Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-10-21, 12:40   #3151
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Tak napewno uzywal kosmetykow ochronnych ale mimo to wygladalo to naprawde drastycznie te wlosy po chwili az parowaly a nie mial prostownicy na pare
KENZO jest offline  
Stary 2006-10-21, 12:43   #3152
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez KENZO Pokaż wiadomość
Tak napewno uzywal kosmetykow ochronnych ale mimo to wygladalo to naprawde drastycznie te wlosy po chwili az parowaly a nie mial prostownicy na pare
Jeśli prostownica parowała, a nie była to prostownica na pare, to znaczy że był to dobry sprzęt profesjonalny. Właśnie ta para chroni włosy przed utrata wilgocią!
madzia.a jest offline  
Stary 2006-10-21, 13:06   #3153
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez KENZO Pokaż wiadomość
przejezdzal prostownica po wlosach strasznie ale to strasznie wolno - a na koncach trzymal okolo 20 sekund fakt faktem ze wlosy wygladaly bosko po wyprostowaniu ale mimo to ja ja bym sie bala oddac w jego rece
też tak robię (mam tondeo active cerion) przed ważnym wyjściem - wtedy włosy mi się duuużo lepiej trzymają i wogóle są ładniejsze, gładsze i proste jak druciki - ale na codzień to można za bardzo włoski zmęczyć.
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 13:15   #3154
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Agus a czy twoja Tondeo rowniez ma regulacje od 160 stopni??? nic sie z wlosami nie dzieje???? oczywiscie zakladam ze uzywasz jakis srodkow ochronnych ale wiadomo ze to nie daje 100 % ochrony - ja chyba jakas przwrazliwiona jestem na punkcie tych moich wloskow
KENZO jest offline  
Stary 2006-10-21, 14:16   #3155
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez KENZO Pokaż wiadomość
Agus a czy twoja Tondeo rowniez ma regulacje od 160 stopni??? nic sie z wlosami nie dzieje???? oczywiscie zakladam ze uzywasz jakis srodkow ochronnych ale wiadomo ze to nie daje 100 % ochrony - ja chyba jakas przwrazliwiona jestem na punkcie tych moich wloskow
ja używam serum termoochronnego i od roku prostuje włosy na 200 stopniach. Nie zauważyłam, żeby się zniszczyły.
madzia.a jest offline  
Stary 2006-10-21, 15:08   #3156
wiolaraczka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 613
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Hej TruskillaJa zamówiłam sobie ostatnio na allegro właśnie tą prostownice nad którą się zastanawiasz czyli WIGO.Na razie czekam na przesyłkę ale po weekendzie juz powinna dojść i od razu jak wyprostuje sobie nią włoski dam Ci znać czy ta prostownica jest godna uwagiI Tobie Lynn teżPozdrówki
wiolaraczka jest offline  
Stary 2006-10-21, 16:02   #3157
niunia999
Raczkowanie
 
Avatar niunia999
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 58
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Hey! Mam pytanko, chcę kupić prostownicę firmy Tondeo na allegro, bo ponoć fajnie prostuje ale ona kosztuje około 250zł to dla mnie bardzo dużo kasy i właśnie chciałam się zapytać czy któraś z was ma też te prostownice i czy ona naprawde jest taka super? A może polecacie jakąś inna? Bardzo proszę odpiszcie.
niunia999 jest offline  
Stary 2006-10-21, 17:12   #3158
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez niunia999 Pokaż wiadomość
Hey! Mam pytanko, chcę kupić prostownicę firmy Tondeo na allegro, bo ponoć fajnie prostuje ale ona kosztuje około 250zł to dla mnie bardzo dużo kasy i właśnie chciałam się zapytać czy któraś z was ma też te prostownice i czy ona naprawde jest taka super? A może polecacie jakąś inna? Bardzo proszę odpiszcie.
niunia wystarczy ze przeczytasz kilka stron wstecz - o tondeo rozawialismy juz setki tysiecy razy. ogolnie skracajac chyba wszyscy posiadacze sa z niej zadowoleni.
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 17:18   #3159
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez KENZO Pokaż wiadomość
Agus a czy twoja Tondeo rowniez ma regulacje od 160 stopni??? nic sie z wlosami nie dzieje???? oczywiscie zakladam ze uzywasz jakis srodkow ochronnych ale wiadomo ze to nie daje 100 % ochrony - ja chyba jakas przwrazliwiona jestem na punkcie tych moich wloskow
moja nie ma wcale regulacji. jest nagrzana cały czas do ok 190*. używam środków ochronnych ale muszę przyznać że jak czasem zapomniałam to też nic strasznego się nie stało oczywiście nie polecam prostowania bez ochrony włosów - ale czasami w sytuacji awaryjnejkiery przed wyjściem z domu spostrzegłam że jakiś loczek mi się na grzywce zrobił jakoś trzeba było sobie poradzić
a czy nic się nie dzieje - ogólnie są takie jak zawsze - zawsze miałam suche końcówki - ale jak je regularnie podcinam u fryzjera to jest ok.

