Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-29, 22:03   #961
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 283
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
Zmykam pod prysznic pozuzywac co nieco
No mi najlepiej z tej akcji denko to wino schodzi
cansada jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:05   #962
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
No mi najlepiej z tej akcji denko to wino schodzi
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:06   #963
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
No mi najlepiej z tej akcji denko to wino schodzi



u mnie akcja wykańczania przebiega super, ale nie przeprowadzam jej dobrowolnie tylko pod presją braku kasy.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:07   #964
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

[/COLOR]Fanka, jesli sie tam pojawie. Przypomisz mi?
Czyli ze mam sie z walówka pojawic?
Walowa za nocleg np. Moze z ktoras taki interes ubije hehe.

Kamilanna, zapraszam A wiesz juz kiedy sie zobaczymy? Moze ci przywioze ale sa takie zwykle, tyle ze "swojskie"

Hodowco, odzywaj sie, odzywaj my lubimy jak sie nowe osoby udzielaja, nie lubimy byc podczytywane przez nieaktywne w tym watku

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-04-29 o 22:11
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:13   #965
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Czy jako jedyna nie dołączyłam do akcji "denko"?

Nawet wino mi nie schodzi

Paula- jeżeli nadal na SB jesteś to zapraszam do siebie na noc
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są

Edytowane przez WhiteInnocent
Czas edycji: 2010-04-29 o 22:14
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:13   #966
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Paula, przypomnę, masz jak w banku
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:17   #967
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Hodowco nie poddawaj się tak szybko Mnie 3 razy wyganiały Dziewczyny jak łyse konie się znają więc nie zawsze odpowiadają od razu... ja juz plastry dawno wyszperałam na necie
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:18   #968
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Hodowco nie poddawaj się tak szybko Mnie 3 razy wyganiały Dziewczyny jak łyse konie się znają więc nie zawsze odpowiadają od razu... ja juz plastry dawno wyszperałam na necie
ooo, szkoda Cię
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:20   #969
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Paula takie "swoje" najlepsze
Jeszcze nie wiem co ze spotkaniem
Mala mi sie pochorowala i na antybiotyku jest, a mialam w niedziele na chrzciny isc i nic z tego.
Wlasnie od kaszlu mi zwymiotowala
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:20   #970
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

WI ja też nie oglądam dna
Nie lubię żadnych form przymusu, nawet jak sama je sobie funduję:P



Paula, ale pojechałaś Może się wystraszą i znikną, albo zaczną odzywać



Hodowco, bez przesadyzmu tu takie tempo, że czasem Cię ktoś ominie. Także po prostu zacznij się udzielać
__________________
65

250
Hanneke jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:21   #971
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Paula takie "swoje" najlepsze
Jeszcze nie wiem co ze spotkaniem
Mala mi sie pochorowala i na antybiotyku jest, a mialam w niedziele na chrzciny isc i nic z tego.
Wlasnie od kaszlu mi zwymiotowala
moja też tak często ma
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:21   #972
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość



u mnie akcja wykańczania przebiega super, ale nie przeprowadzam jej dobrowolnie tylko pod presją braku kasy.
To tak jak ja i jakos nie za dobrze mi z tym

Wi a jak Twoje sukcesy z SB?
marioladabr jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:23   #973
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
To tak jak ja i jakos nie za dobrze mi z tym

Wi a jak Twoje sukcesy z SB?
dobrze wiedzieć, w kupie raźniej
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:26   #974
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Gdzie jest Anioł..czyżby ta też z lekarzem romansowała ???
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:27   #975
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

O SB nie pytajcie Stoję od miesiąca Oczywiście ciągle dietuję, a na 2giej fazie chyba do końca życia będę bo celu nie osiągnę Rozważam opcję powrotu do I fazy...
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:27   #976
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Wykonczyl sie zel pod prysznic
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:30   #977
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Rzabbko - gratki

Wi... a jakąś aktywność fizyczną wprowadziłaś do swojego planu?
marioladabr jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:31   #978
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI



WI, no nie jestem juz jakis czas. Ale gdyz, poniewaz zaczyna sie sezon na wiecej swiezych warzyw w bardziej ludzkich cenach, to planuje poniekad wrocic. Moze nie tak calkiem, ale kilka zasad sobie zostawic na stale.

