Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II - Strona 137 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-09-02, 09:22   #4081
małolata
Raczkowanie
 
Avatar małolata
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 142
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
małolata no niestety jak masz tak ciemne włosy to bez podkładu się nie obejdzie. I ta twoja fryzjerka dziwna jakaś że próbowała farbą z wodą 9%. Widać luki w jej wykształceniu, bo woda 9% pojaśnia włosy o max 3 tony a jeśli ty masz 5 to otrzymałaś poziom 7 a nie 12 jaki miała farba.
Nawet jakby dała wodę 12% to otrzymałaby max poziom 9-10.
Także do tej farby tylko rozjaśniacz a potem zapienianie innej rady nie ma.
Blond bunny a myślisz, że taka kombinacja skandynawski na odrost na godzine, a potem ten polecany n&e 522 lub syoss 9-5 na 45min na odrost a potem z woda na calosc nie dalaby rady?
Czy od razu trzeba sam rozjaśniacz, a dopiero potem na to jakis szampon koloryzujący np casting?
Czy moze jeszcze cos innego np jakas profesjonalna farba?
Wiem, że się na tym znasz i wierze, że mi dobrze doradzisz
małolata jest offline  
Stary 2010-09-02, 09:25   #4082
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

adzio, no boli jak diabli, ze obcięłam ulegajac sugestiom fryzjerki. Ale kiedys spohtkało mnie cos gorszego.. wyszłam ogolona na zapłkę z włosów za ramiona a zamiast średniego blondu, miałam z czerni platyne..wtedy to mało nie umarłam. od tamtej pory wszytsko robie sama, tylko cos ostatnio mnie na frzyjera podkusiło i znów nigdy wiecej..A zapłaciłam wtedy 450zł super co? głupia byłam,ze sie w ogole zgodizłam zapłącic. a włosy wtedy obciął tak strasznie, bo spalił i juz nic nie można było zrobic.
__________________
Włosy

Edytowane przez mysia m
Czas edycji: 2010-09-02 o 10:40
mysia m jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:07   #4083
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Mam tu na rynku taka dziewczynę 24 lata co robi w mięsnym (ja pracuje na rynku) i przed chwilą przechodziła, ale do rzeczy. Ma przeokropne włosy! Chodzi o kolor, ma dosłownie białe włosy, jak stoi tyłem to mam wrażenie że to jakaś baba z siwą czupryna! Kiedyś widziałam ja jak chyba była zaraz po farbowaniu ale nie użyła płukanki albo farby popielatej i miała taki bardzo jasny ale ciepły blond, ślicznie wyglądała. Na drugi dzień już miała te swoje siwizny, fuj!
wasienka jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:20   #4084
weegirl
Zakorzenienie
 
Avatar weegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 5 124
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

Olejowanie... stosujemy w razie potrzeby, a robienie takich wielogodzinnych kuracji co drugi dzień skończy się tym że zaczną wam się tłuścić włosy albo nadmiernie uzależnione bez tego potwornie przesuszać się. Powinnyście ograniczyć się do olejowania raz w tyg.
Hmm... pozwolę się z Tobą nie zgodzić w tym punkcie Wiele olejów (np. tamanu, konopny, neem) reguluje wydzielania sebum.
Co do nadmiernego uzależnienia, to mit. Od olejów mogłaby się co najwyżej uzależnić skóra głowy, nie martwe włosy, które po zaprzestaniu olejowania nie zmienią się, będą wyglądały tak jak wtedy, kiedy nie stosowaliśmy olejów. To tak, jakby włosy się miały uzależnić od sebum wydzielanego przez skórę głowy. Szybsze przetłuszczanie się włosów może być co najwyżej efektem obciążenia włosów po olejowaniu, ale jest to efekt od mycia do mycia.
Co do przesuszania- może chodzi Ci o efekt wywołany tymi olejami, które nie wnikają wgłąb włosa, tylko zostają na zewnątrz (jak olej z kiełków pszenicy czy olej słonecznikowy), dlatego należy z nich co jakiś czas oczyszczać włosy, bo mogą nadbudowywać się na kosmykach i w efekcie powodować przesuszenie?
weegirl jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:37   #4085
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Nie jest źle ale zawiera sls i alkohol więc może wysuszać włosy, powodować ich sztywność i szorstkość.
Myślałam że może czegoś gorszego używasz ...
Bunny kochana a ja używam tego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-36...iszczonych.htm zanalizujesz mi skład kochana ???
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:41   #4086
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
Bunny kochana a ja używam tego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-36...iszczonych.htm zanalizujesz mi skład kochana ???
ten dove ma dramatyczny skąłd przez silikony i drażniace i uczulajace substancje po same konserwanty. W ogóle seria dove na tym sie opiera- oblepiac z wierzchnu i udawac, ze jest ładnie. lepiej rregenerwoac włos od środka. same pegi, meticony i bardzo ciezkei silikony niezmywalne zwykłymi środkami. perfumy na poczatku składu, jak na mój gust a fe.

