Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2005-10-02, 20:15   #931
RoXi_7
Zadomowienie
 
Avatar RoXi_7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 191
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez beoneself
Ja jestem bardzo zadowolona Masz włosy kręcone?
Ja mam ni to proste, ni to falujące, na końcówkach wywijają się we wszystkie strony... Żeby były idealnie proste wystarczy jedno przeciągnięcie po włosach, efekt utrzymuje mi się do kolejnego mycia czyli 2 dni. A w duecie z mleczkiem hot liss loreala nawet kilkunastominutowe przejście w mżawce czy wy mgle im nie straszne
No tak, ale wybór już nalezy do Ciebie, bo wszystko zależy od tego jakie masz włosy.
Pozdr

jak to mleczko dokładnie się nazywa?? szukam czegoś co pomoże mi przetrwać desczowe dni... ale jak do tej pory nie znalazłam...
RoXi_7 jest offline  
Stary 2005-10-03, 13:25   #932
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Roxi, zobacz na KWC, tam jest dokładny opis:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=11521
A w sklepach po prostu rozglądaj się za wściekle różową butelką
Pozdr
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-03, 13:36   #933
kayahah
Przyczajenie
 
Avatar kayahah
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 9
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

moje sie kręca ale tak dziwnie no ale ja juz sie chyba zdecydowałam ze jak babyliss no to 24 mm tylko nie wiem jak jest z innymi firmami, mialam ga.ma. ceramiczna ale szarpala wlosy i wcale sie nietrzymaly dlugo zaplacilam za nia 300zl... ale nie warto..
kayahah jest offline  
Stary 2005-10-03, 13:44   #934
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez kayahah
moje sie kręca ale tak dziwnie no ale ja juz sie chyba zdecydowałam ze jak babyliss no to 24 mm tylko nie wiem jak jest z innymi firmami, mialam ga.ma. ceramiczna ale szarpala wlosy i wcale sie nietrzymaly dlugo zaplacilam za nia 300zl... ale nie warto..
Mój babyliss na szczęście nie szarpie
To tak jakby co
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-03, 15:13   #935
mrs_e
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 68
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Beoneself, a na ile masz ustawioną temperaturę? Bo też sobie kupiłam tę Babyliss Pro 24 mm
mrs_e jest offline  
Stary 2005-10-03, 15:56   #936
kayahah
Przyczajenie
 
Avatar kayahah
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 9
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

a tak poza tym to oprocz szerokosci jest jakas różnica pomiedzy babyliss 24 a 35??
kayahah jest offline  
Stary 2005-10-03, 17:34   #937
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez mrs_e
Beoneself, a na ile masz ustawioną temperaturę? Bo też sobie kupiłam tę Babyliss Pro 24 mm
Hm, bardzo różnie;} Zwykle prostuję gdzieś między 10 a 15, chociaż nie wiem dlaczego bo po samej 10 efekt ten sam. Musisz sama jakoś dostosować to do swoich włosów
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-03, 17:35   #938
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez kayahah
a tak poza tym to oprocz szerokosci jest jakas różnica pomiedzy babyliss 24 a 35??
Jeszcze ilość watów, chociaż nie mam pojęcia czy to coś zmienia. Możliwe, że w innym czasie się nagrzewa czy coś
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 14:42   #939
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW


Edytowane przez Seagirl
Czas edycji: 2005-10-05 o 15:09
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 15:07   #940
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Powiedżcie, którą lepiej wybrać:
Efalock Flat Champ ok200zł na allegro

Efalock Flat master - ok190zł na allegro

Czy Babyliss PRO NEW TECH 35?-ok 200zł na allegro

Czy to prawda , że flat master nie ma w pełni ceramicznych płytek?
Czy kupując Efalocka na ukcjach u Grabci lub TICS jest pewność że zapewnią nam serwis???Niby tak jest napisane w aukcji.

Please prosze o pomoc w wyborze, musze jak najszybciej kupić prostownicę, którą wy byście z tych 3 wybrały?
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 15:47   #941
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Tak, to prawda, że master nie ma w pełni ceramicznych płytek, ja po miesiącu oddałam go do reklamacji bo mi ceramika schodziła. Reklamowałam u Grabci, nie było zadnych problemów, także polecam sprzedawczynie. A teraz mam champa!
madzia.a jest offline  
Stary 2005-10-05, 16:57   #942
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez Seagirl
Powiedżcie, którą lepiej wybrać:
Efalock Flat Champ ok200zł na allegro

Efalock Flat master - ok190zł na allegro

Czy Babyliss PRO NEW TECH 35?-ok 200zł na allegro

Czy to prawda , że flat master nie ma w pełni ceramicznych płytek?
Czy kupując Efalocka na ukcjach u Grabci lub TICS jest pewność że zapewnią nam serwis???Niby tak jest napisane w aukcji.

