Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-27, 19:53   #811
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Traci - ślicznie
Śmiem twierdzic że ładniej niż w zwykłych warkoczach
A że tak zapytam - czy w miejscu gdzie warkocze przechodzą w zwykłe wlosy, nie rozplatają Ci się? jak to się w tym miejscu trzyma?
Pytam tak z ciekawości

Masz naturalne kręcone włoski czy wszytsko to syntetyki?
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 12:17   #812
veruca
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiadomości: 9
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

sweet za***ciasto to wyglada a jak reakcja meza ??
veruca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 21:37   #813
veruca
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiadomości: 9
Cool Dot.: ........Warkoczyki....... ..

http://quinnster.fqdn.net/ <----surprise xD byc moze znacie ta str a jak nie to sie ciesze znajdziecie tam szczegolowy opis jak robic warkoczyki( zakl. braids ) i nie tylko wszystko idealnie, ale jest 1 minus...strona jest w jezyku ang

ale od czego jest slownik (uzywany tylko w wyjtkowych syt., bo kto mowi ze my nie znamy ang :P )
-----> http://www.getionary.pl/d96fb290c186...eafef7fd734aa0

veruca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 22:08   #814
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Veruca -> zainszzzzzpirowałaś mnie do samodzielnego przeplecenia sobie wreszcie swoich....
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 08:54   #815
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez kasientos Pokaż wiadomość
veruca
ja mialam cos kolo 160

traci
wow..swietnie to wyglada...
teraz zasype Cie pytaniami
jak dlugo wygladaja przystepnie(bez przeplotow)
ile kosztuja
w ogole syntetyki tez sa doczepiane? bo ich nie widac
ee.. to wcale tak duzo pytan nie mam (poki co)
Dzieki.
Tak ok miesiaca dobrze sprorzodu wygladaja ,ja poprawilam przed swietami.Te loczki to sa syntetyki wlasnie.Mopja wlosy sa krotsze i proste.
Sa robione z tylu jak zwykle warkoczyki tylko nie sa zaplatane do konca ani do polwy tylko roche od glowy.

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
Traci - ślicznie
Śmiem twierdzic że ładniej niż w zwykłych warkoczach
A że tak zapytam - czy w miejscu gdzie warkocze przechodzą w zwykłe wlosy, nie rozplatają Ci się? jak to się w tym miejscu trzyma?
Pytam tak z ciekawości

Masz naturalne kręcone włoski czy wszytsko to syntetyki?
Tak z moze 5 cm od glowy.Nie rozplataja sie bo sa tam zamkniete tzn zawiazane.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 11:34   #816
buńczuczny_karczoch
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Cieszyn... mam nadzieję niedługo Kraków :)
Wiadomości: 75
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

hej, dawno mnie tu nie było
rozplatam w pierwszy weekend w nowym roku. o jaaa
warkoczyków mam 132
traci: wow! super może pomyślę kiedyś nad czymś takim... ;] ale chyba raczej wolę zwykłe
no.. tyle chyba
szalonej sylwestrowej zabawy!
buńczuczny_karczoch jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 19:20   #817
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Karczoch, ja też niedługo rozplatam, bo juz mi się znudziły
Szczerze, to bym już teraz rozplotła najchętniej i poszła do fryzjera na jakieś fajne obcięcie...

Ostatnio zdjęłam sobie 1 warkoczyka do przeplecienia i moje włosy pod spodem wyglądały strasznie tzn przeraził mnie jakby dred, który zrobił się na środku.. Jeśli tak ma wyglądać cała moja głowa... to lepiej dla mnie, bym szybciej to zdjęła :P
A przeplatanie swoją drogą mi nie idzie - nie nadaję się chyba do tego
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 19:29   #818
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez buńczuczny_karczoch Pokaż wiadomość
hej, dawno mnie tu nie było
rozplatam w pierwszy weekend w nowym roku. o jaaa
to chyba ten week
czekam na fotki po rozpleceniu bo to zazwyczaj bardzo fakjnie wyglada

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
Karczoch, ja też niedługo rozplatam, bo juz mi się znudziły
Szczerze, to bym już teraz rozplotła najchętniej i poszła do fryzjera na jakieś fajne obcięcie...

