Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-08, 09:43   #991
pysia183
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

aha mam jeszcze pytanie dla traci : miałaś warkoczyki?=)=*
pysia183 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 11:06   #992
simplement
Przyczajenie
 
Avatar simplement
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14
Wpisy w blogu: 1
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cześć,

Warkoczyki pierwszy i jak do tej pory jedyny raz miałam robione w zeszłym roku. Czułam się z nimi rewelacyjnie (trzy miesiące bez porannego układania włosów ))) Chcę to powtórzyć i dlatego szukam dobrego kontaktu do kogoś kto zaplata warkoczyki. Ostatnio nie było źle chociaż końcówki mi wyłaziły a część warkoczyków rozplątywała się i przeplatałam je sobie sama. Czy możecie doradzić gdzie w Warszawie mogę je zrobić w rozsądnej cenie? Szukałam na internecie kontaktu do afrykanek które zaplatają warkoczyki w Warszawie ale bez skutku.

Pozdr
simplement jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 11:51   #993
nadin007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
warkoczyki

robiłam sama komus dredy i warkoczyki terz. tylko potrzebuje rady jakich kosmetyków najlepiej użyć by schludnie to wyglądało. Proszę o rade
nadin007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 17:39   #994
sanders
Przyczajenie
 
Avatar sanders
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Dot.: Re: warkoczyki

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Martyna-stanowczo odradzam!!!Ja miałam warkoczyki w zeszłym roku,zaszalałam na wakacjach.We własne włosy wpleciono mi sztuczne czarno-białe.Gdy zdejmowałam po trzech miesiącach-płakałam.Wyszło mi mnóstwo włosów,nie mogłam ich w ogóle rozczesać,bo przy skórze gdzie miałam odrosnięte i niezaplecione własne,porobiły sie koszmarne filce.Przez wiele miesięcy intensywnie odżywiałam włosy,nacierałam skórę głowy róznymi preparatami przeciw wypadaniu,zażywałam witaminy,skrzyp i cynk.NAPRAWDĘ NIE WARTO!!!!
codziennie przy czesaniu wypada kilkaset włosów. włosy 3 miesiące zaplecione w warkoczykach TEŻ WYPADAJĄ. po rozpuszczeniu ich wydaje ci sie ze pół głowy włosów ci wypadło. to tylko takie wrazenie. wiadomo ze jesli masz łamliwe włosy to część się połamie. miałam warkoczyki nie raz wiem jak to wygląda ale to normalne trzeba sie z tym liczyć. będzie ci sie wydawało ze masz mniej na głowie bo przez 3 miesiące nosiłaś ogromną ilość warkoczyków.
__________________
oryginalne jest lepsze
sanders jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 18:12   #995
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

Hej Wizażanki
Piszę do Was z prośbą o pomysł na nowe fruzury.
Zawsze chodzę albo w rozpuszczonych, albo w kucyku, ewentualnie w 2 warkoczach/kucykach. Zawsze tak samo.
Dzisiaj coś mnie podkusiło i zrobiło sobie 2 kulki na głowie i wszyscy zwrócili na mnie uwagę.
Lubię wyglądać czasem jak uczennice z japońskich szkół I właśnie tak wyglądałam.
Podrzućcie mi jakieś pomysły na fryzurki, bo bym chciała popróbować nowych looków ^^
Z góry dziękuję =)
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 07:04   #996
Nanatsusaya
Raczkowanie
 
Avatar Nanatsusaya
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 192
Dot.: Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

Proszę bardzo,mam nadzieję, że trafiłam:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 53.jpg (212,5 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 70.jpg (164,3 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 71.jpg (164,9 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bob-frisur-trend-friseurpr.jpg (31,3 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fsc.jpg (160,3 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pg62.jpg (126,9 KB, 40 załadowań)
Nanatsusaya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 07:16   #997
Nanatsusaya
Raczkowanie
 
Avatar Nanatsusaya
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 192
Dot.: Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

I
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg glb524.jpg (176,2 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg page02.jpeg (58,7 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg page05.jpeg (53,9 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg glb480.jpg (141,1 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg glb558.jpg (130,2 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg obi04v.jpg (73,8 KB, 41 załadowań)
Nanatsusaya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 20:56   #998
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Dot.: Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

Ooo...ale super! Gdzie znalazłaś?
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 21:23   #999
Nanatsusaya
Raczkowanie
 
Avatar Nanatsusaya
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 192
Dot.: Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

wystarczy wpisać w googlegothic lolita,kiedyś miałam hopla na punkcie tego stylu i ogólnie japońskiej kultury<w końcu studiuje kulturoznawstwo > a to moja ulubiona strona
http://www.avantgauche.co.uk/
Nanatsusaya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 21:32   #1000
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Dot.: Koczki, warkoczyki i inne kreatywne, japońskie fryzurki :)