Fanko, hehe. Ok, to pamietaj. Mam nadzieje, ze uda mi sie dotrzec na ten zlot

Kamilanno, ojej, bidulka... Niech szybciutko zdrowieje
Mojej sie kilka razy tak tez zdarzylo.
Moze jednak nam sie uda spotkac do 10 wlacznie. Napalilam sie jak szczerbaty na suchary

Hann, no ale dobrze mowie, nie? wkurza mnie to strasznie..

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-04-29 o 22:33
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:32   #979
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

No wiesz Mariola, takie osobiste pytania zadejesz WI



Kamilanno trzymaj się Zdrówka dla małej.
__________________
65

250
Hanneke jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:35   #980
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Moze jednak nam sie uda spotkac do 10 wlacznie. Napalilam sie jak szczerbaty na suchary
Koniecznie Spotkamy sie z pewnoscia tylko jeszcze termin musze dopasowac
Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Kamilanno trzymaj się Zdrówka dla małej.
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:35   #981
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Mariola Na SB bez specjalnych ćwiczeń coś spadać powinno. Muszę coś pokombinować z dietą oraz ćwiczeniami dodatkowo. 8kg mnie już kompletnie nie zadawala zwłaszcza, że zostało mi do zrzucenia 12

Han co nie?
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są

Edytowane przez WhiteInnocent
Czas edycji: 2010-04-29 o 22:36
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:39   #982
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Paula takie "swoje" najlepsze
Jeszcze nie wiem co ze spotkaniem
Mala mi sie pochorowala i na antybiotyku jest, a mialam w niedziele na chrzciny isc i nic z tego.
Wlasnie od kaszlu mi zwymiotowala
Oj biedna
zdrowka dla malej
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:45   #983
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Ja tez tak zawsze miałam że jak mnie dusił kaszel to wymiotowałam i to nawet jako dorosła więc wspólczuję dziecince biednej
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:46   #984
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

A moze macie jakies swoje sposoby na tego rodzaju kaszel?
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:48   #985
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
Przepraszam, Violl, po prostu ja czasem tez słyszę, że jestem totalnie niespontaniczna Na przykład, gdy dostaję info, że za 10min wpadają znajomi, a tu ja niezrobiona, mieszkanie nieposprzątane, nie ma nawet co na stół postawić... Więc trochę rozumiem twojego TŻta. Ale ja się powoli przyuczam do spontaniczności, więc i dla niego jest nadzieja Myślę, że skoro nie mieliście żadnych konkretnych planów na week&, to on sobie ten czas zaplanował po swojemu. A teraz parę h będzie myślał, jak to przemodelować i gdy się spotkacie, może jeszcze coś wyjdzie z tymi znajomymi
To jak znajomi zaraz mają wpaść, a Ty w rozsypce - to każdego by zdenerwowało. Ale żeby musieć mieć wcześniej zaplanowany półgodzinny spacer? litości... no dobra, może trochę przesadzam, ale generalnie on baaaaardzo wiele rzeczy planuje - takich, które normalny człowiek robi "od kopa"

a na spacerze powiedziałam mu co o tym myślę i że nawet nie tyle boli mnie fakt że spotkanie ze znajomymi nie wypali, co te jego durnowate tłumaczenia. W wielkich bólach wydusił, że po prostu ma inne przyjemności zaplanowane na ten weekend i woli ich nie zmieniać, że po prostu mu się nie chce jechać / zajmować znajomymi skoro się na to nie nastawił. No i chwała Bogu! Wolę usłyszeć coś takiego (nawet jeśli ciężko mi to przełknąć) niż krętactwa w stylu "muszę pisać pracę" (kiedy wiem, że wcale nie musi)


Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Violl, o jaaaaaaaaaaa Nautykaj mu
Poza tym - czy to oznacza, że Cię nie zobaczę w maju na Muranowie?
Yhm... będę na ul. "Iguana" () dopiero w czerwcu. Wygląda na to, że w czerwcu zaliczę Warszawę dwa razy

mam Ci wysłać odlewkę Oriflame Home? czy czekasz?


