OCM - Metoda czyszczenia olejem - Strona 26 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-06, 21:54   #751
mangha
Raczkowanie
 
Avatar mangha
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 285
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez ewcia1807 Pokaż wiadomość
Oliw z oliwek może zapchać...?
Może, bo ma dość sporo witaminy E. Sama witamina jest wspaniała, przy trądziku zwłaszcza ale przy tłustej skórze lepiej doustnie niż na zewnątrz.

Cytat:
Napisane przez Polski Bursztyn Pokaż wiadomość
Ktory z olejow bazowych nadaje sie do cery wrazliwej-naczynkowej tlustej -sklonnej do zapychania ? i ktory olej bazowy nie bedzie podraznial oczu i zeby nie zapychal ?
Jak masz wrażliwą to ja bym pozostała bez kombinowania przy słonecznikowym.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
Dziewczyny ja też myję twarz metodą OCM, olej rycynowy 30% i oliwa z oliwek 70% plus kilka kropli olejku geraniowego. I wszystko było ok, ale ostatnio wyskakują mi między brwiami ogromne bolesne gule pod skórą, niemożliwe do wyciśnięcia czy któraś z Was miała podobną sytuację, albo wie co powinnam zrobić? z góry dzięki za odpowiedzi
Może być że winna ta oliwa z oliwek.

Cytat:
Napisane przez Aerith Pokaż wiadomość
hej dziewczyny

OCM stosuje juz jakis czas.
Z tym, ze do tej pory uzywalam zestaw z BU z olejkiem herbacianym. Ostatnio stworzylam swoja wlasna miksture.
I tu troche nakombinowalam, dodalam olej z pestek wingron (jakies 70%) olejek rycynowy (10%) olejek z kasztanowca (20%) i odrobinę tamanu i witaminy E

I mam maly problem.
Użyłam tej mikstury raz i mam z 6 nieprzyjemnych gul na twarzy nie wiem czy to wina tego olejku, czy hormonów ale 1/3 twarzy mnie boli przez te gule i nic nie idzie z nimi zrobic...
Może być że przesadziłaś z witaminą E jak wyżej. Na zagranicznych forach też czytałam że dziewczyny nie zadowolone z oleju z winogron przy tej metodzie. Właśnie ze względu na gule.

Cytat:
Napisane przez Mayschka Pokaż wiadomość
CZY KTÓRAŚ Z DZIEWCZYN UŻYWAŁA OLEJU LNIANEGO DO TEJ CAŁEJ MIESZANKI?
Ja używałam, zsypało mnie kaszką, olej lniany zdecydowanie wolę w sałatce

Cytat:
Napisane przez No_cry Pokaż wiadomość
a i na te gule polecam maść ichtiolową
Dobrze też działa olejek z drzewa herbacianego, albo okłady z lodu i na zimną skórę brewoxyl. Albo jedno i drugie
__________________
Wszystko jest dla ludzi, byle stosowane z głową
mangha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-06, 21:58   #752
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez mmaryjka Pokaż wiadomość
a jaką masz cerę? bo oliwa z oliwek jest najlepsza do skóry suchej bo może być mocno komedogenna, natomiast 30% stężenie oleju rycynowego nadaje się tylko do bardzo tłustej skóry więc zwyczajnie masz baaardzo źle dobrane oleje.

ja mam mieszaną, tłustą w strefie T i suchą na policzkach, a w sumie może normalną w każdym razie bez większych problemów na policzkkach za to pełno wągrów na nosie i brodzie a teraz na czole te gule... używałam takiej mieszanki w takim stężeniu bo jest podawana do cery mieszanej

---------- Dopisano o 22:58 ---------- Poprzedni post napisano o 22:57 ----------

Cytat:
Napisane przez No_cry Pokaż wiadomość
a i na te gule polecam maść ichtiolową
szkoda, że nie mam możliwości zakupienia
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-06, 21:58   #753
Aerith
Organizatorka
 
Avatar Aerith
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 6 008
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez mangha Pokaż wiadomość

Może być że przesadziłaś z witaminą E jak wyżej. Na zagranicznych forach też czytałam że dziewczyny nie zadowolone z oleju z winogron przy tej metodzie. Właśnie ze względu na gule.

