wypadanie...:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-02-24, 08:44   #1
MaryAnn20
Raczkowanie
 
Avatar MaryAnn20
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 113

wypadanie...:(


czy przyjmowanie preparatow witaminowaych nie jest szkodliwe?
czy ktoras z was uzywala REVALID???
CZY LEPSZA JEST HERBATA ZE SKRZYPU POLNEGO CZY TABLETKI ZE SKRZYPEM?????
PROSZE O POMOC
MaryAnn20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 08:53   #2
Entuzjastka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-03
Wiadomości: 314
Re: wypadanie...:(

Jesli włosy mocno Ci wypadają, proponowałabym jakiś preparat w ampułkach, np. Radical Farmony - efekty są szybsze.Co do tabletek,to nie wiem, jak miałyby zaszkodzić.Ja stosowałam Silicę, ale w moim przypadku chyba nie o to chodziło.Lekarz poradził mi Selenium&Zink i razem z Radicalem zdziałały cuda
Entuzjastka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 09:11   #3
pati.mf
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 32
Re: wypadanie...:(

Na wypadanie wlosow polecalabym Ci Natural Classic Henna Treatment wax. Ta maseczka naprawde dziala cuda! Strasznie wypadaly mi wlosy a juz po 3 zastosowaniach widac efekt! Zreszta przeczytaj opinie na jej temat w katalogu kosmetykow. Pozdrawiam
pati.mf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 09:12   #4
MaryAnn20
Raczkowanie
 
Avatar MaryAnn20
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 113
Re: wypadanie...:(

dzieki...no troszke mi sie przerzedzily..w moim przypadku lekarz tez chyba bedzie konieczny. dermatolog prawda?
papa
MaryAnn20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 09:20   #5
Entuzjastka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-03
Wiadomości: 314
Re: wypadanie...:(

Ja zgłosiłam się z tym problemem do "zwykłego" lekarza, bo wydawało mi się,że przyczyny tego tkwią w złej przemianie materii- dużo stresu, nieprzespane noce, to wszystko odbiło sie na moim zdrowiu. Włosy wypadały mi strasznie, nawet moja mama, która nie należy do "panikujących" zaczęła sie martwić.Kurację Radicalem zaczęłam przed świętami w grudniu. Przyjmowałam także preparaty witaminowe, nie tylko wspomagające włosy, ale także cały organizm. Pomogło i to szybko ! Niedawno zrobiłam sobie także kurację tonikiem z czarnej rzepy Joanny- także poskutkowało.
Entuzjastka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 10:58   #6
Fronka
Raczkowanie
 
Avatar Fronka
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 381
Re: wypadanie...:(

Z tego co wiem wypadanie włosów może być spowodowane różnymi przyczynami. Np. stresem czy złą przemianą materii - wtedy tabletki typu skrzyp czy revalid powinny pomóc.
Jednak przyczyną mogą być zaburzenia hormonalne. Wtedy konieczna jest konsultacja z lekarzem, chyba dermatologiem - endokrynologiem.
Może też być coś nie tak z ujściem mieszków włosowych, mogą się na nich tworzyć czopy.

Jeśli chodzi o preparaty witaminowe i ze skrzypem to było już na ten temat sporo wątków na forum. Poszperaj trochę, na pewno coś znajdziesz.
__________________
Fronka
Fronka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-24, 15:06   #7
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: wypadanie...:(

Radical -to najlepsze co mzoe byc!!!!
kiedys duzo tlenilam wlosy i wiadomo jak to wychodzi hehe a raczej jak po tym wlosy wychodza ..... pozniej zafarbowalam sobie je na ciemny kolor ale niesty nadal wypdalay wiec kumple mi polecila szmpon radical i po dwoch tygodniach sie zdziwilam wlosy mi nie lecialy z glowy -bylam w skzou .....ten szampon tez jest ze skrzypy polenego do tego mozna dokupic sobie tabletki ablo odzywke .....juz drugi mieisac tym szamponem myje i efekty sa siuper
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:31.