Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków.Offtopowo część 2 :) - Strona 30 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-08-30, 21:10   #871
rockandrollqueen
Zadomowienie
 
Avatar rockandrollqueen
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 411
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez Karolina_xxl Pokaż wiadomość
Hey, mogę się dołączyć, prawda?

Czytam was od momentu, kiedy zdecydowałam przestać farbować włosy. KAtowałam je b.jasnym blondem przez rok, moze i nei długo, ale mam 16 lat i zniszczone włosy. 18 sierpnia byłam zafarbować włoski na mój naturalny kolor u dobrej fryzjerki. Niestety troszkę się zmył i d***. x// Nadal zapuszczam włoski, moje odrosty mają już ok 2,5 cm (mierzone) Niesamowicie szybko mi rosną. Nie wiem co tak na nei działa, nigdy nei miałam takich skłonności do porostu włosów. :PP Zastanawiam się, czy moze farba nei chwycila odrostów u fryzjera, ale jak poszlam sie farbować to miały one 7 cm. Niestety nie moglam żyć z dwukolorowymi włosami.

Piję skrzyp, sok z brzozy, rumianek, miętę, drożdże, łykam suplementy, dopel herz aktiv na włosy i paznokcie, wcieram wax co 3 dni, stosuje szampon dla dzieci bambino, nie uzywam prostownicy, lokówki, suszarki, lakieru, wszystkiego co im szkodzi. Stram się nei wiązać gumką. :P A i jeszcze olej rycynowy Poluje w aptece na herbatke z bratka podobno też działa, siemie lniane i jakiś louiton?

Z tego co widzę, są one w zancznie lepszej kondycji. Aż lśnią!
Nie wiem czy to mozliwe 2,5 cm w niespełna dwa tygdonie O.o Ale mierzyłam po kilka razy przy pomocy siostry, koleżanki, mamy. ;D

Mam nadzieję, ze mnie przyjmiecie. : ) I wiek mnie nei dyskwalifikuje.

Podziwiam wasze włosy i wytrwałość. : )

----
I mam takie dwa pytania.
1. Czy was też bolą cebulki włosów? moze to od szybkiego wzrostu?
2.Czy to prawda, ze od farbowania na jaśniejszy kolor, odrosty są ciemniejsze niż naturalne? Mi się wydaje, ze nei ma dużej różnicy, ale wszyscy mnie straszą. Gdy miałam b.jasny blond wydawały się prawie, ze brązowe, a teraz są złocisto szarawe. Moze to kolejne złudzenei wywołane przez troszkę jaśniejsze farbowańce?

Z gory dziękuję za pomoc. : )
Witaj,

Włosy mogą ściemnieć same z siebie po pewnym czasie - gdy są pofarbowane po prostu tego nie widać, ale to raczej nie wina farby

Przy włosach farbowanych na odcień o wiele jaśniejszy widać kontrast między odrostami, a farbowanymi i różnica w odcieniu wydaje się większa. Jaki jest Twój naturalny kolor włosów?

Btw 2,5 cm w 2 tygodnie, świetny wynik!
__________________
It's the first day of the rest of your life
rockandrollqueen jest offline  
Stary 2010-08-30, 21:22   #872
siiesta
Rozeznanie
 
Avatar siiesta
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 941
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
1. Czy was też bolą cebulki włosów? moze to od szybkiego wzrostu?
no ja tez ten bol zauwazylam i nawet zapytalam sie wizazanek co to moze oznaczac ale niestety nikt mi na niie nie odpowiedzial. Byloby super gdybo to oznaczalo szybki przyrost!
__________________
Walka o gęste włosy, długie rzęsy
Rozjaśniamy wredne przebarwienia
Walczymy z oznakami starzenia się skóry
Likwidujemy naczynka
siiesta jest offline  
Stary 2010-08-30, 22:46   #873
Karolina_xxl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez siiesta Pokaż wiadomość
no ja tez ten bol zauwazylam i nawet zapytalam sie wizazanek co to moze oznaczac ale niestety nikt mi na niie nie odpowiedzial. Byloby super gdybo to oznaczalo szybki przyrost!
Mam nadzieję. : P Niech rosną do pasa. xP
Karolina_xxl jest offline  
Stary 2010-08-31, 00:19   #874
GirlOfDeath
Zakorzenienie
 
Avatar GirlOfDeath
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: 53°7′N, 18°E
Wiadomości: 6 397
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
dziewczyny, co zrobiłybyście na moim miejscu? bo musze iśc jutro zrobić zdjęcie do nowej legitymacji i tak się zastanawiam co by nie kupić jakiejś szamponetki takiej na 4-6 myć brązowej żeby wyrównać te farbowane, bo legitymację będę miała 4 lata i chciałabym na niej normalnie wyglądac i nie wiem co robić...
Powiem Ci, że sama nie wiem... A w grudniu muszę zrobić zdjęcie do dowodu...

