Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część VII - Strona 8 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-27, 10:56   #211
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Alutka filtry trzeba non stoper stosować. Podobno nawet jarzeniowki i komputer działaja na lico.

W takim razie mój cosmelan to podróba za 410 zł. Paranorejszyn

Ja neostrate zawsze kupowałam w sklepie estetyka na allegro. Moja była na pewno nowa no i działała

Edytowane przez Catherine1980
Czas edycji: 2010-04-27 o 10:59
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:22   #212
Alutka76
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 9
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

No to juz wiemy zeby ten sklep omijac z daleka....Kupiłam NeoStrate częsciowo zużytą- tak przypuszczam... Jak tubka jest otwarta to co można sądzić...no i w dodatku ta ulotka.Nawet im sie nie chciało pełnej tresci wydrukować ...totalna ignorancja ! ech ... Tylko kija i lać!
Alutka76 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:26   #213
sucha1
Raczkowanie
 
Avatar sucha1
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 77
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Catherine1980 Pokaż wiadomość
Alutka filtry trzeba non stoper stosować. Podobno nawet jarzeniowki i komputer działaja na lico.

W takim razie mój cosmelan to podróba za 410 zł. Paranorejszyn
ja za 470 z tej stronki http://www.sklep.bio-med.pl/go/_info...d=1116&lang=pl
sucha1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:40   #214
Alutka76
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 9
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

a czy filtr spf15 w podkładzie jest wystarczajacy w czasie gdy siedze w pracy albo w domu ? Catherine a na jak długo Ci neo.starczyła ? Smarowałaś cała twarz czy tylko plamy? U mnie po trzech aplikacjach delikatnie łuszcza sie skórki wokół ust a poza tym to spoko , nawet nie mam uczucia ze sora jakos nadmiernie przesuszona pomimo ze zaczyna reagować.
Alutka76 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 15:12   #215
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Alutka76 Pokaż wiadomość
a czy filtr spf15 w podkładzie jest wystarczajacy w czasie gdy siedze w pracy albo w domu ? Catherine a na jak długo Ci neo.starczyła ? Smarowałaś cała twarz czy tylko plamy? U mnie po trzech aplikacjach delikatnie łuszcza sie skórki wokół ust a poza tym to spoko , nawet nie mam uczucia ze sora jakos nadmiernie przesuszona pomimo ze zaczyna reagować.

Alutka na pewno masz dobrą neo. neo właśnie tak delikatnie działa ale najwazniejsze ze rozjasnia plamy.
Ja nie miałam zadnych skutkow ubocznych i na poczatku tez myslałam ze jakis klej mi wcisnęli.
Ten sklep na bank jest dobry ale jak Ci cos w neo nie pasuje to oni Ci pryzjma reklamacje. ja raz mialałam lekko zniszczone opakowanie takie pomietolone ale neo byla ok

Zuzyłam 2 neo przez 4 mce, ja mega grubo nakladałam, czasem plamy a najczesciej wychodzila cała twarz bo ja tych plam mam mega duzo

Edytowane przez Catherine1980
Czas edycji: 2010-04-27 o 15:13
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 09:11   #216
osoba
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 7
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

jestem po pierwszym dniu stosowania derm2. mogę powiedzieć ze jest bardzo mocny. posmarowałam twarz na noc i wstałam z czerwoną napięta i wysuszoną skórą widzę już pierwsze łuszczenie. może nie będzie tak źle jak się obawiałam

Edytowane przez osoba
Czas edycji: 2010-04-28 o 09:12
osoba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 19:07   #217
agaqs
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 44
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Alutka76 Pokaż wiadomość
a czy filtr spf15 w podkładzie jest wystarczajacy w czasie gdy siedze w pracy albo w domu ? Catherine a na jak długo Ci neo.starczyła ? Smarowałaś cała twarz czy tylko plamy? U mnie po trzech aplikacjach delikatnie łuszcza sie skórki wokół ust a poza tym to spoko , nawet nie mam uczucia ze sora jakos nadmiernie przesuszona pomimo ze zaczyna reagować.

