Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-30, 15:19   #1201
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Lece po mloda do szkoly
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:20   #1202
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
A po co??! Nie lepszy bronzer z SN?
Jaki
Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Ja nie... w ciąży jestem...
a w ciazy to nie mozna zaszalec
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:23   #1203
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Kamilanna, fajny zrobie ci probke
a z bielizna to nie wiem

objadlam sie i stracilam ochote na drugi spacer... i jeszcze pobojowisko mam w kuchni bo na szybko jedzenie robilam.
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:24   #1204
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Ma ktoras z Was moze "Ziemie Egipska" firmy Bi-kor
Ostatnio sie zastanawiam czy jest mi potrzebna
Macie moze cos do powiedzenia na jej temat

I jeszcze jedno szukam jakiejs bielizny (ale takiej niegrzecznej)
Macie moze jakies namiary
Bi-KOr jest fajny

a bieliznę sprawdź na allegro
marioladabr jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:25   #1205
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez magrat16 Pokaż wiadomość
Największy problem mam z kremami do rąk, małe zboczenie, bo mam ich kilkanaście
Mam to samo-obecnie uzywam rownolegle 5 kremow, a w zanadrzu mam jeszcze kilka tubek-obsesja, ale rece mam fatalne od czestego mycia.

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Hodowco, tak sobie myślę, ze takie hodowanie pokrzyw ma swoje plusy. Zawsze mozna się wychłostać dla zdrowia
No tak, niezle sie sparzylam pielegnujac je
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:25   #1206
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

jak myslicie jakim płynem mozna by dezynfekowac rollera?Dumam nad nim i dumam...
nefernefer35 jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:26   #1207
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

moze alkohol?
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:29   #1208
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Witam wszystkie nowe dziewczyny



Bi-Kor nie jest fajny Moim zdaniem jest rudy (choć to pewnie zależy od karnacji), no i skład ma średni. Jak jesteś podatna na zapychanie to lepiej wypróbuj przed zakupem.



Poza tym melduję, że żyję i całkiem nieźle się mam. Nawet tak mocno nie boli, było tylko trochę nieprzyjemnie. No i mam uśmiech niemalże jak Joker



A, Angel fajna kiecka, ale jeszcze lepiej by było z jakimś kolorowym naszyjnikiem tak jak dziewczyny radzą. No i ubierz uśmiech
__________________
65

250

Edytowane przez Hanneke
Czas edycji: 2010-04-30 o 15:33
Hanneke jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:29   #1209
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Kamilanna, fajny zrobie ci probke
a z bielizna to nie wiem

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Bi-KOr jest fajny
warto ?

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
a bieliznę sprawdź na allegro
jakos nic mnie nie zachwycilo,ale ciagle tam zagladam
moze do sex shopu sie przejde

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
jak myslicie jakim płynem mozna by dezynfekowac rollera?Dumam nad nim i dumam...
tez chetnie sie dowiem
jak cos to ktory polecacie bo widzialam,ze troche ich jest
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:30   #1210
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
jak myslicie jakim płynem mozna by dezynfekowac rollera?Dumam nad nim i dumam...
Lisoformin 2000-zrobic roztwor 2% i moczyc pol godziny-tak planuje, gdy w koncu zdecyduje sie rolowac.
A jak brak Lizoforminy-moze spirytus?
Rolki leza cichutko juz chyba rok...mialam cicha nadzieje, ze Cathy opisze swoje tortury, napisze, ze nie boli i ja zaczne tez...ale stracilam motywacje.
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:30   #1211
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Kamilanna

15-ta dopiero !!!
biczem cie nie zleje bo jeszcze ci sie spodoba
__________________


Edytowane przez beafrance
Czas edycji: 2010-04-30 o 15:31
beafrance jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:30   #1212
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
moze alkohol?
znalazłam cos takiego klik moze to?
nefernefer35 jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:30   #1213
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Poza tym melduję, że żyję i całkiem nieźle się mam. Nawet tak mocno nie boli, było tylko trochę nieprzyjemnie. No i mam uśmiech niemalże jak Joker
pokaz

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
znalazłam cos takiego klik moze to?
a spirytusem nie mozna

edit: post pod postem mi sie niechcacy zrobil nie bijcie
__________________
MOJE PROBY BLOGA

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2010-04-30 o 15:56
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:34   #1214
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Te rolki są AUA Przynajmniej tak wygądają...

Ciekawe, czy Cotka przydybała profesorka w temacie telomerów
jeszcze nie, bo ten wydzial to jakos wpiz.. daleko i w ogole nie po drodze zupelnie, ponadto musze sie troche 'dokumac' z tego, bo inaczej nic nie zapamietam
no i jeszcze pozostaje fakt zlapania kogos czyli niesmiertelne: 'a ja nie wiem kiedy bedzie, pani poszuka' itp niemniej po majowce juz sie tym zajme porzadnie
mysle etz czy nie napisac maila- przynajmniej bym nic nie przekrecila- ale czy to nie jest takie niegrzeczne troche?

kupilam liner z inglota w koncu a jak mi sie mordka smiala jak przeczytalam ze maja siedzibe/fabryke w przemyslu

Kam

szkoda bloga Cathy
Sel, w ogole tych narkomanow to u was cos duzo. myslalam ze w dzisiejszych czasach branie narkotykow droga dozylna /domiesniowa to myslalam ze juz totalnie zanika i ci co cpaja to w sumie cos innego.. hmm..no ale moze to juz jacys starzy wyjadacze..