Cytat:
Napisane przez siiesta Pokaż wiadomość
a ja sie zastanawiam jak to maske by sobie dzis zrobic....jak zrobie z zoltka (oraz rycyny i piwa )to nie bede miec jutro na omleta...
Haha, rozbawiłaś mnie.

Cytat:
Napisane przez Karolina_xxl Pokaż wiadomość
Hey, mogę się dołączyć, prawda?

Czytam was od momentu, kiedy zdecydowałam przestać farbować włosy. KAtowałam je b.jasnym blondem przez rok, moze i nei długo, ale mam 16 lat i zniszczone włosy. 18 sierpnia byłam zafarbować włoski na mój naturalny kolor u dobrej fryzjerki. Niestety troszkę się zmył i d***. x// Nadal zapuszczam włoski, moje odrosty mają już ok 2,5 cm (mierzone) Niesamowicie szybko mi rosną. Nie wiem co tak na nei działa, nigdy nei miałam takich skłonności do porostu włosów. :PP Zastanawiam się, czy moze farba nei chwycila odrostów u fryzjera, ale jak poszlam sie farbować to miały one 7 cm. Niestety nie moglam żyć z dwukolorowymi włosami.

Piję skrzyp, sok z brzozy, rumianek, miętę, drożdże, łykam suplementy, dopel herz aktiv na włosy i paznokcie, wcieram wax co 3 dni, stosuje szampon dla dzieci bambino, nie uzywam prostownicy, lokówki, suszarki, lakieru, wszystkiego co im szkodzi. Stram się nei wiązać gumką. :P A i jeszcze olej rycynowy Poluje w aptece na herbatke z bratka podobno też działa, siemie lniane i jakiś louiton?

Z tego co widzę, są one w zancznie lepszej kondycji. Aż lśnią!
Nie wiem czy to mozliwe 2,5 cm w niespełna dwa tygdonie O.o Ale mierzyłam po kilka razy przy pomocy siostry, koleżanki, mamy. ;D

Mam nadzieję, ze mnie przyjmiecie. : ) I wiek mnie nei dyskwalifikuje.

Podziwiam wasze włosy i wytrwałość. : )

----
I mam takie dwa pytania.
1. Czy was też bolą cebulki włosów? moze to od szybkiego wzrostu?
2.Czy to prawda, ze od farbowania na jaśniejszy kolor, odrosty są ciemniejsze niż naturalne? Mi się wydaje, ze nei ma dużej różnicy, ale wszyscy mnie straszą. Gdy miałam b.jasny blond wydawały się prawie, ze brązowe, a teraz są złocisto szarawe. Moze to kolejne złudzenei wywołane przez troszkę jaśniejsze farbowańce?

Z gory dziękuję za pomoc. : )
Witaj. 2,5 cm w 2 tygodnie to świetny wynik ! To pewnie zasługa tych wszystkich specjałów, które stosujesz.
Też ostatnio zauważyłam, że bolą mnie cebulki włosów, ale pojęcia nie mam od czego to może być.

Jutro wstawię fotki. A teraz... dobranoc. ;*
__________________
Don't give up!
GirlOfDeath jest offline  
Stary 2010-08-31, 00:34   #875
Karolina_xxl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Mama ndzieję, ze każdje bedą tak rosły. Podcięłam bardzo dużo więc moze ruszyły )
Dobranoc.

To wy fotki wstawiacie?
Nie mogę sie doczkekać pięknych odrostów.
Karolina_xxl jest offline  
Stary 2010-08-31, 00:39   #876
GirlOfDeath
Zakorzenienie
 
Avatar GirlOfDeath
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: 53°7′N, 18°E
Wiadomości: 6 397
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez Karolina_xxl Pokaż wiadomość
Mama ndzieję, ze każdje bedą tak rosły. Podcięłam bardzo dużo więc moze ruszyły )
Dobranoc.

To wy fotki wstawiacie?
Nie mogę sie doczkekać pięknych odrostów.
Tak wstawiamy fotki naszych pięknych odrościków, pod koniec miesiąca.

