Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X - Strona 154 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-09-22, 23:20   #4591
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Złamałam się i kliknęłam ten Clinique Buttermilk i puderek Kanebo
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-09-23, 07:34   #4592
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

co do biothermu, to ja mam 230 i on nie ma w sobie rozu

---------- Dopisano o 07:34 ---------- Poprzedni post napisano o 07:32 ----------

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
sorry, 230 to mam kompakt
sypaniec 200 właśnie

---------- Dopisano o 15:53 ---------- Poprzedni post napisano o 15:51 ----------


1/4 tsp to 1,23 mililitra czyli pewnie 1,5 grama
a ile waży 1/4 łyżeczki to nie mam pojęcia
ale jeśli tyle samo to różnica w cenie dość drastyczna porównując ACW z all
no mnie tak zdziwilas tym rozem wczoraj, ze az o wzielam i ogladalam ogladalam i widze, ze rozu nie ma i sie zastanawialam o co chodzi
ilios jest offline  
Stary 2010-09-23, 08:46   #4593
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
1. Złamałam się i kliknęłam ten Clinique Buttermilk
2. i puderek Kanebo
1. Mądra
2. Ja też

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
co do biothermu, to ja mam 230 i on nie ma w sobie rozu
a jest to beżyk czy żółtek?


Myślę nad tą czwórką Clarinsową, wygląda na to, że powinnam ją chcieć..... Tylko jeden jest perłowy więc trzy sa do użytku Potrzebuję jakiegoś kopa decyzyjnego - napiszcie, że powinnam go mieć
Guarana jest offline  
Stary 2010-09-23, 09:03   #4594
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

muszę się poskarżyć! czekałam na kasę bo się spłukałam i ..wykupili mi serum borghese!;( i co teraz? Wy wszystkie piękne będziecie a ja co?! biedna, stara i pomarszczona!
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 09:26   #4595
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
1. Mądra
2. Ja też

a jest to beżyk czy żółtek?


Myślę nad tą czwórką Clarinsową, wygląda na to, że powinnam ją chcieć..... Tylko jeden jest perłowy więc trzy sa do użytku Potrzebuję jakiegoś kopa decyzyjnego - napiszcie, że powinnam go mieć
bezyk [i jeszcze odpowiadajac na pytanie Mejkapowni - jest matowy matowy, bez zadnych drobinek czy czegos dzisiaj sie nim wymalowalam i kurcze, meeeeeega fajniejszy niz clinique.. teraz sie musze zmuszac cala sila mej woli, zeby clinique zuzyc tzn clinique byl fajny i w ogole do czasu, kiedy nie mialam bardziej zmielonego pudru ja tez nie mam cery tlustej, tylko mieszana, nie wiem jak sobie poradzi z tlusta, ale mieszana jest zmatowiona ladnie caly dzien ]

ja czekam na moja czworke, myslalam, ze moze dotrze dzis, ale wlasnie byl listonosz i nie przyniosl ale kilka postow temu byly zachwalane szarosci
Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
muszę się poskarżyć! czekałam na kasę bo się spłukałam i ..wykupili mi serum borghese!;( i co teraz? Wy wszystkie piękne będziecie a ja co?! biedna, stara i pomarszczona!

[ja kupilam 2, bede ultra piekna i gladka ]

a jak tam zegarek? ja zamowilam wczoraj jak dotrze to obfoce na pewno i wrzuce
ilios jest offline  
Stary 2010-09-23, 09:37   #4596
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
[ja kupilam 2, bede ultra piekna i gladka ]

a jak tam zegarek? ja zamowilam wczoraj jak dotrze to obfoce na pewno i wrzuce
o Ty iliosie!! Dojrzałam co na biało napisałaś! Dawaj jeden pomarszczonej enncee!

a zegarek obfotaj! ja narazie nie kupiłam, ale kupię. Może sobie na urodziny zażyczę bo narazie zegarek przeca mam (pamiętacie mojego CK pechowego ) a tego stampsa chciałam na letnie miesiące . Jakiś jasny i wesoły. Tymczasem kupiłam przywieszkę na http://www.charming.com.pl/ . Trochę tańsze od lolou i troszkę jakby solidniejsze to się skusiłam na serduszko z imionami dziecków potem może jeszcze kupię z imieniem tżta i datą ślubu i jeszcze myślę nad przywieszką z grupą krwi.
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 09:43   #4597
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
bezyk



ja czekam na moja czworke, myslalam, ze moze dotrze dzis, ale wlasnie byl listonosz i nie przyniosl ale kilka postow temu byly zachwalane szarosci
Dziekować Ja kliknęłam Kanebiaka a teraz nie wiem czy nie kliknąć Biothermu W sumie tak sobie tłumaczę, że posiadanie dwóch sypańców to żadna rozpusta... bo Kanebiak jest transparentny a Biotherm ma kolorek. Wiec to przecież zupełnia dwa różne produkty. No tak czy nie?

