Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-16, 12:23   #151
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh ja moge mojemu ankiete przekazac i nawet przypilnowac zeby wypelnil
akurat 24 ma
przechwalasz się
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a ja mam pytanie dotyczace meteorytkow

mam na wish liscie imperiale i mythic i tak sie zastanawiam czy nie lepiej kupic je tak na jesien dopiero bo w sumie nie za bardzo chce sie blyszczec w sloncu jak jest tak cieplo w lecie czy wiosna tylko potrzebuje osob, ktore mnie w tym upewnia
nieee, lepiej kup teraz
króliczek jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:25   #152
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
W razie czego, służę pomocą

No ja mam nadzieję, że nie trafiła na jakąś porąbaną lekarkę


Ale mieści się w przedziale wiekowym?
no nie mieści się! tzn...no nie wiem..34 mu idzie..nie skończył jeszcze. to może się go tam upcha, co?
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:26   #153
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Kicia, ja obecnie bez TZtowa, a taki w zasadzie niby prawie TZ moze sie z Toba porozumiec po angielsku, hindusku itp jedynie
ilios jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:32   #154
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
no nie mieści się! tzn...no nie wiem..34 mu idzie..nie skończył jeszcze. to może się go tam upcha, co?
UPCHA SIĘ !! Wyślę Ci na PW co i jak ..
Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Kicia, ja obecnie bez TZtowa, a taki w zasadzie niby prawie TZ moze sie z Toba porozumiec po angielsku, hindusku itp jedynie
kurde.. mogłam przygotować wersję angielską jeszcze Mój błąd !
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:37   #155
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
kurde.. mogłam przygotować wersję angielską jeszcze Mój błąd !
właśnie właśnie
my tu mamy międzynarodowe towarzystwo
króliczek jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:37   #156
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh ja moge mojemu ankiete przekazac i nawet przypilnowac zeby wypelnil
akurat 24 ma

a ja mam pytanie dotyczace meteorytkow

mam na wish liscie imperiale i mythic i tak sie zastanawiam czy nie lepiej kupic je tak na jesien dopiero bo w sumie nie za bardzo chce sie blyszczec w sloncu jak jest tak cieplo w lecie czy wiosna tylko potrzebuje osob, ktore mnie w tym upewnia
Ja za to wlasnie preferuje blysk na wiosne i lato. Na jesien i zime mam zaczerwienienia, jakies plamki od zimna, sucha skore etc.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:41   #157
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
UPCHA SIĘ !! Wyślę Ci na PW co i jak ..

kurde.. mogłam przygotować wersję angielską jeszcze Mój błąd !
poszło już się głowi! ciekawa ankieta jaki masz temat pracy?

proponuję też wersję chińską! zenkowi wyślemy!
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:42   #158
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
przechwalasz się

nieee, lepiej kup teraz
a why teraz??
eee nieee..jeszcze nie, ale moge zaczac
Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Ja za to wlasnie preferuje blysk na wiosne i lato. Na jesien i zime mam zaczerwienienia, jakies plamki od zimna, sucha skore etc.
heh no to ja odwrotnie nie lubie blysku na lato i wiosne zreszta te drobinki meteorytowe w sloncu sa jak dla mne za widoczne i wygladam jakbym sie brokatem posypala
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:45   #159
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a why teraz??
eee nieee..jeszcze nie, ale moge zaczac
ja też, możemy się policytować

teraz...albo nigdy myślę raczej o imperialkach.... mogą być trudniej dostępne później. ale jak nie lubisz blink to też w sumie nie ma po co, bo to właśnie o blink chodzi w meteorkach
króliczek jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:46   #160
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
poszło już się głowi! ciekawa ankieta jaki masz temat pracy?
Dziękujęęęę ! Ankieta dotyczy stereotypów mężczyzn dotyczących kobiet oraz tego jak takie gazety jak CKM pogłębiają je ale nie mówcie o tym TŻtom oni mają wiedzieć, że to ankieta dotycząca postaw mężczyzn
Cytat:
Napisane przez ennkaa
proponuję też wersję chińską! zenkowi wyślemy!