weegirl ma racje z tym tłuszczeniem, po olejach nie beda sie bardziej przetłuszczac, wrecz przeciwnie, czesto osoby z włosami przetłuszczającymi się twierdza, ze mniej im sie po olejach tłuszczą. tylko kwestia dobrania oleju.
__________________
Włosy

Edytowane przez mysia m
Czas edycji: 2010-09-02 o 10:45
mysia m jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:49   #4087
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Weegirl wiesz ja tak jak Ty taka zapatrzona w te oleje bylam az wczoraj trafilam na watek o rozjasnianiu i byla tam wypowiedz gagi, ktora rowniez byla przeciwna olejom dla wlosow rozjasnionych. Gaga argumentowala to tym, ze porowate wlosy takim olejem sie zapchaja (niektore oleje przenikaja do wlosa, ale no osobiscie nigdy sie tym nie interesowalam, ktore to sa) i nie beda absorbowac substancji z masek czy odzywki. Warto to wziac pod uwage. Chociaz sama przyznaje, ze juz nie wiem jaka mam opinie na ten temat. Z doswiadczenia widze, ze wlosy rozjasnione nie reaguja na olej tak samo jak ciemne. Bede chyba nadal szukac informacji na ten temat. Chociaz tak na dobra sprawe w maskach oleje sa (np Garniera Intesive Repair) i to kilka roznych - wiec moze te oleje ktore sa w maskach wystarcza ...
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:52   #4088
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

tez czytałam tą wiadomosc od gagi o olejach

ja mam włosy rozjaśniane i żadna maska nie dała mi takich efektów- póki co- jak oliwa z oliwek. wole włos zapychac oliwą niz silikonami, po których moje sa sztywne jak druty i pusza sie jak szczota. moze za jakis czas zmienie zdanie, ale na razie olejowanie im słuzy.

myśle, ze kazda z nas powinna po prostu spróbowac, jesli maski drogeryjne czy profesjonalne dają sobei rade, to nie warto kombinowac z olejowaniem, ale jesli nie, to co nam zostaje? siegnac po metody naszych prababek, w koncu maseczka z żółtka oliwy i olejku rycynowego działała juz wtedy cuda.
__________________
Włosy

Edytowane przez mysia m
Czas edycji: 2010-09-02 o 10:54
mysia m jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:54   #4089
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
ten dove ma dramatyczny skąłd przez silikony i drażniace i uczulajace substancje po same konserwanty. W ogóle seria dove na tym sie opiera- oblepiac z wierzchnu i udawac, ze jest ładnie. lepiej rregenerwoac włos od środka. same pegi, meticony i bardzo ciezkei silikony niezmywalne zwykłymi środkami. perfumy na poczatku składu, jak na mój gust a fe.

weegirl ma racje z tym tłuszczeniem, po olejach nie beda sie bardziej przetłuszczac, wrecz przeciwnie, czesto osoby z włosami przetłuszczającymi się twierdza, ze mniej im sie po olejach tłuszczą. tylko kwestia dobrania oleju.
kurcze,a moje włosy tak na nim odżyły stosuje go odkąd zapuszczam włosy czyli juz 2 lata... a co innego polecasz???
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 10:58   #4090
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
kurcze,a moje włosy tak na nim odżyły stosuje go odkąd zapuszczam włosy czyli juz 2 lata... a co innego polecasz???
wiesz ja mam wrazliwa skóre głowy i po czyms takim zadrapałabym się na śmierc,wiem, bo sprawdziłam i mi silikony akurat nie służa. ale podkreślam, że jesli Twoje włosy wyglądaja po niej ładnie, to stosuj. Ja zaczełam szukac czegos innego, bo wyglądały okropnie po tego typu maskach.

a pytałas o skłąd, to się wtrąciłam. dove opiera swe dobroczynne dziąłnie na roznego rodzaju silikonach, które wbudowuja sie w uszkodzone partie i chronia je od mycia do mycia, niektore silikony wnikaja głebiej i zostają tam, gdy sie zbytnio nadbuduja istniejje ryzyko obciązenia włosów i uzyskania smetnych strąków i wtedy trzeba uzyc szmaponow oczyszczjacych zeby to naprawic. i tyle.
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2010-09-02, 11:02   #4091
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Mysia ja sie chwilowo wstrzymuje od opowiadania sie po jednej czy drugiej stronie. Sprobuje tydzien odzywiac wlosy bez olejow i zobaczymy co z tego wyniknie. Jak napisalas - wlos wlosowi nie rowny. Odkad uzylam rozjasniacza strukture wlosa mam zupelnie inna i silikony im teraz jak najbardziej sluza, a kiedys nawet te najlzejsze obciazaly. U Ciebie jest nadal sporo pigmentu we wlosach wiec napewno olej sporo da.
Trzeba bedzie czytac dalej

Edit: Kotka jak Ci szampon podchodzi to stosuj go dalej. Raz na tydzien czy poltora uzyj jakiegos szamponu gleboko oczyszczajacego czy plukanki z aspiryny. Czyms te wlosy trzeba uzupelnic czyli albo keratyna albo cement albo proteiny albo silikony - ja bym uzywala cokolwiek dziala z autopsji.