No własnie, ja po relacji Dennyrose zaczęłam Clarinsową czwóreczkę mocniej chcieć
Guarana jest offline  
Stary 2010-09-23, 10:03   #4598
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

ja jeszcze nie kupiłam Kanebiaka ciągle się zmagam z pokusą

Cienie Clarinsa są fajne mam "jedyneczkę" kiedyś były w jakiejś truskawkowej promocji, chyba w zeszłym roku i bardzo ją lubię jest taka....hmmm satynowa Szkoda tylko że mam dupiaty kolor i żadko go używam (jasny różyk)

Teraz mam jeszcze dylemat podkładowy bo nie wiem co kupić......
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss

Edytowane przez albin_ek
Czas edycji: 2010-09-23 o 10:04
albin_ek jest offline  
Stary 2010-09-23, 10:04   #4599
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Dziekować Ja kliknęłam Kanebiaka a teraz nie wiem czy nie kliknąć Biothermu W sumie tak sobie tłumaczę, że posiadanie dwóch sypańców to żadna rozpusta... bo Kanebiak jest transparentny a Biotherm ma kolorek. Wiec to przecież zupełnia dwa różne produkty. No tak czy nie?

No własnie, ja po relacji Dennyrose zaczęłam Clarinsową czwóreczkę mocniej chcieć
Kochana, kto jak kto ale Ty musisz mieć tego sypańca B
naprawdę jest fajny będziesz z niego zadowolona

jeśli chodzi o cienie Clarinsa to mam 4 satynowych cieni z brązem, wanilią, różem i fioletem, ale nie jestem z nich zadowolona
są słabo napigmentowane, a po nałożeniu jakieś trupie, blade
no ale te może będą lepsze, moje są z tych w czerwonej kasetce
izabellini jest offline  
Stary 2010-09-23, 10:11   #4600
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

fajne te charming ja szybko wylaczylam ta strone, bo naprawde pokus mi juz nie potrzeba
nie patrze i nie widze

ja potrzebuje to serum nie chce miec zmaaaarch w ogole ostatnio znalazlam swojego pierwszego siwego wlosa traumaaaaaa stara jestem musze sie na jakis baleyage czy cos zapisac

Guari, no to helooool, oczywiscie, ze tego potrzebujesz, to jest cos KOMPLETNIE innego
ja te cienie kliknelam w przyplywie szalu i jak przeczytalam opis to sie poczulam rozgrzeszona
ilios jest offline  
Stary 2010-09-23, 10:41   #4601
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

ilios! ale to serum na siwego włosa nie pomoże! więc musisz mi odstąpić! potem będę chodziła taka pomarszczona i będę robiła złą sławę wizażowi chcecie tego!? a włosa wyrwij

a charming mam nadzieję, ze fajne własnie dostałam maila,że wysłali zrobię foty i będę kusić!
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 11:07   #4602
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

enka ale ja po prostu mam nadzieje, ze ma gladka twarz odwroci uwage od wlosa

ja nadal mam mega wkrete w charmsy a jak tam Twoja kolekcja?
ilios jest offline  
Stary 2010-09-23, 11:14   #4603
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 521
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
ja jeszcze nie kupiłam Kanebiaka ciągle się zmagam z pokusą

Cienie Clarinsa są fajne mam "jedyneczkę" kiedyś były w jakiejś truskawkowej promocji, chyba w zeszłym roku i bardzo ją lubię jest taka....hmmm satynowa Szkoda tylko że mam dupiaty kolor i żadko go używam (jasny różyk)

Teraz mam jeszcze dylemat podkładowy bo nie wiem co kupić......
ja zakupuje chyba clarinsa
ranka jest teraz online  
Stary 2010-09-23, 11:17   #4604
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
enka ale ja po prostu mam nadzieje, ze ma gladka twarz odwroci uwage od wlosa

ja nadal mam mega wkrete w charmsy a jak tam Twoja kolekcja?
hehe...z tą twarzą to może i dobry tok rozumowania ja niestety nie mam serum bo mi jakieś iliosy i inne truskawki wykupiły i włosy siwe rwać muszę!

