Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy - Strona 94 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-18, 10:22   #2791
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Włąśnie wczoraj robiłam koleżance tym najjaśniejszym blondem i prawie nic nie wyszło Włosy są minimalnie jaśniejsze. Kilka pasemek z przodu jest takich jasnych a tak to lipa Dodam, że włoski miała taki ciemniejszy blond. Widac to zależy od włosków. A więc myślicie że perłowy blond zdziałałby więcej na jej włoskach? Myślałam, że jak weżmiemy najjaśniejszy odcień to najbardziej prawdopodobne że on właśnie włoski rozjaśni
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja ...Twoja mama!
caroline_1988 jest offline  
Stary 2009-07-18, 16:29   #2792
xoxogossipgirl
Przyczajenie
 
Avatar xoxogossipgirl
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 25
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Ouu..no to skoro najjasniejszy nie zadzialal na wlosach kolezanki to watpie zeby perłowemu sie udalo. Jest zdecydowanie ciemniejszy i na moich wychodzi jak moj naturalny - ciemny blond
xoxogossipgirl jest offline  
Stary 2009-07-18, 23:31   #2793
Awariss
Raczkowanie
 
Avatar Awariss
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wolverhampton
Wiadomości: 53
GG do Awariss
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Mroźny beż, na rudawy blond...
Zaraz po i po 10 myciach...

Plus ciemny blond (na ciemnym blondzie wyszly ciemny brąz..)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zarazpo.jpg (20,6 KB, 300 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 10myc.jpg (25,7 KB, 241 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg b6486992fd.jpg (24,3 KB, 283 załadowań)
Awariss jest offline  
Stary 2009-07-19, 19:21   #2794
MoniaK
Zakorzenienie
 
Avatar MoniaK
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 12 991
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczyny, doradźcie mi proszę jaki kolor wybrać Chciałabym delikatnie pogłębić mój prawie naturalny kolor z małymi pozostałościami poprzedniej farby.
Czy Casting będzie się zmywał nie pozostawiając odrostów czy to zależy od typu włosów?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 005.jpg (25,1 KB, 87 załadowań)
MoniaK jest offline  
Stary 2009-07-19, 19:46   #2795
Alex87
Raczkowanie
 
Avatar Alex87
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 67
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczyny czy któreś z was miały doświadczenie z PERŁOWYM BLONDEM? Przeczytałam forum i niektórym wpadał on w rudy a niektórym wychodził ładny chłodny odcień. To jak to z nim jest? Bo nie wiem czy warto ryzykowac, gdyz nie zniosła bym rudości na włosach. Prosze o pomoc
Alex87 jest offline  
Stary 2009-07-19, 21:27   #2796
joanna88rybcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 3
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

hmm..perłowy blond na opakowaniu wygląda chyba najjaśniej ze wszystkich castingów. Ja kupiłam jakis czas temu słoneczny miód i zależy mi na efekcie naturalnym, coś typu złote refleksy BEZ zbytniego rozjasnienia i rudych włosów.. Nie wiem czy osiągnę go dzięki tej farbie.. Jak myślicie?
joanna88rybcia jest offline  
Stary 2009-07-19, 22:03   #2797
xoxogossipgirl
Przyczajenie
 
Avatar xoxogossipgirl
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 25
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

perłowy to nie jest ten najjaśniejszy ;| ten super naj blond to chyba (!) sie świetlisty zwie. I nie, odpowiadajac na pytanie Alex87, nie wpada w rudy, wychodzi chłodny ciemny blond, ciemniejszy niz na opakowaniu (mowa o perłowym blondzie Castinga)

Edytowane przez xoxogossipgirl
Czas edycji: 2009-07-19 o 22:04
xoxogossipgirl jest offline  
Stary 2009-07-20, 18:13   #2798
Alex87
Raczkowanie
 
Avatar Alex87
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 67
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez xoxogossipgirl Pokaż wiadomość
perłowy to nie jest ten najjaśniejszy ;| ten super naj blond to chyba (!) sie świetlisty zwie. I nie, odpowiadajac na pytanie Alex87, nie wpada w rudy, wychodzi chłodny ciemny blond, ciemniejszy niz na opakowaniu (mowa o perłowym blondzie Castinga)

A robiłaś sobie nim? Dziękuje za odp
Alex87 jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:35   #2799
xoxogossipgirl
Przyczajenie
 