o kurcze no nic dzis zastosowalam znow olejek i zobaczymy jak na dniach to bedzie wygladac. Witaminy E zastosowalam bardzo malutko, bo czytalam, ze jak sie przesadzi to może byc niesympatycznie

Obawiam sie, ze to może byc trądzik na podłożu hormonalnym, gdyż występuje nie tylko na twarzy - no i jestem po @
wiec chyba czeka mnie wizyta u dermatologa/endokrynologa...
__________________
zakupy
rozliczenia

zamówienia zagraniczne




Nie wiesz, nie wiesz, nie rozumiesz nic.
Aerith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 08:38   #754
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Bayka ja mialam takie gule miedzy brwiami jak uzywalam mydelko weglowe, ale przy OCM nic takiego sie nie dzieje...

Dziewczyny jak kupowalam w markecie olej sojowy to byly dwa, jeden taki zloty (chodzi mi oczywiscie tylko o kolor) a deugi byl bialo metny i na samym dole lataly mu jakies farfocle, a na obydwu olejach pisalo tylko olej sojoby bio, ktory wybrac??
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 09:01   #755
mmaryjka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 10
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
używałam takiej mieszanki w takim stężeniu bo jest podawana do cery mieszanej
oliwa z oliwek do tłustawej cery to bardzo głupi pomysł
to już lepszy byłby chociażby słonecznikowy, sojowy czy nawet z orzecha włoskiego. i na twoim miejscu bym pokombinowała z olejem rycynowym.
mmaryjka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:17   #756
mangha
Raczkowanie
 
Avatar mangha
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 285
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Aerith Pokaż wiadomość
o kurcze no nic dzis zastosowalam znow olejek i zobaczymy jak na dniach to bedzie wygladac. Witaminy E zastosowalam bardzo malutko, bo czytalam, ze jak sie przesadzi to może byc niesympatycznie

Obawiam sie, ze to może byc trądzik na podłożu hormonalnym, gdyż występuje nie tylko na twarzy - no i jestem po @
wiec chyba czeka mnie wizyta u dermatologa/endokrynologa...
No może być że to właśnie hormony ci nabroiły. Popij trochę zielonej herbaty, działa antyandrogennie. Pij ze 2-3 filiżanki dziennie. Pamiętaj przy tym pic sporo wody, bo herbata odwadnia i możesz włączyć do menu imbir, bo herbata wychładza, więc imbir będzie dla równowagi. Przy okazji imbir też działa podobnie jak herbata antyandrogennie, tyle że słabiej trochę.

Spróbuj tego jakiś czas i zobacz jaki będzie efekt.

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Dziewczyny jak kupowalam w markecie olej sojowy to byly dwa, jeden taki zloty (chodzi mi oczywiscie tylko o kolor) a deugi byl bialo metny i na samym dole lataly mu jakies farfocle, a na obydwu olejach pisalo tylko olej sojoby bio, ktory wybrac??
Ja bym najpierw spojrzała na skład, czy któryś nie ma jakichś domieszek. Jak oba nie mają to najnormalniej kupiłabym tańszy
__________________
Wszystko jest dla ludzi, byle stosowane z głową
mangha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:39   #757
siwa anka
Rozeznanie
 
Avatar siwa anka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: wchodnia Polska
Wiadomości: 828
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
To chyba musze robic to troche delikatniej bo nie ma innej rady zeby zmyc oleje jak tylko szmatami nie?? Chce zaczac robic peelingi kwasowe i boje sie troche ze szmatka mimo delikatnego pocierania zedrze naskorek i skora sie podrazni, bo przeciez prz takim peelingu nie powinno sie ruszac tych skorek, moze panikuje?? juz sama nie wiem...

I jeszcze jedno (moze glupie) pytanie, czy taki olej sojowy co zakupilam w supermarkecie to taki sam jak np. na zrobsobiekrem i moge go uzywac na twarz do nawilzenia itd.??
To ja w kryzysie robię tak: nakładam olej, łapkami masuję i potem na pyszczek gorącą ściereczkę kładę, chwilę trzymam i potem zwykłym wacikiem albo chusteczką higieniczną zmywam, ale mega delkitanie, właściwie to dotykając/stemplując.