a jeśli chodzi o charmsy to ja też nadal mam fazę! własnie podoba mi się jak ktoś ma dwie bransoletki na ręce charmsy i lilou.Albo lilou przy zegarku.Przywieszek mam już chyba 10 i kółko na szyję. I tak sobie zmieniam i przewieszam to na rękę to na szyję większość mam apart, jedną Yes, ale też bardzo ładne kupiłam w mak-biżuteria. Bardzo fajne, rodowane i niedrogie. No i koniczynkę wreszcie u nich znalazłam
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 11:32   #4605
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja zakupuje chyba clarinsa

a ja nie wiem Kurczak ma mi przesłać próbkę DW , teraz używam Shiseido...ale nie wiem czy do końca jestem zadowolona chyba ewidentnie potrzebuje jakieś zmiany
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2010-09-23, 11:43   #4606
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 521
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

dla mnie shiseido za mocno sie odznaczal na twarzy, DW byl fajny ale mnie zapchal.
ranka jest teraz online  
Stary 2010-09-23, 12:16   #4607
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
muszę się poskarżyć! czekałam na kasę bo się spłukałam i ..wykupili mi serum borghese!;( i co teraz? Wy wszystkie piękne będziecie a ja co?! biedna, stara i pomarszczona!
Ale my za to będziemy śmierdzące, bo podobno to serum śmierdzi
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-09-23, 12:20   #4608
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ale my za to będziemy śmierdzące, bo podobno to serum śmierdzi
no coś za coś będzie łatwo poznać na ulicy ktoś się załapał na promocję. Jedni będą pomarszczeni inni śmierdzący! Ale ja tam mogłabym śmierdzieć, bo przeca mam jeszcze perfumki Liz
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 12:41   #4609
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

dziewczyny jutro ide na egzamin ustny....ktory mi nigdy jakos nie wychodzi moze potrzymalybyscie kciuki za mnie tak od 11.30-12.10 najlepiej albo i ciut dluzej bo juz taka wystraszona jestem, ze sie boje, ze zaczne sie jutro w domu juz jakac zanim wyjde
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-09-23, 12:46   #4610
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny jutro ide na egzamin ustny....ktory mi nigdy jakos nie wychodzi moze potrzymalybyscie kciuki za mnie tak od 11.30-12.10 najlepiej albo i ciut dluzej bo juz taka wystraszona jestem, ze sie boje, ze zaczne sie jutro w domu juz jakac zanim wyjde
oj jak ustny to dasz radę! pociągniesz USTA którymś z Twoich błyszczolów i jakoś pójdzie

będziemy trzymać kciuki jak by co! acha..a pazury do kciuków możemy wymalować lakierkiem orly BTW wrócił jeden na targowisko, który chciałaś
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-09-23, 12:50   #4611
dynia18
Zakorzenienie
 
Avatar dynia18
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 3 101
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny jutro ide na egzamin ustny....ktory mi nigdy jakos nie wychodzi moze potrzymalybyscie kciuki za mnie tak od 11.30-12.10 najlepiej albo i ciut dluzej bo juz taka wystraszona jestem, ze sie boje, ze zaczne sie jutro w domu juz jakac zanim wyjde
Dymek dasz radę. Trzymam kciuki

Kocham Kanebiaka, skusiłam się na Buttermilka...a cieni Clarensa nie chcę...znaczy kasy brak.
dynia18 jest offline  
Stary 2010-09-23, 13:30   #4612
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny jutro ide na egzamin ustny....ktory mi nigdy jakos nie wychodzi moze potrzymalybyscie kciuki za mnie tak od 11.30-12.10 najlepiej albo i ciut dluzej bo juz taka wystraszona jestem, ze sie boje, ze zaczne sie jutro w domu juz jakac zanim wyjde
Dimi, kciuki będziemy trzymać, spokojna Twoja rozczochrana Tylko powiedz mi- czego Ty się dziewczę boisz? To tylko egzamin są w życiu znacznie gorsze sytuacje z perspektywy czasu mogę Ci powiedzieć, że nie ma sensu się stresować egzaminami, szkoda zdrowia... Masz wsparcie całej truskawy więc będzie dobrze tylko więcej wiary w siebie
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-09-23, 14:34   #4613
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dim, dobrze mowia wymaluj usta to porazeni blyskiem nie beda sluchac co mowisz

enka, charmsole na razie mam tylko 4 i jest to wynik mej ultra mega silnej woli, bo powiedzialam sobie, ze charms miesiecznie
ilios jest offline  
Stary 2010-09-23, 15:50   #4614
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

dimiti - kciuki będziemy trzymać!