Edytowane przez TLU
Czas edycji: 2010-09-02 o 11:05
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 11:13   #4092
weegirl
Zakorzenienie
 
Avatar weegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 5 124
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez TLU Pokaż wiadomość
Weegirl wiesz ja tak jak Ty taka zapatrzona w te oleje bylam az wczoraj trafilam na watek o rozjasnianiu i byla tam wypowiedz gagi, ktora rowniez byla przeciwna olejom dla wlosow rozjasnionych. Gaga argumentowala to tym, ze porowate wlosy takim olejem sie zapchaja (niektore oleje przenikaja do wlosa, ale no osobiscie nigdy sie tym nie interesowalam, ktore to sa) i nie beda absorbowac substancji z masek czy odzywki. Warto to wziac pod uwage. Chociaz sama przyznaje, ze juz nie wiem jaka mam opinie na ten temat. Z doswiadczenia widze, ze wlosy rozjasnione nie reaguja na olej tak samo jak ciemne. Bede chyba nadal szukac informacji na ten temat. Chociaz tak na dobra sprawe w maskach oleje sa (np Garniera Intesive Repair) i to kilka roznych - wiec moze te oleje ktore sa w maskach wystarcza ...
Ja też czytałam tę wypowiedź Gagi. Wystarczy poczytać o wpływie olejów na włosy porowate Na podforum kręconowłosych jest nawet przetłumaczony artykuł na ten temat.
Co do "zapychania" włosów- nadmiar olejów jest i tak wymywany przez szampon, a odżywkę/maskę nakładamy po myciu, więc składniki odżywcze (te, które mogą przenikać do włosa) nie będą zatrzymywane.
Jeśli chodzi o oleje, to jest to tak niejednorodna grupa, że trudno mówić o ich działaniu w sposób uogólniony. Ja nie jestem "zapatrzona w nie" bezpodstawnie- od dwóch lat testuję różne oleje i na włosach i na skórze, do tego czytam naukowe publikacje na ich temat.
Wracając do kwestii porowatości włosów- z olejami jest jak np. z proteinami- nie każde włosy je będą tolerowały.
weegirl jest offline  
Stary 2010-09-02, 11:33   #4093
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez weegirl Pokaż wiadomość
Ja też czytałam tę wypowiedź Gagi. Wystarczy poczytać o wpływie olejów na włosy porowate Na podforum kręconowłosych jest nawet przetłumaczony artykuł na ten temat.
Co do "zapychania" włosów- nadmiar olejów jest i tak wymywany przez szampon, a odżywkę/maskę nakładamy po myciu, więc składniki odżywcze (te, które mogą przenikać do włosa) nie będą zatrzymywane.
Jeśli chodzi o oleje, to jest to tak niejednorodna grupa, że trudno mówić o ich działaniu w sposób uogólniony. Ja nie jestem "zapatrzona w nie" bezpodstawnie- od dwóch lat testuję różne oleje i na włosach i na skórze, do tego czytam naukowe publikacje na ich temat.
Wracając do kwestii porowatości włosów- z olejami jest jak np. z proteinami- nie każde włosy je będą tolerowały.
Przejzalam na szybko te sekcje i nie znalazlam artykulu o olejowaniu i porowatosci - tylko ten o porowatosci http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=4361 i w sumie o olejach tam wiele nie ma. Moglabys wkleic linka do polecanego artykulu jesli masz chwile czasu?

A dlaczego porowate wlosy mialyby nie tolerowac protein? Ja zawsze slyszalam, ze to najlepszy sposob a i odzywki z proteinami wysoko w skladzie byly w stanie podleczyc mi wlosy. Oczywiscie moze to byc kwestia indywidualna ale i tak jestm ciekawa jak moglyby one zle na kogos wplywac i dlaczego?

No a co do "niebezpodstawnosci zapatrzenia w oleje" - nic takiego Ci nie zarzucalam. Prace naukowe czytac mozna ale zawsze bedzie tak, ze kilka prac bedzie sie za czyms opowiadac, a kilka obalac dane zjawisko. Mysle ze warto byc swiadomym obywdu stanowisk.
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 11:56   #4094
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