PADŁAM ze śmiechu
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:52   #161
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
a jak napigmentowanie?
ennka - czemu straciłaś serce do tych kolorków?

ja już wymyślałm bo piąty dzień z dzieckiem w łóżku leżę - bezradna, temperatura od poniedziałku u młodego, leki nie działają, schizuje że w szpitalu skończymy .... to tak sobie na pocieszenie czegoś szukam...
Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
oj laski - młody od poniedziałku słaniający się, wysoka temperatura, NIC nie je a lekarka oczywiście antybiotyk dała; dostawał też 4 dni paracetamol i dupa dziś dostał nurofen i jak nowo narodzony - nie mogę w domu za nim nadążyć;
bardzo martwi mnie to niejedzenie - jak można 5 dni nic nie jeść?????????
leków odmawia brania - a jak na siłę próbujemy to rzyga więc w sumie tylko ten antybiotyk + witamina C dostaje;
moge zapomnieć o cebulach , czosnkach itp = musiałabym chyba dożylnie podać

do tego ja jestem absolutnym przeciwnikiem szpitala tak długo jak tylko sie da - za to mój mąż najchętniej od razu do szpitala by słał - więc jeszcze sie bez sensu kłócimy zamiast wspierać
ile lat ma młody?
na wysokie temperatury tylko pyralginum -> jak nie pomaga ketonal+nospa [u dzieciaka to raczej w szpitalu tylko]
alergiczny nie jest? zbadaj porządnie
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a ja mam pytanie dotyczace meteorytkow
mam na wish liscie imperiale i mythic i tak sie zastanawiam czy nie lepiej kupic je tak na jesien dopiero bo w sumie nie za bardzo chce sie blyszczec w sloncu jak jest tak cieplo w lecie czy wiosna tylko potrzebuje osob, ktore mnie w tym upewnia
Ty chyba ciemna jesteś dość? To na zimę Teraz to jak już Beige chic, ale te pewnie już masz
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:55   #162
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Też jestem przeciwniczką antybiotyków na każdą okazję, ale niestety... jak mnie coś rozkłada porządniej (coroczna wiosenna angina), to tylko one. Ostatnio to już nawet w seriach potężnych zastrzyków Także cóż.. Jak pomagają, to najważniejsze. A 5 dni można nie jeść, jak byłam w kiepskiej formie to wielokrotnie mi się zdarzało..
Koniecznie jednak daj mu coś osłonowego! Jak ich nie brał to pewnie dlatego wymiotuje. Jakieś jogurty naturalne, albo ten... jak się on zwał? Zapomniałam.. ale wiem, że też rewerlacyjnymi osłonowcami są tabletki Linex Forte, chyba bez recepty.
Jeśli nie brał osłonowych to faszeruj go jak najszybciej. Mnie kiedyś nie wspomogli nimi i owszem, chorobę antybiotyki wyleczyły, ale po kilku dniach wylądowałam na gastrologii z jakimś zapaleniem żołądka czy czymś..


Dziewczyny, czy udostępniłybyście mi swoich TŻtów do badań z magisterki? Potrzebuję mężczyzn w wieku 24-33 lata, BARDZO dużo mężczyzn i teraz szukam gdzie się da ... (a muszę zbadać jedną osobę 2 razy w odstępie czasowym stąd też nie wrzucam od tak ankiety na forum, żeby ktokolwiek uzupełnił).
wrzucam mu dicoflor do soku - ale cholera jedna nie chce pić tego
aha - i on nie wymiotuje na szczęscie!

dawałam mu paracetammol i dupa - dziś rano dałam nurofen w czopku i dziecko jak nowo narodzone - aż wierzyć mi sie nie chce!!
zaraz idziemy jeszcze do lekarza żeby przed weekendem ktoś go obejrzał;

facet mój niestety już nie mieści się w kategorii wiekowej

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
eee...daj mi

a co do leków, to mejkap na pewno daję osłonowe, teraz raczej lekarze zawsze zapisują, lakcid albo lacidofil.
próbuje przynajmniej dawać

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh ja moge mojemu ankiete przekazac i nawet przypilnowac zeby wypelnil
akurat 24 ma

a ja mam pytanie dotyczace meteorytkow

mam na wish liscie imperiale i mythic i tak sie zastanawiam czy nie lepiej kupic je tak na jesien dopiero bo w sumie nie za bardzo chce sie blyszczec w sloncu jak jest tak cieplo w lecie czy wiosna tylko potrzebuje osob, ktore mnie w tym upewnia
kupuj kupuj mythic - je trzeba mieć
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:55   #163
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dziękujęęęę ! Ankieta dotyczy stereotypów mężczyzn dotyczących kobiet oraz tego jak takie gazety jak CKM pogłębiają je ale nie mówcie o tym TŻtom oni mają wiedzieć, że to ankieta dotycząca postaw mężczyzn