A ja oleje też kupuje w spożywczaku, popatrz na skład jak ma tylko olej z soji to jest ok. W sumie ja patrzę też na to czy zimnotłoczony, wiadomo, że lepszy.

---------- Dopisano o 11:39 ---------- Poprzedni post napisano o 11:32 ----------

Cytat:
Napisane przez Mayschka Pokaż wiadomość
Ja się już czaję od jakiegoś czasu na wcielenie w życie tej metody ale czekam aż skończę wszystkie żele itp i wtedy może coś zdziałam...

PS.; CZY KTÓRAŚ Z DZIEWCZYN UŻYWAŁA OLEJU LNIANEGO DO TEJ CAŁEJ MIESZANKI?
Ja używam, piję go również, i daje na włosy. Cerę mam mieszaną ze strefą T - i w sumie nie narzekam jeśli chodzi o OCM z lnianym.
__________________
Z cudownym zdrowiem pod pachę, czyli blog o zdrowym odżywianiu, receptach na życie i naturalnej pielęgnacji.


- Jakie to ma znaczenie, jeśli pomożesz tylko jednemu?
- To ma znaczenie dla tego, którego uratuję.
siwa anka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:40   #758
siwa anka
Rozeznanie
 
Avatar siwa anka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: wchodnia Polska
Wiadomości: 828
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Bayka ja mialam takie gule miedzy brwiami jak uzywalam mydelko weglowe, ale przy OCM nic takiego sie nie dzieje...

Dziewczyny jak kupowalam w markecie olej sojowy to byly dwa, jeden taki zloty (chodzi mi oczywiscie tylko o kolor) a deugi byl bialo metny i na samym dole lataly mu jakies farfocle, a na obydwu olejach pisalo tylko olej sojoby bio, ktory wybrac??

Patrz na skład - powinna być tam tylko soja, na to czy jest - zimnotłoczony czy rafinowany, a "bio" jest mylące, tak samo jak "eko" - więc tym się nie kieruj, ale właśnie składem.
__________________
Z cudownym zdrowiem pod pachę, czyli blog o zdrowym odżywianiu, receptach na życie i naturalnej pielęgnacji.


- Jakie to ma znaczenie, jeśli pomożesz tylko jednemu?
- To ma znaczenie dla tego, którego uratuję.
siwa anka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:40   #759
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez mangha Pokaż wiadomość
Ja bym najpierw spojrzała na skład, czy któryś nie ma jakichś domieszek. Jak oba nie mają to najnormalniej kupiłabym tańszy
Cytat:
Napisane przez siwa anka Pokaż wiadomość
A ja oleje też kupuje w spożywczaku, popatrz na skład jak ma tylko olej z soji to jest ok. W sumie ja patrzę też na to czy zimnotłoczony, wiadomo, że lepszy.
No wlasnie tam nie ma skladu pisze poprostu olej sojowy bio bogaty w blablabla... i na obydwu pisalo to samo roznily sie tylko konsystencja tzn tym kolorem i cena tez byla taka sama
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:43   #760
siwa anka
Rozeznanie
 
Avatar siwa anka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: wchodnia Polska
Wiadomości: 828
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Polski Bursztyn Pokaż wiadomość
Ktory z olejow bazowych nadaje sie do cery wrazliwej-naczynkowej tlustej -sklonnej do zapychania ? i ktory olej bazowy nie bedzie podraznial oczu i zeby nie zapychal ?
Kochana Brunetka zrobiła wykaz, możesz sobie TUTAJ podpatrzeć jaki olej do Twojej cery jest polecany.

---------- Dopisano o 11:43 ---------- Poprzedni post napisano o 11:42 ----------

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
No wlasnie tam nie ma skladu pisze poprostu olej sojowy bio bogaty w blablabla... i na obydwu pisalo to samo roznily sie tylko konsystencja tzn tym kolorem i cena tez byla taka sama
Więc bierz ten tańszy....a firma ta sama?

