Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2 - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne > Wspólne zakupy kosmetyczne

Notka

Wspólne zakupy kosmetyczne Tutaj organizowane są wspólne zamówienia dotyczące kosmetyków mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-06-22, 04:46   #541
*Insane
Ona przychodzi nocą ;)
 
Avatar *Insane
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 11 050
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Melduję wszem i wobec, że mam wszystkie wpłaty

Po moim telefonie do mBanku przelew się odnalazł, został zaksięgowany z datą wtorkową dzisiaj po pracy składam wszystkie zamówienia

Hexxana - tak, tak, dotarło w arkuszu nie nanosiłam dopłat za wysyłkę, bo to wyszczególniłam tutaj w tym wątku i muszę to wszystko przepisać

Jeśli chodzi o Lumiere - to nie będę składać, muszę zamknąć zamówienie przy takim zainteresowaniu nie ma sensu ciągnąć zamówienia na siłę, wisi sobie już prawie miesiąc
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum
*Insane jest offline  
Stary 2010-06-22, 08:18   #542
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 977
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Peter Griffin Pokaż wiadomość

Co do Mineral Magic, u mnie otwiera się cały dzień w miarę normalnie. Czasami trzeba ją kliknąć kilka razy. Może chwilowy kryzys mieli. Ciekawe ile tych pędzelków mają na stanie.

A może Ty się IS skusisz na wspólne zamówienie z tej strony:
http://www.mineralmagiccosmetics.com/storefront/
Przy pedzlach jak sie otworzy kazdy osobno jest takie info:
Shipping Weight: 0.15lbs
5 Units in Stock


to drugie to moze ilosc pedzli na magazynie? bo przy kazdym jest inna ilosc
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-22, 08:31   #543
grazkako
Zadomowienie
 
Avatar grazkako
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 178
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Miłe Organizatorki może się skusicie na zakupy. Mocno mnie męczy ten podwójny oczny...
__________________
grazkako jest offline  
Stary 2010-06-22, 08:43   #544
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

szukam chętnych na połówki do mojego zamówienia z LUSH

Herbalism http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
Fresh Farmacy http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
Angles On Bare Skin
http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
Godiva http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
Lemslip http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
Porridge Soap http://www.lush.co.uk/index.php?page...mart&Itemid=80
__________________
WSPÓLNE ZAKUPY
kilk

najszybszy kontakt: olencjaaa.wizaz@gmail.com
(zawsze w tytule podawaj swój nick)

Edytowane przez Olencjaaa
Czas edycji: 2010-06-22 o 09:37
Olencjaaa jest offline  
Stary 2010-06-22, 08:50   #545
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Przy pedzlach jak sie otworzy kazdy osobno jest takie info:
Shipping Weight: 0.15lbs
5 Units in Stock


to drugie to moze ilosc pedzli na magazynie? bo przy kazdym jest inna ilosc
Chętnie bym zobaczyła co to ale mi sie nie otwiera w żadnej przeglądarce.. ;/
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline  
Stary 2010-06-22, 08:54   #546
Peter Griffin
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 291
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Przy pedzlach jak sie otworzy kazdy osobno jest takie info:
Shipping Weight: 0.15lbs
5 Units in Stock


to drugie to moze ilosc pedzli na magazynie? bo przy kazdym jest inna ilosc
No właśnie tak myślałam, ale wolałam wierzyć, że jednak nie. Bardzo mało ich w takim układzie. Ciekawe w ogóle czy ta notatka jest regularnie uzupełniana. No nic, poczekam, może się jakaś organizatorka odezwie (IS?), a jak nie, zamawiam sama popołudniu. Za bardzo mnie kuszą te pędzelki. Mam nadzieję, że w związku z zamykaniem sklepu zachowają się jednak lepiej niż EGM i ta kasa nie przepadnie.