a przy okazji - najpierw myślałam że jonizacja to tylko taki kit, że nic tak naprawdę nie daje - ale ostatnio kupiłam sobie szczotkę ceramiczną z jonizacją i jestem w szoku - włosy robią się miękkie i błyszczące - więc polecam prostownice z jonizacją
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 17:32   #3160
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 473
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez o000agus Pokaż wiadomość
moja nie ma wcale regulacji. jest nagrzana cały czas do ok 190*. używam środków ochronnych ale muszę przyznać że jak czasem zapomniałam to też nic strasznego się nie stało oczywiście nie polecam prostowania bez ochrony włosów - ale czasami w sytuacji awaryjnejkiery przed wyjściem z domu spostrzegłam że jakiś loczek mi się na grzywce zrobił jakoś trzeba było sobie poradzić
a czy nic się nie dzieje - ogólnie są takie jak zawsze - zawsze miałam suche końcówki - ale jak je regularnie podcinam u fryzjera to jest ok.

a przy okazji - najpierw myślałam że jonizacja to tylko taki kit, że nic tak naprawdę nie daje - ale ostatnio kupiłam sobie szczotkę ceramiczną z jonizacją i jestem w szoku - włosy robią się miękkie i błyszczące - więc polecam prostownice z jonizacją
a gdzie kupilas, ile kosztuje, jak działa taka szczotka?
iwona200 jest offline  
Stary 2006-10-21, 17:37   #3161
aneczka8
Zadomowienie
 
Avatar aneczka8
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 244
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez niunia999 Pokaż wiadomość
Hey! Mam pytanko, chcę kupić prostownicę firmy Tondeo na allegro, bo ponoć fajnie prostuje ale ona kosztuje około 250zł to dla mnie bardzo dużo kasy i właśnie chciałam się zapytać czy któraś z was ma też te prostownice i czy ona naprawde jest taka super? A może polecacie jakąś inna? Bardzo proszę odpiszcie.
Tak sa takie cudowne. Mam Tondeo activ cerion i nie oddalabym jej za zadne skarby przezuc chociaz 6 stron w tyl gdzie o tondeo bylo chyba prawie wszystko bo akurat kilka dziewczyn zakupilo i dzielilo sie spostrzezeniami. Ale zawsze ktos moze napisac ze nie trzeba tyle kasy wydawac bo mozna kupic tansza prostownice i tez dobra- kwestia sporna albo i nie.

ps. o000agus co to za szczotka??
aneczka8 jest offline  
Stary 2006-10-21, 17:51   #3162
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

wlasnie sama się zdziwiłam tą szczotką - szukałam zwykłej dużej szczotki okrągłej do stylizacji włosów i zgarnęłam z wieszaka w hipermarkecie za 16 zł szczotkę zennera - bo największa była. w domu dopatrzyłam się dopiero że niby ma jonizację i że jest ceramiczna - jakoś wierzyć mi się nie chciało ale po uczesaniu oczy mi na wierzch wylazły - nie wiem czy to tylko na mnie tak zadziałała ale jestem zszokowana
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 18:06   #3163
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Mnie również ta szczotka bardzo zainteresowała..
madzia.a jest offline  
Stary 2006-10-21, 18:20   #3164
aneczka8
Zadomowienie
 
Avatar aneczka8
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 244
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Ta szczotka jest ceramiczna tylko nic o jonizacji http://armod.webd.pl/product_info.ph...roducts_id=234
o000agus na Twojej jest napisane ze ma jonizacje??
aneczka8 jest offline  
Stary 2006-10-21, 18:47   #3165
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez aneczka8 Pokaż wiadomość
Ta szczotka jest ceramiczna tylko nic o jonizacji http://armod.webd.pl/product_info.ph...roducts_id=234
o000agus na Twojej jest napisane ze ma jonizacje??
ionic znaczy jonizacja więc ta chyba też jest z jonizacją
na mojej jest napisane ceramic+ion
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 18:58   #3166
aneczka8
Zadomowienie
 
Avatar aneczka8
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 244
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez o000agus Pokaż wiadomość
ionic znaczy jonizacja więc ta chyba też jest z jonizacją
na mojej jest napisane ceramic+ion
Myslalam ze to firma bo w opisie jest tylko ze to ceramiczna szczotka nie ma nic o jonizacji... chyba sobie ja zamowie skoro taka dobra
aneczka8 jest offline  
Stary 2006-10-21, 21:11   #3167
truskilla
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 20
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