---------- Dopisano o 11:43 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------

Cytat:
Napisane przez poisongirl87 Pokaż wiadomość
do cery mieszanej z problemami lepszy bedzie olej z pestek winogron czy z orzecha włoskiego? który bardziej polecacie?
Ja używam obu. Ale częściej z pestek winogron, bo jednak jest tańszy.
Tutaj masz wykaz jaki olej polecany do jakiego rodzaju cery.
__________________
Z cudownym zdrowiem pod pachę, czyli blog o zdrowym odżywianiu, receptach na życie i naturalnej pielęgnacji.


- Jakie to ma znaczenie, jeśli pomożesz tylko jednemu?
- To ma znaczenie dla tego, którego uratuję.
siwa anka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:45   #761
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

No wlasnie cene maja ta sama firma O!eko mam taki jak tutaj tylko mniejsza butelka i inny obrazek i na moim nie pisze nierafinowany zimnotloczony a tutaj na tej widze ze pisze
http://a.pl/warszawa/oliwy-i-tluszcz...ej-sojowy-500g

i ten ma ciemna butelke a moj ma jasna, ja wzielam wlasnie ten zloty ale ciekawi mnie dlaczego mialy tak rozna konsystencje a nic na nich roznego nie pisalo :/

Edytowane przez ksenka
Czas edycji: 2011-11-07 o 10:46
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:51   #762
siwa anka
Rozeznanie
 
Avatar siwa anka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: wchodnia Polska
Wiadomości: 828
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
No wlasnie cene maja ta sama firma O!eko mam taki jak tutaj tylko mniejsza butelka i inny obrazek i na moim nie pisze nierafinowany zimnotloczony a tutaj na tej widze ze pisze
http://a.pl/warszawa/oliwy-i-tluszcz...ej-sojowy-500g

i ten ma ciemna butelke a moj ma jasna, ja wzielam wlasnie ten zloty ale ciekawi mnie dlaczego mialy tak rozna konsystencje a nic na nich roznego nie pisalo :/
Więc bierz zimnotłoczony. Tez widziałam te oleje ostatnio, jak będę na zakupach przyjrzę się o co chodzi z tymi butelkami i kolorami.
__________________
Z cudownym zdrowiem pod pachę, czyli blog o zdrowym odżywianiu, receptach na życie i naturalnej pielęgnacji.


- Jakie to ma znaczenie, jeśli pomożesz tylko jednemu?
- To ma znaczenie dla tego, którego uratuję.
siwa anka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 11:36   #763
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Bayka ja mialam takie gule miedzy brwiami jak uzywalam mydelko weglowe, ale przy OCM nic takiego sie nie dzieje...
ja nigdy nie miałam czegoś takiego, nawet żadne krostki mi nie wyskakiwały, jedynie tylko te wągry a terz nagle takie coś przykładałam wczoraj cały wieczór saszetkę po zaparzonym rumianku, znacznie się zmniejszyło, ale nie zniknęło widocznie będę musiała pokombinować z tymi olejami trochę, żeby sobie wszystko dopasować, al eteraz mam już stracha
Cytat:
Napisane przez mmaryjka Pokaż wiadomość
oliwa z oliwek do tłustawej cery to bardzo głupi pomysł
to już lepszy byłby chociażby słonecznikowy, sojowy czy nawet z orzecha włoskiego. i na twoim miejscu bym pokombinowała z olejem rycynowym.
teraz wiem, że faktycznie głupi może zamienię tą oliwę na ten z orzecha włoskiego, bo widziałam w sklepie ostatnio i nawet do włosów chciałam. Tylko w sumie wszystkie oleje jakie są dostępne są rafinowane
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 16:07   #764
martusiaka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 21
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
Dziewczyny ja też myję twarz metodą OCM, olej rycynowy 30% i oliwa z oliwek 70% plus kilka kropli olejku geraniowego. I wszystko było ok, ale ostatnio wyskakują mi między brwiami ogromne bolesne gule pod skórą, niemożliwe do wyciśnięcia czy któraś z Was miała podobną sytuację, albo wie co powinnam zrobić? z góry dzięki za odpowiedzi

