Dobry Fryzjer - Wrocław - Strona 11 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-14, 19:44   #301
jttlo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 43
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Był ktoś może w Prestizu na Hallera? Bo chce się tam wybrać. Chcę miec profesjonalnie zrobiony balejaż.
jttlo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 12:38   #302
moriam
Rozeznanie
 
Avatar moriam
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 950
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

hej dziewczynki, nie badzcie takie-podrzuccie numer do p.Paulinki!
moriam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 14:39   #303
aha19
Raczkowanie
 
Avatar aha19
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 294
GG do aha19
Michał Krzyszycha - Wrocław

Witam,
prosze o opinie o tym fryzjerze.
Jakie ceny za ścięcie, ile się czeka, jaka atmosfera, czy słucha klientki (czy też tnie jak uważa, nie zważając na klientke? ), czy dobrze dobiera fryzurki?
aha19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 17:47   #304
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

parę dobrych ionii na temat Prestiżu słyszałam , ale nie widziałam efektów ich pracy ...skyy napisz mi o nich coś więcej ..też chcę zrobić baleyage
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 21:12   #305
Dżolana
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3
Dot.: Pani Paulinka :)

Mógły być ktoś tak uprzejmy i podać mi nr do Pani Paulinki ? gdyż mam pilną potrzebę zmiany fryzury POzdrawiam i z góry dzięki
Dżolana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-19, 15:34   #306
Maqdawroc
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Mam małe pytanko. Ile zapłacę w salonie Unique za ścięcie póldługich włosów + modelowanie? Bardzo proszę o odpowiedź
Maqdawroc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 15:44   #307
jttlo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 43
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Wydaje mi się, że około 80 zł, lub mniej bo ja za swoje płaciłam w sumie 195 za ścinanie i farbowanie, a farbowanie moich na pewno kosztowało 110.
p.s. Ale żeby nie było na mnie, bo nie polecam Unique

i jeszcze:

CZY KTOś MóGłBY DAC MI TEZ NR DO PANI PAULINY?i napisac cos o niej wiecej, bo widze ze zrobila sie tu sławna....
jttlo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 15:51   #308
eklerka
Zakorzenienie
 
Avatar eklerka
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 152
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez moriam Pokaż wiadomość
hej dziewczynki, nie badzcie takie-podrzuccie numer do p.Paulinki!
Już mi się pomieszało, kto chciał dostać namiary na fryzjerkę, a kto już dostał, bo tego wątku nie czytam. Jak kogoś pominęłam, to piszcie PW, ale dziś, bo od dziś wieczorem robię sobie urlop od wizazu.
Wtedy możecie prosić najwyżej kogoś innego
__________________

eklerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 21:28   #309
moriam
Rozeznanie
 
Avatar moriam
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 950
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

ja juz dostalam! dziekuje dziewczynki!
moriam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 20:43   #310
carmillaa
Przyczajenie
 
Avatar carmillaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 27
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Czy moglabym rowniez prosic o nr do p. Paulinki? Ostatnio spierdzielilam sobie wlosy farba Natural & Easy (UWAGA! 542 Srebrzysty Średni Popielaty Blond TO NIE BLOND TYLKO ZWYCZAJNY BRAZOWY KOLOR) czuje sie teraz strasznie szczegolnie ze farba ta schodzi z kazdym myciem ale nadal nie jest i chyba nie bedzie taka jak na opakowaniu (teraz jest wyplowiala z jakimis przeswitami). Musze podleczyc troche wloski i kupie znowu Loreala. Tylko zawsze farbowala mi wlosy znajoma. Teraz zaczyna sie pazdziernik i studia i nie bedzie mial mi kto farbnac. No i pocieniowac jeszcze trzeba. Nie chce wydawac kupe kasy w salonie na zwyczajne farbowanie. Z reszta z tego co zaobserowalam trudno we Wr o dobrego fryzjera a juz o dobrego i w miare taniego to w ogole :P

