Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X - Strona 79 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-05-18, 18:08   #2341
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

moje lakiery są pozdrawiam Was, jestem nieczasowa!
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-05-18, 18:32   #2342
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Przyleciały moje lakiery z ebaya
1. Girls Just Want to Play
2. Red Hot Gift
Śliczniutkie
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:20   #2343
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

A tu znowu cisza

Nikt niczym nie kusi

Mariola wklej lakierki

Ja dzisiaj dostałam kolejne dwa Opi i zakochałam się w Dutch Tulips I kliknęłam szczotę dla psa
RedShine jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:33   #2344
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Przyleciały moje lakiery z ebaya
1. Girls Just Want to Play
2. Red Hot Gift
Śliczniutkie
Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
A tu znowu cisza

Nikt niczym nie kusi

Mariola wklej lakierki

Ja dzisiaj dostałam kolejne dwa Opi i zakochałam się w Dutch Tulips I kliknęłam szczotę dla psa
Już się zaczynam czuć nieswojo, bo nie mam żadnego lakieru OPI
Redshine a Ty gdzie je kupowałaś?
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:58   #2345
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
A tu znowu cisza

Nikt niczym nie kusi

Mariola wklej lakierki

Ja dzisiaj dostałam kolejne dwa Opi i zakochałam się w Dutch Tulips I kliknęłam szczotę dla psa
Jutro przy dziennym swietle postaram się zrobić dobre zdjątka
Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Już się zaczynam czuć nieswojo, bo nie mam żadnego lakieru OPI
Redshine a Ty gdzie je kupowałaś?
Nie masz OPI No, Kochana, gdzie Ty się uchowałaś Koniecznie musisz coś nabyć Ja skusiłam się na jednego Inglota i przy OPI to jakieś (przepraszam za wyrażenie) pomyje
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:00   #2346
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Nie masz OPI No, Kochana, gdzie Ty się uchowałaś Koniecznie musisz coś nabyć Ja skusiłam się na jednego Inglota i przy OPI to jakieś (przepraszam za wyrażenie) pomyje
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:04   #2347
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Już się zaczynam czuć nieswojo, bo nie mam żadnego lakieru OPI
Redshine a Ty gdzie je kupowałaś?
No to trzeba zmienić ten fakt

Ja robiłam do tej pory zakupy na VB ale ceny mnie dobijają coraz bardziej i wynalazłam coś takiego http://www.transdesign.com/ Ktoś coś wie może? W każdym bądź razie mają mega wybór (OPI po niecałe 6 $ !!, Essie, Orly, ChinaGlaze i Misa - długo jej szukałam ) i super ceny Tylko za przesyłkę 6 lakierów chcą ode mnie 70 $
RedShine jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:20   #2348
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dimiti i Illios, czekam na Wasze potwierdzenie lakierow.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:33   #2349
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
No to trzeba zmienić ten fakt

Ja robiłam do tej pory zakupy na VB ale ceny mnie dobijają coraz bardziej i wynalazłam coś takiego http://www.transdesign.com/ Ktoś coś wie może? W każdym bądź razie mają mega wybór (OPI po niecałe 6 $ !!, Essie, Orly, ChinaGlaze i Misa - długo jej szukałam ) i super ceny Tylko za przesyłkę 6 lakierów chcą ode mnie 70 $
Co za gratka, to chyba osobiście do domu przywożą
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:42   #2350
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

mnie nie bylo caly dzien, bo przyjechal didzejos z kumplem i lazilismy po deszczu \
Jamesku, ja chcialam szrekowe tamte co wtedy

---------- Dopisano o 20:42 ---------- Poprzedni post napisano o 20:42 ----------

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Co za gratka, to chyba osobiście do domu przywożą
i chyba pedicure robia od razu
ilios jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:45   #2351
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
mnie nie bylo caly dzien, bo przyjechal didzejos z kumplem i lazilismy po deszczu \
Jamesku, ja chcialam szrekowe tamte co wtedy