Alutka - smaruję sie Neo od 3 tygodni - całą twarz, jak dla mnie rezultaty są niesamowite i to nie tylko ja widze, ale również moje koleżanki, z którymi nie widziałam się miesiąc (nic nie wiedziały o stosowaniu Neo). Ceraz jest rozświetlona, świeża, pory zmniejszone, a łuszczenie już mi nie przeszkadza. Palmy znikają!!! Jeszcze coś wcale nie będę rezygnować ze stosowania Neo.

I muszę się czymś pochwalić jestem w II etapie "kod młodości" Loreal - i będę testować kremik - zobaczymy co to za cudo
agaqs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 10:17   #218
Alutka76
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 9
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

To cudownie ze jestescie zadowolone z neo. Mam nadzieje ze i ja w koncu doczekam sie super efektów ...

agaqs gratuluje II etepu ''kodu młodosci''. Wiem ze to nowa linia kosmetyków Loreal' przeznaczona dla kobiet w wieku35+ czyli takze dla mnie! Chetnie sama sie przekonam jak działa Pro-Gen tym bardziej ze te kosmetyki nie kosztuja az tak dużo.
Alutka76 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 10:48   #219
alcia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 30
Dot.: Dziewczyny ratunku!!!!

Hej, jestem tu nowa i mam taki sam problem-mianowicie plamy. W ciazy z moja pierwsza dzidzia cere mialam miodzio-super,zadnych skaz, a 2 miesiace po porodzie skusilo mnie by wyskoczyc na solarium i po ok 5 razie wyszly mi plamy na twarzy-czole,policzkach,skroniac h. Bezposrednio po wyjsciu z solarium byly ciemniejsze niz reszta twarzy,ale po paru godzinach tak jakby koloryt sie wyrownywal i naprawde prawie nie bylo roznicy. Planowalismy z mezem dzidzie jedna po drugiej i stalo sie zaszlam w druga ciaze. Gdy zaczelam blednac-bo w ciazy sie nie opalalm plamy byly coraz bardziej widoczne. Cala ciaze stosowalam maseczki, kremy wybielajace,filtry-a rezultat malo zadowalajacy-plamy pozostaly i wrazenie sniadej buzi.Po ciazy zafundowalam sobie kwasy u kosmetyczki,mikrodermabra zje i efekt-miernota-a wydalam naprawde duzo. Co mam robic?-jak ja naprawde lubie byc brazowa . Postanowilam,ze sprubuje sie poopalac i zobaczyc,czy plamy znow wyrownaja koloryt- i po 5 razie-buzia naprawde nie wygladanajgorzej-po wyjsciu z solarium widac je a po kilku godzinach sa mniej widoczne. Jak "nie daj Boze " bedzie gorzej-bede chciala zastosowac cosmelan-na jesien. Co ja mam za plamy ? Myslalam,ze to ostuda,ale jak widzialam zdjecia,to ta sa bardzo brazowe plamy,a moje byly jakies zolte. Dodam,ze jak 4 lata temu bralam doustna antykoncepcje-to po solarium tez wyszly mi plamy,ale pozniej zniknely. Co o tym myslicie? Prosze poradzcie cos
alcia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 11:17   #220
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 062
GG do SzatAnka71
Dot.: Dziewczyny ratunku!!!!

Alcia musisz popróbować najpierw mniej inwazyjne preparaty wybielające a jeśli nie pomoga to dopiero wtedy wejść na cięższy kaliber.Jeśli lubisz być brązowa to stosuj kremy brązujące,naprawdę dają fajne efekty.Solarium niestety nie dla Ciebie
Idź do lekarza i zrób badania bo to mogą być plamy np. wątrobowe
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2010-04-29 o 11:18
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 12:23   #221
alcia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 30
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Dziekuje za odpowiedz . Czyli nie prubowac dalej z tym solarium?- w lipcu chcemy jechac na wczasy-cos z cieplych krajow -moze zaczekac z tymi kuracjami do jesieni -lubie sloneczko. Nie mysl prosze,ze jestem z tych co pala sie na mahon- nie tylko lubie miec lekka opalenizne,bo cialko wyglada swierzo. A co do samoopalaczy to denerwuje mnie,ze efekt jest tak krotkotrwaly Co bys mi radzila jako pierwsze- neostrate? czy moze cos innego? Juz wydalam tyyle pieniedzy na kosmetyki wybielajace

---------- Dopisano o 11:35 ---------- Poprzedni post napisano o 11:33 ----------

A i jeszcze jedno. Czy plamy watrobowe znikaja? W razie gdyby rzeczywiscie byly to plamy od watroby?

