Metamorfoza - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-10-05, 21:38   #1
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101

Metamorfoza


Witam was! Mam prosbe postanowilam poddac sie calkowitej metamorfozie, oddaje sie w wasze rece! Czekam na propozycje! Jestem zdecydowana na wszystko! Pozdrawiam!!
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-05, 21:38   #2
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Metamorfoza

Witam was! Mam prosbe postanowilam poddac sie calkowitej metamorfozie, oddaje sie w wasze rece! Czekam na propozycje! Jestem zdecydowana na wszystko! Pozdrawiam!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Marta.jpg (180,6 KB, 29 załadowań)
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:50   #3
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

Hej lipienko!
Jak na razie sprobuje doradzic co do fryzurki.
Tak więc: proponuję troszkę podciąć i zrobić pazurki. Myśle ze ladnie byloby Ci tez w grzyweczce A na jakies specjalne okazje mozesz wziac je na waleczki. Co do kolorku to proponuje balejażyk, np. z jaśniejszych i ciemniejszych pasemek. Zamieszczam kilka propozycji, zebys mogla z czegos wybrac
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:50   #4
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

Hej lipienko!
Jak na razie sprobuje doradzic co do fryzurki.
Tak więc: proponuję troszkę podciąć i zrobić pazurki. Myśle ze ladnie byloby Ci tez w grzyweczce A na jakies specjalne okazje mozesz wziac je na waleczki. Co do kolorku to proponuje balejażyk, np. z jaśniejszych i ciemniejszych pasemek. Zamieszczam kilka propozycji, zebys mogla z czegos wybrac
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg krótkie_loki_grzywka.jpg (48,8 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l44.jpg (7,5 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Fryzury 28.jpg (9,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg krótkie_fale.jpg (37,1 KB, 0 załadowań)
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:53   #5
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

I jeszcze cosik
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:53   #6
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

I jeszcze cosik
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg krótkie_grzywka.jpg (59,3 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg balejaż_czerwień.jpg (33,7 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ghg.jpg (33,0 KB, 1 załadowań)
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:57   #7
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

I jeszcze cósik

No to sie powymadrzałam
Pozdrowki
Margarecia
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 07:57   #8
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

I jeszcze cósik

No to sie powymadrzałam
Pozdrowki
Margarecia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg krótkie.jpg (48,8 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: bmp krótkie2.bmp (46,1 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kolor włosków4.jpg (30,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg długie_balejaż_brąz.jpg (10,7 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg krótkie_grzywka2.jpg (62,3 KB, 1 załadowań)
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 08:01   #9
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

tylko jezeli chodzi o kolorki to chodzilo mi o fotki:
2,7,8,10
co do fryzurek mysle ze wszystkie sie nadaja
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 08:01   #10
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

tylko jezeli chodzi o kolorki to chodzilo mi o fotki:
2,7,8,10
co do fryzurek mysle ze wszystkie sie nadaja
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 09:42   #11
koculek
Zakorzenienie
 
Avatar koculek
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 3 054
Re: Metamorfoza

Mnie się podoba fryzurka 3 od margaretki A jeśli chodzi o kolorek to zaraz coś znajdę. Co powiesz na takie pasemka? Pozdrawiam
__________________
Przeznaczenie rozdaje karty, my tylko w nie gramy.
koculek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 09:42   #12
koculek
Zakorzenienie
 
Avatar koculek
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 3 054
Re: Metamorfoza

Mnie się podoba fryzurka 3 od margaretki A jeśli chodzi o kolorek to zaraz coś znajdę. Co powiesz na takie pasemka? Pozdrawiam
__________________
Przeznaczenie rozdaje karty, my tylko w nie gramy.
koculek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 18:57   #13
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

Serdeczne dzieki za propozycje! Jeszcze pyt. jaka długość włosów będzie najlepsza, ide na żywioł i zmieniam się nie do poznania...
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 18:57   #14
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

Serdeczne dzieki za propozycje! Jeszcze pyt. jaka długość włosów będzie najlepsza, ide na żywioł i zmieniam się nie do poznania...
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 19:22   #15
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Re: Metamorfoza

taka fryzurka też jest fajna
EDAK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-06, 19:22   #16
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Re: Metamorfoza

taka fryzurka też jest fajna
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jenny_frost.jpg (25,7 KB, 5 załadowań)
EDAK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 07:32   #17
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

A jaka długość włosów będzie dla mnie najlepsza??
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 07:32   #18
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

A jaka długość włosów będzie dla mnie najlepsza??
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 12:38   #19
agacia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 4
Re: Metamorfoza

chcesz być orginalna? obetnij się na zapałkę i wytatułuj
agacia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 12:38   #20
agacia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 4
Re: Metamorfoza

chcesz być orginalna? obetnij się na zapałkę i wytatułuj
agacia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 16:30   #21
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

Nie myśle o takiej zmianie! Jak chcesz to sama sie zetnij na zapałke....
agacia napisał(a):
> chcesz być orginalna? obetnij się na zapałkę i wytatułuj
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 16:30   #22
lipienko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 101
Re: Metamorfoza

Nie myśle o takiej zmianie! Jak chcesz to sama sie zetnij na zapałke....
agacia napisał(a):
> chcesz być orginalna? obetnij się na zapałkę i wytatułuj
lipienko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 16:39   #23
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

Hej!
Mysle, ze najlepsza bedzie dlugosc taka przed ramiona (7 i 8 zdjatko ode mnie) nie jestem ekspertem jak Pani Grazynka ( )ale wydaje mi sie ze masz kwadratowa buzke i taki fryzik "wydluzylby" Ci troszke rysy twarzy.
Pozdrawiam cieplusio
Margarecia
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-08, 16:39   #24
10.100.0.148
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 206
GG do 10.100.0.148
Re: Metamorfoza

Hej!
Mysle, ze najlepsza bedzie dlugosc taka przed ramiona (7 i 8 zdjatko ode mnie) nie jestem ekspertem jak Pani Grazynka ( )ale wydaje mi sie ze masz kwadratowa buzke i taki fryzik "wydluzylby" Ci troszke rysy twarzy.
Pozdrawiam cieplusio
Margarecia
10.100.0.148 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-09, 09:36   #25
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: Metamorfoza

hI1 dlugosc przed ramiona, troche ponizej brody, to dobra dlugosc, dla ciebie, dziewczyny polalay ci duzo fajnych zdjec ,wiec masz w czym wybierac
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-09, 09:36   #26
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: Metamorfoza

hI1 dlugosc przed ramiona, troche ponizej brody, to dobra dlugosc, dla ciebie, dziewczyny polalay ci duzo fajnych zdjec ,wiec masz w czym wybierac
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:27.