Avatar xoxogossipgirl
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 25
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Jasne, wiem z autopsji
xoxogossipgirl jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:33   #2800
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

hej, mam pytanie. Jakiś czas temu robilam sobie na włosach szampon venity- jasny brąz i wyszedł tak jak na obrazku, ładny ciepły brąz
natomiast po castingu jasny brąz wyszedł prawie jak czarny tzn były przebłyski brązu ale nie jasnego...dopieru po wielu myciach, kiedy za ten czas wlasciwie włosy odrosły i są odrosty kolor jest taki jak chciałam...jak myślicie, jaki kolor kupic, który bedzie jaśniejszy niz ten castingowy brąz, żeby wyszedł tak jak powinien...? bo generalnie casting jest bardzo fajny i odżywia włosy w miare, tylko ten kolor mi nie bardzo pasuje. nie umiem wklejac zdjęc wiec nie potrafie pokazac Wam jaki kolor mi sie podoba a jaki mi wyszedl..pomocy! dzisiaj jade po farbe!
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-21, 14:44   #2801
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

apka88 casting zawsze wychodzi ciemniejszy niż na opakowaniu !mi jasny brąz wyszedł jak kupiłam ciemny blond
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-07-22, 10:34   #2802
losek78
Zakorzenienie
 
Avatar losek78
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 527
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

juz mialam kupowac casting ale dużo osób pisze że wŁosy wypadaja a ja wŁaśnie chciaŁam zregenerować troche swoje wŁosy,
w dodatku mam teraz Łatki bo wella zmieniŁa swoje farby i te nowe kolory nie chwytają na starych,
więc chyba zrezygnuje z castingy bonie chce niszczyc dalej wŁosów,
losek78 jest offline  
Stary 2009-07-22, 11:33   #2803
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

ja w efekcie kupilam casting złocisty karmel, zobaczymy co wyjdzie z tego. Nastawiona jestem dobrze, już się nie moge doczekac wieczora Jednocześnie musze się "pozbyc" jasnego brązu, bo kiedys kupilam 3 opakowania, bojąc się ze 2 nie wystarczą i teraz mi to jedno opakowanie zbywa
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-22, 13:39   #2804
cierra
Raczkowanie
 
Avatar cierra
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 375
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez apka88 Pokaż wiadomość
ja w efekcie kupilam casting złocisty karmel, zobaczymy co wyjdzie z tego. Nastawiona jestem dobrze, już się nie moge doczekac wieczora Jednocześnie musze się "pozbyc" jasnego brązu, bo kiedys kupilam 3 opakowania, bojąc się ze 2 nie wystarczą i teraz mi to jedno opakowanie zbywa
koniecznie dodaj fotki przed i po na jaki w ogóle kładziesz kolor?
__________________
od 10.02.2007 jesteśmy razem
od 04.03.2011 zaręczeni

„Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził”
cierra jest offline  
Stary 2009-07-22, 13:58   #2805
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a bardzo chętnie dodam zdjecia tylko że ktos najpierw musi mnie nauczyc jak mam to zrobic :P bo dopiero zaczynam swoją dzialalnosc na wizazu nakładam hmm, teoretycznie mialam na samym poczatku jasny brąz na głowie z castinga, ale wyszedł bardzo ciemno, ładnie stopniowo się spłukał tak, że teraz jest faktycznie jasny brąz więc na taki ;] mam nadzieje, że jedno "złapie" drugie ;]
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-22, 14:04   #2806
Ślicznotka;)
Rozeznanie
 
