Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy - Strona 74 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-03-03, 19:47   #2191
kapsel
Rozeznanie
 
Avatar kapsel
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 926
GG do kapsel
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

milka ja bym nie liczyła ze casting da taki efekt jak na fotkach - chyba, że masz ciemne włosy to można spróbować. Moja kolezanka farbowała swoj ciemny blond nugatem i otrzymała taki jaśniutki brąz z rudą poświatą.
__________________
!!!Manchester United!!!
kapsel jest offline  
Stary 2009-03-03, 20:16   #2192
*milka*
Zakorzenienie
 
Avatar *milka*
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pustelnia
Wiadomości: 5 378
GG do *milka*
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Hmmm....to jak Casting odpada to jaka farba da mi taki efekt Przegladalam dzis odcienie z Safiry sa naprawde mrrrr...Ale komentarze na KWC mnie troszke odstraszaja. Sama raz pomalowalam sie safira, ale blondem i nie bylam zbyt zadowolona bo wyszedl za zolty ;/ moze przez to ze za dlugo trzymalam ja na wlosach. Po za tym wlosy byly miekkie i lsniace. Podaje linka http://www.wella.pl/consumer/consume...la_odcieni.jsp kusi mnie Turecka mokka i Orientalna czekolada

Czy ktoras z was uzywala z castingu 643 Chestnut Chciala bym wiedziec jaki jest efekt koncowy farbowania....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 643 Chestnut.jpg (14,6 KB, 147 załadowań)

Edytowane przez *milka*
Czas edycji: 2009-03-07 o 14:45
*milka* jest offline  
Stary 2009-03-07, 17:31   #2193
doricca
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 4
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Witam Was

Pisze pierwszego posta i mam nadzieję ze mi pomozecie
otoz chcialabym uzyskac kolor cos w kazdym razie zeby wpadalo troche w rudy zeby sie ladnie mienil teraz na sloncu..taki zlocisty braz tylko ze zlocisty braz to pewnie nie bedzie roznicy jak nim pofarbuje??
wiec zastanawiam sie na farbami :bursztyn,karmel .bo czarny mi raczej nie pasuje...mam jasna karnacje i zielone oczy

obecnie mam pofarbowane wlosy (farbowalam rok temu jakims brazem L oreal recital zeby pokryl wszystkie poprzednie pasma ) pod slonce to jasniejsze troszke sa ale wolalabym zeby tak normalnie jak sie patrzy to zeby byly jasne

to co doradzilybysie na taki braz:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0548.jpg (74,3 KB, 173 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1599.jpg (146,6 KB, 180 załadowań)
doricca jest offline  
Stary 2009-03-08, 11:23   #2194
tootsie
Zakorzenienie
 
Avatar tootsie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 4 605
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

jestem już po kilku myciach i wiem, że nie użyję tego szamponu nigdy więcej

Używałam koloru ciemny blond na włosy w kolorze średniego blondu z odrostem ciemny blond.

W mojej poprzedniej opinii nie napisałam, że kolor wyszedł nierówno, tzn. odrost ma inny odcień niż reszta włosów (dla niezorientowanych nie będzie to widoczne ale dla mnie tak ). Mam na głowie kilka siwych włosów, których Casting nie pokrył wcale

Zapewne zmyje się dużo szybciej niż 26 myć, bo po 5 myciach mam już o połowę mniej koloru niż po malowaniu. To akurat mnie cieszy

Ale zauważyłam niepokojącą rzecz. Możliwe, że to zbieg okoliczności,ale po farbowaniu zaczęły mi wypadać włosy. Nie w ogromnych ilościach, ale więcej niż zwykle.

Wracam do Excellence
__________________


tootsie jest offline  
Stary 2009-03-08, 12:09   #2195
dragon_she
Rozeznanie
 
Avatar dragon_she
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 777
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a ja koloryzuje wlosy Castingiem od kiedy pamietam i nie mialam zadnych problemow z wlosami, tylko zaraz po farbowaniu troche wiecej mi wypada
teraz odpoczywam od srodkow koloryzujacych,, chce wrocic do naturalnego i podczas tego czasu koloryzowac szamponem do 24 myc... ale Casting na mojj glowie siedzi i siedzi w ogole sie nie zmywa, jak farba,.. nie wiem o co chodzi

