Fiolet..róż.. and ja:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-04, 16:45   #1
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Arrow

Fiolet..róż.. and ja:)


WItam!
Mam wrazenie ze sie powtarzam, jakby co zwracac mi uwage przyjmę wszystko na klate heh.
MIlego ogladania Wizazanki

Kosmetyki:
-próbka podkladu Revlon, puder Vipera, bronzer Vollare,róż w kuleczkach
-baza Joko, cienie Inglot,tusz MF
-usta blyszczyk H&M
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fiolecik,rozyk.jpg (100,0 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fiolecik,rozyk1.jpg (101,0 KB, 1 załadowań)

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-12-08 o 17:54
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:03   #2
czikiczikita91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: z bajki
Wiadomości: 352
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Bardzo ladny, delikatny i jazke twarzowy makijaz moze dalabym kreske, ale to niekoniecznie.
czikiczikita91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:13   #3
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Cytat:
Napisane przez czikiczikita91 Pokaż wiadomość
Bardzo ladny, delikatny i jazke twarzowy makijaz moze dalabym kreske, ale to niekoniecznie.
nic dodać, nic ująć, zgadzam się
anusia-87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:24   #4
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Cytat:
Napisane przez czikiczikita91 Pokaż wiadomość
Bardzo ladny, delikatny i jazke twarzowy makijaz moze dalabym kreske, ale to niekoniecznie.
Dziekuje -kreska codziennie? stanowczo mowie nie lubie kombinowac i nie lubie codziennie jej miec na sobie he
Cytat:
Napisane przez anusia-87 Pokaż wiadomość
nic dodać, nic ująć, zgadzam się
Dzieki Anusiak
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:34   #5
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 556
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Powtarzasz się ? hmmm... tak patrzę na ten makijaż i wydaje mi się, że już go widziałam ale i tak mnie się podoba, jest delikatnie i piękne kolorki
Możesz pododać mi numerki tego fioletu i różu?

Edit. Moje czujne oko zauważyło, że troszkę się tusz odbił na lewym oczku

Edytowane przez Silloe
Czas edycji: 2010-06-04 o 17:35
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:36   #6
asiaasia58
Wolę prosto!
 
Avatar asiaasia58
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 2 437
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

i ja się zgadzam z dziewczynami powyżej-ładnie, świeżo, delikatnie-super
__________________
Bloguję - Wolę prosto!
http://joannapanna.blogspot.com
asiaasia58 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:36   #7
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

cudnie, bardzo mi sie podoba
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:49   #8
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
Powtarzasz się ? hmmm... tak patrzę na ten makijaż i wydaje mi się, że już go widziałam ale i tak mnie się podoba, jest delikatnie i piękne kolorki
Możesz pododać mi numerki tego fioletu i różu?
Edit. Moje czujne oko zauważyło, że troszkę się tusz odbił na lewym oczku
Dziekuje lubie te kolory dlatego juz nie pamietam dokladnie czy cos takiego wstawialam. Kolorki to róż, fiolet
Oj z tym tuszem to u mnie bywa roznie-MF mi zawsze odbija
Cytat:
Napisane przez asiaasia58 Pokaż wiadomość
i ja się zgadzam z dziewczynami powyżej-ładnie, świeżo, delikatnie-super
Dziekuje Asiuu
Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
cudnie, bardzo mi sie podoba
Dziekuje Ładna twarzyczko za mily wpis

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-06-04 o 17:53
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:50   #9
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

wiesz co Sysiu moze troche wydaje sie,ze znow podobny do poprzednich,ale co nie oznacza,ze mu czegos brak
jest slizny ,Tobie w nim super i wszytsko na plus wielki!
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:39   #10
Maxsia_
Rozeznanie
 
Avatar Maxsia_
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 718
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

ładny dzienny, sama osobiście wole coś mocniej podkreślonego, ale tobie w nim bardzo ładnie
__________________
Dieta ala MŻ
Maxsia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 19:30   #11
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Sulwuś ślicznyAle Ty śliczna kobitka
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 21:15   #12
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Cytat:
Napisane przez ssylvkaa Pokaż wiadomość
Dziekuje Ładna twarzyczko za mily wpis
łaaaa a czymże ja sobie na takie komplementy zaslyzyla
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 21:35   #13
greatdee
Wtajemniczenie
 
Avatar greatdee
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 300
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Mi też się podoba, świeżo i dziewczęco
Ale też czekam na coś nowego od Ciebie
__________________
Blog głównie makijażowy
Thank God I'm a Woman www.blog.greatdee.pl
Greatdee na Instagramie
FanPage na Facebooku
greatdee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 22:20   #14
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Sylvusiu jak świetnie, że znów się pokazujesz W różu Ci ślicznie, tylko proszę o kreseczki bo mi ich brak, poliki boskie jak zawsze
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 09:47   #15
xandra23
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 674
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Jak dla mnie zbyt delikatny, ale Tobie w nim ładnie. popieram poprzedniczki- przydałaby się kreska. Grafitowa. na pewno nie czarna.
__________________
"Bycie pozytywnie nastawionym może nie rozwiąże wszystkich Twoich problemów, ale wkurzy wystarczająca liczbę ludzi, by warte było zachodu".
xandra23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 13:40   #16
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

A mnie się podobasz w takim delikatnym makijażu Kolczyki fajnie podbijają kolor na powiekach
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 19:42   #17
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Fiolet..róż.. and ja:)

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
wiesz co Sysiu moze troche wydaje sie,ze znow podobny do poprzednich,ale co nie oznacza,ze mu czegos brak
jest slizny ,Tobie w nim super i wszytsko na plus wielki!
Dziekuje EMi jak mi milutko
Cytat:
Napisane przez Maxsia_ Pokaż wiadomość
ładny dzienny, sama osobiście wole coś mocniej podkreślonego, ale tobie w nim bardzo ładnie
Dziekuje
Cytat:
Napisane przez __aska_ Pokaż wiadomość
Sulwuś ślicznyAle Ty śliczna kobitka
Ojej bo sie zaczerwienie,nie przesadzaj dziekujeee
Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
łaaaa a czymże ja sobie na takie komplementy zaslyzyla
A Tym zee zeeeee jako nieliczna z WIzazanek masz tez krotkie wloski eheh nie no joke.ogolnie Ogolnieza calosc.
Cytat:
Napisane przez greatdee Pokaż wiadomość
Mi też się podoba, świeżo i dziewczęco
Ale też czekam na coś nowego od Ciebie
Dzieki,ok
Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Sylvusiu jak świetnie, że znów się pokazujesz W różu Ci ślicznie, tylko proszę o kreseczki bo mi ich brak, poliki boskie jak zawsze
He dziekiiiii
Cytat:
Napisane przez xandra23 Pokaż wiadomość
Jak dla mnie zbyt delikatny, ale Tobie w nim ładnie. popieram poprzedniczki- przydałaby się kreska. Grafitowa. na pewno nie czarna.
Aj ta kreska:P cichoo juzzz Dziekuje
Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
A mnie się podobasz w takim delikatnym makijażu Kolczyki fajnie podbijają kolor na powiekach
O i dzieki wielkie
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:45.