tak wasnie ja mam podobnie takie gole ze juz walcze z tym badziewiem ze dwa tygodnie i to cholerstwo nie znika. szlak by to trafil (sorki za brak polskich znakow ale cos mi klawiatura szwankuje) nie wiem czy to dokladnie przez ocm ale sadze ze to nie dla kazdego metoda i nie mozna przesadzic z tymi olejami, wydaje mi si ze to bardziej jest sposob dla cer tlustych co nie maja tendencji do zapychania
martusiaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 16:12   #765
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez martusiaka Pokaż wiadomość
tak wasnie ja mam podobnie takie gole ze juz walcze z tym badziewiem ze dwa tygodnie i to cholerstwo nie znika. szlak by to trafil (sorki za brak polskich znakow ale cos mi klawiatura szwankuje) nie wiem czy to dokladnie przez ocm ale sadze ze to nie dla kazdego metoda i nie mozna przesadzic z tymi olejami, wydaje mi si ze to bardziej jest sposob dla cer tlustych co nie maja tendencji do zapychania
tak ja też nie mam 100 procent pewności, że to przez OCM, ale jednak tak mi się wydaje, no coż, może wystarczy zmienić olej na inny, lub proporcje, trzeba pokombinować, a nie od razu się poddawać
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 19:37   #766
pannanika
Zakorzenienie
 
Avatar pannanika
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 6 541
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Czy oleje rafinowane się całkowicie nie nadają do tej metody?
__________________
Liliowy Zakątek || FB
pannanika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 19:47   #767
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 034
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja nigdy nie miałam czegoś takiego, nawet żadne krostki mi nie wyskakiwały, jedynie tylko te wągry a terz nagle takie coś przykładałam wczoraj cały wieczór saszetkę po zaparzonym rumianku, znacznie się zmniejszyło, ale nie zniknęło widocznie będę musiała pokombinować z tymi olejami trochę, żeby sobie wszystko dopasować, al eteraz mam już stracha
teraz wiem, że faktycznie głupi może zamienię tą oliwę na ten z orzecha włoskiego, bo widziałam w sklepie ostatnio i nawet do włosów chciałam. Tylko w sumie wszystkie oleje jakie są dostępne są rafinowane
Mnie na te gule pomógł tonik aspirynowy.
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 20:55   #768
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Mnie na te gule pomógł tonik aspirynowy.
taki samorobny?
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 21:06   #769
mmaryjka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 10
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
Tylko w sumie wszystkie oleje jakie są dostępne są rafinowane
nieee, każdy olej można kupić nierafinowany
mmaryjka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 21:31   #770
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 034
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
taki samorobny?
Tak.

Miałam całe policzki w tych gulach, wyglądałam koszmarnie. Tonik zadziałał natychmiast, aktualnie je tylko "doleczam".
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 22:22   #771
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Tak.

Miałam całe policzki w tych gulach, wyglądałam koszmarnie. Tonik zadziałał natychmiast, aktualnie je tylko "doleczam".
dziękuję bardzo za radę, gdzieś chyba widziałam przepis na to, napewno jutro to zrobię, bo muszę wyleczyć tą moją twarz :/
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 11:07   #772
czuprynka
Zakorzenienie
 
Avatar czuprynka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 3 507
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Tak.

Miałam całe policzki w tych gulach, wyglądałam koszmarnie. Tonik zadziałał natychmiast, aktualnie je tylko "doleczam".

Potwierdzam, ja do prawie codziennego ocm-u dołączyłam tonik aspirynowy plus raz w tygodniu maseczkę aspirynową i powiem Wam, że pory nie są już tak zapchane, na buzi mniej przykrych niespodzianek, a przebarwienia po poprzednich zaczynają ładnie blednąć
czuprynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 13:04   #773
la figa
Wtajemniczenie
 
Avatar la figa
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 2 512
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

czy olej jojoba dostane w aptece? nie jestem pewna co do niego, wiem ze w aptece napewno kupie rycyne i olej ze slodkich migdalow, a jak to ma sie do jojoby? gdzie ja bezpiecznie kupic -poza internetem?
__________________
la figa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 13:17   #774
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez la figa Pokaż wiadomość
czy olej jojoba dostane w aptece? nie jestem pewna co do niego, wiem ze w aptece napewno kupie rycyne i olej ze slodkich migdalow, a jak to ma sie do jojoby? gdzie ja bezpiecznie kupic -poza internetem?
nie wiem gdzie kupic jojobę, ale chciałam zapytać o ten ze słodkich migdałów, jest dostępny po prostu w aptekach?
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 13:42   #775
la figa
Wtajemniczenie
 