stosuje dawna wersje castinga, jak na obrazku
http://torebka.kafeteria.pl/photos/s...2f204254f8.png
__________________
WW Start - 16.03.2016r. - 61,3kg
Ważenie 1 - 23.03.2016r. - 60,4kg
dragon_she jest offline  
Stary 2009-03-08, 15:14   #2196
kaasiak
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Witam Was Od dwóch tygodni przymierzam się, żeby pofarbować włosy castingiem blond 700, ale nie mogę się zdecydować, czy to na pewno dobra decyzja.
Aktualnie moje włosy (za ramiona) na końcówkach są kasztanowe, i im wyżej tym jaśniej.Przed odrostami mam ciemny blond ale w takim ciepłym odcieniu,ze złotym refleksem, natomiast odrosty mam zimne, ciemny blond.Podobno bardzo to się nie rzuca w oczy, ale ja tam widzę
Wcześniej, jak schodziłam z tego kasztanowego, farbowałam włosy u fryzjera(farba baco o ile dobrze pamiętam) ale teraz nie zbyt mogę sobie pozwolić na takie drogie przyjemności.
Chciałabym pofarbować odrosty na kolor zbliżony do tego co mam zaraz za odrostem.Czytając wizaż doszłam do wniosku, ze blond 700 będzie najodpowiedniejszy...Ale boję się, że może mi te odrosty rozjaśnić.Chciałabym żeby zafarbował mi je na mniej więcej taki sam kolor jak ten co mam za odrostem.Mam nadzieję, ze wiecie, o co mi chodzi
Jak zdecydowalabym się zafarbować, to potraktowac farbą tylko odrosty, czy włosy na całej dlugości?

Pozdrawiam
kaasiak jest offline  
Stary 2009-03-08, 16:22   #2197
jagodzianka612
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 176
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a ja nie wiem jakim kolorem sobie włosy zafarbować mam do wyboru:
- jasny brąz
-brąz
-cimny braż
chce zeby wlosy wyszly ciemnobrązowe ale nie czarne!!! co polecacie?/ aktualnie mam takie włosy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_0007.jpg (138,2 KB, 418 załadowań)
jagodzianka612 jest offline  
Stary 2009-03-08, 16:29   #2198
wdowa_po_leninie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 433
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez jagodzianka612 Pokaż wiadomość
a ja nie wiem jakim kolorem sobie włosy zafarbować mam do wyboru:
- jasny brąz
-brąz
-cimny braż
chce zeby wlosy wyszly ciemnobrązowe ale nie czarne!!! co polecacie?/ aktualnie mam takie włosy
masz śliczny kolor.. wiele bym oddała za taki.. naprawdę chcesz go zmienić? :P eh

mi jasny brąz wyszedł prawie czarny, no ale co włosy to inna reakcja
znając już swoje włosy pewnie bym spróbowała z ciemnym blondem - ale naprawdę nie wiem jak to będzie u Ciebie
__________________

wdowa_po_leninie jest offline  
Stary 2009-03-09, 07:13   #2199
jagodzianka612
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 176
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a szybko ci sie kolorek spieral czy nie zabardzo??:P
jagodzianka612 jest offline  
Stary 2009-03-09, 16:56   #2200
palma_nova
Raczkowanie
 
Avatar palma_nova
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 171
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Jagodzianka612 szczerze doradzam ci z całego serca zafarbuj sobie CIEMNYM BLONDEM (na prawde sie nie pomylilam) duzo w tym watku pisalysmy na ten temat, na pewno wyjdzie ci ciemny braz
__________________
Czasami tracę wiarę we wszystko co robie złe zdanie mam o ludziach, fatalne o sobie..

Jeżeli ciągle coś przeszkadza ci i gryzie pokonaj wreszcie to i stań od tego wyżej
Jeżeli myślisz że już nic ci nie pomoże rozejrzyj sie dokoła inni maja gorzej
palma_nova jest offline  
Stary 2009-03-09, 16:59   #2201
wdowa_po_leninie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 433
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez jagodzianka612 Pokaż wiadomość
a szybko ci sie kolorek spieral czy nie zabardzo??:P
w ogóle się nie spierał
no, może po 3 miesiącach troszkę wyblakł ale to od słońca pewnie :P

Cytat:
Napisane przez palma_nova Pokaż wiadomość
Jagodzianka612 szczerze doradzam ci z całego serca zafarbuj sobie CIEMNYM BLONDEM (na prawde sie nie pomylilam) duzo w tym watku pisalysmy na ten temat, na pewno wyjdzie ci ciemny braz
też bym była za ciemnym blondem - chyba najlepsze rozwiązanie
__________________

wdowa_po_leninie jest offline  
Stary 2009-03-09, 23:47   #2202
tootsie
Zakorzenienie
 
Avatar tootsie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 4 605
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez jagodzianka612 Pokaż wiadomość
a ja nie wiem jakim kolorem sobie włosy zafarbować mam do wyboru:
- jasny brąz
-brąz
-cimny braż
chce zeby wlosy wyszly ciemnobrązowe ale nie czarne!!! co polecacie?/ aktualnie mam takie włosy
a ja nie jestem za ciemnym blondem Włosy po farbowaniu tym kolorem miałam praktycznie identyczne jak na twoim zdjęciu Zdecydowanie lepszy będzie jasny brąz, w żadnym wypadku ciemny brąz. Ale ostateczny efekt kolorystyczny zależy od stanu twoich włosów. Zniszczone włosy mocniej łapią kolor.

