatAnka71 Pokaż wiadomość
Straszycie mnie że tylko cos pomaga ale ja naprawdę nie mam warunków i nie mogę zrobić maskito co ja biedna mam kłaść na tą gębę
Może spróbuj skojarzonego wybielania: zielona+niebieska neo i jak dodasz jeszcze tę platynę to może coś się rozjaśni
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 18:10   #1216
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
zmarszczki to jakos mozna usunac, wyprasowac , wstrzyknie sie tu i tam botox czy cos tam innego i po sprawie a te plamy to zmora
z tymi zmarszczkami to też nie taka prosta sprawa jak się wydaje...
No i co mam powiedzieć ja, która walczę nie tylko z plamami ale i ze zmarszczkami
Chociaż plamy gorsze, bo bardziej dodają lat niż zmarchy
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 18:32   #1217
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

minolda
z tymi zmarszczkami to też nie taka prosta sprawa jak się wydaje...
No i co mam powiedzieć ja, która walczę nie tylko z plamami ale i ze zmarszczkami
Chociaż plamy gorsze, bo bardziej dodają lat niż zmarchy
................

mini , nie wiem ile masz lat

hmmm no ja tak cwana bo poki co zmarszczek nie mam ...
no jeno lwia ale ja botoxem traktuje
w ogole to niektorym osobom zmarszczki dodaja uroku , takze sie nie przejmuj ...jakas mimika musi byc zeby jak sztuczna Barbie nie wygladac

z dwojga zlego to ja bym wolala zmary miec niz plamiska ..
30 +i plamy troche za wczesnie uwazam ...

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 18:34
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 18:51   #1218
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez minolda Pokaż wiadomość
z tymi zmarszczkami to też nie taka prosta sprawa jak się wydaje...
No i co mam powiedzieć ja, która walczę nie tylko z plamami ale i ze zmarszczkami
Chociaż plamy gorsze, bo bardziej dodają lat niż zmarchy
Cierpliwości, cosmelan wygładzi Ci lico i poprawi kontur twarzy. Nie wiem jak wielki masz problem ze zmarszczkami ale odmłodnienie to jeden z cudownych efektow ubocznych po zabiegu
Jak tam buzia? wyciszyła się trochę po porannym pieczeniu?
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 18:52   #1219
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
mini , nie wiem ile masz lat

hmmm no ja tak cwana bo poki co zmarszczek nie mam ...
no jeno lwia ale ja botoxem traktuje
mam 38 lat bardzo wyraźnych zmarszczek też nie. Próbowałam botoxu ale nie podoba mi się to uczucie ciężkości, odrętwienia.
Generalnie dramatu nie ma, bo każda nowo poznana osoba daje mi najwyżej trzydziechę a z reguły się mylą o 10 lat
a teraz po cosm to będą żądać ode mnie dowodu przed zakupem alkoholu

Poranne załamanie mam już za sobą. Najbardziej podrażnione partie ominęłam przy drugiej dziennej porcji cos, niech sobie odpoczną. Ciekawe jest to, że tam gdzie są największe plamy mogła bym smarować i 4 razy dziennie a skóra nie schodzi...
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:03   #1220
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

zizu , dobrze gadasz ....

............

mini a ja 33
Ty sie nie martw , ta skora Ci ze 100x jeszcze zejdzie i tam gdzie powinna ....
a potem juz tylko pamietaj by wziac ten dowod jak po flaszke pojdziesz do sklepu

no, kochane ...mlodniejemy jak gwiazdy tv ...im starsze , tym mlodsze

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 19:08
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:17   #1221
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
no, kochane ...mlodniejemy jak gwiazdy tv ...im starsze , tym mlodsze
a żebyście wiedziały, że wolę siebie teraz niż 10 lat temu a po cosm to może się jeszcze na starość zachwycę sama sobą
Muszę tylko poczekać aż burak mi zejdzie z twarzy

