Gwiazda:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-04, 15:13   #1
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Talking

Gwiazda:)


Witam
Kolejny make upik artystyczny
Dodaje dużooooo zdjęć
Sztucznych rzęs nie dałam bo nie miałam

Kosmetyki:
Oczy:baza joko,Eyeliner fioletowy Golden Rose, cienie z paletki allegro hologr. i Manly 180,brokat fioletowy, Tusze super shock Avon i Eveline
Usta:jakaś rózowa szminka, cienie z paletki manly
Twarz:Podkład "idealny kolor" Avon, bronzer Sensique
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 16:20   #2
czikiczikita91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: z bajki
Wiadomości: 352
Dot.: Gwiazda:)

o kurde, ale fajnie to wyglada! Naprawde super Ci to wyszlo, mnie sie podoba!
czikiczikita91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 16:29   #3
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: Gwiazda:)

No super Asiu!!! Pieknie rowniutko Ci to wyszlo...super pomysl i wykonanie
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 16:30   #4
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Gwiazda:)

Jak ta gwiazdka ladnie swieci zarowno mowa o Twoim artystycznym malunku jak i o Tobie Asienko
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:00   #5
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: Gwiazda:)

Suuupeer gwiazdeczka!
anusia-87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:30   #6
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: Gwiazda:)

ale fjana gwiazdka!
jedyne co bym zmienila to chyba nie malowalabym cieniami drugiego oczka, jedynie tusz
bardzo mi sie podoba!
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:32   #7
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: Gwiazda:)

A niech Cię dunder świśnie! Czaaaad!
__________________
Mama Kamilki
Nonah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:50   #8
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: Gwiazda:)

pomysl przedni,brawa za niego t
tez zostawilabym chyba oczko drugie `nude`
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:36   #9
Maxsia_
Rozeznanie
 
Avatar Maxsia_
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 718
Dot.: Gwiazda:)

Fajnie by było gdybyś oko w gwieździe podkreśliła mocną, czarną kreską, drugie tak jak już dziewczyny bez cienia - z krechą było by ok Generalnie fajnie, wykorzystasz gdzieś taki makijaż?
__________________
Dieta ala MŻ
Maxsia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 19:19   #10
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez czikiczikita91 Pokaż wiadomość
o kurde, ale fajnie to wyglada! Naprawde super Ci to wyszlo, mnie sie podoba!
Dziękuje ślicznie

---------- Dopisano o 19:13 ---------- Poprzedni post napisano o 19:12 ----------

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
No super Asiu!!! Pieknie rowniutko Ci to wyszlo...super pomysl i wykonanie
Dziękuje ślicznie Gosiu

---------- Dopisano o 19:14 ---------- Poprzedni post napisano o 19:13 ----------

Cytat:
Napisane przez ssylvkaa Pokaż wiadomość
Jak ta gwiazdka ladnie swieci zarowno mowa o Twoim artystycznym malunku jak i o Tobie Asienko
Dziękuje Sylwuś kochana Jesteś

---------- Dopisano o 19:14 ---------- Poprzedni post napisano o 19:14 ----------

Cytat:
Napisane przez anusia-87 Pokaż wiadomość
Suuupeer gwiazdeczka!
Dziekuje Anusiu

---------- Dopisano o 19:15 ---------- Poprzedni post napisano o 19:14 ----------

Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
ale fjana gwiazdka!
jedyne co bym zmienila to chyba nie malowalabym cieniami drugiego oczka, jedynie tusz
bardzo mi sie podoba!
DziękujePomalowałam drugie żeby nie było takie smutne hehe

---------- Dopisano o 19:16 ---------- Poprzedni post napisano o 19:15 ----------

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
A niech Cię dunder świśnie! Czaaaad!
Dziekuje Nonuś

---------- Dopisano o 19:17 ---------- Poprzedni post napisano o 19:16 ----------

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
pomysl przedni,brawa za niego t
tez zostawilabym chyba oczko drugie `nude`
Dziękuje Emilko

---------- Dopisano o 19:19 ---------- Poprzedni post napisano o 19:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Maxsia_ Pokaż wiadomość
Fajnie by było gdybyś oko w gwieździe podkreśliła mocną, czarną kreską, drugie tak jak już dziewczyny bez cienia - z krechą było by ok Generalnie fajnie, wykorzystasz gdzieś taki makijaż?
DziękujeNa sylwestra taki zrobięWiesz ja szalona jestem hehe
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 22:12   #11
greatdee
Wtajemniczenie
 
Avatar greatdee
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 300
Dot.: Gwiazda:)