BTW. Chciałabym zobaczyć ten ciemny brąz po użyciu ciemnego blondu Wydaje mi się, że osoby, które tak piszą chyba nie wiedzą na jak próbniku (a nie na opakowaniu) wygląda ciemny brąz, a jak ciemny blond.
__________________


tootsie jest offline  
Stary 2009-03-10, 10:33   #2203
ewelina_b
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 3
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczyny bardzo was prosze powiedzcie mi jaki wyjdzie miodowy kasztan??jesli zadna z was nim nie robila to chociaz napiszcie co myslice na ten temat??
pozdr.
ewelina_b jest offline  
Stary 2009-03-10, 11:04   #2204
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez tootsie Pokaż wiadomość
a ja nie jestem za ciemnym blondem Włosy po farbowaniu tym kolorem miałam praktycznie identyczne jak na twoim zdjęciu Zdecydowanie lepszy będzie jasny brąz, w żadnym wypadku ciemny brąz. Ale ostateczny efekt kolorystyczny zależy od stanu twoich włosów. Zniszczone włosy mocniej łapią kolor.

BTW. Chciałabym zobaczyć ten ciemny brąz po użyciu ciemnego blondu Wydaje mi się, że osoby, które tak piszą chyba nie wiedzą na jak próbniku (a nie na opakowaniu) wygląda ciemny brąz, a jak ciemny blond.
napewno nie braz ani ciemny braz ciemny braz jest z gamy czerni robie nim mojej kolezance i wychodza jej czarne z cieplym polyskiemnie wiam jaki jest wyjsciowy kolor wlosow ale mi sie wydaje ze lepiej za jaznym niz za ciemnym umalowac
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2009-03-10, 16:01   #2205
jagodzianka612
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 176
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

no to chyba zdecyduje sie na jasny brąz albo albo brąz jeszcze zobacze :p szczerze bardziej bym wolala farbowac na braz bo wydaje mi sie ze po jasnym szybko mi kolor zejdzie ale nie wiem..
jagodzianka612 jest offline  
Stary 2009-03-10, 16:10   #2206
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

kochane zakupiłam dzisiaj kolo hebanowa czerń... na pudełku kolor wpada w brąz ale podejrzewam że włosy wyjdą czarne... mam takie pytanko czy ten kolor zmywa się całkowicie? bo opinie są różne... nie wiem czy to zależy od włosów czy faktycznie jest tak, ze kolor nie zmywa się do końca... bo nie chcę juz farbowac potem włosów a nie chcę też miec odrostóww... czy to mozliwe?
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline  
Stary 2009-03-10, 16:18   #2207
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

przy Castingu tez są odrosty, może mniej widoczne ale jednak
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-03-10, 16:34   #2208
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

czyli jedynym wyjściem będzie obcięcie włosów aby pozbyc się odrostów? ech... to już nie wiem co robic... z jednej strony myśle sobie żeby zaryzykowac ale z drugiej nie chce juz potem więcej niszczyc włosów no i nie chcę obcinac bo zapuszczam doradźcie coś kochane po hebanowej czerni domyslam się że odrosty będą bardziej widoczne niż przy innych kolorkach
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline  
Stary 2009-03-10, 21:31   #2209
ap1983
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 17
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez madzias833 Pokaż wiadomość
A ja robie castingiem Orzech laskowy i takie cudo mi wychodzi
ale masz super kolor, też chciałabym taki, mam średni brąz na głowie, a Ty jaki wcześniej miałaś przed farbowaniem??

---------- Dopisano o 21:31 ---------- Poprzedni post napisano o 21:00 ----------