A ja nadal się zastanawiam
Może podpowiecie? Waham się miedzy:

Wigo
http://www.allegro.pl/item134713098_...ka_gratis.html

ale chyba dołoże trochę i jednak kupię którąś z tych:

Ga.Ma
http://allegro.pl/item135340176_pros...a78_gama_.html

Tondeo ale bez regulacji temp.
http://allegro.pl/item136249756_pros...grabcia78.html

lub Efalock - tylko nie wiem która z tych 2 jest lepsza:
http://allegro.pl/show_item.php?item=135529645
lub
http://allegro.pl/item135852343_pros...grabcia78.html

Czy taka prostownica bez regulacji temp może bardziej włosom zaszkodzić? Zakładając oczywiście że będę stosować odpowiednie środki ochronne to chyba nie powinno być zbytniej różnicy
truskilla jest offline  
Stary 2006-10-21, 21:14   #3168
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez aneczka8 Pokaż wiadomość
Myslalam ze to firma bo w opisie jest tylko ze to ceramiczna szczotka nie ma nic o jonizacji... chyba sobie ja zamowie skoro taka dobra
no no! tylko żeby pozniej nie bylo ze namawialam to ze dziala na mnie nie gwarantuje ze bedzie dzialalo na wszystkich
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 21:32   #3169
shockwaves
Wtajemniczenie
 
Avatar shockwaves
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 714
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez aneczka8 Pokaż wiadomość
Ta szczotka jest ceramiczna tylko nic o jonizacji http://armod.webd.pl/product_info.ph...roducts_id=234
o000agus na Twojej jest napisane ze ma jonizacje??


Kurcze weszlam na tej stronie w szampon CHI i patrze cena 0.00zł moze faktycznie za free, ciekawe co by bylo gdyby tak go sobie zamówić
shockwaves jest offline  
Stary 2006-10-21, 21:44   #3170
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez shockwaves Pokaż wiadomość
Kurcze weszlam na tej stronie w szampon CHI i patrze cena 0.00zł moze faktycznie za free, ciekawe co by bylo gdyby tak go sobie zamówić
LOL! faktycznie
pewnie dało by się zamówić - może nawet by przysłali a jakby się skroili to by zażądali pewnie kasy i posądzili o bezpodstawne wzbogacenie się.
jak się dodaje do koszyka to też nalicza 0 zł :P ciekawe, ciekawe:P
o000agus jest offline  
Stary 2006-10-21, 22:01   #3171
aneczka8
Zadomowienie
 
Avatar aneczka8
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 244
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez truskilla Pokaż wiadomość
A ja nadal się zastanawiam
Może podpowiecie? Waham się miedzy:

Wigo
http://www.allegro.pl/item134713098_...ka_gratis.html

ale chyba dołoże trochę i jednak kupię którąś z tych:

Ga.Ma
http://allegro.pl/item135340176_pros...a78_gama_.html

Tondeo ale bez regulacji temp.
http://allegro.pl/item136249756_pros...grabcia78.html

lub Efalock - tylko nie wiem która z tych 2 jest lepsza:
http://allegro.pl/show_item.php?item=135529645
lub
http://allegro.pl/item135852343_pros...grabcia78.html

Czy taka prostownica bez regulacji temp może bardziej włosom zaszkodzić? Zakładając oczywiście że będę stosować odpowiednie środki ochronne to chyba nie powinno być zbytniej różnicy
Ta wigo ma chyba tylko plytki z powloka ceramiczna a nie pelnoceramiczne- przynajmniej tak wynika z aukcji. Pamietam post Iwonwy200 gdzie pisala ze miala effalocka i widzi spora roznice po wyprostowaniu wlosow Tondeo. Moja kolezanka ma Ga.Me i jest bardzo zadowolona bo podobno Ga.Ma i Tondeo to prawie to samo tylko te pierwsze prostownice maja plytki z powloka krystaliczna a Tondeo diamentowo krystaliczna. Najpierw sama sie zastanow ile kasy chcesz wydac na prostownice... bo dalas niezly rozrzut praktycznie wszystkie "najpopularniejsze" na forum.
aneczka8 jest offline  
Stary 2006-10-21, 22:02   #3172
aneczka8
Zadomowienie
 
Avatar aneczka8
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 244
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez shockwaves Pokaż wiadomość
Kurcze weszlam na tej stronie w szampon CHI i patrze cena 0.00zł moze faktycznie za free, ciekawe co by bylo gdyby tak go sobie zamówić
Z tym sklepem jest faktycznie cos nie tak bo mozliwy jest tylko odbior osobisty nie wysylaja juz poczta
aneczka8 jest offline  
Stary 2006-10-21, 22:30   #3173
julka:)
Zakorzenienie
 