Lecę spać, dobranoc.
__________________
Don't give up!
GirlOfDeath jest offline  
Stary 2010-08-31, 09:21   #877
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Karolina_xxl, witaj, ja tez mam 16 lat
Meadow jest offline  
Stary 2010-08-31, 13:39   #878
karolcia2106
Raczkowanie
 
Avatar karolcia2106
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 403
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Wrzucam zdjęcia moich odrostów.
Włosy bardzo zjaśniały po wakacjach w kraju śródziemnomorskim Ostatnia fotka prezentuje miszmasz kolorów na mojej głowie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0605.jpg (94,6 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0607.jpg (84,1 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0609.jpg (141,9 KB, 6 załadowań)
__________________

Looking for heaven, found the devil in me
Well what the hell I'm gonna let it happen to me






Edytowane przez karolcia2106
Czas edycji: 2011-02-11 o 18:07
karolcia2106 jest offline  
Stary 2010-08-31, 14:08   #879
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

KAROLCIA Twoje odrosty zawsze wydawały mi się dłuuugie jak na 7 miesięcy genialne!
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm





Exquise jest offline  
Stary 2010-08-31, 14:19   #880
talkative2
Zakorzenienie
 
Avatar talkative2
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Bardzo długi odrościk ...
Ale chyba to jednak racja, że ciemniejszy odrost wygląda lepiej i bardziej naturalnie, niż jaśniejszy
U mnie do słońca wydaje sie, ze nie mam włosów w miejscu odrostu
__________________

talkative2 jest offline  
Stary 2010-08-31, 14:55   #881
GirlOfDeath
Zakorzenienie
 
Avatar GirlOfDeath
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: 53°7′N, 18°E
Wiadomości: 6 397
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez karolcia2106 Pokaż wiadomość
Wrzucam zdjęcia moich odrostów.
Włosy bardzo zjaśniały po wakacjach w kraju śródziemnomorskim Ostatnia fotka prezentuje miszmasz kolorów na mojej głowie
Ooo śliczne masz te odrosty. A w jakim to kraju śródziemnomorskim byłaś ? Pochwal się.
__________________
Don't give up!
GirlOfDeath jest offline  
Stary 2010-08-31, 15:10   #882
deeestiiiny
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 65
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Karolcia bardzo długi odrost.. GRATULUJE !!. Ja nie farbuje prawie tyle co ty a mój aż taki duży nie jest ...niestett y.
deeestiiiny jest offline  
Stary 2010-08-31, 15:32   #883
karolcia2106
Raczkowanie
 
Avatar karolcia2106
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 403
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Dzięki dziewczyny za miłe słowa Odrost faktycznie jest dość długi jak na 7 miesięcy,sama się dziwię, ale akurat z tego powodu nie narzekam Pisałam w ubiegłym tygodniu, że miałam iść w piątek do fryzjera, ale fryzjerka się rozchorowała. Umówiłam się na jutro, ale sama nie wiem czy pójdę. Chciałam je trochę wycieniować- w ten sposób pozbyłabym się farbowanych z zewnątrz. Z drugiej strony chciałam zapuszczać włosy jednej długości. I taki jestem głupek, że nie mogę się zdecydować co mam robić
A co do wakacji to Grecja Szkoda było wracać
__________________

Looking for heaven, found the devil in me
Well what the hell I'm gonna let it happen to me





karolcia2106 jest offline  
Stary 2010-08-31, 16:59   #884
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Chciałam jeszcze dopisać, że teraz bliżej dopatrzyłam się Twoim włosom Karolciu i masz ładny kolorek, bardzo mi się podoba, jest chłodny a w takich właśnie gustuje.

Dziewczyny, nie wiem czy przez tą pogodę czy samotność w domu, bo siedzę sama ale drugi dzień już czuję się jak jakaś myszunia taka szara, po głowie chodzą mi 'brudne' (czyt. o farbie) myśli... Chociaż kocham swój odrost i swój kolor, wiem że żałowałabym swojej decyzji to jednak marzy mi się brązek... w tym naturalnym czuję się (dziś) aseksulnie. I jeszcze ta nieszczęsna żółć na włosach...
Obliczyłam, że dopiero za rok w pełni będę miała swoje włosy i będą one dopiero do ramion. Warto na pewno poczekać, znów zobaczyć się w swoich włosach, no ale wiecie, jest zwątpienie i wszystko wydaje się to bez sensu. Oczywiście nie mówię, że farbnę włosy, chciałam się tylko Wam wyżalić Muszę się chyba spotkać z koleżankami, które ciągle narzekają na wypadające włosy to może mi przejdzie ta włosowa depresja
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm






Edytowane przez Exquise
Czas edycji: 2010-08-31 o 17:00
Exquise jest offline  
Stary 2010-08-31, 17:09   #885
karolcia2106
Raczkowanie
 
Avatar karolcia2106
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 403
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Ja za to mam jakiś szok na głowie dziś. Jakby mnie prąd poraził Aż jak mnie mama dzisiaj zobaczyła to widziałam przerażenie w jej oczach Okropnie mi się włosy napuszyły i jest ich tak okropnie dużo. To chyba przez to, że są jednej długości, a ostatnio taka fryzurę miałam z 5 lat temu i się odzwyczaiłam od siebie w takim wydaniu Uwielbiam swoje włosy
I jeszcze jedno: rano robiłam kilka fotek, żeby pochwalić się swoimi odrostami. Gdy później je zgrałam to te dwa zdjęcia mnie najbardziej zszokowały. Nie dość, że w ogóle nie widać odrostu to jeszcze kolor jest taki śliczny Szkoda, że przekłamany Tak na prawdę na każdym zdjęciu robionym przeze mnie moim kłaczkom wychodzi inny kolor Śmieszne
__________________

Looking for heaven, found the devil in me
Well what the hell I'm gonna let it happen to me






Edytowane przez karolcia2106
Czas edycji: 2010-08-31 o 17:10
karolcia2106 jest offline  
Stary 2010-08-31, 17:42   #886
siiesta
Rozeznanie
 
Avatar siiesta
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 941
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Ja za to mam jakiś szok na głowie dziś. Jakby mnie prąd poraził Aż jak mnie mama dzisiaj zobaczyła to widziałam przerażenie w jej oczach Okropnie mi się włosy napuszyły i jest ich tak okropnie dużo. To chyba przez to, że są jednej długości, a ostatnio taka fryzurę miałam z 5 lat temu i się odzwyczaiłam od siebie w takim wydaniu Uwielbiam swoje włosy
I jeszcze jedno: rano robiłam kilka fotek, żeby pochwalić się swoimi odrostami. Gdy później je zgrałam to te dwa zdjęcia mnie najbardziej zszokowały. Nie dość, że w ogóle nie widać odrostu to jeszcze kolor jest taki śliczny Szkoda, że przekłamany Tak na prawdę na każdym zdjęciu robionym przeze mnie moim kłaczkom wychodzi inny kolor Śmieszne
sliczny masz ten swoj kolorek!!!! o takil jasnym, lecz napigmentowanym brazie zawsze marzylam! (szkoda ze wlosy mi sie na rudo blyszcza)
__________________
Walka o gęste włosy, długie rzęsy
Rozjaśniamy wredne przebarwienia
Walczymy z oznakami starzenia się skóry
Likwidujemy naczynka
siiesta jest offline  
Stary 2010-08-31, 21:26   #887
Karolina_xxl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Piękne odrosty. ; )
Ja zapuszczam swoje dwukolorowe do pasa z odrostmai, a co.
Nie pozwolę ich ściąć. ;D

Zazdroszczę i sie determinuję.
Karolina_xxl jest offline  
Stary 2010-08-31, 21:27   #888
uca
Rozeznanie
 
Avatar uca
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: desde muy lejos!
Wiadomości: 740
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Karolina_xxl mnie tez bola cebulki . Na porost polecam olejowanie olejem kokosowym, widze po grzywce ze w poltora miesiaca wlosy urosly mi ok. 2,5 cm comajmniej .
Co do drozdzy: nie wiem jak to jest w przypadku drozdzy w tabletkach ale jezeli chodzi o picie - to koniecznie trzeba je sparzyc. Wysoka temperatura zabije drozdze i nic nam sie nie bedzie dalej rozwijac w przewodzie pokarmowym. Gdzies na wizazu jest watek o piciu drozdzy i tam wszystko jest wytlumaczone. W kazdym badz razie picie sparzonych drozdzy jest w 100% bezpieczne, nawet dla osob z grzybica.
Ostatnio sobie troszke podcielam te moje rude koncowki i niestety krzywo mi wyszlo , chyba musze obciac wiecej, bo i tak sa w takim stanie ze nawet olejowanie nic nie pomaga.
__________________
9.10.2013 zapuszczam włosy. Aktualna długość do ramion.
9.01.2014 włosy za linię obojczyków.
24.08. 2016 w połowie drogi do talii
uca jest offline  
Stary 2010-09-01, 09:24   #889
madzialena 25
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 107
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

