e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS! - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2003-12-14, 12:17   #1
AsiCa2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomo軼i: 13
Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do AsiCa2

e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!


na pocz徠ku witam wszystkich ;-] to wspaniale i cudowne forum jestescie moim zbawieniem, nie wiem co bym bez was zrobila mam maly problem , poszukuje juz od dawna e-maila do Jagi ,ale nigdzie nie moge go znalesc Do p.Leszka tez moze byc jesli ktos moze ma ich adres internetowy to prosz o podanie go , bo jestem zalamana i czuj ,瞠 tylko oni moga mi pomoc z wlosami ;( Czekam i pozdrawiam
AsiCa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 13:08   #2
cheetah
Zadomowienie
 
Avatar cheetah
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomo軼i: 1 143
GG do cheetah
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

Hmm...oba nazwiska byly juz kiedys na forum wspominane. Ja bym nie byla entuzjastka obu osob. Osobiscie mialam do czynienia z Leszkiem Czajka a raczej z jego pomocnicami. Dluugo by opowiadac, nic specjalnego, zwykla przecietnosc jakosci, nadprzecietnosc ceny, bylo to pierwszy i ostatni raz. Druga osoba wspomniana przez ciebie cieszy sie jeszcze mniejsza popularnoscia...no chyba, ze chcesz wygladac dokladnie tak jak ona, bo taki wizerunek powstaje w jej studio najczesciej. Ceny powyzej 500zl. Nie chce cie zniechecac , ale radze popytac o kogos lepszego. Watek dotyczacy dobrych i sprawdzonych fryzjerow w w-wi tez byl juz popruszany

Cheetah
cheetah jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 13:26   #3
Martaa2
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomo軼i: 251
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

Ja te odradzam kontakt z tymi fryzjerami. Jaga ma ceny z kosmosu, jest przereklamowana, poza tym niemi豉, gburowata nad皻a. Zero jakiejkolwiek inwencji, wszystkich tnie na jedno kopyto- vide kr鏂iutkie grzywki nad czo貫m. jej jedyny fenomen jest taki,瞠 nie wiadomo jakim cudem pe軟o jej w "Elle", "TS" i innych babskich gazetkach.
Leszek z kolei umie strzyc, ale je瞠li nie jeste gwiazd lub osob polecon przez jak捷 gwiazd to nawet nie masz szans si do niego dostac.
Szczerze m闚i帷 w徠pi nawet,瞠by odpowiedzieli na maila.
Martaa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 13:51   #4
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomo軼i: 34 847
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

by豉m z kole瘸nka u p. Leszka i zajmowali sie ni tylko pomocnicy(nie jestesmy gwiazdami)czeka造鄉y na te wizyte ponad 2 miesi帷e.
co do Jagi r闚nie s造sza豉m ,ze jest zdecydowanie przereklamowana i ma s這ne ceny.
jesli szukasz kogos w wawie to mog ci polecic salon na Ho瞠j ,mia豉m do czynienia z Magda i stwierdzam ,瞠 jest mistrzem w swoim fachu a w dodatku sympatyczna i skromna.
ceny przyzwoite.
pzdr.
paula
__________________
Mleko migda這we:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 16:23   #5
Kapioh
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomo軼i: 4
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

Mail do Jagi znajdziesz na jej stronie internetowej, adres jak ponizej :
http://www.jagahairdesign.com
Pozdrwaiam
Kapioh jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 18:08   #6
AsiCa2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomo軼i: 13
Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do AsiCa2
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

ah....to tak sie sprawy maja skoro wszystkie macie o nich takie opinie to pewnie cos w tym jest :/ Chcialam tylko wyslac do niej maila i opisac moj problem ale chyba jednak nie bede sie trudzic do Wawy raczej nie pojade , bo mieszkam w Tarnowie ale Paula- jesli ta pani ' magda ' ma strone internetowa i e-maila to bylabym wdzieczna , gdybys podala mi namiary Pozdrawiam goraco
AsiCa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-14, 19:28   #7
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomo軼i: 34 847
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

hey
niestety ale salon na Hozej nie ma strony internetowej .
pzdr.
paula
__________________
Mleko migda這we:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-15, 13:49   #8
AsiCa2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomo軼i: 13
Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do AsiCa2
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

a e-maila chociaz ?
AsiCa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-15, 14:56   #9
Jadja
Rozeznanie
 
