Pharmaceris T - moja opinia -NEGATYWNA - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-19, 23:10   #1
patys_ka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Thumbs down

Pharmaceris T - moja opinia -NEGATYWNA


Witam.
Pisze w sprawie kosmetyku do twarzy z serii Pharmaceris T.
Postanowiłam napisać swoją opinie na temat tego produktu bo może ona wpłynąć na decyzję wielu kobiet ,które chciałyby pozbyć się niedoskonałości twarzy..
Zakupiłam produkt na ''ślepo" ponieważ nie skonsultowałam tego z dermatologiem..ale to nie dlatego ,że mi się iść nie chciało itp..tylko dlatego ,że rady i zalecane leki przez dermatologa niestety nie pomagały..
Ale przejdę do rzeczy.
Pharmaceris T zauważyłam w reklamie . Po obejrzeniu postanowiłam się coś więcej dowiedzieć o tym produkcie.
Opinii o nim było mało ale za to były pozytywne więc się nie zawahałam i poszłam zakupić piankę do mycia oraz krem do twarzy.
Miałam nadzieje , że pomoże nawet w to wierzyłam..ale niestety po 1-2 dniach stosowania moja twarz się STRASZNIE pogorszyła!
dotąd miałam problem z trądzikiem który pojawiał się na twarzy..nie miałam ich dużo ..troche sie ich zbiera w okolicy brody i gdzie niegdzie na policzkach. A po stosowaniu Pharmaceris T wyskoczyło mi z milion małych hmm...podskórnych (??) krostek ! miałam je na całej twarzy ! były okropne! i niestety było je również okropnie widać! gdy myłam twarz to czułam je na moich dłoniach..było to straszne..nie wiedziałam co robić ..byłam zdziwiona dlaczego się tak stało! nawet gdy nakładałam makijaż to i tak okropnie było widać te krosty...oraz twarz się stawała tłusta, używałam tych produktów jeszcze przez parę dni w nadziej , że wygląd mojej twarzy się poprawi..że znikną pryszcze oraz krosty wywołane przez pharmaceris T niestety po raz kolejny zawiodłam się na danym produkcie.. nie wiedziałam co robić myślałam , że może początki takie są a po dłuższym czasie wszystko zniknie..postanowiłam napisać wczesniej tez tutaj i zapytać o radę innych . Pewna piękna dama doradziła mi żebym skończyła kuracje ..i tak też zrobiłam ..i te OKROPNE KROSTY w końcu zniknęły ! moja twarz znowu jest delikatna bez okropnego uczucia na dłoniach tych małych wstrętnych krost w czasie mycia twarzy i ogólnie w czasie dotykania twarzy! Oraz już nie wstydzę się i nie martwie ,że gdy ktoś znowu na mnie spojrzy to zobaczy milion obrzydliwych krost podskórnych
patys_ka jest offline  
Stary 2010-04-20, 06:58   #2
zlosliwiec
Przyjaciel Wizaz.pl
 
Avatar zlosliwiec
 
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 14 669
Wpisy w blogu: 7
Dot.: Pharmaceris T - moja opinia -NEGATYWNA

Znalazłaś to?

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/szukaj...gdzie=produkty
zlosliwiec jest offline  
Stary 2010-05-05, 13:18   #3
Ligiya
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 204
Dot.: Pharmaceris T - moja opinia -NEGATYWNA

Opinie o kosmetykach (na wizażu) wyraża się na KWC, a nie na forum.
Ligiya jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
cera, leki, trądzik, twarz, opinie

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:44.