Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy - Strona 128 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-03-18, 11:51   #3811
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Caramella Pokaż wiadomość
może mroźny kasztan? albo z tych nowych - brownie - wyglada na cieply
Dziekuje za odpowiedz
Jednak chyba zostane przy tej ciemnej czekoladzie jednak najbardziej mi sie podoba jest juz wyprobowana i jestem z niej bardzo zadowolona ... jednak boje sie zmian ;p.. bo mrozny kasztan chyba tak pod rudy bedzie podchodzil .... :/
wiec chyba zostane przy tej ciemnej czekoladzie albo kupie braz mam nadzieje ze ladnie wyjdzie ...

---------- Dopisano o 11:51 ---------- Poprzedni post napisano o 11:50 ----------

A ma moze ktos zdjecie tego "brownie" jak to wyglada??
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 12:19   #3812
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczynki jak to w końcu kurcze jest, w Castingu niby im wyższy numer tym jaśniejszy kolor.
Chocolate Brownie ma nr 454 i wydaje się być jaśniejszy od Chocolate Truffle o nr 515.
Jeszcze jedno pytanko Czy u Was w sklepach jest Pralina?
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2010-03-18, 13:11   #3813
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Chyba dlatego tak Ci sie wydaje bo powiedzmy ze tak jest. Zalezy to od refleksow Truffle ma popiel który jest szary, metaliczny wiec ściemnia. A Brownie ma miedź wiec wydaje sie jasniejsza, bardziej zlota
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-03-18, 13:14   #3814
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

u mnie w sklepach jeszcze nie ma tych odcieni przynajmniej ja ich jeszcze nie widzialam :/ ale pralina jest i to chyba w kazdym
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 13:21   #3815
MiGuSiEnKa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 6
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Ja pralinke widzialam ostatnio w rossmanie i drogeri natura
MiGuSiEnKa jest offline  
Stary 2010-03-18, 13:44   #3816
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

W naturze jest najwiecej odcieni z Casting loreal ... W rossmanie gorzej troche z kolorkami ... przynajmniej u mnie w miescie ...

---------- Dopisano o 13:44 ---------- Poprzedni post napisano o 13:27 ----------

A myslicie ze wczesniej farbowane wlosy ciemna czekolada wyjda dobrze jak zafarbuje janym brazem lub brazem ??
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 13:57   #3817
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Natala21 Pokaż wiadomość
W naturze jest najwiecej odcieni z Casting loreal ... W rossmanie gorzej troche z kolorkami ... przynajmniej u mnie w miescie ...

---------- Dopisano o 13:44 ---------- Poprzedni post napisano o 13:27 ----------

A myslicie ze wczesniej farbowane wlosy ciemna czekolada wyjda dobrze jak zafarbuje janym brazem lub brazem ??
W Warszawie w Naturach jest bardzo slabo z odcieniami Castinga , Rossmann ma ze 2 razy wiecej.
lea88 jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:02   #3818
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Hahah no tak w kazdym miescie co innego
U nas jeszcze duzo tych farb jest w takich sklepach jak tesco carrfour ...
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:06   #3819
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Natala21 Pokaż wiadomość
Dziekuje za odpowiedz
Jednak chyba zostane przy tej ciemnej czekoladzie jednak najbardziej mi sie podoba jest juz wyprobowana i jestem z niej bardzo zadowolona ... jednak boje sie zmian ;p.. bo mrozny kasztan chyba tak pod rudy bedzie podchodzil .... :/
wiec chyba zostane przy tej ciemnej czekoladzie albo kupie braz mam nadzieje ze ladnie wyjdzie ...

---------- Dopisano o 11:51 ---------- Poprzedni post napisano o 11:50 ----------

A ma moze ktos zdjecie tego "brownie" jak to wyglada??
a jak Ci wychodzi ciemna czekolada? nie pamietam czy pisalas
'brownie' na razie nikt nie ma, to zupelna nowosc


faktycznie, niektore ciemniejsze numerkowo kolory na opakowaniu sa jasniejsze. np.mrozny kasztan i jasny braz.mrozny kasztan jest ciemniejszy a na opakowaniu jest duuuuuuzo jasniejszy
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:15   #3820
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Chyba dlatego tak Ci sie wydaje bo powiedzmy ze tak jest. Zalezy to od refleksow Truffle ma popiel który jest szary, metaliczny wiec ściemnia. A Brownie ma miedź wiec wydaje sie jasniejsza, bardziej zlota
Czyli wynika z tego że brownie będzie bardzo ciemny z ciepłą poświatą?Jeżeli nie będzie czerwony to się skuszę. najwyżej znowu rozjaśnię włosy
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:15   #3821
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Jak znajde zdjecie to wkleje zebys zobaczyla jak wyglada (jak mi sie uda ;p)
Mi sie bardzo podoba wychodzi ciemna ale nie jest czarna ma ladny odcien takiej czekoladki jak dla mnie to super
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:23   #3822
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Chyba mi sie udało ;p
Znalazlam tylko takie bylo wieczorem robione ...
jak znajde gdzies przy normalnym dziennym swietle to tez dodam fotke ...
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:44   #3823
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

no faktycznie super szukam takiego kolorku prawie bardzo ciemnego ale jednak ne czarnego
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline  
Stary 2010-03-18, 14:57   #3824
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Bedzie miedziano-mahoniowy wg oznaczeń
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-03-18, 15:02   #3825
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Bedzie miedziano-mahoniowy wg oznaczeń
Dziękuję
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2010-03-18, 16:11   #3826
margot1991
Wtajemniczenie
 