masz bardzo ładny kolor włosów, nie farbuj !!
ap1983 jest offline  
Stary 2009-03-11, 09:26   #2210
jenny87
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 806
GG do jenny87
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
kochane zakupiłam dzisiaj kolo hebanowa czerń... na pudełku kolor wpada w brąz ale podejrzewam że włosy wyjdą czarne... mam takie pytanko czy ten kolor zmywa się całkowicie? bo opinie są różne... nie wiem czy to zależy od włosów czy faktycznie jest tak, ze kolor nie zmywa się do końca... bo nie chcę juz farbowac potem włosów a nie chcę też miec odrostóww... czy to mozliwe?
mi hebanowa czern nigdy nie zmyla sie calkowicie
jenny87 jest offline  
Stary 2009-03-11, 09:30   #2211
szaramyszka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 93
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a co powiecie o ciemnej czekoladzie ze lśniących czerni? spiera się na rudo? bo pralina pozostawiła mi rudawy połysk...może to też zasługa moich wcześniejszych karmelkowych pasemek robionych farbą u fryzjera
szaramyszka88 jest offline  
Stary 2009-03-11, 09:32   #2212
jenny87
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 806
GG do jenny87
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez szaramyszka88 Pokaż wiadomość
a co powiecie o ciemnej czekoladzie ze lśniących czerni? spiera się na rudo? bo pralina pozostawiła mi rudawy połysk...może to też zasługa moich wcześniejszych karmelkowych pasemek robionych farbą u fryzjera
o wlasnie, podbijam pytanie a wogle jaka ona wychodzi , nie jest czarna? moze ktos ma jakies fotki?
jenny87 jest offline  
Stary 2009-03-11, 20:05   #2213
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez jenny87 Pokaż wiadomość
o wlasnie, podbijam pytanie a wogle jaka ona wychodzi , nie jest czarna? moze ktos ma jakies fotki?
niedawno wrzucałam tu fotki po czekoladzie ! ma taki rudawy połysk ale nie jak pralina ! jest ciemniejsza, wg mnie ładniejsza
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-03-12, 16:55   #2214
azieja
Raczkowanie
 
Avatar azieja
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 81
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

dziewczynki poszukuje jakiegos ciemnego koloru z ładna poswiatą ale zeby nie spierała sie na rudo poradzcie prosze to moj aktualny kolor wlosow(jest ok dwa tony jasniejszy niz na tym zdjeciu)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_2129.jpg (162,7 KB, 124 załadowań)
__________________
..........Studentka Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ............
azieja jest offline  
Stary 2009-03-12, 18:57   #2215
ap1983
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 17
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

jeśli chcesz farbować farbą z castinga to ciemny blond lub jasny brąz. Jasny brąz wychodzi jak ciemny brąz. Pozdrawiam
ap1983 jest offline  
Stary 2009-03-12, 19:29   #2216
azieja
Raczkowanie
 
Avatar azieja
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 81
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a braz ciemny braz i czekolada maja rudą poświate?? zalezy mi na intensywnie ciemnym kolorze
__________________
..........Studentka Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ............
azieja jest offline  
Stary 2009-03-13, 09:00   #2217
szaramyszka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 93
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

nadal podtrzymuję pytanie o ciemną czekoladę
ma ktoś jeszcze jakieś fotki może w tym kolorze?
jak sie spiera? jaką ma poświatę od razu po pofarbowaniu?
bo np mi po pralinie poświata od razu po pofarbowaniu była taka kasztanowa (czerwowo-rudawa ) a spiera sie na taki jasniejszy, zoltawy rudy :/
niby mi sie podoba ten kolorek, ale wolalabym zeby nie bylo tej rudosci jeszcze wiecej :/ bo ogolnie praline polecam! u mnie ten rudy to pewnie glownie skutek wczeniejszych pasemek karmelkowych normalna farba u fryzjera
szaramyszka88 jest offline  
Stary 2009-03-13, 18:47   #2218
malutka11
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 31
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Witam drogie Panie moj naturalny kolor to ciemny blond i chcialabym sobie zrobic teraz jakis brazik castingiem.Mam pytanko-Czy ktos robil juz braz z tej firmy na naturalnych wlosach-ciemnym blondzie??? jesli tak to jak to wygladalo? i czy wyszly czarne??? w sumie chcialabym miec czarny kolor ale nie wiem czy bedzie mi dobrz-niby kazdy mowi ze kolor wlosow dobiera sie pod oprade oczu a moje oczy sa zielone...prosze o jakas rade. pozdrawiam ))
malutka11 jest offline  
Stary 2009-03-13, 22:01   #2219
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez malutka11 Pokaż wiadomość
Witam drogie Panie moj naturalny kolor to ciemny blond i chcialabym sobie zrobic teraz jakis brazik castingiem.Mam pytanko-Czy ktos robil juz braz z tej firmy na naturalnych wlosach-ciemnym blondzie??? jesli tak to jak to wygladalo? i czy wyszly czarne??? w sumie chcialabym miec czarny kolor ale nie wiem czy bedzie mi dobrz-niby kazdy mowi ze kolor wlosow dobiera sie pod oprade oczu a moje oczy sa zielone...prosze o jakas rade. pozdrawiam ))
ja wlasnie robilam na takie i wyszły czarne ale szybko się sprały na ładny brąz
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-03-14, 13:05   #2220
jenny87
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 806
GG do jenny87
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez miziol Pokaż wiadomość
ja wlasnie robilam na takie i wyszły czarne ale szybko się sprały na ładny brąz
ja robiac na naturalnych wlosach nie mialam sladow czerni - wyszly troche ciemniejsze - ale to norma ,ale napewno nie czarne
jenny87 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
casting, color, farba, gloss, hebanowa czerń, karmel, koloryzacja, l'oreal, loreal, miodowy, odżywka, szampon farbujący

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:53.