No tak, znam lolitki
A masz może jakieś takie strony gdzie jest też bliżej pokazane wykonanie?
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 16:52   #1001
djaniulkaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

ja nosze warkoczyki warkoczyki i dostrzeglam ze koncowki mi troche powychodzily (wczesniej mialam proste rowno sciete wlosy i dosc elastyczne koncowki ) czy mozna temu zapobiec jakos zeby to wyglądalo estetycznie??
djaniulkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 17:23   #1002
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez pysia183 Pokaż wiadomość
dziękuję bardzo za odpowiedź traci jesteś kochana
Prosze Cie bardzo.
W razie pytan sluze pomoca.
Cytat:
Napisane przez pysia183 Pokaż wiadomość
aha mam jeszcze pytanie dla traci : miałaś warkoczyki?=)=*
Warkoczyki regularnie nosze od 19 roku zycia ,to bedzie ok 10 lat.Pierwszy raz mialam jak mialam 17 lat.
Nosze tak z trzy razy w roku ,teraz planuje robic na poczatku czerwca.
I niewzuwazyylam ,zeby moje wlosy sie zniszczyly.Bardziej niszcza mi farby niz ye warkoczyki.Fryzjerka mi ostatnio powiedziala ,ze mam wlosy w niezlej kondycji.bylam troche mile zaskoczona bo moje wlosy juz naprawde wiele przeszly.
Pozdrawiam.

Acha niewiem jak w Polsce ale w Anglii sa dostepne specjalne kosmetyki do warkoczykow.
Ale polecam ,tak jak wcesniej RADICAL w spreju ze skrzypu plnego.Super.Naprawde.Zaw sze sobie przywoze zapas ,jest jeszcze szampon tej serii.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 08:41   #1003
NieTwoja
Raczkowanie
 
Avatar NieTwoja
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 84
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Z zalem zdjelam po ponad 2 i pol miesiacach noszenia. Chociaz zbieralam sie do tego tydzien, tak mi bylo szkoda. Zzylam sie czy cos. ;] Ale nie bylo wyjscia, bo wlosy odrosly, wychodzily ze splotow, a czesc warkoczykow zaczela sie obsuwac, wiec zaczynalo wygladac nie do konca estetycznie.

W jakim stanie mam wlosy? W tej chwili (po tygodniu) juz zupelnie normalne, silne, geste. Zaraz po rozplecieniu, owszem, wypadlo ich duzo, ale jak pisaly dziewczyny, to normalna kolej rzeczy, skoro 3 miesiace nie wypadl ani jeden to teraz musza nadrobic. Byly lzejsze i miekkie, ale juz "im przeszlo". Troche sie bawilam z rozplataniem sfilcowanych fragmentow przy samej skorze, w sumie w calosci operacji "unicestwienie" trwala 2 godziny. Po trzech dniach sie odwazylam nawet ufarbowac wlosy. I wszystko w porzadku.

A teraz sie tak zastanawiam - minal prawie tydzien, to cale, dluuugie siedem dni. To myslicie, ze cebulki i skora glowy juz mi odpoczely i mozna zaplatac od nowa? Bo tak jakby, chyba sie uzaleznilam.

P.S. Alternatywnie zastanawiam sie jeszcze nad warkoczykami plecionymi przy skorze glowy, takie jak pare postow wyzej na zdjeciu, z lewej strony. Ktoras miala? To sie robi z wlasnych wlosow czy tez doplata? I jakie w 'uzytkowaniu'? Czy jest to dobry pomysl na odpoczywanie glowy przed "powtorka z rozrywki"? Czy raczej srednio?
Pozdrawiam.
NieTwoja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 18:21   #1004
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez NieTwoja Pokaż wiadomość
Z zalem zdjelam po ponad 2 i pol miesiacach noszenia. Chociaz zbieralam sie do tego tydzien, tak mi bylo szkoda. Zzylam sie czy cos. ;] Ale nie bylo wyjscia, bo wlosy odrosly, wychodzily ze splotow, a czesc warkoczykow zaczela sie obsuwac, wiec zaczynalo wygladac nie do konca estetycznie.

W jakim stanie mam wlosy? W tej chwili (po tygodniu) juz zupelnie normalne, silne, geste. Zaraz po rozplecieniu, owszem, wypadlo ich duzo, ale jak pisaly dziewczyny, to normalna kolej rzeczy, skoro 3 miesiace nie wypadl ani jeden to teraz musza nadrobic. Byly lzejsze i miekkie, ale juz "im przeszlo". Troche sie bawilam z rozplataniem sfilcowanych fragmentow przy samej skorze, w sumie w calosci operacji "unicestwienie" trwala 2 godziny. Po trzech dniach sie odwazylam nawet ufarbowac wlosy. I wszystko w porzadku.