Co do fryzjerow to bylam w JLD. Efekt w sumie fajny tylko.. te maszynki.. z kazdym dotknieciem tego buczacego zelastwa czulam fizyczny bol Gdyby nie te maszynki pewnie bym sie tam wybrala znowu. Pani Paulinka z tego co widze zapowiada sie niezle wiec BLAGAM o nr na PW
carmillaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 22:00   #311
Impersona
Zakorzenienie
 
Avatar Impersona
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 728
GG do Impersona
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Carmillaa- zrobione
Impersona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 18:44   #312
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: Gdzie Baleyage We Wrocławiu ?

odświeżam wątek
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 18:50   #313
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez moriam Pokaż wiadomość
hej dziewczynki, nie badzcie takie-podrzuccie numer do p.Paulinki!

ja też chcę ja też!!! A czy Pani Paulina specjalizuje się także w mocnych, geometrycznych cięciach? Bo ja okrągłą buźkę mam a na taki kształt to musi być jakaś szalona, przykuwająca uwagę fryzura
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 20:00   #314
justynka94
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez agatez Pokaż wiadomość
Ja natomiast NIE polecam studia soleil na powstańców Śląskich i pani, która tam strzyże, nie pamiętam jej imienia, (chyba gosia?)taka dośc wysoka i szczupła blondynka. ta otóż pani spaprała mi miesiąc temu fryzurę. Chwala się że robią na oryginalnych farbach foldwell, a mi po miesiącu pasemka (miały byc srebrne)sciemnial. Pomimo tego włosy się przestały zupełnie układać. Pani zachowywała się jakby pierwszy raz włosy ścinała... nie radziłą sobie wcale. Co więcej, spadły jej nozyczki na podłogę, po czym dmuchnęła w nie i dalej mnie ścinała, jadła przy mnie wraz z recepcjonistka pierogi zamówione. Tekst typu: "skoczę se na dymka" był niczym w porównaniu z zacięciem szyi innej klientki! najgorsze, że nie mogłam wyjść bo do domu daleko, po drodze żadnego innego salonu, ciemna noc, a ja miałam na głowie te sreberka!!!! Zapytała mnie gdzie sie wcześniej ścinałam, powiedziałam, że poza Wrocławiem, a ona na to: " a duzo macie fryzjerów tam NA WIOSCE?" ścięło mnie!!!! Potem gdy siedziałam i czytałam gazetki, zaczęła sprzątać, ale najlepsze było to, że w trakcie sprzatania potykała sie o kable i odsuwała moje krzesło razem ze mną siedzącą na nim żeby sobie móc " do włosków dosięgnąć".....paranoja!! !!! Włosy zmywała mi recepcjonistka....itp....
Napisałam to aby Was przestrzec przed tym "salonem". proponuja tam tez piercing, masaże, tipsy i inne ciekwostki ale boję się wyobrażać jak miałoby to wyglądać!!!!
Poza tym salonik jest malutkich rozmiarów i mieszczą się jedynie 2 osoby!
Niestety też miałam przykre doświadczenia z fryzjerem w Galerii Dominikańskiej, pani nie zrobiła mi fryzurki, tylko obcięła i to jakoś tak dziwnie że sama nawet nie potrafiła ich ułożyć, w efekcie moje falowane włosy - kóre wcześniej wyglądały inaczej niż wszystkie - stały się zwyczajne i co gorsza wyglądałam o 10 lat starzej. Wrrrrr!!!!! NIE POLECAM
justynka94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 20:22   #315
karo-la
Wtajemniczenie
 