Please prosze o pomoc w wyborze, musze jak najszybciej kupić prostownicę, którą wy byście z tych 3 wybrały?
Seagirl Właśnie dostałam twojego PW;}

Po pierwsze: tak, master ma na pewno płytki pokryte ceramiką. Na początku to właśnie jego chciałam, ale już chyba kilka-kilkanaście osób na tym forum wspominało o schodządzej ceramice, więc sobie odpuściłam. Jestem po lekturze wszytkich postów (32 strony) tego wątku i innych na temat prostownic

Jeśli chodzi o Efalocka Flat Chama, to też się nad nim wahałam, ze względu na to, że jest pełnoceramiczny. Ale zniechęciłam się, bo kilka osób pisało i psującym się po pewnym czasie jonizatorze. Poza tym ta prostownica podobno buczy
W końcu wybrałam babylissa, bo nikt się na nią nie skarżył i spotkałam się z WYŁĄCZNIE pozytywnymi opiniami. Cena w porządku, więc się zdecydowałam. I bardzo jestem zadowolona, prostownica spełnia wszystko moje oczekiwania, a nawet więcej Tak więc polecam.

Po drugie: ja kupowałam u Grabci. Ale nie na allegro, ale w sklepie internetowym, który ona prowadzi wraz z mężem. Nie miałam możliwości zalicytowania. Jeśli cię to interesuje, to mogę znaleźć adrestego sklepu, bo już nie pamiętam Wszystko jest w porządku, dostałam paragon i podbitą gwarancję

Pozdrawiam i życzę udanego wyboru
ps. w żadnym razie nie chcę składaniać cię do zakupu akurat tej prostownicy ani zniechęcać do reszty! przedstawiłam tylko mój punkt widzenia. Dużą rolę odgrywa to, jakie TY masz włosy. ale się ropisałam... Pozdr;}
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 17:04   #943
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Seagirl, zajrzyj tutaj:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...215#post788215
Tutaj jest obszernie o Efalocku.
Może Cię zachęci do niego Dziewczyny piszą, że ujarzmia nawet największe loki.
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 17:35   #944
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Kurcze, już sama nie wiem.
Na początku myślałam o babyliss,ale jakoś więcej opini było o Efalocku.
Master nie ma ceramicznych płytek (w pełni) więc chyba raczej odpada,
O champie tez gdzieś słyszałam że buczy i coś jest z tymi dyszami. A którą Babylissa masz prostownicę?jak się nazywa?
Ja mam cienkie włosy ale są sianowate i puszą się na wietrze i wilgoci oraz lekko falują.
Wklejam zdjęcia:
1.bez prostownicy
2,3 - po prostowaniu u fryzjera prostownicą WIGO-podobało mi się ale kupowac Wigo nie chcę
Zastanawiałam się jeszcze nad tą GAMĄ, jest do kupienia w estylu, ale jakoś mało znana mi ta firma no i nie wiem sama
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 17:44   #945
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Mam podobne włosy, może tylko trochę grubsze;}
Ja mam Babyliss pro new tech 24mm.
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 17:46   #946
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez beoneself
Mam podobne włosy, może tylko trochę grubsze;}
Ja mam Babyliss pro new tech 24mm.
a 35mm oznacza że jest grubsza, tak? tzn ma szersze płytki?Rozumiem, ze jesteś zadowolona z zakupu i nie żałujesz? Masz moze fotkę abym mogła zobaczyć jej efekt?
Aha,no i czemu wkońcu wybrałas 24mm a nie 35mm?
I Czy ta aukcja jest pani Grażynki?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66169774
Ile ty zapłaciłaś u Grabci?
)))

Edytowane przez Seagirl
Czas edycji: 2005-10-05 o 18:09
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:13   #947
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez Seagirl
a 35mm oznacza że jest grubsza, tak? tzn ma szersze płytki?Rozumiem, ze jesteś zadowolona z zakupu i nie żałujesz? Masz moze fotkę abym mogła zobaczyć jej efekt?

Czy przed kupnem zastanawiałaś się może nad GAMĄ?Hmmm..
Taak. Po prostu szersza płytka
Dałam za nią ok 200zł w sklepie grabci Jestem zadowolona i wydaje mi się, że dobrze wybrałam Fotki hmm... zajrzyj do wątku "dylematy małolaty...". tam wstawiałam swoje zdjęcia.
Niedługo bedę miała okazje zrobić też coś nowego.
Pozdr;}
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:16   #948
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Dzięki,
sory ze cię jeszcze pomęczę ale jeszcze jedno:
czemu wkońcu wybrałas 24mm a nie 35mm?
Nie wiesz moze czy ta aukcja jest pani Grażynki?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=661697 74
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:18   #949
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Tak. zastanawiałam się też nad gamą.
I Tondeo Ale niestety nie mogłam przeznaczyć takiej sumy na prostownicę
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:23   #950
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Wiesz,
właśnie koresponduję z GRABCIĄ i ona mi powiedziałą że na pierwszym miejscu stawia TONDEO, później EFALOCKi a potem BABYLISS.
Ciekawe ile kosztuje to TONDEO, ma mi odpowiedzieć.
Dzięki za pomoc, jeszcze się zastanowię.
)
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:26   #951
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez Seagirl
Wiesz,
właśnie koresponduję z GRABCIĄ i ona mi powiedziałą że na pierwszym miejscu stawia TONDEO, później EFALOCKi a potem BABYLISS.
Ciekawe ile kosztuje to TONDEO, ma mi odpowiedzieć.
Dzięki za pomoc, jeszcze się zastanowię.
)
Nie ma za co!
Tondeo podobno rewelacyjne, i bije na głowę całą resztę... Ale cena też powala
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:32   #952
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