A teraz sie tak zastanawiam - minal prawie tydzien, to cale, dluuugie siedem dni. To myslicie, ze cebulki i skora glowy juz mi odpoczely i mozna zaplatac od nowa? Bo tak jakby, chyba sie uzaleznilam.

P.S. Alternatywnie zastanawiam sie jeszcze nad warkoczykami plecionymi przy skorze glowy, takie jak pare postow wyzej na zdjeciu, z lewej strony. Ktoras miala? To sie robi z wlasnych wlosow czy tez doplata? I jakie w 'uzytkowaniu'? Czy jest to dobry pomysl na odpoczywanie glowy przed "powtorka z rozrywki"? Czy raczej srednio?
Pozdrawiam.
Moja najkrotza przerwa miedzy jedem a drugim zaplataniem to 1 doba.
Jeden dzien rozplotlam a na drugi dzien wieczorem mialam zaplatane.
Najdlusza przerwa to 3 miesiace.
Tak jak juz pisalam nienarzekam na stan moich wlosow.Uwazam nawet ,ze sa lepsze...
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:13   #1005
ajanna
Wtajemniczenie
 
Avatar ajanna
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Barcelona
Wiadomości: 2 046
Dot.: warkoczyki

nie pamiętam teraz adresu, ale widziałam takie kosmetyki w jakimś polskim e-sklepie z punkową/gotycką odzieżą
ajanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 12:10   #1006
ddZiuniaaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

HEJ mam pytanko.Chciałam zrobić sobie warkoczyki ale dopiero w połowie września.Czy ta pora roku nie będzie nieodpowiednia?
ddZiuniaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 20:57   #1007
ddZiuniaaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

czy ktoś tu jeszcze zagląda????
ddZiuniaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 21:02   #1008
Isis23
Zakorzenienie
 
Avatar Isis23
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 960
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

wrzesien to tez dobra pora....jak każda inna moim zdaniem... osobiście znam dziewczyny które zaplataja warkoczyki nawet na zimę..mówią ze nawet wtedy lepiej bo w głowę i uszy ciepło
__________________
moje malunki

i moje wypocinki fotograficzne



mama aniołka *28.02.2010- [*] 17.03.2010




Isis23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 09:26   #1009
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez ddZiuniaaaa Pokaż wiadomość
HEJ mam pytanko.Chciałam zrobić sobie warkoczyki ale dopiero w połowie września.Czy ta pora roku nie będzie nieodpowiednia?
Pewnie ,ze dobra.
Nie ma znaczenia kiedy.
Ja noslam kiedys caly okragly rok.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 09:33   #1010
kasientos
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 492
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

traci
ale zmylilas mnie tym zmienionym avartem szukalam Cie po watku dopiero looknelam na nika

te po prawo fajnie wygladaja
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1208029229
tylko ze wlasnie na prostych i w miare rzadkich wloskach.. u mnie by nie bylo tego efektu

a mnie wszystkie fotki z moimi warkoczykami zginely

mialam teraz robic znwu warkocze..ale zastanawiam sie czy na pewno chce...

dziewczyny wklajajcie swoje dziela sztuki
z checia sobie poogladam
kasientos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 16:17   #1011
ddZiuniaaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez traci Pokaż wiadomość
Pewnie ,ze dobra.
Nie ma znaczenia kiedy.
Ja noslam kiedys caly okragly rok.
dziękuje za odpowied
ddZiuniaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 21:23   #1012
pysia183
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Hejka!!!!!!!!!! już jutro bd miała robione warkoczyki<jupi>!!!!! !!!<33
pysia183 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 09:50   #1013
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Ja robie sobie wlosy w przyszlym tygodniu ,o ile moja kolezanka bedzie miec czas.
Jesli tak to za tydzien robie.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 10:15   #1014
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez simplement Pokaż wiadomość
Cześć,

Warkoczyki pierwszy i jak do tej pory jedyny raz miałam robione w zeszłym roku. Czułam się z nimi rewelacyjnie (trzy miesiące bez porannego układania włosów ))) Chcę to powtórzyć i dlatego szukam dobrego kontaktu do kogoś kto zaplata warkoczyki. Ostatnio nie było źle chociaż końcówki mi wyłaziły a część warkoczyków rozplątywała się i przeplatałam je sobie sama. Czy możecie doradzić gdzie w Warszawie mogę je zrobić w rozsądnej cenie? Szukałam na internecie kontaktu do afrykanek które zaplatają warkoczyki w Warszawie ale bez skutku.