---------- Dopisano o 08:54 ---------- Poprzedni post napisano o 08:52 ----------

IS- to jest naprawdę jakaś dziwna sprawa. U mnie się otwiera normalnie, nawet przesłałam mojemu chłopakowi linka, żeby u siebie na kompie otworzył i też działa. Korzystam z Mozilli.
Peter Griffin jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:04   #547
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 977
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Is a ja mam pytanie odnośnie zamówień, edm23 jeszcze nie zostało do nas wysłane? a edm26 zlozone jest? bo w arkuszu nie ma informacji na ten temat tak po prostu moja ciekawosc sie zalaczyla
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:12   #548
grazkako
Zadomowienie
 
Avatar grazkako
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 178
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Peter Griffin Pokaż wiadomość


IS- to jest naprawdę jakaś dziwna sprawa. U mnie się otwiera normalnie, nawet przesłałam mojemu chłopakowi linka, żeby u siebie na kompie otworzył i też działa. Korzystam z Mozilli.
Dzis z eksplorera tez nie mogę wejść...
__________________
grazkako jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:15   #549
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Peter Griffin Pokaż wiadomość
No właśnie tak myślałam, ale wolałam wierzyć, że jednak nie. Bardzo mało ich w takim układzie. Ciekawe w ogóle czy ta notatka jest regularnie uzupełniana. No nic, poczekam, może się jakaś organizatorka odezwie (IS?), a jak nie, zamawiam sama popołudniu. Za bardzo mnie kuszą te pędzelki. Mam nadzieję, że w związku z zamykaniem sklepu zachowają się jednak lepiej niż EGM i ta kasa nie przepadnie.

---------- Dopisano o 08:54 ---------- Poprzedni post napisano o 08:52 ----------

IS- to jest naprawdę jakaś dziwna sprawa. U mnie się otwiera normalnie, nawet przesłałam mojemu chłopakowi linka, żeby u siebie na kompie otworzył i też działa. Korzystam z Mozilli.
Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Is a ja mam pytanie odnośnie zamówień, edm23 jeszcze nie zostało do nas wysłane? a edm26 zlozone jest? bo w arkuszu nie ma informacji na ten temat tak po prostu moja ciekawosc sie zalaczyla
Ogólnie to EDM wysyła maila o wysyłce 2 minuty po złożeniu zamówienia, więc dokładnie to dowiaduje się kiedy zostało wysłane dopiero jak paczka przyjdzie
Ale zazwyczaj wysyłaja nast. dnia.

A EDM25 zostało złożone, zapomniałam dopisać


Eh, spróbowałam z tą stronką mineral magic na 3 komputerach w domu, na każdym na co najmniej 2 przeglądarkach...
Jeśli komuś się chce wysłać ze 2 screeny pędzli to zobaczę czy w ogóle jest po co walczyć czy sobie odpuszczę
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:17   #550
KawaMarcepanowa
Zakorzenienie
 
Avatar KawaMarcepanowa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Mi nie działa ta strona a chciałam zobaczyć co tam mają...
KawaMarcepanowa jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:20   #551
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 056
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Moge z Toba wziac na polowe:
-Porridge Soap
-Herbalism
-Godive (bo uzalezniona jestem od niej))
-Lemslip
-Fresh Farmacy-tutaj jest uzaleznione kiedy chcesz zlozyc zamowienie?
__________________

Edytowane przez Hexxana
Czas edycji: 2010-06-22 o 09:21
Hexxana jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:29   #552
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Moge z Toba wziac na polowe:
-Porridge Soap
-Herbalism
-Godive (bo uzalezniona jestem od niej))
-Lemslip
-Fresh Farmacy-tutaj jest uzaleznione kiedy chcesz zlozyc zamowienie?
myślę, że będę zbierać chętne tak do końca przyszłego tygodnia
__________________
WSPÓLNE ZAKUPY
kilk

najszybszy kontakt: olencjaaa.wizaz@gmail.com
(zawsze w tytule podawaj swój nick)
Olencjaaa jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:31   #553
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 056
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Olencjaaa Pokaż wiadomość
myślę, że będę zbierać chętne tak do końca przyszłego tygodnia