weegirl chodziło mi głównie w moim poście właśnie o włosy blond i rozjaśniane. Na temat takich tutaj zabieram głos.
Nie zgodzę się że jednokrotne umycie włosów po trzymaniu jakiegokolwiek oleju szamponem, który nie byłby głęboko oczyszczającym sprawi że włos jest czysty. Nie jest. Żeby pozbyć się całości oleju trzeba umyć wlosy przeciętnym szamponem ok 2-3 x i do tego dobrze ciepła woda. A co z zasadą że włosów zniszczonych i rozjaśnianych nie myjemy dobrze ciepłą wodą a jedynie letnią? Dochodzi więc dodatkowe wysuszanie ich podczas mycia. To że ułożycie potem włosy, wyschną i zdaje wam się że są czyste
to złudzenie bo włos resztki oleju wciągnie- zostanie oblepiony i trochę wchłonie.
Wystarczy zrobić test pod mikroskopem jaki ja robiłam i przeprowadzić reakcję chemiczną farbowania na takim włosie. Ja akurat próbowałam włos blond zafarbować farbą brąz i efekt mówił sam za siebie- wyszły łaty i kolor zmywał się w łaty.
Dlatego nikt mi nie powie ze oleje nie zapychają, choć może nie wszystkie.
Zgadzam się z gagą w 100000%.
Podobnie jest z kosmetykami naładowanymi silikonami- przed farbowaniem trzeba się tego dobrze pozbyć bo zwłaszcza przy farbowaniu całości może być ciekawie
Zainteresowanym polecam zrobić testy na pasmie włosów.
Nie podważam dobroczynności działania olejów, jak wszystko jest dobre do pewnego stopnia. Czyli mówię raz w tyg. Każdy zrobi jak uważa.
Inne minusy to zapychanie cebulki- tam szamponem nie domyjecie chyba żebyście druciakiem szorowały i to tak jak z włosami zaniedbanymi- łój nieusuwany może z czasem spowodować wypadanie wlosów i ich powolny porost- nie straszę was! chcę żebyście były świadome!
Cebulka przetłuszczona głupieje, zaczyna wytwarzać mniej łoju i stąd efekt po zaprzestaniu olejowania włosów nadmiernie suchych.
Włosy długo się przestawiają i stąd gdy ktoś myje włosy codziennie ma złudne wrazenie że drugiego dnia ma już tłuste, a znów jak przetrzyma włosy kilka razy może stopniowo myć 2x w tyg. Magia? Trochę wiedzy z dziedziny biologii.
Odkładanie resztek oleju na łodydze włosa z początku powoduje gładkość włosa, a z czasem obciążenie i przylizanie.
Nie mówiąc że przez niedomyte substancje każde! czy to olej czy inna maska itp. nowe substancje wgłąb włosa nie dotrą. I taka jest prawda.
A proteiny... służą każdym włosom bo je budują. Tylko każde włosy potrzebują ich innej ilości i inna ilość mogą przyswoić. I stąd opinie że moim włosom nie służą... To tak jak powiedzieć że moim włosom nie slużą białka, a przeciez włos jest z tego zbudowany.


princessa normalnie robię analizę wg zasad. co w tym dziwnego? bo nie rozumiem o co pytasz?

kotka mysia ma racje szampony dove podobnie jak timotei to syf...
Masz mnóstwo silikonów, konserwantów i alkoholu do tego sls...
Włosy po nim ładnie wyglądają- takie jest założenie producenta ale to im nie pomaga. Po pewnym czasie potrzebują coraz więcej takiej chemii by ładnie wyglądać.

Yattamanka czemu myslałam że używasz czegoś gorszego? bo dziewczyny zwykle kupują to co jest najlepiej reklamowane.
np. pantene pro v- mega syf a u mnie na pracowni używa tego 90% dziewczyn...
zaskoczę cię...rossmanowski babydream nie ma sls ani sles
czyli jednak można bez chemii. nie ma też konserwantów, barwników, alkoholu... najlepszy skład jaki spotkałam.

Powiem wam jeszcze ciekawostkę- jak umyje włosy babydream na to obojetna maska, i same wyschną naturalnie to jak je wiąże w kucyk mam grubość przy gumce jak mój nadgarstek! Serio. Czy któraś może się pochwalić równie dużą objętością przy cienkich, długich rozjaśnianych wlosach? Proszę... czyli mniej chemii i włosy sa jeszcze piękniejsze. A miękkie jak u dziecka.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2010-09-02, 11:56   #4095
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
wiesz ja mam wrazliwa skóre głowy i po czyms takim zadrapałabym się na śmierc,wiem, bo sprawdziłam i mi silikony akurat nie służa. ale podkreślam, że jesli Twoje włosy wyglądaja po niej ładnie, to stosuj. Ja zaczełam szukac czegos innego, bo wyglądały okropnie po tego typu maskach.

a pytałas o skłąd, to się wtrąciłam. dove opiera swe dobroczynne dziąłnie na roznego rodzaju silikonach, które wbudowuja sie w uszkodzone partie i chronia je od mycia do mycia, niektore silikony wnikaja głebiej i zostają tam, gdy sie zbytnio nadbuduja istniejje ryzyko obciązenia włosów i uzyskania smetnych strąków i wtedy trzeba uzyc szmaponow oczyszczjacych zeby to naprawic. i tyle.
aha... a co polecasz na oczyszczanie?