---------- Dopisano o 20:42 ---------- Poprzedni post napisano o 20:42 ----------


i chyba pedicure robia od razu
Spacerek w deszczu . How romantic .
Czekam jeszcze na Dimiti w sprawie Opi.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-05-18 o 20:47
jamestown jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:49   #2352
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Spacerek w deszczu . How romantic .
Czekam jeszcze na Dimiti w sprawie Opi.
spacerek w deszczu pod moim malym torebkowym parasolem z h&m, ktory przy kazdym podmuchu wiatru wyginal sie na druga strone i w przemoknietych baletkach.
how romantic
ilios jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:51   #2353
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Spacerek w deszczu . How romantic .
Czekam jeszcze na Dimiti w sprawie Opi.
jestem!

prosze o wybaczenie, ze dopiero teraz! ale wrocilam z dodatkowych lekcji i mnie ciotka zawolala bo ma remont i chciala mi pokazac jak teraz jej dom wyglada i poszlam jeszcze na szybko z psiakiem bo nie pada akurat

ja chce ten czarni Opi, ktory podawalam i pilniczek, ale zamiast tego china glaze chce ten
CHINA GLAZE - Re-Fresh Mint *UP AND AWAY COLLECTION 2010* (C) #867 cena 23,41zl
tak mnie jakos kusi ta mieta ciagle, ze zaryzykuje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:35   #2354
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
ZAKAZ ZAKUPOWY DO 30 CZERWCA (2010)
o rany, to juz czerwiec? a ja taka niegotowa


kurcze, ladna ta mieta daj znac jaka na zywo jest
ilios jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:56   #2355
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
o rany, to juz czerwiec? a ja taka niegotowa


kurcze, ladna ta mieta daj znac jaka na zywo jest
ten opis juz od paru dni mam ales Ty zakrecona!

heh no wlasnie czekam do czerwca
mietka mnie kusila juz jakis czas i w koncu sie zdecydowalam dam znac jak na pazurkach wyglada
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-05-19, 00:10   #2356
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Arrachnne
Mad as a hatter #NLA57 - nie ma

Illios
Funky Dunkey [#NLB89] 32,28
Ogre-The-Top Blue [#NLB93] 32,28
OPI - EDGE Silver 180 - Pilnik do paznokci #FI611 - 7,75, razem 72,31 + 1,81 (ubezpieczenie)


Ennkaa:
OPI - Vodka & Caviar *RUSSIAN COLLECTION 2007* #NLR55 30,67
OPI Rumple’s Wiggin’ ze shrekowej razem 62,95+1,57 (ubezpieczenie)


Dimiti:
OPI - Black Onyx *BE BOLD GO DELICIOUSLY DARK COLLECTION* #NLT02 RARE! 32,28
CHINA GLAZE - Re-Fresh Mint *UP AND AWAY COLLECTION 2010* (C) #867 - nie ma
OPI - EDGE Silver 180 - Pilnik do paznokci #FI611 , 7,75 razem 40,03+1 (ubezpieczenie)


---------------------------------------------------------------------
Okazalo sie, ze trzeba zaplacic 7 zl ubezpieczenia, wiec rozlozylam te kwote proporcjonalnie. Jest juz pozno, wiec jutro jeszcze raz sprawdze kwoty czy aby sie nie pomylilam.
Wysylka: odbior osobisty we Wroclawiu lub wysylka PP (5,7 priorytet+1,5 (koperta)+1,5 (koperta),; jesli ktos zyczy sobie przeyslke ubezpieczona to prosze mowic. Nie odpowiadam za zgubiona przesylke, wiec proponuje ubezpieczenie; nie mam juz folii babelkowej, wiec dla bezpieczenstwa zamiast wkladac lakier w koperte proponuje dla bezpieczenstwa jeszcze jedna koperte.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-05-19 o 14:35
jamestown jest offline  
Stary 2010-05-19, 00:44   #2357
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Hej
Czy ktoś mnie jeszcze pamieta?
Z wyjątkiem Dimiti która mnie na PW molestuje
Zresztą ostatnio pogroziłam mi pałą (bez skojarzeń proszę ---> ) że tutaj nie zglądam więc jestem

