Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-22, 17:51   #61
charolina
Zadomowienie
 
Avatar charolina
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Łążek
Wiadomości: 1 239
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

jeżeli chodzi o cover to polecam od Dobrejrady-ja się zakochałam

z tym coverem chodzi o to aby przy skórkach bya go minimalna ilość i w str wolnego brzegu coraz grubiej-nie wiem czy zrozumiałe;p

a żeby pytka wydawała się dłuższa to zwyczajnie wydłuż ja coverkiem... ja robię albo głębokiego frencha albo np cieniuje brokat albo np. kolorowy akryl albo żel;p
__________________
zapraszam na mój pazurkowy wątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=374711
charolina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-22, 21:57   #62
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Eve Dziubku mój ...
heh aż mi głupio mówic i pytac...
czy kamuflarz a cover to co innego ??
Kurde fix ale mi głupio ...
Czekaj to ja napisze czy dobrze zrozumiałam
1. primer standart
2. robie szkielet na firmie
3. obrysowuje jajko ?? czy to jest jakis kleks z formie jajka (ale jestem ciemna , aż mi sie gotuje że na kursie mi o tym nie mówiono w dupe Mariana)
4. pozniej frencza maluje (ps. wiecie jak mnie uczono zrob kreske z boku skosnym pedzlem kreske i end :/ a mi to nie wychodzi ksztalt nie taki jak wy macie :/
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-22, 22:25   #63
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Cicho !
MAluje w Paincie :P
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-23, 02:51   #64
Sieciunia
Zadomowienie
 
Avatar Sieciunia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 940
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

to co napisalas to sie zgadza... Szkielet jajko z kamuflazu (cover to to samo) i bialy
__________________
Sieciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-23, 14:03   #65
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Dziewczynki Musze wyciągnąc tipsy i na nich bede probowała i powiecie mi mniej wiecej Czy bedzie cos z tego :P

Dziękuje :
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-24, 14:11   #66
justi9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: leszno
Wiadomości: 570
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

no pewnie cwic na tipsie jajeczko albo kup palucha pod forme bedzie ci latwiej potem
justi9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 16:07   #67
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

ooooooooooo mam palucha heheheh tylko musze go wyszukac robie obiad a pozniej działam wiec mam nadzieje że nie wyrzuce tego wszystkiego z 10 pietra
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 17:24   #68
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

hehehe Dziewuszki nie uwiezycie
Wziełam się za cwiczenie ...
haha a tu w pudełku z kamuflarzu pusto heh...

kurde lekko był przechylony ....
i się wylał i musze kupic nowy ale tym razem od Dobrej Rady


hehe cwiczonko było zrobione na tym wylanym
ale mniej więcej tak ?? może byc ?
ale frencz sie robi duzo ladniej tak jak sie robi
jajo a pozniej tylko frencz noooo nooo
Kochane moje cioteczki buzzzka kurde ....
100000x
niooo a mnie uczono kamuflarz se zrobic jak sie chce o rzadnym jaju nie było mowy ....
nio pozniej zrob pasek bialy a pozniej rogi a pozniej pedzlem pchaj ...
:/
a dupa zbita ... taki sposob ... kurde nauczyliscie mnie .. i powiem wam szybciej hehehe bo juz usmiech zrobiłam se kamuflarzem
Nie wiem jak wam dziekowac
nio jedynie nie żaluje kursu bo w sumie nauczyli mnie na formie i budowy pazurka nio i poniekat łuk...
: pala:

Frencz nie jest idealny ale robiłam go tylko tak aby skumac z tym jajem

mniej wiecej tak ??
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 19:45   #69
za_necia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 596
GG do za_necia
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

ładnie wyszło tylko przeswity miedzy białym i coverem
__________________
www.zanecianails.blox.pl
za_necia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 19:46   #70
Sieciunia
Zadomowienie
 
Avatar Sieciunia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 940
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Cytat:
Napisane przez za_necia Pokaż wiadomość
ładnie wyszło tylko przeswity miedzy białym i coverem
dokladnie
__________________
Sieciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 20:08   #71
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

wiem :P
bo to cover rozlany wybierany z pudełka :P
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-26, 21:48   #72
Eve21
Zadomowienie
 
Avatar Eve21
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Podlasie
Wiadomości: 1 524
GG do Eve21
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

No no łapiesz Brzoskwineczko łapiesz! Teraz poproszę o caly secik na wszystkich pazurkach!
__________________
My passion - blog
Moje kosmetyczne blogowanie


"Kobieta jest organizmem ultradoskonałym. Potrafi się regenerować po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Przetrwa wszystko..."
Eve21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 08:05   #73
za_necia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 596
GG do za_necia
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

a co to za cover ?
__________________
www.zanecianails.blox.pl
za_necia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:07   #74
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Z SF
ale taki do dupy że masakra ...
Nie kryje... albo ja nieumiem kryc a kolor beznadziejny....
zamawiam od Doberka
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:08   #75
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Nie patrzcie na ksztalt bo to moje
a ja niemam zdolnosci sobie piłowac ale chcialam wam pokazac jak ja starsznie kocham owoce fimo
jak patrze na nie odrazu wakacjami zyje
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:17   #76
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Cytat:
Napisane przez Eve21 Pokaż wiadomość
No no łapiesz Brzoskwineczko łapiesz! Teraz poproszę o caly secik na wszystkich pazurkach!