Cytat:
Napisane przez aniany Pokaż wiadomość
Oj Viol, to nieciekawa sytuacja z TZ. Dla mnie to wyglada tak jakby on sie nie chcial spotkac z tymi znajomymi...
Ale wiesz, jesli sie lepiej bedzie czul ze swiadomoscia ze zaczal pisac prace, to niech sobie pisze. Gdy napisze bedzie mial wiecej czasu dla Ciebie
Możliwe, że poniekąd nie chce, bo... on ich nie zna nigdy się nie spotkali, nie gadali... wie o nich tyle, ile mu opowiedziałam. Dla mnie to też są "dalecy" znajomi, bo tę dziewczynę poznałam kilka lat temu przez Internet, do dziś regularnie piszemy. Rok temu pierwszy raz spotkałam się z nią na lajfie i przy okazji poznałam jej faceta. Także dla mojego R. to trochę stresujące ale trudno! Ja też miałam stres jak mnie w swoje towarzystwo wprowadzał i żyję


Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Violl..wyjdę na wredną , ale ja zawsze jak mój burek nie chciał jechać jechałam sama., na ogół szybko zmieniał zdanie Zycz mu miłego pisania pracy i spędź majówkę nie w domu tylko na wyjeździe :S
Nieee... sama byłam rok temu, teraz właśnie chcę jechać z nim. Zwłaszcza że zaplanował na nd grilla, a na pon Wawel... trochę zmiękłam


Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Dziewczyny
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:50   #986
HarajukuChilli
Zadomowienie
 
Avatar HarajukuChilli
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 862
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Dzięki za odpowiedzi... trudno, pozostaje mi liczyć że kiedyś się pojawią
Oczywiście że nie lubię muminków!Przerażały mnie od dzieciństwa i do dziś nie chcą odpuścić
__________________
Ćwiczę tyłek i motywację:
http://rozowydres.blogspot.com/
Jillian Shred:
Level 1: 10 /10
HarajukuChilli jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:50   #987
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Kamilianna.. chyba nie ma na to sposobów. Muszisz lekarza zapytać bo ja nie mam pojęcia dlaczego tak jest..dusiło mnie tak że się nabawiłam astmy. A kaszel jest bardzo niezdrowy , serce się męczy...może pójdziesz do lekarza jeszcze raz skoro leki nic nie dają...
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:52   #988
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
A moze macie jakies swoje sposoby na tego rodzaju kaszel?
przede wszystkim duzo picia, zeby rozrzedzic wydzieline
ja moim jak tylko cokolwiek sie zaczyna robie herbatke na 1,5 l wrzatku wrzucam lyzeczke tymianku, lyzeczke korzenia lukrecji i suszony imbir na czubku lyzeczki
lubia to pic bo lukrecja daje slodycz bez cukru
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:53   #989
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość


WI, no nie jestem juz jakis czas. Ale gdyz, poniewaz zaczyna sie sezon na wiecej swiezych warzyw w bardziej ludzkich cenach, to planuje poniekad wrocic. Moze nie tak calkiem, ale kilka zasad sobie zostawic na stale.

Fanko, hehe. Ok, to pamietaj. Mam nadzieje, ze uda mi sie dotrzec na ten zlot

Kamilanno, ojej, bidulka... Niech szybciutko zdrowieje
Mojej sie kilka razy tak tez zdarzylo.
Moze jednak nam sie uda spotkac do 10 wlacznie. Napalilam sie jak szczerbaty na suchary

Hann, no ale dobrze mowie, nie? wkurza mnie to strasznie..
Pewnie, że dobrze ktoś w końcu się odważył. Teraz się skończyła telenowela



Cytat:
Napisane przez WhiteInnocent Pokaż wiadomość
Mariola Na SB bez specjalnych ćwiczeń coś spadać powinno. Muszę coś pokombinować z dietą oraz ćwiczeniami dodatkowo. 8kg mnie już kompletnie nie zadawala zwłaszcza, że zostało mi do zrzucenia 12

Han co nie?
Hmm, to fakt trochę powinno Ci jeszcze spaść. Może musisz coś pokombinować z jadłospisem?
__________________
65

250
Hanneke jest offline  
Stary 2010-04-29, 22:54   #990
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez HarajukuChilli Pokaż wiadomość
Dzięki za odpowiedzi... trudno, pozostaje mi liczyć że kiedyś się pojawią
Oczywiście że nie lubię muminków!Przerażały mnie od dzieciństwa i do dziś nie chcą odpuścić
A nie chcesz wziąć udziału w jakimś wspólnym zamówieniu? Zajrzyj na podforum zakupowe, tam jest cały czas coś organizowane
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:51.