Avatar karo-la
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 368
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez natka_pietruszki Pokaż wiadomość
Kochane, czy któraś z Was zna salon na ul. Żelaznej 52 (jest blisko salonu Okił; schodzi się do piwnicy, a salon połączony jest z kosmetycznym)? Od jakiegoś czasu chodzę tam do Elwiry, ale póki co nie robiłam rewolucji na głowie - niewielkie cieniowanie i pasemka. Teraz chciałabym pasemka zastąpić jednolitym kolorem - rudawym, a swojej fryzjerki nie miałam okazji "przetestować" w tego typu "operacjach" i nie wiem, czy mogę jej w 100% ufać.
Znacie. Też tam chodzę i też do Elwiry ( i na wosk od czasu do czasu, bo bliziutko mieszkam).
Ostatnio byłam świadkiem zamalowywania pasemek u pani w wieku balzakowskim- nic nie prześwitywało, ładny gładki kasztanowy kolor.Tylko że pewnie też dużo zależy od Twoich włosów (np. spieralność farby-a widziałam że robią na włoskiej farbie Framesi).
Ja Elwirze modły dziękczynne składałam za naprawienie mojej grzywki i doprowadzenie jej do stanu używalności po nieszczęsnym maszynowym cięciu w JLD-no i lubię sobie tam poplotkować-i z p.Elwirą i z kosmetyczką...
__________________








karo-la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 23:18   #316
madlon
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 3
Wink Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Ja również uległam modzie na Unique i postanowiłam oddać się w ręce specjalistów. Chciałam aby były to męskie dłonie, ale niestety żaden z panów nie dysponował czasem. Zajęła się mną pewna pani, której imienia niestety nie pamiętam. Kiedy usiłowałam jej wytłumaczyć co chodzi mi po głowie i co bym chciała na niej mieć wydawała sie lekko zdezorientowana,ale oczywiście podjęła sie wyzwania. I tak właśnie zaczęła się moja najdłuższa i najdroższa wizyta u fryzjera Tego dnia salon stał sie moim drugim domem i spędziłam tam 5h i wcale nie żartuję! Miałam nakładany podwójny balejaż + kuracja regenerująca + strzyżenie = 400zł..w tym elegancko podana kawka i czekoladka dla osłody Jeśli chodzi o efekt końcowy to byłam naprawdę zadowolona, a zwłaszcza mój mężczyzna jednak z drugiej strony perspektywa takiego wydatku co dwa miesiące jest dość przerażająca..Warto było jednak doświadczyć tego na własnej skórze, a co . Pozdrawiam wszystkie dziewczynki i dziekuję za Wasze podpowiedzi
madlon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-25, 17:13   #317
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper Pokaż wiadomość
A ja polecam salon "Alicja" na ul. Trzebnickiej, zaraz obok przystanku tramwajowego (7-ki). Ścinają tam dwie babki, mama i corka, ale młodszych zawsze ścina córka i robi to genialnie!!!Zwlaszcza jesli chodzi o krotkie i poldlugie fryzurki, bo tak wlasnie mnie scinala. Jesli uwielbiacie, gdy ktos "siedzi" nad waszą głową, to polecam wam bardzo. Ja za kazdym razem wychodzilam z poczuciem, ze fryzjerce naprawde zalezalo na tym, co robi, zwlaszcza, ze wszystko trwa 2,5-3 godz! I ma swietne pomysly! Zawsze dobierze tak fryzurke, tak pokombinuje, ze wychodzi lepiej niz myslalyscie. Ja kiedys przyszlam ze zdjeciem Natalii Imbrugli i koniecznie chcialam miec taki fryz jak ona mimo, ze srednio mi pasowal i fryzjerka zmodyfikowala go troche-tak pod kątem mojej urody. Wszyscy(lacznie ze mna) byli zachwyceni...
Sciecie(2,5godziny) kosztowalo ok 45 zl, ale bylo warto!
Droga Beekkeeper czy wiesz jak nazywa się fryzjerka- córka ? Bo ja właśnie lubuje się w krótkich fantazyjnych fryzurkach a do tej pory nie natrafiłam na pomysłowego fryzjera ;( i wszystkie swoje fryzury musiałam wymyslać sama... Więc jak tak zachwalasz ten salon to.. czemu nie Ozłociłabym Cię gdybyś miała jeszcze nr telefonu do tego salonu ;D
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-26, 12:02   #318
skyy
Raczkowanie
 
Avatar skyy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 39
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

a czy ktos z Was byl kiedys w INFINITY na nożowniczej...polecono mi Krzyska ale tak dla zasady chciaalbym zaczerpnac jeszcze innej opini...z gory dzieki za reakcje
__________________
I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel Gabriel
skyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-26, 13:24   #319
Niliessa
Raczkowanie
 