Ostatnio zdjęłam sobie 1 warkoczyka do przeplecienia i moje włosy pod spodem wyglądały strasznie tzn przeraził mnie jakby dred, który zrobił się na środku.. Jeśli tak ma wyglądać cała moja głowa... to lepiej dla mnie, bym szybciej to zdjęła :P
A przeplatanie swoją drogą mi nie idzie - nie nadaję się chyba do tego
serio serio Ci sie znudzily?
o co do dredow.. to jak ja rozplotlam.. to u gory juz sie takie ala dredy zrobily.. bo wiadomo jak sie chodzi w warkoczykach, myje te wlosy, no i te wypadajace... one sie tak strrrasznie placza... i jak zdejmowalam warkoczyki to musialam to u gory rozczesywac... oj co sie dzialo... to jest 2gi najgorszy moment po tym swedzeniu glowy w noszeniu warkoczykow
ps. podziwiam za odwage samemu sobie plecenia warkoczy
moze i mnie sie kiedys zbierze ochota zeby zaszalec
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 22:20   #819
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez kasientos Pokaż wiadomość

serio serio Ci sie znudzily?
o co do dredow.. to jak ja rozplotlam.. to u gory juz sie takie ala dredy zrobily.. bo wiadomo jak sie chodzi w warkoczykach, myje te wlosy, no i te wypadajace... one sie tak strrrasznie placza... i jak zdejmowalam warkoczyki to musialam to u gory rozczesywac... oj co sie dzialo... to jest 2gi najgorszy moment po tym swedzeniu glowy w noszeniu warkoczykow
ps. podziwiam za odwage samemu sobie plecenia warkoczy
moze i mnie sie kiedys zbierze ochota zeby zaszalec
ehhhh, no właśnie takie a'la dredy - brrr paskudnie to wyglądało, aż mi się słabo robi, jak pomyślę, że tak cała głowa będzie wyglądać ><'
Jeszcze ten kontrast pomiędzy małym nikłym pasemkiem moich włosków, a grrrupym pasmem sztucznych mnie zwalił z nóg, bo zapomniałam już jak pierwotnie wyglądały proporcje xD

A ja mam pytanko jeszcze - czy lepiej iść do studia rozpleść to profesjonalnie czy samemu?
Bo chciałam sama, ale mama mi mówi, że lepiej w studiu...
to mam dylemat pierwszej półki, muahah
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 08:35   #820
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

moim zdaniem nie ma sensu wydawac kasy.. chyba ze jestes zbyt leniwa i masz na zbyciu troche gotowki

tylko nie popelniaj mojego bledu.. i odcinaj syntetyki przy samych Twoich naturalnych... bo jak tylko koncowke odetniesz to niepotrzebnie sie narobisz...
najlepiej wez jeszzce sobie kogos do pomocy, mame, siostre, kolezanke, cierpliwego faceta ...
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 11:59   #821
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez kasientos Pokaż wiadomość
moim zdaniem nie ma sensu wydawac kasy.. chyba ze jestes zbyt leniwa i masz na zbyciu troche gotowki

tylko nie popelniaj mojego bledu.. i odcinaj syntetyki przy samych Twoich naturalnych... bo jak tylko koncowke odetniesz to niepotrzebnie sie narobisz...
najlepiej wez jeszzce sobie kogos do pomocy, mame, siostre, kolezanke, cierpliwego faceta ...
Ehhh, tylko najgorsze, że nie widzę właśnie dokładnie gdzie się moje włosy kończą.. -.-
A nie jest ciężko samemu tych dredów wyczesywać, np z czubka głowy?


Co do tego, że mi się znudziły - ano znudziły, ja strasznie lubię zmieniać coś z włosami, wiec to było do przewidzenia
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 13:56   #822
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

no fakt bylo ciezko.. ale do zrobienia.. trzeba delikatnie, najlepiej samemu rozczesywac, bo wtedy sie wie kiedy przystopowac
ja do tego uzywalam takiego grzebyczka.. nie wiem jak wytlumaczyc.. w kazdym kiosku sa.. taki jeden rzadek tych igielek.. i to dosc gesto ustwiony, najlepiej tak mi sie czesalo..
no i jak sie warkoczyka jednego rozplecie to od razu rozczesywac zeby pozniej to sie nie pokoltunilo...
dasz rade...
mnie rozplatali warkoczyki, a ja rozczesywalam, a w razie problemow poprosisz kogos zeby Ci pomogl...
a w razie wiekszych problemow pojdziesz do studia
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 17:54   #823
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

no i od 2 godzin się rozplątuję...
57 jeszcze mi zostało >.<

a wyglądam już jak Szopen, albo Król Lew.
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 13:59   #824
ANIAWR
Przyczajenie
 
Avatar ANIAWR
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: wroclove
Wiadomości: 1
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

HEJ HEJ! poszukuje kogoś, kto zajmuje się robieniem warkoczyków we Wrocławiu no i oczywiście robi je tanio i dobrze mam taaaaaaką ochotę na zrobienie sobie czegoś nowego na głowie tylko boję sie jednego:mam strasznie cienkie i osłabione włosy(po farbowaniachi oczywisice wiem, ze nie powinnam z nimi nic robić ale już mnie łapki swędzą )czy warkoczyki na takich włosach nie zaowocują efektem łysych prześwitów?
ANIAWR jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 17:05   #825
elinad
Raczkowanie
 