Avatar julka:)
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 3 367
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

ja to sie zawzilam i przestalam prostowac wlkosy do odwolania
__________________
"Just come to see me
everyday
and let me remind you
how much I care"


I told myself I won't miss you,but I remember what it feels like beside you...
julka:) jest offline  
Stary 2006-10-21, 22:38   #3174
truskilla
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 20
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez aneczka8 Pokaż wiadomość
Najpierw sama sie zastanow ile kasy chcesz wydac na prostownice... bo dalas niezly rozrzut praktycznie wszystkie "najpopularniejsze" na forum.
No właśnie nastawiłam się już na to że wydam jednak więcej niż planowałam, a żeby uspokoić swoje "finansowe sumienie" potrzebowałam kogoś kto by mi potwierdził że ta najtańsza z tych które wymieniłam nie jest jednak zbyt dobra. I dzięki Ci za to
"Najpopularniejsze" - no cóż, to jest jednak dużo pieniędzy więc wolę nie eksperymentować i kupić coś sprawdzonego
Chyba więc skończy się na Ga.Ma, bo te Tondeo zdaje się nie ma jonizacji, a na wersję z jonizacją niestety nie mogę już sobie pozwolić
Także dzięki za pomoc
truskilla jest offline  
Stary 2006-10-22, 06:28   #3175
Lynn
Zakorzenienie
 
Avatar Lynn
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Z domku
Wiadomości: 11 303
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Czy któras z was posiada prostownice Optimum? (niska pólka) Chciałabym wiedziec jak sie sprawuje i czy warto kupic
Lynn jest offline  
Stary 2006-10-22, 10:09   #3176
gosiuniah
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 23
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Iwona 200...prosze wklej linka prostownicy jaka masz i gdzie kupowalas...chcialabym taką samą nabyc...wniskują z twoich wypowiedzi juz sie zdecydowalam na ten model tondeo tylko nie chce gafy jakies popelnic albo przeplacic...wklej prosze linka

dziekuje z gory
gosiuniah jest offline  
Stary 2006-10-22, 10:19   #3177
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Pytanie do dziewczyn mających tondeo z regulacja temperatury!
Czy przy 160 stopniach miga wam czerwona lampeczka?
Bo ja odnosze wrażenie że moja przedzialka jest jakby o pół centymetra przesunieta w prawo... To znaczy, że jesli mam temp. na przedziałce 200, to tak naprawde jest 190. Bo przy 160 ona jest chyba jeszcze wyłaczona... Nie wiem jak mam to jasniej wytłumaczyć...
madzia.a jest offline  
Stary 2006-10-23, 13:11   #3178
Aneczka_h15
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 62
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

hej Mam do was pytanko Chciałam się zapytać który model prosrownicy est lepszy i lepiej chroni włosy: ga.ma z jonizacją czy Tondeo z ceramiczno-krystaliczną powłoką. Proszę o odpowiedź i zgóry dziękuje
Aneczka_h15 jest offline  
Stary 2006-10-23, 13:54   #3179
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 473
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez truskilla Pokaż wiadomość
No właśnie nastawiłam się już na to że wydam jednak więcej niż planowałam, a żeby uspokoić swoje "finansowe sumienie" potrzebowałam kogoś kto by mi potwierdził że ta najtańsza z tych które wymieniłam nie jest jednak zbyt dobra. I dzięki Ci za to
"Najpopularniejsze" - no cóż, to jest jednak dużo pieniędzy więc wolę nie eksperymentować i kupić coś sprawdzonego
Chyba więc skończy się na Ga.Ma, bo te Tondeo zdaje się nie ma jonizacji, a na wersję z jonizacją niestety nie mogę już sobie pozwolić
Także dzięki za pomoc
tondeo mają jonizację!
iwona200 jest offline  
Stary 2006-10-23, 14:02   #3180
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 473
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez gosiuniah Pokaż wiadomość
Iwona 200...prosze wklej linka prostownicy jaka masz i gdzie kupowalas...chcialabym taką samą nabyc...wniskują z twoich wypowiedzi juz sie zdecydowalam na ten model tondeo tylko nie chce gafy jakies popelnic albo przeplacic...wklej prosze linka

dziekuje z gory
ja kupowałam u sprzedawcy trifinder, ale on juz nie ma wystawionych prostownic. tutaj sa takie same jak moja:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=135272490 polecam tego sprzeadawcę

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=136075715

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=136464782 tu dosyc tanio

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=135892701

ale tondeo eco cerion z regulacją jest tez bardzo dobra i tansza wiec to ktora z nich wybierzesz zalezy od tego jaki masz rodzaj wlosow

tondeo eco cerion z regulacją :

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=136652309

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=134428774
iwona200 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:42.