prosze o rade Pania Grazyne i Was dziewczyny - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-10-22, 09:42   #1
marta..
Raczkowanie
 
Avatar marta..
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: częstochowa
Wiadomości: 99

prosze o rade Pania Grazyne i Was dziewczyny


Prosze pomozcie bo ie wiem co mam zrobic..a mianowicie mam dlugie wlosy(tzn do prawie do lopatek )i baleyage-kolory blond,bezowy i jasny braz..teraz po wakacjach juz mi troche sciemnial..moj naturalny kolor wlosow to ciemny braz. Rozjasnialam wlosy na poczatku sierpnia...no ale ze latem moja czuprynka rosnie szybciej to juz mam odrosty ok.6cm...a moj fryzjer radzi mi zeby nie rozjasniac wlosow czesciej niz raz na pol roku...i co ja mam zrobic?juz mnie wkurzaja te odrostyzastanawialam sie zeby zafarbowac wlosy szamponem koloryzujacym na troche ciemniejszy kolorek -takim na 24 mycia..to moze dotrwam do konca roku..tylko czy ten kolor calkowicie sie zmyje zebym mogla znowu zrobic pasemka???prosze poradzcie!!
marta.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-10-26, 02:04   #2
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: prosze o rade Pania Grazyne i Was dziewczyny

Nie rozumiem Twojego fryzjera, bo przecież balejaż wykonuje się na odrostach.Jak ja bym tak powiedziała swoim klientkom to by byla plama!idz poprostu do specjalisty, napewno zrobi Ci balejaż bez uszczerbku dla wlosa. Dodam jeszcze ze balejaz mozna powtarzac co dwa trzy miesiące.
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:41.