---------- Dopisano o 11:52 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

moje plamy wygladaja mniej wiecej tak
http://fromyourdoctor.com/ext/melasma_after.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...face_woman.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...ma_fig21-2.jpg
i chyba rzeczywiscie musze zaczac wybielac,bo moga byc bardziej brazowe po opalaniu

---------- Dopisano o 11:55 ---------- Poprzedni post napisano o 11:52 ----------

jeju to jednak melasma

---------- Dopisano o 11:56 ---------- Poprzedni post napisano o 11:55 ----------

Czy tak tez wygladaja plamy watrobowe?

---------- Dopisano o 11:59 ---------- Poprzedni post napisano o 11:56 ----------

http://www.perfectskincenter.com/ima...t-2-before.jpg
nie mam sie co oszukiwac i od dzisia biore sie spowrotem za wybielanie to zdjecie przedstawialoby wlasnie moj problem

---------- Dopisano o 12:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:59 ----------

Jeszcze jedno-skoro juz mialam kwasy i mikrodermabrazje,kremy wybielajace i nic nie pomoglo,to moze juz nie wydawac beznadziejnie pieniazkow tylko zainwestowac w cosmelan-a przydaloby sie pozbyc kilku zmarszczek mimicznych

---------- Dopisano o 12:23 ---------- Poprzedni post napisano o 12:02 ----------

Czy jest choc matutka szansa,ze to zniknie tak jak te 4 lata temu po hormonach,czy juz do konca zycia bede zmagac sie z tymi plamiskami
alcia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 12:28   #222
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Palmy moga być wątrobowe, hormonalne w połączeniu ze słońcem, skutek antykoncepcji a nawet zle funkcjonująca tarczyca. Większość z nas nie wie co jest powodem niestety

Aga pamiętaj że z neo trzeba zrobic przerwe bo zawiera hydrochinon. Ja jak skończe cosmelan to wracam do neo bo to na razie najlepsze cudo. Żadnych zaczerwienień nie miałam i rano mogłam smialo nakladac makijaz. Buzia byla taka ładna jasna swieza. Przy cosmelanie juz tak nie mam i plamy ciemnieją.

Alcia ja mam identycznie tylko sporo rozjaśnione do różu. Niestety chyba całkowicie nie mozna sie tego pozbyć.

Edytowane przez Catherine1980
Czas edycji: 2010-04-29 o 12:30
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 12:40   #223
Alutka76
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 9
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witaj alcia77 ! ja mam podobnie z tym ze nie byłam w ciazy ani po porodzie i nie stosowałam wówczas antykoncepcji hormonalnej gdy nagle pojawiły się plamy (nad górna wargą i na czole) bo zbyt długo wystwiłam twarz na pierwsze wiosenne słonce , a wiadomo ze po zimie powinno się stopniowo przyzwyczajac skóre do pierwszych promieni słonecznych i oczywiscie odpowiednio ją zabezbieczac filtrami.... Dlaczego wtedy o tym nie pamietałam! Moje plamy tez nie rzucaja sie az tak w oczy jak opale twarz no i piegi ktorych mam sporo tez nie kontrastuja wtedy az tak bardzo.Najgorzej jak opalenizna zaczyna schodzic i odkrywac przebarwienia zwłaszcza te nad warga-wygladam wtedy jak kobieta z wąsem Koszmar! Robiłam mikrodermabrazije, kwasy,stosowałam kremy wybielajace,-bez wiekszych efektów. Długo zastanawiałam się co wybrac,-opalanie czy wybielanie... Na razie postawiłam na NeoStrate HQ i już widze małą poprawę zwłaszcza piegi jakby jasnieją ale czy neo. poradzi sobie z ''wąsem''?
'' Mój plan B- to pigma , a C- to cosmelan'' potrzebuje takiej nadziei w zanadrzu ze jak neo. nie poskutkuje to jeszce mam inne możliwości...
Alutka76 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 15:54   #224
201608151053
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 4 836
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez alcia77 Pokaż wiadomość