Avatar elinad
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 316
Dot.: Re: warkoczyki afro

hej mam do was pytanie. bo mi warkoczyki z doczepianymi sztucznymi wlosami robila taka babka, murzynka w niemczech. tylko ona mi na koncowki zakladala gumki. i mam taki problem bo (nie same koncowki tylko z jakis centymer no moze troche wiecej) wykrecaja mi sie .. i nie wiem co zrobic zeby byly proste.. czy to zalezy od tego czy ma sie gumki albo czy sa przytapiane? jak tak to moglabym sobie sama jakos je przytopic? jak tak to jak? .. znajoma mi mowila zebym sprobowala zelazkiem przez jakas szmatke wyprostowac..ale nie wiem czy to nie uszkodzi mi tych sztucznych wlosow (np czy sie nie stopia albo cos..).. niestety nie za bardzo sie znam daltego pytam :P:P z gory dzieki za jaka kolwiek odp.. podrawiam *
elinad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 17:08   #826
elinad
Raczkowanie
 
Avatar elinad
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 316
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

hej mam do was pytanie. bo mi warkoczyki z doczepianymi sztucznymi wlosami robila taka babka, murzynka w niemczech. tylko ona mi na koncowki zakladala gumki. i mam taki problem bo (nie same koncowki tylko z jakis centymer no moze troche wiecej) wykrecaja mi sie .. i nie wiem co zrobic zeby byly proste.. czy to zalezy od tego czy ma sie gumki albo czy sa przytapiane? jak tak to moglabym sobie sama jakos je przytopic? jak tak to jak? .. znajoma mi mowila zebym sprobowala zelazkiem przez jakas szmatke wyprostowac..ale nie wiem czy to nie uszkodzi mi tych sztucznych wlosow (np czy sie nie stopia albo cos..).. niestety nie za bardzo sie znam daltego pytam :P:P z gory dzieki za jaka kolwiek odp.. podrawiam *
elinad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 17:29   #827
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez elinad Pokaż wiadomość
hej mam do was pytanie. bo mi warkoczyki z doczepianymi sztucznymi wlosami robila taka babka, murzynka w niemczech. tylko ona mi na koncowki zakladala gumki. i mam taki problem bo (nie same koncowki tylko z jakis centymer no moze troche wiecej) wykrecaja mi sie .. i nie wiem co zrobic zeby byly proste.. czy to zalezy od tego czy ma sie gumki albo czy sa przytapiane? jak tak to moglabym sobie sama jakos je przytopic? jak tak to jak? .. znajoma mi mowila zebym sprobowala zelazkiem przez jakas szmatke wyprostowac..ale nie wiem czy to nie uszkodzi mi tych sztucznych wlosow (np czy sie nie stopia albo cos..).. niestety nie za bardzo sie znam daltego pytam :P:P z gory dzieki za jaka kolwiek odp.. podrawiam *
hej, wystarczy zapalniczką przygrzać sztuczne włosy, wtedy się topią, a Ty sobie formujesz końcówkę, a ona zastyga.
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 19:08   #828
Princess of Egypt
Raczkowanie
 
Avatar Princess of Egypt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Laski, a zmieniła Wam się struktura włosów, po ściągnięciu warkoczyków? Bo ja mam teraz idealnie proste włosy i obawiam się, czy przypadkiem nie zechcą się kręcić po ściągnięciu warkoczy?
W sumie potem i tak planuje ścięcie, ale mimo wszystko chce mieć dalej proste!

Pozdrawiam!
Princess of Egypt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 21:48   #829
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez Princess of Egypt Pokaż wiadomość
Laski, a zmieniła Wam się struktura włosów, po ściągnięciu warkoczyków? Bo ja mam teraz idealnie proste włosy i obawiam się, czy przypadkiem nie zechcą się kręcić po ściągnięciu warkoczy?
W sumie potem i tak planuje ścięcie, ale mimo wszystko chce mieć dalej proste!

Pozdrawiam!
mi wręcz odwrotnie, tzn.mam kręcone włosy, a po zdjęciu kręcą się niestety jakby mniej.
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-12, 13:12   #830
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
no i od 2 godzin się rozplątuję...
57 jeszcze mi zostało >.<

a wyglądam już jak Szopen, albo Król Lew.
juz po wszystkim? i jak bylo? sama dalas rade?
a moze na fotki po mozemy liczyc

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
hej, wystarczy zapalniczką przygrzać sztuczne włosy, wtedy się topią, a Ty sobie formujesz końcówkę, a ona zastyga.
dokladnie
chociaz mnie samej sie nie udalo tgo zrobic

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
mi wręcz odwrotnie, tzn.mam kręcone włosy, a po zdjęciu kręcą się niestety jakby mniej.
podobnie mialam, ale bez widocznych zmian az tak bardzo
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-31, 17:36   #831
Princess of Egypt
Raczkowanie
 