Avatar margot1991
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: miami
Wiadomości: 2 852
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez MiGuSiEnKa Pokaż wiadomość
Witajcie dziewczęta chciałabym sie was poradzic czy wyjdzie mi bursztynowy kolor robiony Castnigiem na obecnym kolorku ktory wczesniej potraktowałam mroźnym kasztanem?? i jak sadzicie czy bedzie mi pasowal ??
Ps:w załaczniku dodaje obecny kolorek
bardzo ładny kolorek masz obecnie, to jest mroźny kasztan z serii casting'ów ?
margot1991 jest offline  
Stary 2010-03-18, 16:16   #3827
kaytie
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 24
co zamiast orzecha laskowego??

Pomocy!
Szukam na gwałt substytutu orzecha. Myślałam nad zmianą farby.. na Richesse np? Co o tym myslicie, czy któraś dorwała jakąś inną o przynajmniej podobnym kolorze? Ja mieszałam ze świetlistym blondem w stosunku 1:3 i wychodziło mi coś pomiędzy rudym a blondem...i taki właśnie kolor chcę uzyskać. Mój wyjściowy to średni mysi blond.
kaytie jest offline  
Stary 2010-03-18, 17:17   #3828
Natala21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 37
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Caramella Pokaż wiadomość
no faktycznie super szukam takiego kolorku prawie bardzo ciemnego ale jednak ne czarnego
No to farbuj bedziesz zadowolona ... Ja trzymam na glowie 20 min tak jak jest podane na opakowaniu ... Na zdjeciu wloski sa pare dni po farbowaniu ... (na zdjeciu sa troche zakrecone moje naturalne proste jak druty :/ )
Natala21 jest offline  
Stary 2010-03-18, 17:22   #3829
MiGuSiEnKa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 6
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez margot1991 Pokaż wiadomość
bardzo ładny kolorek masz obecnie, to jest mroźny kasztan z serii casting'ów ?
Margot dzieki za opinie a co do kolorku to jest dokladnie mroźny kasztan z serii Casting nr 415 dodam że w rzeczywistości jest troszke inny niż na opakowaniu
MiGuSiEnKa jest offline  
Stary 2010-03-18, 19:04   #3830
aanneke
Raczkowanie
 
Avatar aanneke
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 36
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczyny, nie wiecie co się stało z Mroźnym beżem - 713? Szukałam go po Rossmannach, w końcu w którymś zapytałam i miła pani ekspedientka powiedziała mi, że jakiś czas temu był wyprzedawany (musiałam to przeoczyć) i nie wie czy jeszcze będzie
Szukałam na stronie L'Oreala tej infolinii o której kiedyś któraś pisała i też nie mogłam się dokopać.

Czy ktoś wie czy jeszcze pojawi się ten mroźny beż, albo poda mi nr infolinii?
aanneke jest offline  
Stary 2010-03-19, 09:46   #3831
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczynki czy miesiąc wystarczy żeby moje włoski odpoczęły po malowanie castingiem? Bo chcę iść do fryzjera na trwałą koloryzację ale z niskim stężeniem utleniacza więc łagodną. Przypomnę, ze malowałam włosy hebanową czernią i jeszcze trzyma sie na głowie ale jako brąz.
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline  
Stary 2010-03-19, 14:31   #3832
kamciurka
Zakorzenienie
 
Avatar kamciurka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 219
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a ja ostatnio farbowalam sie pralinka z castinga i odcien fajny ale za jasny niby na poziomie jasnego brazu po numeracji ale zdecydowanie jasniejsze odrosty mam i brzydko to wyglada, dzisiaj polecialam do rossmana i zakupilam nowy odcien brownie jest na poziomie brazu, ciekawa jestem co mi wyjdzie, zdecydowanie mi lepiej jak mam cieplejszy odcien na skalpie a i dodam ze casting w rossmanie jest teraz po 17,99
__________________
Być może Bóg chciał, abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi


Niki

Alex
kamciurka jest offline  
Stary 2010-03-19, 14:34   #3833
czarna248
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 098
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Sorki ze nie na temat