------


moje plamy wygladaja mniej wiecej tak
http://fromyourdoctor.com/ext/melasma_after.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...face_woman.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...ma_fig21-2.jpg

---------- Dopisano o 11:55 ---------- Poprzedni post napisano o 11:52 ----------
Jeśli Twoje plamy faktycznie tak wyglądają, to zamiast słońca radziłabym Ci kremy spf50. I chowanie twarzy BEZWZGLĘDNIE. I żadnego solarium...
Wizytę u dermatologa i ew. cosmelan, który taniej kupisz na Allegro i zrobisz w domu...
201608151053 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-29, 18:56   #225
rudzik666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 6
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witam Kobietki Długo nic nie pisałam bo borykałam się z tą całą jazdką z buzią po cos1 a potem na zmianę cos2 i faktor K i wiele jeszcze innych smarowideł Ale teraz już powiem, że gra warta świeczki !!! Rezultaty oszałamiające i PLAMY ZNIKNĘŁY !!!!!!!!! Hurrra !!!!! Warto przejść gehennę a teraz cieszyć się "czystą" buzią bez plam Nawet krosty już wymiękły i się nie robią...czyli walka z wszelkim złem wygrana Teraz tylko filtry 50+ i nawilżający kremik i jest gicior No i raz na tydzień cos2, żeby utrwalać efekt i kurację... Rety...jak to mało (albo aż tak dużo) brakuje do szczęścia I jeszcze jedno....wszystkim Dziewczynom na tym wątku( śledziłam już Was od 2 lat!!!) baaaardzo wielkie DZIĘKUJĘ bo dzięki Wam podjęłam decyzję o Cosmelanie i teraz jestem happy Dobrze, ze jesteście !!! Całusy ogromniaste !!!

---------- Dopisano o 18:56 ---------- Poprzedni post napisano o 18:45 ----------

Aaaaaaaa...i jeszcze jedno.....stosowałam tysiące wszelakich sposobów na te cholerne plamy i nigdy NIC mi nie pomagało....tylko wyrzucone pieniądze...dopiero Cosmelan stanął na wysokości zadania....naprawdę warto....
rudzik666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 08:07   #226
alcia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 30
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Beata2906 Pokaż wiadomość
Jeśli Twoje plamy faktycznie tak wyglądają, to zamiast słońca radziłabym Ci kremy spf50. I chowanie twarzy BEZWZGLĘDNIE. I żadnego solarium...
Wizytę u dermatologa i ew. cosmelan, który taniej kupisz na Allegro i zrobisz w domu...
Hej. To nie sa moje wlasne zdjecia,ale wyglada to podobnie.
Dziekuje dziewczynki za rade i napewno zglosze sie do dermatologa. Poinformuje co mi powiedziala.

---------- Dopisano o 08:07 ---------- Poprzedni post napisano o 07:41 ----------

Najbardziej do tych plam jest podobna ta na czole,bo reszta mi sie pokryla z opalenizna
alcia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 08:49   #227
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 062
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez alcia77 Pokaż wiadomość
Hej. To nie sa moje wlasne zdjecia,ale wyglada to podobnie.
Dziekuje dziewczynki za rade i napewno zglosze sie do dermatologa. Poinformuje co mi powiedziala.

---------- Dopisano o 08:07 ---------- Poprzedni post napisano o 07:41 ----------

Najbardziej do tych plam jest podobna ta na czole,bo reszta mi sie pokryla z opalenizna
Ja miałam bardzo podobne,teraz już sa trochę rozjaśnione ale stosowałam różne kremy i preparaty.Cosm ani neo nie stosowałam więc nie wiem.Miałam kiedyś Drulę forte i różne nie apteczne a potem głównie Nanoplatynę i Pigma(dzięki Michell)Platyna mi wybieliła ale zostawiła plamki wygladające jak piegi które dobijałam Pigma.Niestety wracają więc wrócę do platyny