---------- Dopisano o 19:17 ---------- Poprzedni post napisano o 19:14 ----------

a po flaszkę póki co muszę chodzić tak
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:21   #1222
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

minolda
a żebyście wiedziały, że wolę siebie teraz niż 10 lat temu
.......

wiesz , ja tez
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:22   #1223
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez minolda Pokaż wiadomość
mam 38 lat
Ja 34 ale już czuję oddech 35 na plecach - jestem z października
Cytat:
Napisane przez minolda Pokaż wiadomość
a teraz po cosm to będą żądać ode mnie dowodu przed zakupem alkoholu
najlepiej po kuracji zrób nowy bo powiedzą żeś mamie buchnęła
Cytat:
Napisane przez minolda Pokaż wiadomość
Ciekawe jest to, że tam gdzie są największe plamy mogła bym smarować i 4 razy dziennie a skóra nie schodzi...
z reguły tak własnie jest, że miescja przebarwione są bardziej oporne, dlatego ja po posmarowaniu całej paszy wcieram w plamy jeszcze dodatkowe porcje cosmelanu. W końcu skóra zrobi sie na nich taka błyszcząca, pergaminowa o ciemnobrązowym zabarwieniu i zejdzie
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:44   #1224
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

zizu, u Ciebie tropiki od jutra 36 st
....mini u Ciebie tez , w stolicy 35

u mnie tylko 30 i burze ...

...afryka dzika

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-13 o 19:51
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 19:58   #1225
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

też widziałam prognozę pogody
zazdroszczę tych 30 stopni
i jak tu nie mieć plam w takim klimacie. Toż to prawie tak jakbyśmy na południu a nie na północy Europy mieszkały
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-13, 20:03   #1226
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

kurza morda! jak ja to zniesę
chyba cały dzień spędzę w wannie zanurzona w chłodnej wodzie po szyję z jakimś drinkiem w dłoni
swoją drogą dobrze że dziś sobie wysprzątałam, jutro pewnie wyciągnęłabym kopyta
Lapi - zazdroszczę Ci tych burz!
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-14, 08:45   #1227
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

doberek

szczesliwi Ci , co moga pospac w sobote...ja niestety mialam dzis po 6 pobudke co nie wprawia mnie nigdy w dobry nastoj
spioch jestem

melduje ,ze u mnie deszcz od wczesnego ranka ...i nie 30 a 20 st

jak tam u Was , prognozy sie sprawdzily i macie Afryke ?

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2010-08-14 o 08:47
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-14, 10:05   #1228
zizuzan
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 53
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
doberek
melduje ,ze u mnie deszcz od wczesnego ranka ...i nie 30 a 20 st
jak tam u Was , prognozy sie sprawdzily i macie Afryke ?
A jak! piekarnik jak się patrzy!z barku Murzyna z wachlarzem włączyłam wentylator a na śniadanie, obiad i kolację będę wcinać chłodnik! bo co tu jeść w taki skwar?
zizuzan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-14, 11:58   #1229
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Lapiel ale Ci dobrze.... u mnie "jedyne" 31 w cieniu
Pobudkę też miałam wczesną, bo stado dzikich kaczek postanowiło wylądować u mnie na jeziorku. Narobiły przy tym takiego hałasu, że myślałam, że ktoś mnie napadł Ale szybko pogoniłam towarzystwo i poszłam dalej spać bo ja też z tych co lubią pospać

Powiedzcie dziewczyny czym najlepiej smarować pękające kąciki ust. Próbowałam już Cicalfate, ale nie pomogło. Teraz smaruję Cicaplastem ale też chyba słabo działa...
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-14, 12:07   #1230
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

minolda
Powiedzcie dziewczyny czym najlepiej smarować pękające kąciki ust. Próbowałam już Cicalfate, ale nie pomogło. Teraz smaruję Cicaplastem ale też chyba słabo działa...
...........

wazelinka , dermosan tlusty lub krem bambino ...
moim zdaniem dermosan najlepszy
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
cosmelan, piegi, przebarwienia

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-31 14:04:51


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:53.