OK w takim razie niech zostanie caly pakiet,ktory wypisalam a to,co jeszcze dobiore to pozniej uzupelnie.
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:34   #554
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
OK w takim razie niech zostanie caly pakiet,ktory wypisalam a to,co jeszcze dobiore to pozniej uzupelnie.
ok fajnie
__________________
WSPÓLNE ZAKUPY
kilk

najszybszy kontakt: olencjaaa.wizaz@gmail.com
(zawsze w tytule podawaj swój nick)
Olencjaaa jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:36   #555
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 977
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Is dziekuje za odpowiedz

Dziewczyny czy na prawde nie jestescie chetne na Lumiere?
Insane jest gotowa oddac swoj -20%kod obowiazujacy do konca miesiaca. W watku zapisaly sie 3 dziewczyny, moze jeszcze ktos sie skusi?
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:38   #556
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 056
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Olencjaaa Pokaż wiadomość
ok fajnie

Uzaleznilam sie od Lusha i okazalo sie,ze wiekszosc ich rzeczy jest lekiem na moje problemy ze skora.

Dopisz jeszcze polowke:
-Angles On Bare Skin
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-06-22, 09:40   #557
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Biochemia Mineraloholiczek - wspolne zakupy

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
ja mogę byc drugą do połówki Herbalism i Fresh Farmacy
a ponad to proszę o:
Mask of Magnaminty 125g -
tea tree water 100g -
Dark Angels 100g - 1/2 jesli któraś Wizażanka będzie chętna

CoalFace - 1/2 jesli będzie któraś Wizażanka chętna
na wszystkie połówki udało mi się już znaleźć uczestniczkę
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post20166194 poszukaj na tym wątku chętnych na twoje połówki
__________________
WSPÓLNE ZAKUPY
kilk

najszybszy kontakt: olencjaaa.wizaz@gmail.com
(zawsze w tytule podawaj swój nick)
Olencjaaa jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:24   #558
Peter Griffin
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 291
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Is - wysłałam Ci na adres mailowy printy z Mineral Magic.
Peter Griffin jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:24   #559
Eenax
Zakorzenienie
 
Avatar Eenax
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Pętla Wron
Wiadomości: 7 141
GG do Eenax
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Is dziekuje za odpowiedz

Dziewczyny czy na prawde nie jestescie chetne na Lumiere?
Insane jest gotowa oddac swoj -20%kod obowiazujacy do konca miesiaca. W watku zapisaly sie 3 dziewczyny, moze jeszcze ktos sie skusi?
Ja bym sie skusiła na 100% na pędzel i emu oil sample size (na 80% tez na podkład).
Na zakupowym widzę ze chyba zamówienie zostało zamknięte/anulowane.
__________________
... I chłodną żmiją świt dżunglowy
Wpełza do jamy,
A w dżunglach wilgoć mszy grobowej,
Dym kadzidlany. ...



czarne kredki
Eenax jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:27   #560
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Biochemia Mineraloholiczek - wspolne zakupy

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Dark Angels 100g - 1/2 wezme

Dopisze pozniej reszte
Super Hex

---------- Dopisano o 09:27 ---------- Poprzedni post napisano o 09:17 ----------

Szukam chętnej Wizażanek do poniższych połówek w zamówienie zbiorowym OLENCJI :

połówki Herbalismpołówki Fresh Farmacy
Dark Angels 100g - 1/2 jesli któraś Wizażanka będzie chętna - Hex
CoalFace - 1/2 jesli będzie któraś Wizażanka chętna
a ponad to proszę o:
Mask of Magnaminty 125g -
tea tree water 100g -

Cytat:
Napisane przez Olencjaaa Pokaż wiadomość
na wszystkie połówki udało mi się już znaleźć uczestniczkę
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post20166194 poszukaj na tym wątku chętnych na twoje połówki
Olenjca a kiedy będziesz składała zamówienie?
hola ola jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:32   #561
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 977
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

tak Insane zamknela ale moze inna organizatorka pokusi sie na zorganizowanie tego zamowienia, a Insane o ile bedzie chciala to odda swoj kod promocyjny (bo zdeklarowala sie ze moze oddac). Czyli tam byly 3 dziewczyny, Ty i ja... to jest nas juz 5 to sie oplaca
wiec haaaaalooo. Drogie Organizatorki
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:47   #562
Alsilatiel
Raczkowanie
 