Kremów tonujących i brązujacych jest mnóstwo i musisz dobrać do swojej karnacji.Przeszukaj KWC bo tam dziewczyny piszą mniej więcej jaki krem ma kolor i jak się trzyma.Trwałość-jeśli bedziesz co dwa dni smarować to efekt bedzie się trzymałJeśli chcesz sie pozbyć plam(które i tak będą wracać jeśli nie bedziesz uważać)to zapomnij o solarium i wylegiwaniu się na słońcuW ciepłych krajach czapka z daszkiem lub kapelusz z szerokim rondem wg mnie resztę mozesz odkryć ale też bez przesady,jeśli chodzi o czas przebywania na otwartym słońcuNie wspomnę o wysokich filtrach!Musimy uważać to prawda ale nie dajmy się zwariować

Rudzikklask i: super!ja niestety na Cosm nie mogę sobie pozwolić ze względu na buraka i łuszczenieale platyna tez pomaga tylko nie inwazyjnie
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2010-04-30 o 08:51
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 08:58   #228
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Każda z nas ma swój "namber łan"
Jedna Pigme, inna cos, szatanuś nano a ja chyba wróce do neo. Cosmelan mi nie służy a takie nadzieje w nim pokładałam. Myslałam że to będzie tylko dobicie plam a tu psikus
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 11:14   #229
lari2005
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 96
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez Catherine1980 Pokaż wiadomość
Każda z nas ma swój "namber łan"
Jedna Pigme, inna cos, szatanuś nano a ja chyba wróce do neo. Cosmelan mi nie służy a takie nadzieje w nim pokładałam. Myslałam że to będzie tylko dobicie plam a tu psikus
cati ja też miałm plamy czerwone po pigma i neo i też chciałam je dobić w tym celu udałam się do dermatologa i owa pani powiedział że takie czerwone plmy to są stany pozapalne i niemożn ich trktować czymś mocnym bo tylko je pogorszymy odnowa i poleciła mi skinoren bo on właśnie jest na takie stany pozapalne możn go stosować latem i dzięki niemu plamy latem nie powinny ciemnieć bo on dodatkowo działa na proces tyrozynazy........ja smaruję nim 3 tyg plamy faktycznie trochę zjaśniały i na nim mam zamiar bazować do września potem znów neostrata bo ona dla mnie okazała się lepsza od pigma po którym mam dodtkową plamę niestety

---------- Dopisano o 11:14 ---------- Poprzedni post napisano o 09:35 ----------

szatanko napisz coś więcej o tej nanoplatynie.....czy można stosować latem jak długo trzeba smarować i czy całą twarz czy tylko plamy i jakąkupujesz za ile i gdzie
lari2005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 13:01   #230
Gosiaxx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 16
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Witajcie Dziewczyny

Ja stosuję dermamelan juz ponad miesiąc - plamy znikneły i praktycznie ich nie widać, twarz mam zregenerowaną , gładziutką i nie muszę nic nakładać tj. żadnych pudrów co jest pocieszające

Natomiast mam pytanko czy jest na forum osoba która po zastosowaniu COSMELANU lub DERMAMELANU nie ma juz problemów z przebarwieniami ??

Bo czytając pobieżnie forum każda narzeka na ponowne przebarwienia, wiec kurna zdołowałam się
Gosiaxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 15:03   #231
alcia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 30
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Hej to znowu ja .To forum jest zaje...fajne -tyle rzeczy sie dowiedzialam. Mam jednak maly dylemacik- mianowicie nie wiem co teraz sprobowac za krem-pigma czy neostrata-wiem,ze ktorys z tych kremow mozna stosowac latem,ale nie wystawiac na bezposrednie promieniowanie sloneczne. Moze zanim zdecyduje sie na cosmelan warto jeszcze zainwestowac w jakis kremik. Co o tym myslicie? Mam juz zalamke i nie wiem co mam robic, bo dobre 15oo-2000 zl juz wydalam na kwasy i mikrodermabrazje i g... pomoglo . pigma?neo?nzy cosmelan ?????? Pomozcie:cra zy:
alcia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 17:58   #232
lari2005
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 96
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