KAROLCIA 2106 Twoj odrost mnie powalil , jest sliczny
madzialena 25 jest offline  
Stary 2010-09-01, 11:23   #890
siokoladka
Zakorzenienie
 
Avatar siokoladka
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 6 369
GG do siokoladka
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez karolcia2106 Pokaż wiadomość
Wrzucam zdjęcia moich odrostów.
Włosy bardzo zjaśniały po wakacjach w kraju śródziemnomorskim Ostatnia fotka prezentuje miszmasz kolorów na mojej głowie
cóż za śliczności
ja swoje kudły jutro wstawię
jestem zmuszona chyba odstawić pokrzywę
włosy zapindalają po niej nieziemsko ale od 3,5 tygodnia nie mogę zwalczyć wysypu i końca nie widać
siokoladka jest offline  
Stary 2010-09-01, 11:52   #891
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Hej
Wczoraj ścięłam włosy chciałam zrobić zdjęcie i się Wam pochwalić, ale zawiódł mnie telefon i muszę go oddać do naprawy
Fryzura wygląda mniej więcej fajnie, bardzo mocno pocieniowane włosy i grzywki nie dałam ściąć - nosze na bok
I... ściął mi fryzjer wszystkie kosmyki które się urywały! mam zdrowe włosy
Nie wątpcie dziewczyny
A moje włosy co prawda wyglądają teraz jakbym na tym pasemka miała...
Meadow jest offline  
Stary 2010-09-01, 12:03   #892
karolcia2106
Raczkowanie
 
Avatar karolcia2106
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 403
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
Hej
Wczoraj ścięłam włosy chciałam zrobić zdjęcie i się Wam pochwalić, ale zawiódł mnie telefon i muszę go oddać do naprawy
Fryzura wygląda mniej więcej fajnie, bardzo mocno pocieniowane włosy i grzywki nie dałam ściąć - nosze na bok
I... ściął mi fryzjer wszystkie kosmyki które się urywały! mam zdrowe włosy
Nie wątpcie dziewczyny
A moje włosy co prawda wyglądają teraz jakbym na tym pasemka miała...
Gratuluję metamorfozy i zdrowych włosów. Kiedy będziesz mieć dostęp do aparatu pochwal nam się fryzurą
__________________

Looking for heaven, found the devil in me
Well what the hell I'm gonna let it happen to me





karolcia2106 jest offline  
Stary 2010-09-01, 15:35   #893
talkative2
Zakorzenienie
 
Avatar talkative2
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Ja również i nie mogę się dozczekać zdjęcia

Ja z kolei twardo zapuszczam , co by mieć długie na ślub w przyszłym roku Mam już do łopatek
__________________

talkative2 jest offline  
Stary 2010-09-01, 16:14   #894
kinpatsu
Rozeznanie
 
Avatar kinpatsu
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 550
Wpisy w blogu: 1
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

U mnie wprawdzie dopiero ledwo ponad 4cm, ale pomyślałam, że dorzucę jakieś foty To moje pierwsze zdjęcia odrostu, włoski świeżo po myciu, wysuszone na wolnym powietrzu Zdjęcia z lampą i bez, kolory nieco przekłamane [za ciepłe]. Kondycja naturalek - cud miód malina ^^
__________________
ZAPUSZCZAM WŁOSY - cel >> długość do bioder

JESTEŚMY ZE SOBĄ...
VIKINGS WE LOVE
kinpatsu jest offline  
Stary 2010-09-01, 16:18   #895
siiesta
Rozeznanie
 
Avatar siiesta
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 941
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez talkative2 Pokaż wiadomość
Mam już do łopatek
uhhh jak zazdroszcze! ja nigdy nie bede miec takich dlugich wlosow
__________________
Walka o gęste włosy, długie rzęsy
Rozjaśniamy wredne przebarwienia
Walczymy z oznakami starzenia się skóry
Likwidujemy naczynka
siiesta jest offline  
Stary 2010-09-01, 16:20   #896
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

kinpatsu, pamiętam jak moje miały 4 cm

ja też spróbuje zapuścic dalej niż z łopatki, cieniowanie mi nie przeszkadza, o wiele lepiej włosy się mają a z długości nie skracałam wszystkiego
Meadow jest offline  
Stary 2010-09-01, 16:22   #897
siokoladka
Zakorzenienie
 