Avatar Alsilatiel
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Republika Zielonego Przylądka
Wiadomości: 97
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Też bym się skusiła na pędzelek Lumiere co najmniej Tylko wpłatę mogę zrobić 30 czerwca
__________________
"Kiedyś Grace Budd powiedziała mi:
-Nie ma nic piękniejszego niż przestrzeń.
A było to w jednej z małych, brudnych, ciemnych stacji metra w Nowym Jorku.Chodziło jej o przestrzeń nie tę, która nas otaczała, ale tę, która dawała się pomyśleć, dawała się stworzyć mocą wyobraźni."

Ryszard Kapuściński


Edytowane przez Alsilatiel
Czas edycji: 2010-06-22 o 10:49
Alsilatiel jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:51   #563
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

no mogę zrobić
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline  
Stary 2010-06-22, 10:59   #564
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 486
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Nikt nie będzie robił Lure Beauty?
iwona200 jest offline  
Stary 2010-06-22, 11:09   #565
fluxus9
A cobra on my left...
 
Avatar fluxus9
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 684
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2


Jest jeszcze ktoś chętny na poznańskie MAZIDLA?

ZAPRASZAM!

_________________
fluxus9 jest offline  
Stary 2010-06-22, 11:19   #566
Kajuchna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce
Wiadomości: 86
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cathy i dziewczyny z SN4, nie chce być namolna (przepraszam jeżeli jestem ), ale dolar zaczyna znowu drożeć, boję się żeby nam nie podskoczył do poziomu z przed kilku tygodni więc nie wiem czy to nie jest dobry moment na złożenie zamówienia? co o tym myślicie?
Kajuchna jest offline  
Stary 2010-06-22, 11:20   #567
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 977
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Eenax Pokaż wiadomość
Ja bym sie skusiła na 100% na pędzel i emu oil sample size (na 80% tez na podkład).
Na zakupowym widzę ze chyba zamówienie zostało zamknięte/anulowane.
Cytat:
Napisane przez Alsilatiel Pokaż wiadomość
Też bym się skusiła na pędzelek Lumiere co najmniej Tylko wpłatę mogę zrobić 30 czerwca
Cytat:
Napisane przez aljaka Pokaż wiadomość
no mogę zrobić
dziewczyny Aljaka zgodzila sie zorganizowac zamowienie, prosze wpiszcie sie, zeby nie bylo jak ostatnio ze chetnych troche bylo ale nikt prawie sie nie wpisal

Cytat:
Napisane przez aljaka Pokaż wiadomość
no mogę zrobić
dziekuje(my)
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-22, 12:45   #568
Lulek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 37
GG do Lulek
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

Cytat:
Napisane przez Kajuchna Pokaż wiadomość
Cathy i dziewczyny z SN4, nie chce być namolna (przepraszam jeżeli jestem ), ale dolar zaczyna znowu drożeć, boję się żeby nam nie podskoczył do poziomu z przed kilku tygodni więc nie wiem czy to nie jest dobry moment na złożenie zamówienia? co o tym myślicie?
Ja jak zwykle jestem za-i za SN, i za Coastal
Lulek jest offline  
Stary 2010-06-22, 12:48   #569
Olena77
Raczkowanie
 
Avatar Olena77
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 339
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

aljaka mam pytanie Tydzień temu na watku zakupowym napisałaś, że dostałaś laurkę z celnego dotyczącą SN III. To znaczy, że teraz czekamy aż nam wyślą z wyliczoną kwotą do zapłaty? Czy my musimy najpierw zapłacić? Wybacz, ale nie jestem zorientowana w ich procedurach Czy długo się czeka? Nie myśl, że jestem niecierpliwa, chciałabym się tylko dowiedzieć
Olena77 jest offline  
Stary 2010-06-22, 12:58   #570
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Pytania odnośnie zamówień; zgłaszanie chęci udziału w zamówieniu cz.2

no właśnie czekamy ... puki nie dostanę wyliczeń od nich .. nie wiadomo ile płacimy
i już dawno powinno być po
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Wspólne zakupy kosmetyczne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:33.