jestem na chwilunie!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-01-13, 23:05   #1
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga

jestem na chwilunie!!!


no dwa egzaminy mam juz za soba!!nawe mi niezle poszły!!!
jeszzce dwa !!!
ale na chwile musze wskoczyc tu moj ukochany Wizaz!! bo bez Was MI tak smutno!!!
ale jak tylko zrobie te zaliczenia, to nareszcie bede z wami !!!!no moze nie co dzień , ale napewno co drugi!!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-13, 23:19   #2
admin
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: jestem na chwilunie!!!

Trzymam kciuki, wszystkie cztery
  Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-13, 23:29   #3
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: jestem na chwilunie!!!

Dzięki Złosiu!!
i DZIĘKI WSZYSTKIM , którzy już trzymali za mnie , bo napewno to mi pomogło!! wogóle sie nie denerwowałam!! jak nigdy!!
Ty to masz tych kciuków!!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-13, 23:34   #4
admin
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: jestem na chwilunie!!!

Grażyna napisał(a):
> Ty to masz tych kciuków!

Wyćwiczone mam, bo trzymam wszytkie codziennie i całą dobę, żeby serwery chodziły jak Pan Bóg przykazał

A liczba... wskazuje na pokrewieństwo z szympansami

Powodzenia i nie dziękuj!
  Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-13, 23:42   #5
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: jestem na chwilunie!!!

i tak trzymaj!!trzymaj!!
a co do szympansa... nie przejmuj sie szympans tez człowiek! i moze czasem calkiem przystojny być!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-15, 16:39   #6
PREEMIERKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 21
Re: jestem na chwilunie!!!

Ja może nie mam tak wyćwiczonych kciuków jak złośliwiec , ale mam swoje dwa ..Zycze powodzenia..
PREEMIERKA jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:03.