PADŁAM ze śmiechu
ciekawy temat! co Ty studiujesz? psychologię, socjologię? powiedz nam do jakich wniosków doszłaś koniecznie!
ja tam nie wiem jak się mają do tego stereotypy, ale jednak coś w tym jest. Własnie układam rzeczy w szafach dzieci. Syn ma 7 lat i ułożyłam mu w godzinę, córka ma cztery lata i już ślęczę pół dnia! Tonę w tych różowych maleńkich sukieneczkach, spódniczkach ,spineczkach,rajstopkach i wstążeczkach i za każdym razem jak jesteśmy w sklepie wypatrzy coś absolutnie niezbędnego! Tym sposobem naliczyłam już 12 kurtek na wiosnę dla niej... syn ma dwie. Normalnie to jest niewiarygodne ile ona ma szmat! Jak leżało w workach to jakoś nie było widac... i nikt mi nie powie,że baby nie mają czegoś z mózgiem
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:58   #164
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
ja też, możemy się policytować

teraz...albo nigdy myślę raczej o imperialkach.... mogą być trudniej dostępne później. ale jak nie lubisz blink to też w sumie nie ma po co, bo to właśnie o blink chodzi w meteorkach
no mozemy

hym no imperiale poki co sa na ebayu dostepne i myslalam, zeby kliknac z ciekawosci wlasnie, ale mam bezowe i uzywam ich moze raz na trzy miesiace w zimie to jeszcze w miare, ale chcialam mythic na zime wlasnie a bezowych nie uzywam wlasnie jak sie slonce swieci bo tak sie dziwnie czuje z tymi drobinkami na twarzy

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dziękujęęęę ! Ankieta dotyczy stereotypów mężczyzn dotyczących kobiet oraz tego jak takie gazety jak CKM pogłębiają je ale nie mówcie o tym TŻtom oni mają wiedzieć, że to ankieta dotycząca postaw mężczyzn


PADŁAM ze śmiechu
ckm
heh ale trzeba przyznac, ze ciekawy masz ten temat ankiety
jak chcesz to moze zapytac kolezanki czy swojemu Tztowi by nie dala takiej ankiety
Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
ile lat ma młody?
na wysokie temperatury tylko pyralginum -> jak nie pomaga ketonal+nospa [u dzieciaka to raczej w szpitalu tylko]
alergiczny nie jest? zbadaj porządnie

Ty chyba ciemna jesteś dość? To na zimę Teraz to jak już Beige chic, ale te pewnie już masz
mam! i wlasnie jakos szczegolnie nie uzywam bo szalu nie widze a jak w sloncu zobaczylam ile mam tych mini drobinek na twarzy to przestalam uzywac dlatego chcialam w sumie na zime miec

---------- Dopisano o 12:58 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość


kupuj kupuj mythic - je trzeba mieć
kupic kupie tylko teraz pytanie czy teraz kupowac czy lepiej np po wakacjach?? bo w sumie teraz jako tako uzywac nie bede
Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
ciekawy temat! co Ty studiujesz? psychologię, socjologię? powiedz nam do jakich wniosków doszłaś koniecznie!
ja tam nie wiem jak się mają do tego stereotypy, ale jednak coś w tym jest. Własnie układam rzeczy w szafach dzieci. Syn ma 7 lat i ułożyłam mu w godzinę, córka ma cztery lata i już ślęczę pół dnia! Tonę w tych różowych maleńkich sukieneczkach, spódniczkach ,spineczkach,rajstopkach i wstążeczkach i za każdym razem jak jesteśmy w sklepie wypatrzy coś absolutnie niezbędnego! Tym sposobem naliczyłam już 12 kurtek na wiosnę dla niej... syn ma dwie. Normalnie to jest niewiarygodne ile ona ma szmat! Jak leżało w workach to jakoś nie było widac... i nikt mi nie powie,że baby nie mają czegoś z mózgiem