Ostatnio nie udzielałam się zbytnio na wizażu, jezeli już miałam wolną chwilę to na ciuchowym siedziałam, jako że kosmetycznie byłam zaspokojona to mi się na ciuchy przełaczyło
Pozatym trochę mi sie życie spier.... a jak cos mi nie idzie to jestem taka że wolę się zamknąć w czterech ścianach bo mam wrażenie że moja zła energia przechodzi na innych

Od soboty siedziałam i nadrabiałam moje zaległości w watku, przerobiłam 90 stron starego wątku i prawie 80 nowego, więc wiem co się działo i jestem na bieżąco z najnowszymi ploteczkami i trendami zakupowymi

Tak więc po kolei:
Mejkap gratulacje, pamietam jak na Sylwestra nieśmiało wpominałaś o planach powiekszenia rodziny a tu taka niespodzianka
Niech Twoja Julka rośnie cała i zdrowa
Ranko i Kujawianko dla Was również gratulacje
Wszystkim chorym dużo zdrowia i siły

Truskawa to mnie po prostu wprawiła w osłupienie tymi swoimi zagrywkami, najpierw te bazy Lancome (na które też się czaiłam ale ostatecznie nie kupiłam), potem MAC nie wiadomo czy oryginalny i w końcu te mini Meteorytki perfidnie podrobione
No i ta podwyżka cen i zmiana w płatnościach - ja też postanowilam że już tam kupować nie będe chociaż skusiłam się na te trio Stili ze światełkami i na kompakt Bobbi Brown, ale widzę że Wy tutaj twardo strajkujecie więc przyłaczam się do Truskawkowego strajku generalnego

Zresztą skoro Truskawka nie chce moich pieniedzy to łaski bez, przez ten weekend czytajac o Waszych zakupach zdrowo popłynelam finansowo- zamówiłam sobie pastę cukrową Moom (sama robię taką pastę w domu ale to strasznie pracochłonne jest i zawsze mam poparzone palce więc stwierdziałam że kupie gotową)
Zamówiłam sobie również osławionego zbożaka i do tego tonik http://www.salonskincare.co.uk/produ...ducts_id/11132.
A na koniec stwierdziłam że tak jakoś mi mało przy tych Waszych zakupach,to jeszcze na Brigette's Botique zamówiłam cienie, błyszczyk i lakier + na allegro miniaturkę tuszu Dior Extase
Nio i tak sie kończy uczestniczenie w tym wątku - oszczędzać nijak się nie da

EDIT: Zapomniałam - Ilios - gratuluję własnych czterech kątów

Edytowane przez dennyrose
Czas edycji: 2010-05-19 o 00:57
dennyrose jest offline  
Stary 2010-05-19, 01:12   #2358
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dennyrose
Pozatym trochę mi sie życie spier....
Mam nadzieje, ze to jednak nic powaznego.
Zagladaj do nas czesciej bo .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-05-19 o 01:36
jamestown jest offline  
Stary 2010-05-19, 02:03   #2359
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Mam nadzieje, ze to jednak nic powaznego.
Zagladaj do nas czesciej bo .
Nie, to nic poważnego na szczęście
Własciwie to nie powinnam pisać że życie mi się ... tylko że sama sobie życie co nieco skopałam.
Po prostu zaniedbałam że tak to nazwę rozwój osobisty, plany i marzenia gdzieś mi sie po drodze zgubiły a niezadowolenie leczyłam jedzeniem i zakupami
Ale już powolutku zaczynam to zmieniać, stwierdzilam że czas się podnieść i pójść do przodu
Już parę razy udowodniłam sobie że jak chcę to potrafie, musze tylko silną motywację znaleźć i będzie super (własnie z ta motywacją to póki co mam największy problem ).