Avatar Jadja
 
Zarejestrowany: 2002-11
Lokalizacja: Tarn闚
Wiadomo軼i: 505
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

Witam!!A co to gardzimy naszymi tarnowskimi "salonami" fryzjerskimi? Super 瞠 jest jeszcze jedna tarnowianka - wiza瘸nka!!
__________________
Mierz w ksi篹yc, bo je郵i nie trafisz i tak b璠ziesz w鈔鏚 gwiazd
Jadja jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-15, 16:37   #10
AsiCa2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomo軼i: 13
Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do AsiCa2
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

Jadja heh to nie tak poprostu chcialam napisac do niej e-maila i wyjasnic w czym lezy moj problem , bo jest podobno najlepszym fachowcem no ale chyba jednaknie bede sobie nia glowy zawracac a jesli chodzi o salony w Tarnwie , to nie znalazlam odpowiedniego , a szukam takiego , zeby doradzili mi , czy np. jak tak sobie oetne wlosy (pokaze im fotke ) to czy moje klaczki sie do tego nadaja , czy ta fryzura nie jest dla nich odpowiednia
AsiCa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-16, 14:45   #11
Jadja
Rozeznanie
 
Avatar Jadja
 
Zarejestrowany: 2002-11
Lokalizacja: Tarn闚
Wiadomo軼i: 505
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

A mo瞠 po prostu przeslij zdj璚ie tutaj, do forum fryzjerskiego, opisz sw鎩 problem a na 1000% dostaniesz odpowiedz i to fachow!
Ja mam ten sam problem, juz od kilku lat chodz z jedn i t sam gazetk, gdzie jest zdj璚ie mojej wymarzonej fryzury i ani razu nikt mi takiej fryzury nie zrobi!! Ale wydaje mi si,瞠 chyba znalaz豉m dobrego fryzjera. Na o.疾liony jest taki niepozorny zak豉d fryzjerski, a w nim Pani Kinga, m這da kobieta, kt鏎a jest mistrzem dos這wnie! Kiedy by豉m w tym zak豉dzie z kole瘸nk -ja w charakterze widza(a 4 godziny!!)i naogl康a豉m si. Strzy瞠 naprawde super. Ma naprawde bardzo du穎 klientek, a to chyba o czym 鈍iadczy. Trzeba si do niej umawia, bo ch皻nych do niej jest tysi帷e ja tez si tam wybior, ale chyba dopiero w marcu, a mi w這sy odrosn
pozdrowienia gor帷e, bo juz zima przysz豉 i tak dla rozgrzania
__________________
Mierz w ksi篹yc, bo je郵i nie trafisz i tak b璠ziesz w鈔鏚 gwiazd
Jadja jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-19, 12:53   #12
AsiCa2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomo軼i: 13
Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do AsiCa2
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

hejka jak znajd czas , to moze rzeczywiscie skrobne tutaj cos o moim problemie ;D nio ale to bedzie baaaaardzo dluuuugie opowiadanie do tego salonu na zielonym tesh moze sie wybiore ale mieszkam na drugim koncu miasta wiec najpierw pojde na pl .Kazimierza , bo slyszalam ze tam jest bdb fryzjer.Pozdrowki
AsiCa2 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-12-22, 23:22   #13
paula__
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomo軼i: 17
Re: e-mail do Jagi Hupa這 lub Leszka Czajki ;] PLISS!

witam paula!!!
czy mozesz podac dok豉dniejszy adres tego salonu na Ho瞠j?
dzi瘯uje i pozdrawiam 鈍i徠ecznie!
paula__ jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:10.