ilios - wredna babo - codziennie bardziej tego biotherma potrzebuję
to reasumując jaki mam numer kupic coby był w kolorze jak clinique 08???
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-09-23, 16:14   #4615
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
no coś za coś będzie łatwo poznać na ulicy ktoś się załapał na promocję. Jedni będą pomarszczeni inni śmierdzący! Ale ja tam mogłabym śmierdzieć, bo przeca mam jeszcze perfumki Liz
Nie wiem co gorsze Być pomarszczoną czy śmierdzącą Chyba zmarchy lepsze
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny jutro ide na egzamin ustny....ktory mi nigdy jakos nie wychodzi moze potrzymalybyscie kciuki za mnie tak od 11.30-12.10 najlepiej albo i ciut dluzej bo juz taka wystraszona jestem, ze sie boje, ze zaczne sie jutro w domu juz jakac zanim wyjde
Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dimi, kciuki będziemy trzymać, spokojna Twoja rozczochrana Tylko powiedz mi- czego Ty się dziewczę boisz? To tylko egzamin są w życiu znacznie gorsze sytuacje z perspektywy czasu mogę Ci powiedzieć, że nie ma sensu się stresować egzaminami, szkoda zdrowia... Masz wsparcie całej truskawy więc będzie dobrze tylko więcej wiary w siebie
No tylko spójrz ile kciukasów za Ciebie będzie trzymanych
: kciuki::k ciuki::kc iuki::kci uki::kciu ki::kciuk i::kciuki : : kciuki:

Będzie dobrze
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-09-23, 16:29   #4616
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

nie kusić Biothermem
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2010-09-23, 16:56   #4617
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
oj jak ustny to dasz radę! pociągniesz USTA którymś z Twoich błyszczolów i jakoś pójdzie

będziemy trzymać kciuki jak by co! acha..a pazury do kciuków możemy wymalować lakierkiem orlyBTW wrócił jeden na targowisko, który chciałaś
dzieki heh gorzej, ze trafie na kobiety w komisji to jak beda zazdroscic blyszczola to wiesz!
oj to ide looknac

Cytat:
Napisane przez dynia18 Pokaż wiadomość
Dymek dasz radę. Trzymam kciuki

Kocham Kanebiaka, skusiłam się na Buttermilka...a cieni Clarensa nie chcę...znaczy kasy brak.
dziekuje!

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dimi, kciuki będziemy trzymać, spokojna Twoja rozczochrana Tylko powiedz mi- czego Ty się dziewczę boisz? To tylko egzamin są w życiu znacznie gorsze sytuacje z perspektywy czasu mogę Ci powiedzieć, że nie ma sensu się stresować egzaminami, szkoda zdrowia... Masz wsparcie całej truskawy więc będzie dobrze tylko więcej wiary w siebie

heh wiesz denerwuje sie bo z tego mnie ulali rok temu i mialam rok w plecy pozniej w lipcu poszlam i zobaczylam ta sama kobiete w komisji i tez nie wyszlo wiec teraz juz trzecie podejscie

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Dim, dobrze mowia wymaluj usta to porazeni blyskiem nie beda sluchac co mowisz

enka, charmsole na razie mam tylko 4 i jest to wynik mej ultra mega silnej woli, bo powiedzialam sobie, ze charms miesiecznie
no lepiej jak im blyszczykiem pogroze, ze im cos zrobie jak co!

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
dimiti - kciuki będziemy trzymać!

ilios - wredna babo - codziennie bardziej tego biotherma potrzebuję
to reasumując jaki mam numer kupic coby był w kolorze jak clinique 08???
!

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość


No tylko spójrz ile kciukasów za Ciebie będzie trzymanych
: kciuki::k ciuki::kc iuki::kci uki::kciu ki::kciuk i::kciuki : : kciuki:

Będzie dobrze
oHHh ile kciukasow! dzieki teraz to juz musi byc dobrze!


nie kusic maslakiem!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-09-23, 18:35   #4618
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dziewczyny postanowiłam oszczędzać i spróbować nic nie klikać chociaż przez kilka dni, w związku z tym udaję, że nie widzę kusicielskich postów o pudrach i cieniach
Wczoraj doszla paczka z serum Borghese dla mnie i dla mamy i perfumami Liz- mama zdała relację przez telefon, bo na jej adres zamawiałam. Niestety nie czuła zapachów ani serum ani perfum bo ma duży katar . Butelka Liz podobno rzeczywiście taka prosta, z naklejką, podobno pudełko fajniejsze. Serum jest takie żelowate jak serum , bez pudełka jak Zenek zaznaczył. Pisze na nim, że można stosować na dzień i na noc, niby że pod krem, no ale ja zwykle serum stosuje zamiast kremu, wiec zobacze.
To byłoby na tyle z relacji telefonicznej
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-09-23, 19:13   #4619
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Nie wiem co gorsze Być pomarszczoną czy śmierdzącą Chyba zmarchy lepsze

ja to chyba też wole mieć zmarszczki niż żeby mi facjata śmierdziała

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
nie kusić Biothermem
nie kusić nie kusić...
teraz to za późno
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-09-23, 19:20   #4620
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
ja to chyba też wole mieć zmarszczki niż żeby mi facjata śmierdziała
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, kosmetykoholiczki, truskawka, zakupy, zenek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:47.