Hmm, pomysł fajny i wykonanie też fajne Zrezygnowałabym tylko z tych świecidełek na końcach ramion gwiazdy.
A najbardziej podoba mi się to drugie oko
__________________
Blog głównie makijażowy
Thank God I'm a Woman www.blog.greatdee.pl
Greatdee na Instagramie
FanPage na Facebooku
greatdee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 22:15   #12
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: Gwiazda:)

kochana gwiazda jest czaderska, fiolet to Twój kolorek, ślicznie podkreśla piękno Twoich oczu
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 23:11   #13
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez greatdee Pokaż wiadomość
Hmm, pomysł fajny i wykonanie też fajne Zrezygnowałabym tylko z tych świecidełek na końcach ramion gwiazdy.
A najbardziej podoba mi się to drugie oko
Dziękuje ślicznie

---------- Dopisano o 23:11 ---------- Poprzedni post napisano o 23:10 ----------

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
kochana gwiazda jest czaderska, fiolet to Twój kolorek, ślicznie podkreśla piękno Twoich oczu
Dziękuje Monisiu
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 12:40   #14
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: Gwiazda:)

Genialnie!!!
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 13:46   #15
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez greatdee Pokaż wiadomość
Hmm, pomysł fajny i wykonanie też fajne Zrezygnowałabym tylko z tych świecidełek na końcach ramion gwiazdy.
A najbardziej podoba mi się to drugie oko
Tak, tak Miałam pisać właśnie to samo
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 15:51   #16
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Genialnie!!!
Dziękuje Ewcia

---------- Dopisano o 15:51 ---------- Poprzedni post napisano o 15:50 ----------

Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Tak, tak Miałam pisać właśnie to samo
Dzięki
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 15:59   #17
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: Gwiazda:)

Bardzo ciekawe makijaże pokazujesz,gwiazdeczka świetna i bardzo ładne 4 zdjęcie
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 16:08   #18
charming_and_charming
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 217
Dot.: Gwiazda:)

rewelacja!
charming_and_charming jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 17:07   #19
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Bardzo ciekawe makijaże pokazujesz,gwiazdeczka świetna i bardzo ładne 4 zdjęcie
Dziękuje Basiu

---------- Dopisano o 17:07 ---------- Poprzedni post napisano o 17:07 ----------

Cytat:
Napisane przez charming_and_charming Pokaż wiadomość
rewelacja!
Dziękuje
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 18:02   #20
kobri
Rozeznanie
 
Avatar kobri
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 949
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Gwiazda:)

łoł magiczna ta gwiazdka, przez to, że tak ładnie błyszczy serio fiolet to Twój kolor
__________________

kobri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 19:23   #21
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez kobri Pokaż wiadomość
łoł magiczna ta gwiazdka, przez to, że tak ładnie błyszczy serio fiolet to Twój kolor
Dziękuje slicznie
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-05, 13:58   #22
marzenkaz
Zakorzenienie
 
Avatar marzenkaz
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 269
Dot.: Gwiazda:)

nic dodać nic ująć Talent to ty Asiu masz musze przyznać i Moniś też no bombastycznie
__________________
14.02.2014 r. Zaręczyny godz. 12:36
03.09.2016 r. Ślub godz. 13:00

Uśmiech kosztuje mniej niż elektryczność a daje więcej światła
Lecz gdy o stan małżeński chodzi sprawdź czy się serce z sercem zgodzi , bo szału jest chwila a żalu cały wiek....
marzenkaz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-05, 15:00   #23
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Gwiazda:)

świetny równiutki
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-05, 15:27   #24
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez marzenkaz Pokaż wiadomość
nic dodać nic ująć Talent to ty Asiu masz musze przyznać i Moniś też no bombastycznie
Dziękuje Ci ślicznie

---------- Dopisano o 15:27 ---------- Poprzedni post napisano o 15:26 ----------

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
świetny równiutki
Dziękuje ślicznie
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-13, 10:25   #25
Hedonistka
Zakorzenienie
 
Avatar Hedonistka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 3 807
Dot.: Gwiazda:)

Świetnie Ci to wyszło Jestem pod wrażeniem Chociaż nie za bardzo znam się na makijażach- po obejrzeniu kilku Twoich stwierdzam, że masz niewątpliwie talent
__________________
Mój Instagram

Mój blog
Hedonistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-13, 14:05   #26
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Gwiazda:)

Cytat:
Napisane przez Hedonistka Pokaż wiadomość
Świetnie Ci to wyszło Jestem pod wrażeniem Chociaż nie za bardzo znam się na makijażach- po obejrzeniu kilku Twoich stwierdzam, że masz niewątpliwie talent
Dziękuje ślicznie
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:34.