Pozdr
Polecam Kinę z BlackStarstudio.
Razem z siostrą zaplotły mi warkoczyki prawie do pasa w niecałe 3 godziny (sic!) i zapłaciłam za całość 450zł. Tutaj link do mojego foto, zaraz po zaplecieniu:

http://twistedhair.pl/gfx/147w.jpg

Ah, sama się za nimi stęskniłam...
Ale moje włosy są dość słabiutkie do teraz
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 20:04   #1015
aniula1985
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

witam mam pytanie czy myslicie ze dobrym bedzie pomyslem zrobic warkoczyki na wlosy po trwałej? trwała była robiona 2 miesiace temu... wlosy po niej sa strasznie wysuszone nie tyle ze wypadaja bo nie wypadaja tylko sa suche mialam juz rok temu warkoczyki ale byly robione na wlosy tylko farbowane ( bez trwałej i powiem ze bylam zadowolona nawet tak duzo wlosow mi nie wypadlo) . doradzcie mi cos bo bardzo chciala bym zrobic sobie syntetyczne warkoczyki na lato:0 no i miec sppokoj chociaz na poltora miesiaca z tymi wlosami bo mam juz dosc ich ukladania suszenia itp;p
aniula1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-07, 10:08   #1016
kropka8686
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
Smile Dot.: ........Warkoczyki....... ..

witam, ja mialam robione warkoczyki w studiu tatoo kult w krakowie na ul florianskiej, zaplacilam 390 zł i nie zgadzam sie ze najlepsze warkoczyki robia tylko czarne kobiety, warkoczyki robily mi dwie drobne bardzo sympatyczne blondyneczki i zobily mi je przesiwetne, widzialam dziewczyny z grubymi warkoczami i mi sie nie podobaly tak jak podobaly mi sie moje, mialam bardzo duzo cienkich warkoczykow,ludzie podchodzili i pytali sie mnie gdzie zrobilam takie warkoczyki po sciagnieciu myslalam ze mi wszystlie wlosy wypadly ale bylo jeszcze lepiej niz przed, wlosy super odzywione bo przeciez przez 3 miesiace zero prostownic i suszarek, to ze wypadlo duzo to normalne bo przeciez na dzien normalnie wypada ok 100 dziennie a te byly zplecione wiec nie mialy jak wypadac, pozatym wygoda na wakacje oczywiscie trzeba sie przyzwyczaic bo na początku jest ciezko w nich spac ale to tak okolo 2 3 dni potem sie juz przyzwyczailam, owczem powyskakiwaly mi krostki na czole od naciągnięcia skóry ale kupilam masc za 5zl posmarowalam i przeszly, a na glowie nie ma lupiezu tylko to są własnie wyrwane wlosy, tez myslalam ze mi sie glowa luszczy ale to byly po prostu wlosy z cebulkami gdy wygladaly nieestetycznie po prostu wyciagalam je penseta, ja jestem bardzo zadowolona w tym roku rowniez robie, pozdrawiam
kropka8686 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-09, 09:40   #1017
Mariiii
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Ząbki
Wiadomości: 5
GG do Mariiii
Dot.: warkoczyki

witam. kochane zapraszam do Strefy Piękna Mariii tanio i solidnie w milej atmosferze!!!


spam

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-06-09 o 11:57
Mariiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-09, 12:54   #1018
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

jeeeej ależ mi się zatęskniło już za warkoczami....
najchętniej zaplotłabym znów, teraz, już! <3

tyle, że mama wręcz mnie błaga, bym najpierw odratowała włosy...
bo obcięłam na krótko po rozplecieniu - czułam sie super i w krótkich, ale teraz tęsknię znów za długimi *__* no i farbowałam już 3 x i strasznie zaczęły mi wypadać
ale tak mi tęskno za warkolami, to jest chyba jak uzależnienie...
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-09, 18:31   #1019
kar0ola
Rozeznanie
 
Avatar kar0ola
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 854
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Witam !

Mogłybyście mi wyjaśnić pojęcie WWRKOCZYKI NATURALNE ? ;< XD Ja rozumiem że to warkoczyki z włosów naturalnyc hbez syntetycznych ale czym sie je zakańcza ? ile się je tzryma ? i czy wygląda identycznie jak z syntetycznymi tyle że ma się swoje ? Z góry THX
kar0ola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 00:24   #1020
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez kar0ola Pokaż wiadomość
Witam !

Mogłybyście mi wyjaśnić pojęcie WWRKOCZYKI NATURALNE ? ;< XD Ja rozumiem że to warkoczyki z włosów naturalnyc hbez syntetycznych ale czym sie je zakańcza ? ile się je tzryma ? i czy wygląda identycznie jak z syntetycznymi tyle że ma się swoje ? Z góry THX
zakańczasz normalnie, małymi gumkami.
trzyma na oko tak ze 2 tygodnie.
nie wygląda identycznie jak z syntetycznymi, warkoczy jest o wiele mniej, łatwo ogółem poznać.
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
afrykańskie, cornrowsy, fruzura, rastaloki, styl, syntetyczne, warkocz, warkoczyki, warkoczyki syntetyczne

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-03 21:59:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:36.