ale mi sie robi pyszny obiad
__________________
It always seems impossible... until it's done

Edytowane przez cotka
Czas edycji: 2010-04-30 o 15:37
cotka jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:38   #1215
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
a spirytusem nie mozna
Mozna, tylko troche drogo bedzie wychodzilo, bo czysty spirytus kosztuje.
najbardziej wydajny jest Lysoformin 3000 1 litr kosztuje ok 50 zl a robi sie z niego roztwor 2%.
No i mozna dezynfekowac wszystko nim.
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:38   #1216
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
pokaz
Sama sobie przyzwoitego zdjęcia nie zrobię, ale wyglądam zabawnie




Cotko to zależy jakie u Was na uczelni panują reguły. Raczej w obecnych czasach mail to normalna rzecz...
__________________
65

250
Hanneke jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:39   #1217
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Kamilanna- niegrzeczna czy seksowna? Jak niegrzeczna to zapraszam do seks shopu , a jak seksowna to dobrze dopasowana np. www.dopasowana.pl lub na allegro wpisz masquerade/ curvy kate
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:40   #1218
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez hodowca_pokrzyw Pokaż wiadomość
Mozna, tylko troche drogo bedzie wychodzilo, bo czysty spirytus kosztuje.
najbardziej wydajny jest Lysoformin 3000 1 litr kosztuje ok 50 zl a robi sie z niego roztwor 2%.
No i mozna dezynfekowac wszystko nim.
w takim razie lepiej jak sobie to zapisze
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:41   #1219
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Kamilko, kiedyś, daaawno temu miałam tego Bi-Kora i byłam zadowolona, wystarcza na straaasznie długo... a później był dla mnie za drogi a później trafiłam na minerały i na razie nei czuję potrzeby posiadania go znowu. Mam pędzel taki duży i kiedyś to był najmilszy pędzel pod słońcem a teraz jako drapak służy do meteorytków

Z bielizną nie pomogę

Edit: do dezynfekcji mam jakiś płyn ale za nic nie pamiętam nazwy...
marioladabr jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:42   #1220
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez WhiteInnocent Pokaż wiadomość
Kamilanna- niegrzeczna czy seksowna? Jak niegrzeczna to zapraszam do seks shopu , a jak seksowna to dobrze dopasowana np. www.dopasowana.pl lub na allegro wpisz masquerade/ curvy kate
Najlepiej bardzo niegrzeczna i seksowna do bolu
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:44   #1221
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Najlepiej bardzo niegrzeczna i seksowna do bolu
TO może przejdź się do sklepu
marioladabr jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:45   #1222
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
TO może przejdź się do sklepu
i tak zrobie a co
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:48   #1223
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Cotko to zależy jakie u Was na uczelni panują reguły. Raczej w obecnych czasach mail to normalna rzecz...
do 'moich' wykladowcow to standardowo mozna zamejlowac, czasem nawet trzeba ale do takich 'obcych' to jakos tak..nie wiem.. zwlaszcza ze jest w sumie calkiem mozliwe, ze jeszcze na ten wydzial trafie
a co mi tam, zamejluje i doniose jak sie sprawy maja

kamilo, jak niegrzeczna to najlepiej bez bielizny
__________________
It always seems impossible... until it's done
cotka jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:52   #1224
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
kamilo, jak niegrzeczna to najlepiej bez bielizny

wczesniej czy pozniej i tak bedzie bez
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:52   #1225
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Hodowco, masz cos wspolnego z medycyna? asystentka czy jak?
ja z Lisoformina przy dezynfekcji sprzetu stomatologicznego sie spotkalam, Kamilanno, ty pewnie tez, w gabinecie maja rozne plyny.

Nefer, nie mam pojecia. moze byloby dobre.

Kamilanno, szykujesz sie na wyjazd?

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-04-30 o 15:54
86Paula jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:56   #1226
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Hodowco, masz cos wspolnego z medycyna? asystentka czy jak?
ja z Lisoformina przy dezynfekcji sprzetu stomatologicznego sie spotkalam, Kamilanno, ty pewnie tez, w gabinecie maja rozne plyny.

Nefer, nie mam pojecia. moze byloby dobre.

Kamilanno, szykujesz sie na wyjazd?
ja też się spotkałam, na samym początku pracy w stomatologii, potem przeszliśmy na inne płyny

Życzę wszystkim udanej majówki i wyjeżdżam na weekend
do zobaczenia
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:56   #1227
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Hodowco, masz cos wspolnego z medycyna? asystentka czy jak?
ja z Lisoformina przy dezynfekcji sprzetu stomatologicznego sie spotkalam, Kamilanno, ty pewnie tez, w gabinecie maja rozne plyny.
no wlasnie tak pomyslalam


Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Kamilanno, szykujesz sie na wyjazd?

musze pokazac,ze warto bylo czekac ten rok z kawalkiem
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 15:59   #1228
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Jak "niegrzeczna" to Leg Avenue ale roznie z jakoscia jest. Na all mieli kiedys duzo tego ale teraz malo zostalo.
vril jest offline  
Stary 2010-04-30, 16:03   #1229
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Vril Lece szukac
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-04-30, 16:09   #1230
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy o minerałach i nie tylko, część XI

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ja też się spotkałam, na samym początku pracy w stomatologii, potem przeszliśmy na inne płyny

Życzę wszystkim udanej majówki i wyjeżdżam na weekend
do zobaczenia
wzajemnie

Kamilanno, moze pozycza ci
86Paula jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:55.