Podpiszcie prosze by nie zabijali psiaczków
czarna248 jest offline  
Stary 2010-03-19, 15:34   #3834
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez kamciurka Pokaż wiadomość
a ja ostatnio farbowalam sie pralinka z castinga i odcien fajny ale za jasny niby na poziomie jasnego brazu po numeracji ale zdecydowanie jasniejsze odrosty mam i brzydko to wyglada, dzisiaj polecialam do rossmana i zakupilam nowy odcien brownie jest na poziomie brazu, ciekawa jestem co mi wyjdzie, zdecydowanie mi lepiej jak mam cieplejszy odcien na skalpie a i dodam ze casting w rossmanie jest teraz po 17,99
Pochwal się koniecznie rezultatem.
Czwórki wychodzą bardzo ciemne a na pudełku ten brownie nie wygląda tak ciemno jak brąz.
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2010-03-19, 19:23   #3835
kamciurka
Zakorzenienie
 
Avatar kamciurka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 219
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

ok pochwale sie wiem, ze ciemno ja robilam do tej pory jasnym brazem ale wolalabym troszke cieplejszy odcien, myslalam ze pralinka da rade, ale niestety rudy odrost mi wyszedl wolalabym ciemniejsze i mam nadzieje ze po brownie taki mi wyjdzie
__________________
Być może Bóg chciał, abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi


Niki

Alex
kamciurka jest offline  
Stary 2010-03-19, 22:32   #3836
ania2o5
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 34
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Hej mam takie pytanie.
Bardzo chciałabym uzyskac kolor ciepłego brązu z takimi rudawymi refleksami. Jak na razie mam ciemny brąz na głowie, w którym wyglądam paskudnie i planuje rozjasnianie. I właśnie po tym rozjaśnianiu planuje je przefarbowac na jakiś brązik, tylko boję się, że znów wyjdzie za ciemny.. Możecie mi doradzic, który odcień castinga mam wybrac żeby uzyskac taki kolorek? Byle tylko nie wyszedl ciemny braz . Wolę pozniej przyciemniac jesli wyjdzie za jasny niż wrócic do punktu wyjscia.. Same wiecie jak to jest.
__________________
gubię kilogramy: 7 kg down! .

zdrowemu odżywianiu mówię tak.

szpagat zrobię i koniec!
ania2o5 jest offline  
Stary 2010-03-20, 10:37   #3837
Antilia
Uzależnienie
 
Avatar Antilia
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 405
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez kamciurka Pokaż wiadomość
ok pochwale sie wiem, ze ciemno ja robilam do tej pory jasnym brazem ale wolalabym troszke cieplejszy odcien, myslalam ze pralinka da rade, ale niestety rudy odrost mi wyszedl wolalabym ciemniejsze i mam nadzieje ze po brownie taki mi wyjdzie
Też kupiłam brownie ale nie mam teraz się kiedy zafarbować jak się pofarbujesz to daj zdjęcia bo jestem bardzo ciekawa na opakowaniu brownie wygląda na ciut ciemniejszy od czekolady.

W rossmannie widziałam też odcień 515, to chyba tez nowy.
__________________

Ćwiczę z Ewką, bo nic się samo nie wydarzy!
Skalpel: 48 + 17
Skalpel II: 3

Bridezilla
Antilia jest offline  
Stary 2010-03-20, 15:01   #3838
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Antilia Pokaż wiadomość
Też kupiłam brownie ale nie mam teraz się kiedy zafarbować jak się pofarbujesz to daj zdjęcia bo jestem bardzo ciekawa na opakowaniu brownie wygląda na ciut ciemniejszy od czekolady.

W rossmannie widziałam też odcień 515, to chyba tez nowy.
Oho! Czyli trufla już też jest
Dzisiaj jadę do sklepu sprawdzić czy u mnie są już nowe kolorki i może zakupie ten brownie.

Chocolate truffle a kolor zimny z popielem Skąd oni biorą te nazwy?.
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2010-03-20, 16:34   #3839
kamciurka
Zakorzenienie
 
Avatar kamciurka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 219
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Antilia Pokaż wiadomość
Też kupiłam brownie ale nie mam teraz się kiedy zafarbować jak się pofarbujesz to daj zdjęcia bo jestem bardzo ciekawa na opakowaniu brownie wygląda na ciut ciemniejszy od czekolady.

W rossmannie widziałam też odcień 515, to chyba tez nowy.
ja bede jutro wieczorem farbowac takze w poniedzialek fotki beda
__________________
Być może Bóg chciał, abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi


Niki

Alex
kamciurka jest offline  
Stary 2010-03-20, 18:54   #3840
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 458
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

tak sobie czytam ten watek bo ostatnio tez farbuje castingiem
przez pare lat rozjasnialam wlosy i zastanawialam sie czy kolor bedzie mi trzymal .
na poczatku nalozylam na platyne casting perlowy blond
zaczelam od odrostow bo sa koloru braz i rzeczywiscie rozjasnily sie
jednak taka zmiana mi nie wystarczyla wiec od kilku dni mam na wlosach czekolade ( te jasna ) kolor jest piekny az sie boje ze sie zmyje
playboykaa77 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
casting, color, farba, gloss, hebanowa czerń, karmel, koloryzacja, l'oreal, loreal, miodowy, odżywka, szampon farbujący

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:20.