---------- Dopisano o 11:53 ---------- Poprzedni post napisano o 11:38 ----------

może eva pokrzywa?

---------- Dopisano o 11:56 ---------- Poprzedni post napisano o 11:53 ----------

Cytat:
Napisane przez TLU Pokaż wiadomość
Przejzalam na szybko te sekcje i nie znalazlam artykulu o olejowaniu i porowatosci - tylko ten o porowatosci http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=4361 i w sumie o olejach tam wiele nie ma. Moglabys wkleic linka do polecanego artykulu jesli masz chwile czasu?

A dlaczego porowate wlosy mialyby nie tolerowac protein? Ja zawsze slyszalam, ze to najlepszy sposob a i odzywki z proteinami wysoko w skladzie byly w stanie podleczyc mi wlosy. Oczywiscie moze to byc kwestia indywidualna ale i tak jestm ciekawa jak moglyby one zle na kogos wplywac i dlaczego?

No a co do "niebezpodstawnosci zapatrzenia w oleje" - nic takiego Ci nie zarzucalam. Prace naukowe czytac mozna ale zawsze bedzie tak, ze kilka prac bedzie sie za czyms opowiadac, a kilka obalac dane zjawisko. Mysle ze warto byc swiadomym obywdu stanowisk.
dzięki temu artykułowi zaczęłam używać olej kokosowy http://lula.pl/lula/1,95647,7351054,...owe_wlosy.html
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:07   #4096
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

bunny czyli polecasz ten babydream... szkoda mi tego dove bo mam w zapasie 3 opakowania a jakiś inny szampon do włosów rozjaśnianych ??? podpowiecie coś?

---------- Dopisano o 12:07 ---------- Poprzedni post napisano o 12:03 ----------

ale teraz jak kupie ten alpecin c1 tu jest skład http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-13...-z-kofeina.htm i będę go używać, a potem zobaczymy... na składach się nie znam kompletnie wiec prosze o polecenie szamponiku...
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:08   #4097
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
Mam tu na rynku taka dziewczynę 24 lata co robi w mięsnym (ja pracuje na rynku) i przed chwilą przechodziła, ale do rzeczy. Ma przeokropne włosy! Chodzi o kolor, ma dosłownie białe włosy, jak stoi tyłem to mam wrażenie że to jakaś baba z siwą czupryna! Kiedyś widziałam ja jak chyba była zaraz po farbowaniu ale nie użyła płukanki albo farby popielatej i miała taki bardzo jasny ale ciepły blond, ślicznie wyglądała. Na drugi dzień już miała te swoje siwizny, fuj!
Co kto lubi
Ja mam koleżankę, która właśnie farbuje głowę na taki biały blond i również któregoś razu wróciła (od fryzjera chyba) z pięknym słonecznym odcieniem, a po dwóch dniach miała już te swoje białe
Niektórzy po prostu lubią i nic się do głowy nie wbije, hehe
kitkulka jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:10   #4098
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Bunny duzo sensu ma to, co napisalas. I mam pytanie - zauwazylam, ze na ciemne wlosy olej dzialal fenomenalnie, natomiast na porowate juz gorzej - czy to dlatego ze ciemny wlos ma mniej wiecej zamkniete luski a odbarwiony otwarte wiec chlonie ten olej bez umiaru? Probuje jakos wytlumaczyc roznice w dzialaniu.
Co do zatluszczonego skalpu podobna rade dostalam kiedys od dermatologa - tluszczu pozbywac sie regularnie bo wlosy nie beda rosly. Tyle, ze ta dermatolozka rowniez polecila mi mycie wlosow codziennie. Moze dlatego, ze wtedy sie przetluszczaly a po rozjasnieniu juz sie nic nie przetluszczaja.
Mam jeszcze jedno pytanie - co polecilabys na porowatosc? Uzywam plukanki z octu po myciu i moze za sto lat to przyniesie dlugotrwaly efekt ale chwilowo jest poprawa od mycia do mycia. A chcialabym zrobic cokolwiek, zeby luski sie zamknely na stale - tj zamknely do normalnego stanu porowatosci, kompletnie szczelnych tez miec nie chce. Moglabys sie rowniez ustosunkowac do plukanki z pelnotlustego mleka?
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:11   #4099
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Może być ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-13...z-pokrzywa.htm ???
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:12   #4100
weegirl
Zakorzenienie
 
Avatar weegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 5 124
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez TLU Pokaż wiadomość
Przejzalam na szybko te sekcje i nie znalazlam artykulu o olejowaniu i porowatosci - tylko ten o porowatosci http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=4361 i w sumie o olejach tam wiele nie ma. Moglabys wkleic linka do polecanego artykulu jesli masz chwile czasu?