Nio Jutro bedą dwa seciki
ale jaja pozgarniałam co sie da do słoiczka :brzyda l:

Jak wyjdą brzydkie , to nie pokaże

Ok Ok żartuje Wszystko pokaże... eh ale znowu jutro szerokie płytki pazurka ...

Mam pecha

Jak je ladnie przyzdobic bo dwie osoby chca Frencz i jakis dodatek
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 11:37   #77
za_necia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 596
GG do za_necia
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

czemu tak boczki zaokrąglilaś ?? Za duzo tego wszystkiego na takich krotkich paznkociach jak dla mnie ... ładna krzywa na prawym kciuku ;p
__________________
www.zanecianails.blox.pl
za_necia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-27, 18:09   #78
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

słonce jestem masażystką i musialam je tak zaokraglic aby nie drapały nikogo
wiesz ja wiem że duzo ludzi uważa to za kicz ale jestem zakochana w fimo :P
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 14:18   #79
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Kochane Mam prośbe
a pytanie jak cieniujecie cover ehhh ...
robicie jajko a pozniej tak cieniujecie że podjezdzacie prawie pod same skorki ??
wiecie o co mi chodzi?
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 14:20   #80
Magali
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 2 099
GG do Magali
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Kładę dość cienką warstwę od skórek, w okolicy uśmiechy daję więcej żelu (fajnie się to robi na ciemnych szablonach, bo widać kiedy przestaje prześwitywać), formuję szybkim ruchem jajko i do lampy
__________________
Moja galeria paznokci: KLIK

Mój pazurkowy blog: KLIK

Moja biżuteria: KLIK

Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 18:40   #81
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

szeroka płytka
zdobienie wybrane przez klientke
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 20:03   #82
charolina
Zadomowienie
 
Avatar charolina
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Łążek
Wiadomości: 1 239
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

chm... boczki troszkę by się przydało zjechać

mi się wersja fimo podoba

i tak jak magali pisała;p tyle że ja na początku robię końcówkę a potem uzupełniam coverem
__________________
zapraszam na mój pazurkowy wątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=374711
charolina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-28, 21:56   #83
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

boczki faktyyycznieeee

teraz zauważyłam oppps <gafa>
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-04, 10:36   #84
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

I co sadzicie ??

ja sądze że :

1. każdy paluch był innego rozmiaru i cieżko było o takie same
2. nieumiem cieniowac tym beznadziejnym sun flowerem po boczkach i wogole i kupuje dzis od doberka
3. jaki polecacie tez na frencza cover czy cosik bo dziewczyna mi zagadała o biały mleczny a nie jak ja mam jakis brudny róz ;P
: roza::r oza:

a jak po weekendzie ... bo u mnie ciezko :brzyda l:
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-04, 11:19   #85
Magali
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 2 099
GG do Magali
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Sądzę, że... zdjęcie jest brzydkie. Nie przez pazurki ale przez te rozczapierzone paluchy :P Łącz paluszki do zdjęć, będą bardziej eleganckie

Pazurki... Poza tym nieszczęsnym coverem to mam zastrzeżenia do szerokości paznokci - powinnaś je zwęzić, budowa... - są źle wypiłowane, na małym prawej ręki widać falę. French poszarpany, ale to kwestia wprawy

Jeśli pokryjesz cover białym mlecznym zyska on odcień majtkowego różu :P Odradzam zatem. Raczej stawiałabym właśnie żele bardziej różowe.

Ćwicz ćwicz i będzie dobrze Skup się na boczkach
__________________
Moja galeria paznokci: KLIK

Mój pazurkowy blog: KLIK

Moja biżuteria: KLIK

Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-04, 11:48   #86
za_necia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 596
GG do za_necia
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Zarowno ostatnie jak i poprzednie boczki jak juz kolezanki napisały, ale mi sie rzuca w oczy ze sa bułkowate za duzo tam jest materiału z boku... no u pocwicz nad usmiechem ale to juz pikus )
__________________
www.zanecianails.blox.pl
za_necia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-04, 12:30   #87
motylek17222
Zadomowienie
 
Avatar motylek17222
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 487
GG do motylek17222
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

Cytat:
Napisane przez Magali Pokaż wiadomość
Sądzę, że... zdjęcie jest brzydkie. Nie przez pazurki ale przez te rozczapierzone paluchy :P Łącz paluszki do zdjęć, będą bardziej eleganckie

Pazurki... Poza tym nieszczęsnym coverem to mam zastrzeżenia do szerokości paznokci - powinnaś je zwęzić, budowa... - są źle wypiłowane, na małym prawej ręki widać falę. French poszarpany, ale to kwestia wprawy

Jeśli pokryjesz cover białym mlecznym zyska on odcień majtkowego różu :P Odradzam zatem. Raczej stawiałabym właśnie żele bardziej różowe.

Ćwicz ćwicz i będzie dobrze Skup się na boczkach
zgadzam sie z Magali
motylek17222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-06, 09:56   #88
Brzoskiwineczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 122
Dot.: Brzoskwiniowe żelki :) Moja Galeria

ni0 wiem tak kurde byl problem bo kazdy palec mial inna szerokosc plytki :/
Brzoskiwineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:25.