żaden z tych kremów który wymieniłaś nie można stosowć latem oba zawierają chydrochinon a on jest fototoksyczny neostrata 2% a pigmanorm 4% ja na twoim miejscu poczekałabym do jesieni z tymi kremami
lari2005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 18:05   #233
201608151053
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 4 836
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez alcia77 Pokaż wiadomość
Co o tym myslicie? Mam juz zalamke i nie wiem co mam robic, bo dobre 15oo-2000 zl juz wydalam na kwasy i mikrodermabrazje i g... pomoglo . pigma?neo?nzy cosmelan ?????? Pomozcie:cra zy:
Cosmelan można latem, ale do tego ZERO słońca i krem spf50 w przepisowej dawce...
201608151053 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-30, 18:46   #234
rado1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 23
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Dziewczynki mam pytanie czy filtr La Roche Posay Anthelios 50+ creme niebarwiący jest fotostabilny i można go przyprószyć sypkim pudrem? OOOOkropnie się po nim świecę i chcę się ratować sypkim pudrem. Proszę odpowiedzcie.
rado1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 09:31   #235
agaqs
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 44
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Cytat:
Napisane przez alcia77 Pokaż wiadomość
Dziekuje za odpowiedz . Czyli nie prubowac dalej z tym solarium?- w lipcu chcemy jechac na wczasy-cos z cieplych krajow -moze zaczekac z tymi kuracjami do jesieni -lubie sloneczko. Nie mysl prosze,ze jestem z tych co pala sie na mahon- nie tylko lubie miec lekka opalenizne,bo cialko wyglada swierzo. A co do samoopalaczy to denerwuje mnie,ze efekt jest tak krotkotrwaly Co bys mi radzila jako pierwsze- neostrate? czy moze cos innego? Juz wydalam tyyle pieniedzy na kosmetyki wybielajace

---------- Dopisano o 11:35 ---------- Poprzedni post napisano o 11:33 ----------

A i jeszcze jedno. Czy plamy watrobowe znikaja? W razie gdyby rzeczywiscie byly to plamy od watroby?

---------- Dopisano o 11:52 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

moje plamy wygladaja mniej wiecej tak
http://fromyourdoctor.com/ext/melasma_after.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...face_woman.jpg
http://img.webmd.com/dtmcms/live/web...ma_fig21-2.jpg
i chyba rzeczywiscie musze zaczac wybielac,bo moga byc bardziej brazowe po opalaniu

---------- Dopisano o 11:55 ---------- Poprzedni post napisano o 11:52 ----------

jeju to jednak melasma

---------- Dopisano o 11:56 ---------- Poprzedni post napisano o 11:55 ----------

Czy tak tez wygladaja plamy watrobowe?

---------- Dopisano o 11:59 ---------- Poprzedni post napisano o 11:56 ----------

http://www.perfectskincenter.com/ima...t-2-before.jpg
nie mam sie co oszukiwac i od dzisia biore sie spowrotem za wybielanie to zdjecie przedstawialoby wlasnie moj problem

---------- Dopisano o 12:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:59 ----------

Jeszcze jedno-skoro juz mialam kwasy i mikrodermabrazje,kremy wybielajace i nic nie pomoglo,to moze juz nie wydawac beznadziejnie pieniazkow tylko zainwestowac w cosmelan-a przydaloby sie pozbyc kilku zmarszczek mimicznych

---------- Dopisano o 12:23 ---------- Poprzedni post napisano o 12:02 ----------

Czy jest choc matutka szansa,ze to zniknie tak jak te 4 lata temu po hormonach,czy juz do konca zycia bede zmagac sie z tymi plamiskami
Na tych zdjęciach jakbym sama siebie widziała i moje plamy...no ale Neo pomaga

---------- Dopisano o 09:31 ---------- Poprzedni post napisano o 09:26 ----------

Cytat:
Napisane przez SzatAnka71 Pokaż wiadomość
Ja miałam bardzo podobne,teraz już sa trochę rozjaśnione ale stosowałam różne kremy i preparaty.Cosm ani neo nie stosowałam więc nie wiem.Miałam kiedyś Drulę forte i różne nie apteczne a potem głównie Nanoplatynę i Pigma(dzięki Michell)Platyna mi wybieliła ale zostawiła plamki wygladające jak piegi które dobijałam Pigma.Niestety wracają więc wrócę do platyny