A dlaczego porowate wlosy mialyby nie tolerowac protein? Ja zawsze slyszalam, ze to najlepszy sposob a i odzywki z proteinami wysoko w skladzie byly w stanie podleczyc mi wlosy. Oczywiscie moze to byc kwestia indywidualna ale i tak jestm ciekawa jak moglyby one zle na kogos wplywac i dlaczego?

No a co do "niebezpodstawnosci zapatrzenia w oleje" - nic takiego Ci nie zarzucalam. Prace naukowe czytac mozna ale zawsze bedzie tak, ze kilka prac bedzie sie za czyms opowiadac, a kilka obalac dane zjawisko. Mysle ze warto byc swiadomym obywdu stanowisk.
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...59&postcount=9 tu jest artykuł o różnym wpływie danych olejów na włosy. Ale to nie ten artykuł, o który mi chodziło, widocznie pomyliłam go z innym. Jak wrócę do domu to sprawdzę, gdzie on jest, bo mam go zapisanego w ulubionych Ale jeśłi chodzi o klasyfikację olejów na pewno mogę polecić tę stronę: http://☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠.com/site/panikot...a-i-oleje/oils

Co do protein- nie pisałam, że to akurat włosy o dużej porowatości ich nie lubią, bo jest dokładnie tak jak piszesz To raczej włosy o niskiej porowatości mogą je akumulować.
weegirl jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:15   #4101
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
weegirl chodziło mi głównie w moim poście właśnie o włosy blond i rozjaśniane. Na temat takich tutaj zabieram głos.
Nie zgodzę się że jednokrotne umycie włosów po trzymaniu jakiegokolwiek oleju szamponem, który nie byłby głęboko oczyszczającym sprawi że włos jest czysty. Nie jest. Żeby pozbyć się całości oleju trzeba umyć wlosy przeciętnym szamponem ok 2-3 x i do tego dobrze ciepła woda. A co z zasadą że włosów zniszczonych i rozjaśnianych nie myjemy dobrze ciepłą wodą a jedynie letnią? Dochodzi więc dodatkowe wysuszanie ich podczas mycia. To że ułożycie potem włosy, wyschną i zdaje wam się że są czyste
to złudzenie bo włos resztki oleju wciągnie- zostanie oblepiony i trochę wchłonie.
Wystarczy zrobić test pod mikroskopem jaki ja robiłam i przeprowadzić reakcję chemiczną farbowania na takim włosie. Ja akurat próbowałam włos blond zafarbować farbą brąz i efekt mówił sam za siebie- wyszły łaty i kolor zmywał się w łaty.
Dlatego nikt mi nie powie ze oleje nie zapychają, choć może nie wszystkie.
Zgadzam się z gagą w 100000%.
Podobnie jest z kosmetykami naładowanymi silikonami- przed farbowaniem trzeba się tego dobrze pozbyć bo zwłaszcza przy farbowaniu całości może być ciekawie
Zainteresowanym polecam zrobić testy na pasmie włosów.
Nie podważam dobroczynności działania olejów, jak wszystko jest dobre do pewnego stopnia. Czyli mówię raz w tyg. Każdy zrobi jak uważa.
Inne minusy to zapychanie cebulki- tam szamponem nie domyjecie chyba żebyście druciakiem szorowały i to tak jak z włosami zaniedbanymi- łój nieusuwany może z czasem spowodować wypadanie wlosów i ich powolny porost- nie straszę was! chcę żebyście były świadome!
Cebulka przetłuszczona głupieje, zaczyna wytwarzać mniej łoju i stąd efekt po zaprzestaniu olejowania włosów nadmiernie suchych.
Włosy długo się przestawiają i stąd gdy ktoś myje włosy codziennie ma złudne wrazenie że drugiego dnia ma już tłuste, a znów jak przetrzyma włosy kilka razy może stopniowo myć 2x w tyg. Magia? Trochę wiedzy z dziedziny biologii.
Odkładanie resztek oleju na łodydze włosa z początku powoduje gładkość włosa, a z czasem obciążenie i przylizanie.
Nie mówiąc że przez niedomyte substancje każde! czy to olej czy inna maska itp. nowe substancje wgłąb włosa nie dotrą. I taka jest prawda.
A proteiny... służą każdym włosom bo je budują. Tylko każde włosy potrzebują ich innej ilości i inna ilość mogą przyswoić. I stąd opinie że moim włosom nie służą... To tak jak powiedzieć że moim włosom nie slużą białka, a przeciez włos jest z tego zbudowany.


princessa normalnie robię analizę wg zasad. co w tym dziwnego? bo nie rozumiem o co pytasz?

kotka mysia ma racje szampony dove podobnie jak timotei to syf...
Masz mnóstwo silikonów, konserwantów i alkoholu do tego sls...
Włosy po nim ładnie wyglądają- takie jest założenie producenta ale to im nie pomaga. Po pewnym czasie potrzebują coraz więcej takiej chemii by ładnie wyglądać.