Avatar Ślicznotka;)
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Goleniów
Wiadomości: 930
GG do Ślicznotka;)
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Alex87 Pokaż wiadomość
Dziewczyny czy któreś z was miały doświadczenie z PERŁOWYM BLONDEM? Przeczytałam forum i niektórym wpadał on w rudy a niektórym wychodził ładny chłodny odcień. To jak to z nim jest? Bo nie wiem czy warto ryzykowac, gdyz nie zniosła bym rudości na włosach. Prosze o pomoc
Ja wczoraj robiłam już trzeci raz Perłowym Blondem. Włosy miałam bardzo jasne i ok. 2 cm odrostu w kolorze średni blond. Na rozjaśnionych wyszło popielato, ale na odrostach rudy Zastanawiam się, czy nie iść do sklepu po Mroźny Beż - chcę jednolitego koloru bez żadnych rudości, których nienawidzę
Wcześniej zastanawiałam się też czy nie zmieszać 1 opakowania Perłowego Blondu i 0.5 opakowania Mroźnego Beżu. Ale nie zaryzykowałam, bo blond jest chyba rozjaśniający, a beż nie i bałam się, co wyjdzie.
Tak bym chciała mieć już swój naturalny kolor. Nie wiem, co robić z tymi włosami
Ślicznotka;) jest offline  
Stary 2009-07-22, 14:45   #2807
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Uwazaj bez wychodzi bardzo ciemno ! Mi wyszedl jak czekolada prawie na wlosach ciemny blond. Jesli juz polecam Blond (wychodzi praiwe jak na opakowaniu), ale tez zalezy, bo raz mialam po nim rudawe wlosy, a za drugim juz nie.. wiec nie wiem ocb..
lea88 jest offline  
Stary 2009-07-22, 14:50   #2808
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez apka88 Pokaż wiadomość
ja w efekcie kupilam casting złocisty karmel, zobaczymy co wyjdzie z tego. Nastawiona jestem dobrze, już się nie moge doczekac wieczora Jednocześnie musze się "pozbyc" jasnego brązu, bo kiedys kupilam 3 opakowania, bojąc się ze 2 nie wystarczą i teraz mi to jedno opakowanie zbywa
czekam niecierpliwie na fotki i relację bo u mnie na półeczce tez już czeka złocisty karmel
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-07-22, 17:50   #2809
santaFe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 62
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez miziol Pokaż wiadomość
czekam niecierpliwie na fotki i relację bo u mnie na półeczce tez już czeka złocisty karmel


tez sie dzis nad nim zastanawialam, wiec rowniez czekam na fotki

tymczasem jednak zdecydowalam sie na orzech laskowy i bede robic w piatek
santaFe jest offline  
Stary 2009-07-22, 23:10   #2810
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

na razie zdam Wam relacje, jak zrobie zdjęcia <jutro> to wrzuce
jak umylam głowe i spojrzalam w lustro to sie przerazilam;] zobaczylam na odrostach kolor....mniej wiecej rudy odrosty mam ciemny blond, pozostałe włosy jak juz pisalam po wyplukaniu sie poprzedniego koloru byly jasny brąz. Jak włosy wysuszylam, to tak- troszke odznaczaja sie odrosty ale nie jakoś bardzo, i ładnie kolor wyglada na tym ciemnym, natomiast nie jestem pewna czy gdybym położyła go na ten swój ciemny blond to czy podobało też by mi się to podobało. Niemniej jednak, casting ma to do siebie, że włosy tak się pieknie błyszczą, że te jaśniejsze odrosty aż tak bardzo mi nie przeszkadzają:P nie jestem tylko pewna czy kolejnym razem też pokuszę się na ten sam kolor;]
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-23, 10:30   #2811
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez apka88 Pokaż wiadomość
na razie zdam Wam relacje, jak zrobie zdjęcia <jutro> to wrzuce
jak umylam głowe i spojrzalam w lustro to sie przerazilam;] zobaczylam na odrostach kolor....mniej wiecej rudy odrosty mam ciemny blond, pozostałe włosy jak juz pisalam po wyplukaniu sie poprzedniego koloru byly jasny brąz. Jak włosy wysuszylam, to tak- troszke odznaczaja sie odrosty ale nie jakoś bardzo, i ładnie kolor wyglada na tym ciemnym, natomiast nie jestem pewna czy gdybym położyła go na ten swój ciemny blond to czy podobało też by mi się to podobało. Niemniej jednak, casting ma to do siebie, że włosy tak się pieknie błyszczą, że te jaśniejsze odrosty aż tak bardzo mi nie przeszkadzają:P nie jestem tylko pewna czy kolejnym razem też pokuszę się na ten sam kolor;]
nie strasz
a ile trzymałaś farbke ? najpierw robiłaś na odrost czy wszystko razem ? ah i kolor ciemny bardzo wyszedł czy nie ?
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-07-23, 15:47   #2812
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

kładłam na całe włosy wszystko...i tak jak pisalam, na odrostach wyszło cos pod rude, na reszcie mienilo sie na braz w słoncu. Wybaczcie za brak zdjecia, ale tu nie bylo co pokazywac;/ jak zobaczylam sie dzisiaj w świetle dziennym to pognalam do fryzjera na pierwsza mozliwą wolna godzine, bo nie bylo ciekawie...teraz spowrotem mam "jasny" brąz i jest ok, juz przy tym zostane bo juz nie ma nawet wyjscia chyba ze sobie zafunduje dekoloryzacje a to wiąze się z jeszcze gorszymi efektami.. kupilam sobie wax bo szczypie mnie skóra głowy po takiej dawce kolorów w ciągu 24 godzin...
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-23, 19:12   #2813
losek78
Zakorzenienie
 