pokazalabym wam cos, ale nie wiem czy uda mi sie tutaj dac linki
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-04-16, 12:59   #165
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
ciekawy temat! co Ty studiujesz? psychologię, socjologię? powiedz nam do jakich wniosków doszłaś koniecznie!
ja tam nie wiem jak się mają do tego stereotypy, ale jednak coś w tym jest. Własnie układam rzeczy w szafach dzieci. Syn ma 7 lat i ułożyłam mu w godzinę, córka ma cztery lata i już ślęczę pół dnia! Tonę w tych różowych maleńkich sukieneczkach, spódniczkach ,spineczkach,rajstopkach i wstążeczkach i za każdym razem jak jesteśmy w sklepie wypatrzy coś absolutnie niezbędnego! Tym sposobem naliczyłam już 12 kurtek na wiosnę dla niej... syn ma dwie. Normalnie to jest niewiarygodne ile ona ma szmat! Jak leżało w workach to jakoś nie było widac... i nikt mi nie powie,że baby nie mają czegoś z mózgiem
mam chyba 50 par butów, noszę trzy
kurteczek, płaszczyków wiosennych pewnie z 15, a chodzę w marynarce....
mamy jakąś naturę chomika chyba
króliczek jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:02   #166
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
mamy jakąś naturę chomika chyba
co to za królik co ma naturę chomika ??
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:03   #167
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
ciekawy temat! co Ty studiujesz? psychologię, socjologię? powiedz nam do jakich wniosków doszłaś koniecznie!
ja tam nie wiem jak się mają do tego stereotypy, ale jednak coś w tym jest. Własnie układam rzeczy w szafach dzieci. Syn ma 7 lat i ułożyłam mu w godzinę, córka ma cztery lata i już ślęczę pół dnia! Tonę w tych różowych maleńkich sukieneczkach, spódniczkach ,spineczkach,rajstopkach i wstążeczkach i za każdym razem jak jesteśmy w sklepie wypatrzy coś absolutnie niezbędnego! Tym sposobem naliczyłam już 12 kurtek na wiosnę dla niej... syn ma dwie. Normalnie to jest niewiarygodne ile ona ma szmat! Jak leżało w workach to jakoś nie było widac... i nikt mi nie powie,że baby nie mają czegoś z mózgiem
Studiuję psychologię, tą mniej groźną - społeczną (ludzie często jak słyszą, że studiuję psych. to momentalnie mylą ją z psychiatrią i "czubkami" ). A pracka taka feministyczna nieco będzie Jak będę miała ogólne wyniki, to umieszczę notkę na ich temat
ps. zazdroszczę córeczce... Też bym chciała tyle ciuszków (ich jest mi wiecznie miało )
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

ckm
heh ale trzeba przyznac, ze ciekawy masz ten temat ankiety
jak chcesz to moze zapytac kolezanki czy swojemu Tztowi by nie dala takiej ankiety
Jasne, możesz wysyłać Dla mnie to nawet lepiej, bo muszę sporo facetów zgromadzić. Tylko, żebyś potem wiedziała komu drugą wersję (ostateczną) podesłać
Dziękuję jeszcze raz dziewczyny jesteście nieopisaną pomocą
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:03   #168
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
co to za królik co ma naturę chomika ??
CHRÓLIK?!
króliczek jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:04   #169
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
co to za królik co ma naturę chomika ??
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:06   #170
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Studiuję psychologię, tą mniej groźną - społeczną (ludzie często jak słyszą, że studiuję psych. to momentalnie mylą ją z psychiatrią i "czubkami" ). A pracka taka feministyczna nieco będzie Jak będę miała ogólne wyniki, to umieszczę notkę na ich temat
ps. zazdroszczę córeczce... Też bym chciała tyle ciuszków (ich jest mi wiecznie miało )

Jasne, możesz wysyłać Dla mnie to nawet lepiej, bo muszę sporo facetów zgromadzić. Tylko, żebyś potem wiedziała komu drugą wersję (ostateczną) podesłać
Dziękuję jeszcze raz dziewczyny jesteście nieopisaną pomocą
no dzisiaj sie bede z nia widziala wiec sie dowiem

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
CHRÓLIK?!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:06   #171
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dziękujęęęę ! Ankieta dotyczy stereotypów mężczyzn dotyczących kobiet oraz tego jak takie gazety jak CKM pogłębiają je ale nie mówcie o tym TŻtom oni mają wiedzieć, że to ankieta dotycząca postaw mężczyzn