Avatar siokoladka
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 6 369
GG do siokoladka
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
Hej
Wczoraj ścięłam włosy chciałam zrobić zdjęcie i się Wam pochwalić, ale zawiódł mnie telefon i muszę go oddać do naprawy
Fryzura wygląda mniej więcej fajnie, bardzo mocno pocieniowane włosy i grzywki nie dałam ściąć - nosze na bok
I... ściął mi fryzjer wszystkie kosmyki które się urywały! mam zdrowe włosy
Nie wątpcie dziewczyny

A moje włosy co prawda wyglądają teraz jakbym na tym pasemka miała...
czemu ja się nie umiem na ten krok zdecydowac
boje się krótkich włosów, boje się że bede jak pajac wyglądac i jak chłopak
Co z tego że podobają mi się długie włosy jak sie sama takich nie doczekam
Cytat:
Napisane przez kinpatsu Pokaż wiadomość
U mnie wprawdzie dopiero ledwo ponad 4cm, ale pomyślałam, że dorzucę jakieś foty To moje pierwsze zdjęcia odrostu, włoski świeżo po myciu, wysuszone na wolnym powietrzu Zdjęcia z lampą i bez, kolory nieco przekłamane [za ciepłe]. Kondycja naturalek - cud miód malina ^^
szaaacun )
siokoladka jest offline  
Stary 2010-09-01, 16:24   #898
siiesta
Rozeznanie
 
Avatar siiesta
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 941
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez kinpatsu Pokaż wiadomość
U mnie wprawdzie dopiero ledwo ponad 4cm, ale pomyślałam, że dorzucę jakieś foty To moje pierwsze zdjęcia odrostu, włoski świeżo po myciu, wysuszone na wolnym powietrzu Zdjęcia z lampą i bez, kolory nieco przekłamane [za ciepłe]. Kondycja naturalek - cud miód malina ^^
O BOZE! JAKIE CUDENKA!
__________________
Walka o gęste włosy, długie rzęsy
Rozjaśniamy wredne przebarwienia
Walczymy z oznakami starzenia się skóry
Likwidujemy naczynka
siiesta jest offline  
Stary 2010-09-01, 17:37   #899
talkative2
Zakorzenienie
 
Avatar talkative2
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 114
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

Cytat:
Napisane przez kinpatsu Pokaż wiadomość
U mnie wprawdzie dopiero ledwo ponad 4cm, ale pomyślałam, że dorzucę jakieś foty To moje pierwsze zdjęcia odrostu, włoski świeżo po myciu, wysuszone na wolnym powietrzu Zdjęcia z lampą i bez, kolory nieco przekłamane [za ciepłe]. Kondycja naturalek - cud miód malina ^^
woooow.. Ty to masz włosiska

Cytat:
Napisane przez siiesta Pokaż wiadomość
uhhh jak zazdroszcze! ja nigdy nie bede miec takich dlugich wlosow
A to czemu? Kondycyjnie na zdjęciach wyglądały przecież bardzo dobrze Nie lubisz czy masz problemy z okiełznaniem?

Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
ja też spróbuje zapuścic dalej niż z łopatki, cieniowanie mi nie przeszkadza, o wiele lepiej włosy się mają a z długości nie skracałam wszystkiego
Ja właścnie mam wycieniowane mocno - zwłaszcz z przodu i nie podoba mi się to już z przodu wygląda jakbym miała naprawdę mało włosków, takie piórka.
Ja dzisiaj po myciu ustawiłam dwa lusterka i podziwałam swój tył wprawdzie do ideał brakuje duuuuuużo, ale moje włosy mają się z dnia na dzień coraz lepiej. Nawet fabowańce nie matowieją i jakoś się tak ładnie błyszczą. Dodatkowo długi tył tak fajnie się faluje a pomyśleć, że jeszcze jakiś czas temu nie wyszłam z domu bez prostownicy
Może kiedyś zrobie jakieś ładne zdjęcie włosków w całości , a nie tylko odrostu, to się pochwalę
__________________

talkative2 jest offline  
Stary 2010-09-01, 19:32   #900
Asiek000
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 26
Dot.: grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosków. część 2 :)

ale Wam zazdroszczę odrostów
ja się ciągle zastanawiam jak mogłam być tak głupia - muszę teraz zaczynać od nowa..... Tęsknię za moim odrostem
__________________
zapuszczamy naturalne włosy
zrzucamy kilka kg.... start -> 70kg


e-torebka
-5% przy zakupie
kod rabatowy
ff90ef0d
Asiek000 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, kręcone, naturalny kolor, rozjasniacz, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:33.