Yattamanka czemu myslałam że używasz czegoś gorszego? bo dziewczyny zwykle kupują to co jest najlepiej reklamowane.
np. pantene pro v- mega syf a u mnie na pracowni używa tego 90% dziewczyn...
zaskoczę cię...rossmanowski babydream nie ma sls ani sles
czyli jednak można bez chemii. nie ma też konserwantów, barwników, alkoholu... najlepszy skład jaki spotkałam.

Powiem wam jeszcze ciekawostkę- jak umyje włosy babydream na to obojetna maska, i same wyschną naturalnie to jak je wiąże w kucyk mam grubość przy gumce jak mój nadgarstek! Serio. Czy któraś może się pochwalić równie dużą objętością przy cienkich, długich rozjaśnianych wlosach? Proszę... czyli mniej chemii i włosy sa jeszcze piękniejsze. A miękkie jak u dziecka.
blond bunny a mi pomożesz? Na poprzedniej stronie dałam pytanie do Ciebie na temat farbowania
wasienka jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:20   #4102
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez weegirl Pokaż wiadomość
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...59&postcount=9 tu jest artykuł o różnym wpływie danych olejów na włosy. Ale to nie ten artykuł, o który mi chodziło, widocznie pomyliłam go z innym. Jak wrócę do domu to sprawdzę, gdzie on jest, bo mam go zapisanego w ulubionych Ale jeśłi chodzi o klasyfikację olejów na pewno mogę polecić tę stronę: http://☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠.com/site/panikot...a-i-oleje/oils

Co do protein- nie pisałam, że to akurat włosy o dużej porowatości ich nie lubią, bo jest dokładnie tak jak piszesz To raczej włosy o niskiej porowatości mogą je akumulować.
Dziekuje za linki - bede czytac. Chwilowo musze sie jednak zabrac za prace . Stanowczo za duzo czasu tu spedzam.
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:22   #4103
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez weegirl Pokaż wiadomość
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...59&postcount=9 tu jest artykuł o różnym wpływie danych olejów na włosy. Ale to nie ten artykuł, o który mi chodziło, widocznie pomyliłam go z innym. Jak wrócę do domu to sprawdzę, gdzie on jest, bo mam go zapisanego w ulubionych Ale jeśłi chodzi o klasyfikację olejów na pewno mogę polecić tę stronę: http://☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠.com/site/panikot...a-i-oleje/oils

Co do protein- nie pisałam, że to akurat włosy o dużej porowatości ich nie lubią, bo jest dokładnie tak jak piszesz To raczej włosy o niskiej porowatości mogą je akumulować.
ja to nic nie kumam z tych tabelek,a co myslisz o tym szamponie dobry http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-13...z-pokrzywa.htm ???
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:22   #4104
kafciek
Raczkowanie
 
Avatar kafciek
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 52
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Heej Blondyneczki
Czytam watek juz od jakiegos czasu i duzo mi pomoglyscie, za co chce Wam podziekowac
Skoro juz zaczelyscie troszke o szamponach i oczyszczaniu, i jak zauwazylam znacie sie na skladach...napiszcie co uwazacie ?
o tych nowych Szamponach przeciwłupieżowych Nivea
http://www.nivea.pl/advice/show/1608...druff_products

Niestety mam wrazliwa skore ze sklonnoscia do lupiezu i zmuszona jestem naprzemiennie uzywac szamponu babydream i nivea przeciw lupiezowego.
Kilka lat temu dobrym szamponem, ktory leczyl moja skore byl szampon - Saliker z firmy La Roche-Posay, ale pozniej zmienili nazwy utworzyli trzy inne i jakos przestalam uzywac.
Sprobowalam Nivea i jako jedyny szampon przeciwlupiezowy (nie apteczny) pomogl mi sie pozbyc lupiezu. No i teraz kupilam ten do wlosow farbowanych, jak narazie u mnie nawet farbki nie wymywa, a farbowalam wellatonem 12/1. Ale ciekawa jestem waszej opini na ten temat.
Pozdrawiam Was

kafciek jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:28   #4105
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Kafciek a moze Stieprox by Ci pomogl? Tylko jest na recepte i dosc drogi ale ja mialam podobny problem jak Ty - latwo lupiez wracal a po jednej kuracji tym szamponem jest ekstra - skalp wyleczony na cacy. Lupiezu nie mam od paru dobrych miesiecy.
TLU jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:30   #4106
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ja to nic nie kumam z tych tabelek,a co myslisz o tym szamponie dobry http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-13...z-pokrzywa.htm ???
nikt mi nie odpowie? nie poleci żadnego szamponiku? co wy blondynki?
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:31   #4107
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

wasienka na podkład nie możesz dać farby rozjaśniającej 2-4 tony bo kolejna farba ci tej już nie przykryje. Farba farby nie rozjaśnia.
Możesz jedynie spróbować robić odrost samą farbą 522 chyba dawałaś po podkładzie? Bez podkładu.
Na podkład musi być farba z rozjaśniaczem czyli 4-6 tonów.
A jeśli się boisz że tam nie dostaniesz tej farby której używasz zawsze możesz zabrać ze sobą ze 3 i poprosic kogoś z rodziny żeby ci dosyłali w razie potrzeby. Mama mojego tż jest we włoszech i on tak robi.