Avatar la figa
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 2 512
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
nie wiem gdzie kupic jojobę, ale chciałam zapytać o ten ze słodkich migdałów, jest dostępny po prostu w aptekach?
ponoc w aptekach DOZu
__________________
la figa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 13:46   #776
NellN
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: A Coruña/ Warszawa
Wiadomości: 246
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Witam, jestem tu nowa, właśnie natknęłam się na filmik na youtube o OCM i zainteresowałam się tą metodą. Uwielbiam naturalna pielegnację i nigdy się na niej nie zawiodłam, więc proszę o radę Z powodu nadmiernego stosowania Triacnealu i rozpoczęcia okresu grzewczego na czole i przy nosie wyskoczyły mi przesuszone placki, nieprzyjemne w dotyku. Dotychczas w takich przypadkach wsmarowywałam odrobinę np. olejku arganowego albo tłustego kremu i przechodziło. Teraz jest coraz gorzej. Czy skoro olejków uzywa sie do oczyszczania skóry i pozbawiają ją sebum, czy to znaczy, że olejek arganowy czy kokosowy nie natłuszczą jej i nie pomogą w eliminacji suchych placków i uzywając ich pogarszam sprawę? Jakoś sie w tym wszystkim pogubiłam
NellN jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 13:51   #777
mangha
Raczkowanie
 
Avatar mangha
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 285
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja nigdy nie miałam czegoś takiego, nawet żadne krostki mi nie wyskakiwały, jedynie tylko te wągry a terz nagle takie coś przykładałam wczoraj cały wieczór saszetkę po zaparzonym rumianku, znacznie się zmniejszyło, ale nie zniknęło widocznie będę musiała pokombinować z tymi olejami trochę, żeby sobie wszystko dopasować, al eteraz mam już stracha
teraz wiem, że faktycznie głupi może zamienię tą oliwę na ten z orzecha włoskiego, bo widziałam w sklepie ostatnio i nawet do włosów chciałam. Tylko w sumie wszystkie oleje jakie są dostępne są rafinowane
Tak sobie myślę, że skoro wcześniej nie miałaś nigdy takich przekrętów, a teraz masz, to może być również uczulenie. Szczególnie że pisałaś, po rumianku trochę przeszło. Ogólnie rumianek, jeśli oczywiście na niego samego nie ma się uczulenia, działa właśnie przeciwzapalnie i antyalergicznie.

Może się zdarzyć że rycyna uczula, przy tej metodzie wnika dość głęboko więc i objawy mogą być bardziej nieprzyjemne.

Tutaj jest na dwoje babka wróżyła, albo oliwa cię zapchała albo uczulenie. Ja bym ci proponowała następujący eksperyment. Przerwij na razie metodę i spróbuj smarować na przykład za uchem samą rycyną, tak przez kilka dni i zobacz czy są jakieś reakcje. Jak nie ma, znaczy zawiniła oliwa i trzeba przejść na inny olej bazowy.

Cytat:
Napisane przez pannanika Pokaż wiadomość
Czy oleje rafinowane się całkowicie nie nadają do tej metody?
Moim zdaniem nie zaszkodzą, ale skóra dużo więcej skorzysta na olejach nierafinowanych.

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Mnie na te gule pomógł tonik aspirynowy.
Potwierdzam pomaga, pod warunkiem że ktoś nie ma uczulenia na kwas salicylowy. Ta substancja uczula niestety często. Ale wtedy można aplikować glikolowy, migdałowy albo mlekowy. Ten ostatni chyba najbezpieczniejszy.