Avatar Niliessa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 133
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Ja bylam ostatnio na bielanach w Klier (w tesco) , jestem bardzo zadowolona akurat mialam styling.. fryzjerka wszystko mi wytlumaczyla, doradzila itp miła atmosfera a włoski pieknie sie krecone, narazie nie pusza sie i wszystko jest jak najlepiej. Co do JLd srednio mi pasuje... chcialam sobie zrobic trwale to powiedzieli ze nie robia na farbowane wlosy i wogole wystroj taki jakis byl .. szpitalny ;Paz bialp na scianach.

Pozdrawiam!
Niliessa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-26, 15:02   #320
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu:)

Cytat:
Napisane przez PaulinaKK Pokaż wiadomość
witam
zgadzam sie co do Carlo Biani Masakra NIE POLECAM Po wyjściu jako tako wygladałam ale po umyciu głowy - lepiej nie mówić Jeszcze raz nie polecam Chyba do Unique sie wybiore Mam nadzieje ze wyjde zadowolona
również nie polecam Carlo Biani ...a zwłaszcza Kingi (nie wiem czy jeszcze tam pracuje) - zniszczyła mi okropnie włosy baleyagem nieumiejętnie wykonanym-- efekt popalone włosy ) i potwornym wycieniowaniem - a raczej wyszarpaniem włosów brzytwą - wyszłam prawie z płaczem ...porażka 1,5 roku musiałam czkać, by wróciły do jako takiej kondycji
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-26, 19:43   #321
Niliessa
Raczkowanie
 
Avatar Niliessa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 133
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Witam
Ja moge polecic salon Klier (tesco,bielany). Wyszła zadowolona z wiyty, a mialam robiony headlines (styling), panie fruzjerka potrafila doradzic, mozna bylo sie dowiedziec czego sie chce
No i z fryzury jestem zadowolona.
Pozdrawiam
Niliessa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-27, 11:47   #322
Sunny Tiger
Wtajemniczenie
 
Avatar Sunny Tiger
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 813
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez skyy Pokaż wiadomość
a czy ktos z Was byl kiedys w INFINITY na nożowniczej...polecono mi Krzyska ale tak dla zasady chciaalbym zaczerpnac jeszcze innej opini...z gory dzieki za reakcje
Moja była współlokatorka chodzi do tego fryzjera, do Krzyśka właśnie. Jak dotychczas jest bardzo zadowolona
__________________
Sunny Tiger jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-27, 15:38   #323
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Cytat:
Napisane przez pocahontas69 Pokaż wiadomość
Droga Beekkeeper czy wiesz jak nazywa się fryzjerka- córka ? Bo ja właśnie lubuje się w krótkich fantazyjnych fryzurkach a do tej pory nie natrafiłam na pomysłowego fryzjera ;( i wszystkie swoje fryzury musiałam wymyslać sama... Więc jak tak zachwalasz ten salon to.. czemu nie Ozłociłabym Cię gdybyś miała jeszcze nr telefonu do tego salonu ;D
Hej! mysle, ze corka ma na imie Agnieszka, ale nie jestem na 100% pewna. Tak czy siak, to ona tam glownie scina, wiec na pewno na nia trafisz. Taka wysoka, szczupła blondynka. Pozdrawiam
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-27, 16:50   #324
skyy
Raczkowanie
 
Avatar skyy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 39
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