Avatar losek78
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 527
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

czyli ten casting funta kŁaków wart
losek78 jest offline  
Stary 2009-07-23, 19:13   #2814
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

farbował już ktoś nową MIODOWĄ linią? jakie efekty?
zależy mi najbardziej na opini tego najjaśniejszego koloru
Kiya jest offline  
Stary 2009-07-24, 12:49   #2815
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez apka88 Pokaż wiadomość
kładłam na całe włosy wszystko...i tak jak pisalam, na odrostach wyszło cos pod rude, na reszcie mienilo sie na braz w słoncu. Wybaczcie za brak zdjecia, ale tu nie bylo co pokazywac;/ jak zobaczylam sie dzisiaj w świetle dziennym to pognalam do fryzjera na pierwsza mozliwą wolna godzine, bo nie bylo ciekawie...teraz spowrotem mam "jasny" brąz i jest ok, juz przy tym zostane bo juz nie ma nawet wyjscia chyba ze sobie zafunduje dekoloryzacje a to wiąze się z jeszcze gorszymi efektami.. kupilam sobie wax bo szczypie mnie skóra głowy po takiej dawce kolorów w ciągu 24 godzin...
to ja już nie wiem co mam zrobić

chciałam pofarbować przed weselem mojej przyjaciółki (będę świadkiem) ale teraz to się boje co prawda ja nie mam odrostów...

kurcze apka może chociaż daj mi na priva jakąś foteczkę ?
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-07-24, 18:30   #2816
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

a jaki jest Twój naturalny kolor? albo ten kolor na który masz kłasc farbe?
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-25, 10:43   #2817
miziol
Raczkowanie
 
Avatar miziol
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 429
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

to jest taki hmmm niby jasny brąz, ale w słońcu jak blond wygląda, generalnie ostatnio farbowałam 2 miechy temu złocistym miodem z castinga
__________________
ale o so chosi ? :P
miziol jest offline  
Stary 2009-07-25, 11:16   #2818
apka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 153
GG do apka88
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

to może jesli ten zlocisty miod byl ok to nie warto ryzykowac nowym kolorem a przynajmniej nie przed weselem? ja cale szczescie robilam farbe duuuzo wczesniej bo dopiero 29 sierpnia ide na wesele i juz wiem ze nie moge kombinowac z kolorami ;] nie mam zdjec niestety bo jak mowilam od razu poszlam do fryzjera..
apka88 jest offline  
Stary 2009-07-25, 18:36   #2819
milka556
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 3
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

Dziewczyny, strasznie mam ochote na zmiane koloru. Naturalnie mam włosy bardzo ciemny brąz podchodzący pod czarny, podoba mi sie odcien " nugat " ewentualnie " orzech laskowy ". Czy któraś z Was juz próbowała farbować tym szaponem z czerni na któryś z tych kolorów ? Jeśli tak to jaki uzyskałyście odcień ?
milka556 jest offline  
Stary 2009-07-25, 19:30   #2820
gymclasshero
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 2
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy

no więc. niecały msc temu zrobiłam sobie szamponetką bodajże joanna-kawowy lub kakaowy brąz i nic nie było ani nie ma widać. teraz chce pofarbować się na jakiś rudawy, tylko nie marchewka czy coś takiego. taki ciemniejszy rudy.
myślałam nad tym bursztynem ale wydaje mi się że macie mieszane uczucia co do niego ) zastanawiam się jeszcze nad orzechem laskowym mimo tego że jest dość jasny. polecicie coś?

w załącznikach dodaje mój kolor [nie licząc szamponetki która zeszła w pełni naturalny].


wybaczcie że tak duże zdjęcie ale nie potrafie zmniejszać

Edytowane przez gymclasshero
Czas edycji: 2009-07-25 o 19:37
gymclasshero jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
casting, color, farba, gloss, hebanowa czerń, karmel, koloryzacja, l'oreal, loreal, miodowy, odżywka, szampon farbujący

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:42.