Ktoś ma jakieś pomysły na motywację?
dennyrose jest offline  
Stary 2010-05-19, 09:20   #2360
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Jamesku, ja nie doczekam sie chyba na te lakiery zanim dostane klucze i ogarne chate na tyle, by zrobic zlot [niecierpliwa jestem ] wiec napisz mi prosze ile za ubezpieczenie [coby sie moim lakierkom nic po drodze zlego nie zdarzylo ] i czy dane do przelewu takie jak przedtem i przelewam

Denny - mysle, ze motywacje juz masz, bo zauwazylas, ze cos jest nie teges i chcesz to zmienic
ilios jest offline  
Stary 2010-05-19, 10:17   #2361
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

james to dwa razy za koperte placimy czy chcesz wysylac lakiery w dwoch kopertach?
mi wystarcza oba w jednej i to w takiej kopercie po 0,55gr czy po ,70gr bo sie spokojnie zmieszcza to jest chyba model 14/D ta drozsza
te lakiery chyba duze nie sa wiec nie widze sensu placic za koperte, ktora i tak wywale
no chyba, ze jest cos o czym ja nie wiem z tymi lakierami

denny bede musiala na spokojnie przeczytac te twoje dlugie posty bo teraz lece na zajecia niestety ale Ty sobie nie mysl, ze po watkach Cie gonic przestane!


teraz to sie wkurzylam i wpadlam w panike.... z konta zniknelo mi nagle 800zl:/
mam zablokowane srodki za zamowienie na Dorothy Perkins i w historii za to samo zamowienie mam zjedzone ponad 800zl....
czyli dwa razy mi sciagneli kase:/ i super....
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram

Edytowane przez dimiti
Czas edycji: 2010-05-19 o 10:25
dimiti jest offline  
Stary 2010-05-19, 12:07   #2362
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Hej
Czy ktoś mnie jeszcze pamieta?
Deny pamieta pamieta nawet wczoraj byłam u Ciebie w profilu zobaczyć czy gdzies jesteś juz nie znikaj na tak długo


Teraz napiszę zdanie którego nienawidzę ale które jest w 100% prawdziwe - co nas nie zabije to nas wzmocni - i trudno mi sie z tym, nie zgodzić. Dany ja ostatnie 4 lata miałam takie że gruby sznur i heja ale jestem, do tego silniejsza i mądrzejsza
hola ola jest offline  
Stary 2010-05-19, 12:09   #2363
belcanto
Raczkowanie
 
Avatar belcanto
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: WLKP
Wiadomości: 159
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
teraz to sie wkurzylam i wpadlam w panike.... z konta zniknelo mi nagle 800zl:/
mam zablokowane srodki za zamowienie na Dorothy Perkins i w historii za to samo zamowienie mam zjedzone ponad 800zl....
czyli dwa razy mi sciagneli kase:/ i super....
Dimiti, mojej znajomej zrobili kiedys to samo, dwa razy poszla ta sama kwota za zakupy. Musiala skladac reklamacje itd. troche z tym zachodu ale kasa do odzyskania, chyba ze sie wyjasni w inny sposob ta zawilosc spokojnie
__________________
"Zachowuj się dobrze dziś, nie pamiętaj o wczoraj, które już minęło i nie martw się o jutro, o którym nie wiesz, czy dla ciebie nadejdzie..."
belcanto jest offline  
Stary 2010-05-19, 12:17   #2364
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dennyrose - witamy z powrotem
króliczek jest offline  
Stary 2010-05-19, 13:26   #2365
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez belcanto Pokaż wiadomość
Dimiti, mojej znajomej zrobili kiedys to samo, dwa razy poszla ta sama kwota za zakupy. Musiala skladac reklamacje itd. troche z tym zachodu ale kasa do odzyskania, chyba ze sie wyjasni w inny sposob ta zawilosc spokojnie
wlasnie gdyby chociaz ta zablokowana kase wypuscili to bym wiedziala, ze maja dwie wplaty, chociaz nie wiem w jaki sposob to mozliwe, zeby jedna kase zablokowali a druga sobie normalnie sciagneli:/
walek jest taki, ze chcialam dzisiaj zaplacic za swoje zamowienie a teraz to nie wiem kiedy bede miala na to pieniadze


wrocili mi zablokowana kase na konto

myslalam, ze tak nie mozna, ale dobrze, ze sie udalo
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram

Edytowane przez dimiti
Czas edycji: 2010-05-19 o 13:27
dimiti jest offline  
Stary 2010-05-19, 13:30   #2366
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dimiti - super

nie wiem jaki lakier opi sobie kliknąć.
pomożecie? ma iść tylko na końcówkę moich pazurków, nie na całość:
http://cgi.ebay.co.uk/FEELIN-HOT-HOT...item3a5a7ff8f1
http://cgi.ebay.co.uk/DATING-ROYAL-N...item439f171dfa
http://cgi.ebay.co.uk/PANDA-MONIUM-P...item439d506eb0
króliczek jest offline  
Stary 2010-05-19, 13:42   #2367
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
Dimiti - super

nie wiem jaki lakier opi sobie kliknąć.
pomożecie? ma iść tylko na końcówkę moich pazurków, nie na całość:
http://cgi.ebay.co.uk/FEELIN-HOT-HOT...item3a5a7ff8f1
http://cgi.ebay.co.uk/DATING-ROYAL-N...item439f171dfa
http://cgi.ebay.co.uk/PANDA-MONIUM-P...item439d506eb0
jak dla mnie to wszystkie sa sliczne ale na konce wzielabym jakis wyrazny wiec 1 albo 2
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-05-19, 13:54   #2368
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jak dla mnie to wszystkie sa sliczne ale na konce wzielabym jakis wyrazny wiec 1 albo 2
w sumie to miałam ochotę na różowy, ale ten niebieski mnie strasznie urzekł....
króliczek jest offline  
Stary 2010-05-19, 14:38   #2369
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Nie, to nic poważnego na szczęście
Własciwie to nie powinnam pisać że życie mi się ... tylko że sama sobie życie co nieco skopałam.
Po prostu zaniedbałam że tak to nazwę rozwój osobisty, plany i marzenia gdzieś mi sie po drodze zgubiły a niezadowolenie leczyłam jedzeniem i zakupami
Ale już powolutku zaczynam to zmieniać, stwierdzilam że czas się podnieść i pójść do przodu
Już parę razy udowodniłam sobie że jak chcę to potrafie, musze tylko silną motywację znaleźć i będzie super (własnie z ta motywacją to póki co mam największy problem ).

Ktoś ma jakieś pomysły na motywację?
Niestety sama mam z tym problem, wiec pomyslow brak. Sama chetnie sie czegos dowiem .

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Jamesku, ja nie doczekam sie chyba na te lakiery zanim dostane klucze i ogarne chate na tyle, by zrobic zlot [niecierpliwa jestem ] wiec napisz mi prosze ile za ubezpieczenie [coby sie moim lakierkom nic po drodze zlego nie zdarzylo ] i czy dane do przelewu takie jak przedtem i przelewam

Denny - mysle, ze motywacje juz masz, bo zauwazylas, ze cos jest nie teges i chcesz to zmienic
Ubezpieczenie to 2 zl.
Dane do przelewu te same.

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
james to dwa razy za koperte placimy czy chcesz wysylac lakiery w dwoch kopertach?
mi wystarcza oba w jednej i to w takiej kopercie po 0,55gr czy po ,70gr bo sie spokojnie zmieszcza to jest chyba model 14/D ta drozsza
te lakiery chyba duze nie sa wiec nie widze sensu placic za koperte, ktora i tak wywale
no chyba, ze jest cos o czym ja nie wiem z tymi lakierami
U mnie najtansza koperta babelkowa kosztuje 1,2, ale ich czesto nie ma wiec druga w kolejnosci jest koperta za 1,5.
Nie ma u mnie tak tanich kopert babelkowych jak napisalas a nie bede jechac na Poczte Glowna, zeby oszczedzic 30 groszy na kopercie.
Chcialam wyslac w dwoch kopertach bo w jednej moim zdaniem nie jest bezpiecznie (nie mam juz folii babelkowej), ale jesli zyczysz sobie w jednej to wysle w jednej.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-05-19, 14:42   #2370
soulie
Wtajemniczenie
 
Avatar soulie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 480
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część X

Dziewczyny
Zenek wrzucił super mega wypasioną kosmetyczkę z planety Pi i Sigma Te, które się nie załapały w ostatnim rzucie bierzcie szybko bo zaraz rozejdą się jak świeże bułeczki
soulie jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, kosmetykoholiczki, truskawka, zakupy, zenek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:22.