Cytat:
Napisane przez Sunny Tiger Pokaż wiadomość
Moja była współlokatorka chodzi do tego fryzjera, do Krzyśka właśnie. Jak dotychczas jest bardzo zadowolona
no ja rowniez jestem zadowolona z umiejetnosci Krzyska...no wlasnei wrocilam z INFINITY...mam swietna boczna grzyweczke ( jak dam rade to pstrykne fotke i sie pochwale:P)...wgole jestem zadowolona z calej wizyty w tym salonie...maly przytulny i przyjemnie dal oka urzadzona...wszyscy z obslugi mili...a jesli chodzi o samego Krzyska to niesamowity facet..poza tym ze naprawde ladnie mnie obcial ( od razu po poakzaniu zdjecia wiedzial o co mi chodzi i bez zbednych a jak? dalczego? ile? przystapil do dziela) to jeszcze pytal o moje wlosy jak je pielegnuje itp. radzil co zmienic a czego bron boze nie ( spodobal mu sie moj naturalny kolorek) podopowiadal jak go podkreslic ...poza tym w czasie calego "zabiegu" mowil mi co robi i dlaczego tak robi a jak je na koniec modelowal to pokazywal mi jak ulozyc grzywke zeby mnie nie draznila ( bo to pierwsza w moim zyciu grzyweczka)...ogolnie przyjemnie...polecam...zr eszta girls czy jest cos przyjemniejszego niz przystojny facet masujacy w czasei mycia wasze glowki i uroczo sie usmiechajacy w czasie strzyzenia...od razu sie na serduchu cieplo robi (a poza tym umie strzyc!!!)
pozdrawiam
__________________
I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel Gabriel
skyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 10:12   #325
jttlo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 43
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Obiecałam, to piszę! Jestem po wizycie poleconej mi przez wizażanki Pauliny i moge powiedzieć, ze jestem w 110% zadowolona!! Włosy sa slicznie ścięte, super się układaja, kolor i pasemka są cudne - naturalne i fajnie się mienią. Pierwsza fryzjerka, która sama zaproponowała mi rozjaśnianie włosów Jestem taka happy!!! A swoja droga Paulina to przeurocza i miła osoba. Jeśli będziesz Paulino czytać tego posta - dziękuję za cierpliwość wobec mojego braciszka i pamietam o butach!!!!
jttlo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 10:56   #326
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Cytat:
Napisane przez Niliessa Pokaż wiadomość
Witam
Ja moge polecic salon Klier (tesco,bielany). Wyszła zadowolona z wiyty, a mialam robiony headlines (styling), panie fruzjerka potrafila doradzic, mozna bylo sie dowiedziec czego sie chce
No i z fryzury jestem zadowolona.
Pozdrawiam
A co to konkretnie jest ten headlines styling, bo zwróciłam ostatnio uwagę na ten salon i ceny nie są jakieś z księzyca, a salon wydaje siebyć całkiem niezły.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 14:40   #327
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

czy Krzysiek z Infinity jest równie rewalacyjny w robieniu baleyagu ?
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 15:20   #328
Ryjek
Zakorzenienie
 
Avatar Ryjek
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 546
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

czy któraś z Was była może w salonie nena na ul.Kotlarskiej -róg Szewskiej?
to chyba nowy salon,zastanawiam się czy warto tam się wybrać
__________________
WYMIANA

Burberry okulary
Urban Decay Naked 2
Guerlain Chant d'aromes 100 ml
Giorgio Armani Eye Tint
prostownica Philips moisture protect
kosmetyki Guerlain, Burberry, Becca, Tom Ford, MAC
ubrania Massimo Dutti, Dolce Gabbna
bielizna Fauve, Simone Perele
Ryjek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 21:25   #329
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: Dobry fryzjer we Wrocławiu!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper Pokaż wiadomość
Hej! mysle, ze corka ma na imie Agnieszka, ale nie jestem na 100% pewna. Tak czy siak, to ona tam glownie scina, wiec na pewno na nia trafisz. Taka wysoka, szczupła blondynka. Pozdrawiam
Ślicznie dziękuję Beekeeper
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 21:33   #330
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

ponawiam prośbę o nr do P. Pauliny
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
częstochowa, emo fryzura, fryzjer, fryzjer fryzura, fryzura, kessara, kręcone, lecher, loki, młodzieżowa, najlepszy fryzjer, obcięcie, ondulacja, stylista fryzur, tomasz zychal, trwała, wierzbicki, wrocław, wrocław fryzjer

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-09-15 22:24:10


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:41.







Advertisement