kotka nie wiem czy ten szampon jest ok bo nie ma składu podanego... a ze sklepu wszystkie nivea, shauma, loreal to na jedno kopyto więc obojętne...
mogę polecić ci wszystkie joanny bo one są jeszcze w miarę.
__________________
blog blond bunny

Edytowane przez blond bunny
Czas edycji: 2010-09-02 o 12:33
blond bunny jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:41   #4108
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

hoho, dyskusja ąz furczy czasami trzeba poważnie porozmawiac.

kotka17, szampony eva mimo, ze niby takie naturalne wcale nie sa zbyt dobre, bo mają duzo chemii a mało tak naprawde wyciągów z roślinek, np pokrzywowy praiwe nie zawiera pokrzywy itd. Ja z ręka na sercu polecam rzepę joanny. U mnie się najlepiej sprawdzał i zmywał elegancko wszystko, mimo że nie zawierał SLS, ale od SLES wolny nie jest, no ale dzieki temu zmywa silikony. Genialny jest podobno babydream z rossmana, tak jak pisze bunny. I chyba jako jeden z nielicznych przeznaczoncyh dla dzieci, bo jak ostatnio wertowałam półeczki to 90% szamponów dla dzieci było nałodowanych chemią i slsami! az mi się włos zjeżył.

A ja teraz zaopatrzyłam sie w szampon radicala zamiast rzepowego i będe testowac. Do tego dokupiłam mgiełkę Radical i bede stosowac jako wcierke przed myciem na noc. Zobaczymy czy mój porost ruszy, bo może faktycznie zwolnił przez olejowanie? Ja zrobiłam intensywną kuracje olejami, 2 razy w tygodniu przez 2-3 tygodnie. Włoski wygladają ładnie, łatek nie mam. Tylko wolniej rosną, wiec moze cos w tym jest. A rycyna miała niby przyspieszac.
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:48   #4109
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
wasienka na podkład nie możesz dać farby rozjaśniającej 2-4 tony bo kolejna farba ci tej już nie przykryje. Farba farby nie rozjaśnia.
Możesz jedynie spróbować robić odrost samą farbą 522 chyba dawałaś po podkładzie? Bez podkładu.
Na podkład musi być farba z rozjaśniaczem czyli 4-6 tonów.
A jeśli się boisz że tam nie dostaniesz tej farby której używasz zawsze możesz zabrać ze sobą ze 3 i poprosic kogoś z rodziny żeby ci dosyłali w razie potrzeby. Mama mojego tż jest we włoszech i on tak robi.

kotka nie wiem czy ten szampon jest ok bo nie ma składu podanego... a ze sklepu wszystkie nivea, shauma, loreal to na jedno kopyto więc obojętne...
mogę polecić ci wszystkie joanny bo one są jeszcze w miarę.
no właśnie 522 bez podkładu wyszedł dosłownie ciut ciemniejszy niż 522 kładziony na podkład, dlatego pomyślałam że po co katowac włosy farba z rozjasniaczem która rozjasnia o 4-6 tonów skoro mogę kupić łagodniejszy który rozjasnia o 2-4 tony, też z paletty np. Przecież ten 522 też rozjasnia więc jak położę na to to będzie ten sam efekt skoro sam n&e rozjasnil mi tak dobrze moje naturalne
wasienka jest offline  
Stary 2010-09-02, 12:55   #4110
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Najlepsze farby Blond-wätek zbiorczy(offtopowo) II

wasienka więc nie kombinuj i połóż samą 522 bez żadnego podkładu.

mysia żadnej poważnej dyskusji nie było
po prostu każdy przedstawił swoje racje.
nadal podtrzymuję że możecie robić swoim włoskom święto i raz w tyg. olejować.
Bardziej chodziło mi o Yattamanke bo ona olejowała co drugi dzień a to już przegięcie.
szampony dziecięce np. johnson zawieraja sls ale przynajmniej nie mają tyle konserwantow i zapachowych substancji podrazniających co dla doroslych. czyli mówisz ze ten z rzepy dobry? Jak gdzieś go trafie to spróbuje.

kotka zużyj spokojnie swoje dove a potem stopniowo przerzucaj się na jakieś inne- joanna lub dziecięce.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, brąz, ciemne, color, czarne, farba, farbowanie, garnier, joanna, naturals, odrosty, palette, pasemka, pasemka karmelowe, rozjaśniacz, rozjaśnianie, skandynawski blond, uzyskać blad na brązie, wella koleston, włosy, włosy żółte, zmiana koloru

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:10.