Avatar Princess of Egypt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
no i od 2 godzin się rozplątuję...
57 jeszcze mi zostało >.<

a wyglądam już jak Szopen, albo Król Lew.
Aga, a masz może jakąś fotkę po zdjęciu?
Princess of Egypt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-01, 00:18   #832
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

mam, mam^^
muszę tylko odszukać
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 22:10   #833
Princess of Egypt
Raczkowanie
 
Avatar Princess of Egypt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
mam, mam^^
muszę tylko odszukać
Oooo to odszukaj

Heh pochwalę się Wam, że na ferie robię corn rowsy Bo jeszcze nie mogę normalnych warkoczyków .. dopiero na wakacje

Buziaki!
Princess of Egypt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-06, 21:29   #834
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez Princess of Egypt Pokaż wiadomość
Oooo to odszukaj

Heh pochwalę się Wam, że na ferie robię corn rowsy Bo jeszcze nie mogę normalnych warkoczyków .. dopiero na wakacje

Buziaki!


no to ja czekam dziewczeta na te wasze fotencje
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 13:31   #835
Monik272
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lubartów(woj lubelskie)
Wiadomości: 15
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Siemka Dziołchy.Jestem nowa na forum i w tym miejscu chciałabym się z Wami przywitać.Mam na imię Monika,jestem z Lubartowa koło Lublina.Z warkoczykami mam przyjemność obcować od jakiś 10 lat.Będąc w gimnazjum z kumpelą robiłyśmy sobie warkoczyki z własnych włosów-jak dobrze poszło to nawet ponad 60 wychodziło.Niestety sama nie jestem w stanie sobie zrobić z doczepianych-jak dobrze wiecie musi to być bardzo profesjonalnie zrobione(nie chciałabym wyłysieć przez moją niewiedzę).2 lata temu to jeszcze taka przyjemność kosztowała z 800 zł jak szukałam po internecie.Coraz bardziej teraz zastanawiam się nad tą wspaniałą fryzurą-wiecie może gdzie w Warszawie robią pożądne warkoczyki-równej grubości,żeby wyszło ich ponad 150 itp...znalazłam na allegro ogłoszenie-ze zdjęc wynika,że pożądna robota.Podoba mi się wykonanie,grubość i ogólnie dobieranie kolorów.Duniaa79 jak coś nick.Jeśli ktoś coś wie na temat ich roboty to prosiłabym o wsparcie-bo nie chciałabym się oddać w ręce laika.Uff siem rozpisałam.Pozdrawiam
Monik272 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 19:44   #836
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Monik272
witaj
zaraz sprawdze ten nic, moze cos mi sie rzuci w oczy ale z warszawskich warkorobotnikow to nie wiem jak tam...
tak jak pisalam raz kumpela u faceta tam robila.. no i byla zadowolona... chyba gdzies powinnam jeszcze miec na niego namiary..



a tak wlasnie wczoraj zastanawialm sie czy jeszcze ozyje ten nasz watek
a ja nadal czekam na te fotki
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 20:04   #837
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez kasientos Pokaż wiadomość
Monik272
witaj
zaraz sprawdze ten nic, moze cos mi sie rzuci w oczy ale z warszawskich warkorobotnikow to nie wiem jak tam...
tak jak pisalam raz kumpela u faceta tam robila.. no i byla zadowolona... chyba gdzies powinnam jeszcze miec na niego namiary..



a tak wlasnie wczoraj zastanawialm sie czy jeszcze ozyje ten nasz watek
a ja nadal czekam na te fotki
Oj nie matrw sie ozyje bo ja w maju lub czerwcu planuje cos zrobic.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 23:36   #838
Princess of Egypt
Raczkowanie
 
Avatar Princess of Egypt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

hej Monika!

heh ja też czekałam na ożywienie Jak dorwę się jakoś do aparatu, to może wrzuce jakieś foty moich dobierańców
Princess of Egypt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-16, 07:52   #839
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez traci Pokaż wiadomość
Oj nie matrw sie ozyje bo ja w maju lub czerwcu planuje cos zrobic.
o to podobnie jak ja
po maturach odrazu planuje zaplesc
najchetniej to juz bym zaplotla

Princess of Egypt
bede cierpliwie czekac
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-16, 16:06   #840
Shangri-La
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 277
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Tez sie nakrecilam na warkoczyki i we wtorek lece robic dlugosc tak do polowy plecow a kolor czarne + kilka niebieskich nie moge sie doczekac
Shangri-La jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
afrykańskie, cornrowsy, fruzura, rastaloki, styl, syntetyczne, warkocz, warkoczyki, warkoczyki syntetyczne

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-03 21:59:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:31.