PADŁAM ze śmiechu
Jak chcesz to moj TZ tez moze wypelnic, tylko teraz zajety.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:24   #172
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

James, nie pali się trzeba mi tą ankietkę jakoś na dniach wypełnić (powiedzmy w przeciągu 5 dni). Da radę? Wysłać Ci na PW?
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 13:35   #173
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
James, nie pali się trzeba mi tą ankietkę jakoś na dniach wypełnić (powiedzmy w przeciągu 5 dni). Da radę? Wysłać Ci na PW?
Pewnie
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-04-16, 14:40   #174
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

wróciłam od lekarki
mamy skierowanie na izbę przyjęć do szpitala coby szybką konsultację laryngologiczną i gastrologiczną zrobić;
także teraz kłade młodego spać coby odpoczął, czekam na małża i ruszamy do walki z polską służbą zdrowia ;(
co ciekawe - dzieć żywy zadowolony i szczęśliwy - jakby w ogóle chory nie był;
paranoja jakaś
jest lekko odwodniony
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-04-16, 14:44   #175
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Mejkap, trzymamy kciuki Może nie wsadzą go do szpitala.. kurcze
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-04-16, 15:02   #176
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
wróciłam od lekarki
mamy skierowanie na izbę przyjęć do szpitala coby szybką konsultację laryngologiczną i gastrologiczną zrobić;
także teraz kłade młodego spać coby odpoczął, czekam na małża i ruszamy do walki z polską służbą zdrowia ;(
co ciekawe - dzieć żywy zadowolony i szczęśliwy - jakby w ogóle chory nie był;
paranoja jakaś
jest lekko odwodniony
Trzymaj sie Mejkap . Pisz do nas kiedy tylko chcesz.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-04-16, 15:55   #177
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
wróciłam od lekarki
mamy skierowanie na izbę przyjęć do szpitala coby szybką konsultację laryngologiczną i gastrologiczną zrobić;
także teraz kłade młodego spać coby odpoczął, czekam na małża i ruszamy do walki z polską służbą zdrowia ;(
co ciekawe - dzieć żywy zadowolony i szczęśliwy - jakby w ogóle chory nie był;
paranoja jakaś
jest lekko odwodniony
Mejkap, kciuki trzymam. Nie daj się białym fartuchom i nie daj się spławiać. Każ sobie wszystko dokładnie wyjaśniać i nie pozwól im na działanie po łebkach.
Sala jest offline  
Stary 2010-04-16, 17:45   #178
Aneta???
Zakorzenienie
 
Avatar Aneta???
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 6 327
GG do Aneta??? Send a message via Skype™ to Aneta???
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dziewczyny,moja paczka ma status : odprawa celna zakończona,przesyłka przekazana do lokalnego urzędu pocztowego.
Czy to znaczy,że cła nie będzie?W środku są perfumy i balsam do ciała,musi być dość ciężka i duża,jak to możliwe
__________________
Aneta??? jest offline  
Stary 2010-04-16, 17:48   #179
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Aneta??? Pokaż wiadomość
Dziewczyny,moja paczka ma status : odprawa celna zakończona,przesyłka przekazana do lokalnego urzędu pocztowego.
Czy to znaczy,że cła nie będzie?W środku są perfumy i balsam do ciała,musi być dość ciężka i duża,jak to możliwe
no chyba jak ci nie wyslali laurki z UC ze paczke maja i ze masz im wyslac papiery jako dowod zakupu to raczej nie ma sily, zeby ci cos naliczyli

- chyba musimy dolaczyc taka info na pierwsza strone
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-04-16, 18:01   #180
Niebieska.Kredka
Zadomowienie
 
Avatar Niebieska.Kredka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 798
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Aneta??? Pokaż wiadomość
Dziewczyny,moja paczka ma status : odprawa celna zakończona,przesyłka przekazana do lokalnego urzędu pocztowego.
Czy to znaczy,że cła nie będzie?W środku są perfumy i balsam do ciała,musi być dość ciężka i duża,jak to możliwe
Niestety to nic nie znaczy, poza tym że odprawa zakończona - do Ciebie trafi albo paczka, albo laurka.

Czy ktoś dostał już jaśminowego Armaniego?
Niebieska.Kredka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, kosmetykoholiczki, truskawka, zakupy, zenek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:55.