300 NA ALLEGRO,
już się napaliłam, jak mi chłopak dołoży to chyba ją kupię
ehh już się naczytałam o niej , chyba to będzie ta, nie no...musi mi dołożyć...
300 dla mnie to tez troche dużo...
))
dzięki
pa
Seagirl jest offline  
Stary 2005-10-05, 18:53   #953
asieńka24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

dziewczyny a co sadzicie o GAMA? kolezanka mi kiedys wyprostowała nia włoski,i efekt był super, naprawde mi się podobało. mam dylemat wyboru, pomiedzy nia a tym Efalock? co poradzicie? bo juz mam metlik w głowie i sama realnie nie moge myśleć.
a mógłby mi ktos podac adres strony internetowej pani Grażynki? Troche boje się zamawiać przez net, ale jest trochę taniej i to do mnie przemawia.....
z góry dzięki za info. buziaki
asieńka24 jest offline  
Stary 2005-10-05, 19:11   #954
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 202
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Może i była to wada fabryczna, ale myślę, że powłoka creamiczna u Mastera nie wytrzyma dłużej niż rok do półtora przy codziennym używaniu.
madzia.a jest offline  
Stary 2005-10-05, 19:32   #955
kasia 20&
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

hej mogłabyś mi podać stronke tej grabci gdzie kupowałaś prostownice plis
kasia 20& jest offline  
Stary 2005-10-05, 19:43   #956
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Proszę bardzo:
http://www.☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠.netidea.pl/

Ktoraś z was wyżej napisała sklep pani grażynki... Grabcia to nie nasza kochana Pani Grażynka To inna osoba
Pozdr
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 19:44   #957
szancjer
Raczkowanie
 
Avatar szancjer
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 340
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Asienka , ja tez sie zatanawiam nad ta GA.MĄ z Estylu....szkoda,ze jakos tak malo głosow jest o niej ,sama juz nie wiem .....nie jest to tania rzecz i nie chce sie rozczarowac . Kayaaha ,pisałas ,ze ga.ma szarpala włosy i nie dawala dobrego efektu.........chodzi Ci o ta co jest do kupienia na estylu??? Niech ktoras jeszcze cos napisze o tej prostownicy.
szancjer jest offline  
Stary 2005-10-05, 19:52   #958
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Poczytajcie jeszcze recenzje prostownic na KWC
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...e&category=170
beoneself jest offline  
Stary 2005-10-05, 21:19   #959
asieńka24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Droga Szancjer, powiem ci szczerze że miałam wyprostowane włosy prostownica Gama i wyglądały super, byłam cała happy,ale niestety nie mam porównania z Efalockiem, i w tym problem, bo boje sie że wybiore ta troszke gorszą.

Pozatym mam doswiadczenie z prostownica Babyliss Glass czyli ze szklanymi wkładami (które niby nie niszczą włosów), pozatym ze wydałam na nią kupe kasy ponad 200 zł to naprawde nikomu jej nie polecam, podprostowuje włosy ale napewno nie prostuje. Po tym doswiadczeniu wiem, że opłaca się wydac troche wiecej kaski i mieś porządny i profesjonalny sprzet, lepszy ma sie humor po wyprostowaniu włosków

mieszkam w Lublinie i w profesjonalnym sklepie GAMa kosztuje 240zł a z mozliwoscią zmiany temperatury ok 300zł, która wybrac? dzięki za odpowiedz
miłego czwartkowego dnia
asieńka24 jest offline  
Stary 2005-10-05, 21:41   #960
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

Cytat:
Napisane przez asieńka24
Droga Szancjer, powiem ci szczerze że miałam wyprostowane włosy prostownica Gama i wyglądały super, byłam cała happy,ale niestety nie mam porównania z Efalockiem, i w tym problem, bo boje sie że wybiore ta troszke gorszą.

Pozatym mam doswiadczenie z prostownica Babyliss Glass czyli ze szklanymi wkładami (które niby nie niszczą włosów), pozatym ze wydałam na nią kupe kasy ponad 200 zł to naprawde nikomu jej nie polecam, podprostowuje włosy ale napewno nie prostuje. Po tym doswiadczeniu wiem, że opłaca się wydac troche wiecej kaski i mieś porządny i profesjonalny sprzet, lepszy ma sie humor po wyprostowaniu włosków

mieszkam w Lublinie i w profesjonalnym sklepie GAMa kosztuje 240zł a z mozliwoscią zmiany temperatury ok 300zł, która wybrac? dzięki za odpowiedz
miłego czwartkowego dnia
Jak masz już wydać 300zł to lepiej sobie kup TONDEO, ja właśnie przed chwilą zakupiłam u grabci za 299zł. Podobno przebija wszystkie, a już napewno Efalocki i Babylissy, już się nie mogę doczekać, ma dojść pojutrze
hihihi
Seagirl jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:42.