Kremów tonujących i brązujacych jest mnóstwo i musisz dobrać do swojej karnacji.Przeszukaj KWC bo tam dziewczyny piszą mniej więcej jaki krem ma kolor i jak się trzyma.Trwałość-jeśli bedziesz co dwa dni smarować to efekt bedzie się trzymałJeśli chcesz sie pozbyć plam(które i tak będą wracać jeśli nie bedziesz uważać)to zapomnij o solarium i wylegiwaniu się na słońcuW ciepłych krajach czapka z daszkiem lub kapelusz z szerokim rondem wg mnie resztę mozesz odkryć ale też bez przesady,jeśli chodzi o czas przebywania na otwartym słońcuNie wspomnę o wysokich filtrach!Musimy uważać to prawda ale nie dajmy się zwariować

Rudzikklask i: super!ja niestety na Cosm nie mogę sobie pozwolić ze względu na buraka i łuszczenieale platyna tez pomaga tylko nie inwazyjnie
co to ta neoplatyna?
agaqs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 09:43   #236
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 062
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Lari,Agaqs o Nanoplatynie niestety nie miałam się gdzie dopytać co i jak bo nawet facet który ją rozprowadza mało wiedział więc byłam królikiem doświadczalnymStosowałam ją też latem i nowych plam się nie nabawiłam(a nie daję przepisowej ilości filtrów)
Przez Pigma tez nabawiłam się nowej plamy która niestety nie schodzi.Ja też myślę że jak plamy po czymkolwiek czym się wybiela są już czerwone czy różowe to już ich nie wybielać tylko regenerować skórę np czymś z ceramidami(Doliva na noc jest fajna ale tłusta)

Nano-platyna w kosmetyce:
Niechemiczny nano-koloid platyny silnie oddziaływuje dermatologicznie radykalnie zmniejszając przebarwienia naskórka. Wzmacnia odczucie zapachów. Koloid ten może być żelowany działając odmładzająco oraz redukująco w odniesieniu do zdeformowanych komórek skóry. Kontroluje zdrowy wygląd oraz jędrność skóry.

http://www.alejahandlowa.pl/tr/produ...y_2685638.html

Ja płaciłam w sklepie ze zdrową żywnością 100 zł.Codziennie rano przecierałam(jest jak woda) wacikiem całą twarz i czekałam aż wyschnie i dopiero wtedy dawałam filtr.Zużyłam dwie butelki(właściwie półtora bo mi się pół wylało)a jest bardzo wydajna.Niestety ciemniejsze plamki zostały,widać są głębsze.

Cati ja się boję że Neo mi podrażni naczynkaa chętnie bym ją spróbowała
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2010-05-01 o 09:48
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 09:57   #237
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

witam weekendowo

co porabiacie w te wolne dni ????

my mamy w przyszlym tyg komunie syna i zalatwiamy ostatnie sprawy ...jutro na zakupy ...sie wyrobic w tyg nie moglam ....

pozdrowionka
LAPIEL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 10:27   #238
lari2005
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 96
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

szatanko w trakcie stosowania neo naczynka są lekko roszerzone ale po odstawieniu wracają do normalności i nie są widoczne reagują jak przy zwykłym podrażnieniu
lari2005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 11:21   #239
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

Rado filtr jest stabilny ale od jego stabilności zależy co w składzie ma puder który chcesz na niego nakładać. Czasami coś się gryzie ale nie jestem w tym expertem.

Szatanus możesz ze spokojem neo ja nakładałam mega grubo na policzki bo mam tu motyla i wsio w porządku. Jeśli masz kruche naczynka to wieczorem 2 tabletki rutinoscorbinu podczas całej kuracji.
Zreszta wyczytałam gdzieś że przyjmowanie wit C w kapsułkach zmniejsza w jakimś stopniu starzenie dlatego też dodają ją do kremów.
Wit C jest też zalecana przy odbarwianiu stąd słynne Flavo-C które robi cuda z twarzą
Catherine1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 11:47   #240
lari2005
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 96
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VII

mam pytanie odnośnie eucerinu .....jaki kolor ma ten filtr i czy jest stabilny?zastanawiam się nad kupnem
lari2005 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
cosmelan, piegi, przebarwienia

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-31 14:04:51


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:58.