Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-13, 13:21   #1
MaliciousGirl
Zakorzenienie
 
Avatar MaliciousGirl
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 6 308
Wink

Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)


Nieaktualne
__________________
Wymiana

Edytowane przez MaliciousGirl
Czas edycji: 2010-12-04 o 10:01
MaliciousGirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-13, 15:31   #2
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

Fryzura którą wybrałaś byłaby fajna ale skoro źle układają ci się cieniowane włosy to nie wiem, chyba ze używałabyś jakies produkty do stylizacji czy prostownice. Ładne masz teraz włosy
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-13, 21:01   #3
Fureyka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Hiszpania
Wiadomości: 2 868
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

Masz takie proste z natury? Jesli tak to mysle ze by Ci bylo bardzo fajnie w tej fryzurce. Nie wiem tylko dlaczego Ci sie zle ukladaly...
__________________
Wystarczy tylko wierzyć, że się uda...
A uda się na pewno jak sie szczerze wierzy...
Fureyka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-13, 21:39   #4
MaliciousGirl
Zakorzenienie
 
Avatar MaliciousGirl
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 6 308
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

Bo codziennie suszę i miejscami prostuję, normalnie nie mam takich
__________________
Wymiana
MaliciousGirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:36   #5
_Tosia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 54
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

Ładna jesteś.
Sama planuję zmianę fryzury ale się boję trochę..

---------- Dopisano o 19:36 ---------- Poprzedni post napisano o 19:35 ----------

Możesz spróbować z inną, kiedyś odrosną.
Ale w tej Ci ładnie ;-)
_Tosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-16, 09:23   #6
Gomra
Zakorzenienie
 
Avatar Gomra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 736
GG do Gomra
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

nie pasuje ci fryzura ktora teraz masz, wlosy optycznie wydluzaja twarz... a ta fryz ze zdj bedzie ci pasowac siostra tez ma wysokie czolo i nie ma grzywki, byloby jej w niej zle
Gomra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-21, 18:57   #7
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 409
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

ładne masz obecne włosy, ale jestem zdania, że jeszcze ładniej byłoby Ci w bobie . grzyweczka super.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-22, 09:49   #8
Shpeelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Fruzura, dziewczyny pomóżcie! :)

Skoro masz pociągłą twarz (na zdjęciach robionych z boku trudno dokładnie ocenić) to może poeksperymentuj z falami. Rozczapierzona fryzura odwraca uwagę od pociągłej twarzy i wizualnie ją skraca. Coś jakby wiatr we włosach , oczywiście z grzywką, ale ktróra również może być nieco "kopnięta" na bok.

http://ikf.styl.fm/fryzury-srednie/fryzura562882.htm

---------- Dopisano o 09:49 ---------- Poprzedni post napisano o 09:47 ----------

Zapomniałam dodać, że powinnaś nieco skrórcić włosy. Tak do okolic brody
Shpeelka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:12.