Cytat:
Napisane przez la figa Pokaż wiadomość
czy olej jojoba dostane w aptece? nie jestem pewna co do niego, wiem ze w aptece napewno kupie rycyne i olej ze slodkich migdalow, a jak to ma sie do jojoby? gdzie ja bezpiecznie kupic -poza internetem?
Z tego co wiem to jojoba tylko na sieci. Ewentualnie w klepach eko, gdzie mają kosmetyki.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
nie wiem gdzie kupic jojobę, ale chciałam zapytać o ten ze słodkich migdałów, jest dostępny po prostu w aptekach?
Często można go dostać w aptekach, czasem zielarnie też mają.
__________________
Wszystko jest dla ludzi, byle stosowane z głową
mangha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 14:48   #778
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez mangha Pokaż wiadomość
Tak sobie myślę, że skoro wcześniej nie miałaś nigdy takich przekrętów, a teraz masz, to może być również uczulenie. Szczególnie że pisałaś, po rumianku trochę przeszło. Ogólnie rumianek, jeśli oczywiście na niego samego nie ma się uczulenia, działa właśnie przeciwzapalnie i antyalergicznie.

Może się zdarzyć że rycyna uczula, przy tej metodzie wnika dość głęboko więc i objawy mogą być bardziej nieprzyjemne.

Tutaj jest na dwoje babka wróżyła, albo oliwa cię zapchała albo uczulenie. Ja bym ci proponowała następujący eksperyment. Przerwij na razie metodę i spróbuj smarować na przykład za uchem samą rycyną, tak przez kilka dni i zobacz czy są jakieś reakcje. Jak nie ma, znaczy zawiniła oliwa i trzeba przejść na inny olej bazowy.
dziękuję za radę i tak już kompletnie przerwałam tą metodę, bo się wystraszyłam, pomyślałam, że wrócę do niej jak się czoło wyleczy, ale z innym olejem bazowym. W ogóle to czuję taką twardą gulę pod skórą, chciałam to wycisnąć, wiem, że nie powinnam, ale nie mogłam wytrzymać, myślałam, że ropa wyjdzie albo coś, a nie wyszło nic, dalej jest to pod skórą, za to mam dziurę na pół czoła, bo skóra mi się zdarła
chyba jednak to ta oliwa, bo rycyny używałam już kiedys na rzęsy i na brwi i było ok, no ale wtedy też ona nigdy nie wnikała tak głęboko jak teraz przy tej metodzie ocm.
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 15:22   #779
ewcia1807
Zakorzenienie
 
Avatar ewcia1807
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Białogard
Wiadomości: 11 587
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Dziewczyny, jojoba chyba się nie nadaje do tłustej/mieszanej cery...?
__________________
CG od 30.09.2011
Olejowanie od 11.11.2011


28-...-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46 -47-48-49-50 ... 60

Zapraszam na mojego kosmetycznego bloga: www.kosmetyczny-raj.blogspot.com
ewcia1807 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 15:47   #780
siwa anka
Rozeznanie
 
Avatar siwa anka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: wchodnia Polska
Wiadomości: 828
Dot.: OCM - Metoda czyszczenia olejem

Cytat:
Napisane przez pannanika Pokaż wiadomość
Czy oleje rafinowane się całkowicie nie nadają do tej metody?
Nikt nie mówi, że się nie nadają. Nierafinowane są po prostu zdrowsze, rafinacja ma to do siebie, że praktycznie "wypłukuje" większość witamin..

---------- Dopisano o 16:47 ---------- Poprzedni post napisano o 16:47 ----------

Cytat:
Napisane przez la figa Pokaż wiadomość
czy olej jojoba dostane w aptece? nie jestem pewna co do niego, wiem ze w aptece napewno kupie rycyne i olej ze slodkich migdalow, a jak to ma sie do jojoby? gdzie ja bezpiecznie kupic -poza internetem?
Zależy od apteki. Poza internetem: sklepy spożywcze, sklepy ekologiczne, sklepy ze zdrową żywnością.
__________________
Z cudownym zdrowiem pod pachę, czyli blog o zdrowym odżywianiu, receptach na życie i naturalnej pielęgnacji.


- Jakie to ma znaczenie, jeśli pomożesz tylko jednemu?
- To ma znaczenie dla tego, którego uratuję.
siwa anka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
ocm, oleje, oszczyszczanie, peeling, twarz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-22 09:33:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:46.