Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-09, 20:51   #2281
czarna2_9
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

dziekuje Ci bardzo . Mam nadzieje ze wszystko sie uda.
czarna2_9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 20:05   #2282
xliberiangirlx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Włocławek
Wiadomości: 1
GG do xliberiangirlx
Exclamation Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Hey chcę sobie zrobić warkoczyki i juz wiem nawet kto mi je zrobi ale mamy watpliwości co do ich zakończenia jak sie przypala końcóki warkoczy zapalniczka? Czy trzeba miec do tego cos oprócz zapalniczki? Jak mozna to proszę o szczegołowa instrukcje!!
xliberiangirlx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 10:15   #2283
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Normalnie zakancza sie je specjalna zgrzewarka zeby nie zachaczaly o ubranka i estetycznie wygladaly. jesli jednak tego nie masz to zapalniczka rowniez zakonczysz warkoczyka ,poprostu zrobisz supelek podpalisz i rolujesz w rekach, jednak przy jasnych wlosach nie radze mocno przypalac bo czarne koncowki okropnie wygladaja, wystarczy lekko podpalić i dobrze zrolowac.
tylko uwazaj bo mozna sie bardzo poparzyc
pozdrawiam

Edytowane przez MYSIACZKA
Czas edycji: 2009-12-16 o 10:16
MYSIACZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 20:02   #2284
glera
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Witam, przejrzałam forum i mam problem moja młodsza siostra męczy mnie żebym jej zaplotła warkocze, sama je nosze więc wiem jak jej na tym zalezy zeby je mieć. Mamy już zakupione włoski umiem zacząć je zaplatać ale występuje problem w momęcie kiedy naturalny włos się kończy i musze rozdzielić sysntetyczne. Mam z tym problem, może jest taki splot aby już na początku zaplatania pomieszać syntetyki z naturalnymi. Proszę o pilną pomoc!!
glera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 23:45   #2285
Nicollle
Przyczajenie
 
Avatar Nicollle
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 26
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Ej dziewczyny mam pytanko czy bardziej mi sie oplaca isc do fryzjera rozplesc warkoczyki za 20 funtow, czy bardziej mi sie oplaca jak sama sobie rozplote (czy nie powyrywam sobie wlosow jak bede sama sciagala?) Czy u fryzjerki bedzie bezpieczniej??
Pozdrawiam Nicole
Nicollle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 13:34   #2286
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez glera Pokaż wiadomość
Witam, przejrzałam forum i mam problem moja młodsza siostra męczy mnie żebym jej zaplotła warkocze, sama je nosze więc wiem jak jej na tym zalezy zeby je mieć. Mamy już zakupione włoski umiem zacząć je zaplatać ale występuje problem w momęcie kiedy naturalny włos się kończy i musze rozdzielić sysntetyczne. Mam z tym problem, może jest taki splot aby już na początku zaplatania pomieszać syntetyki z naturalnymi. Proszę o pilną pomoc!!
pare postow wyzej linkowalam strone

---------- Dopisano o 14:33 ---------- Poprzedni post napisano o 14:32 ----------

Cytat:
Napisane przez MYSIACZKA Pokaż wiadomość
Normalnie zakancza sie je specjalna zgrzewarka zeby nie zachaczaly o ubranka i estetycznie wygladaly. jesli jednak tego nie masz to zapalniczka rowniez zakonczysz warkoczyka ,poprostu zrobisz supelek podpalisz i rolujesz w rekach, jednak przy jasnych wlosach nie radze mocno przypalac bo czarne koncowki okropnie wygladaja, wystarczy lekko podpalić i dobrze zrolowac.
tylko uwazaj bo mozna sie bardzo poparzyc
pozdrawiam
mysiaczka o jakim uspełku mowisz? zadnego supelka sie nie robi przy zakanczaniu zapolniczka. trzeba przypalic troszeczke i wykrecic ta koncowke a potem uformowac. nie da sie poparzyc wlosami z kanekalonu

---------- Dopisano o 14:34 ---------- Poprzedni post napisano o 14:33 ----------

Cytat:
Napisane przez Nicollle Pokaż wiadomość
Ej dziewczyny mam pytanko czy bardziej mi sie oplaca isc do fryzjera rozplesc warkoczyki za 20 funtow, czy bardziej mi sie oplaca jak sama sobie rozplote (czy nie powyrywam sobie wlosow jak bede sama sciagala?) Czy u fryzjerki bedzie bezpieczniej??
Pozdrawiam Nicole
rozplataj sama-to nic trudnego
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 14:42   #2287
daria8805
Raczkowanie
 
Avatar daria8805
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 58
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

bagladyshop- sorry że tak trochę nie na temat, ale mam pytanie, dlaczego nie można wejść na Twojego bloga? włącza się od razu stronka BLOGSPOT żeby podać maila itd
__________________
WarkoLki SyNteTyCZne zaplatam ....
daria8805 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 14:55   #2288
cherry l
Zakorzenienie
 
Avatar cherry l
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 14 174
GG do cherry l
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez daria8805 Pokaż wiadomość
bagladyshop- sorry że tak trochę nie na temat, ale mam pytanie, dlaczego nie można wejść na Twojego bloga? włącza się od razu stronka BLOGSPOT żeby podać maila itd
mi sie normalnie włacza blog baglady...
__________________
"If you want something you've never had,then you've got to do something you've never done "
"When somebody tells you "you can't" turn around and say "watch me"
"Never let the fear of striking out keep you from playing the game"
----> *mój postcrossingowy blog* <---



cherry l jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 15:24   #2289
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez daria8805 Pokaż wiadomość
bagladyshop- sorry że tak trochę nie na temat, ale mam pytanie, dlaczego nie można wejść na Twojego bloga? włącza się od razu stronka BLOGSPOT żeby podać maila itd
nie wiem u mnie wszystko ok. moze adres zle wpisujesz?
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 18:33   #2290
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

oki to sorrki ja zawsze robilam supelki wlasciwie sama niewiem czemu
a rece to mialam nieraz poparzone jakies szajsy pewnie mialam:P
Pozdrawiam
MYSIACZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 19:46   #2291
daria8805
Raczkowanie
 
Avatar daria8805
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 58
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

już wchodzi normalnie, mam chyba poprostu szajski komputer w pracy
__________________
WarkoLki SyNteTyCZne zaplatam ....
daria8805 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 20:18   #2292
glera
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

[QUOTE=bagladyshop;1591100 4]pare postow wyzej linkowalam strone

---------- Dopisano o 14:33 ---------- Poprzedni post napisano o 14:32 ----------

Tam jest pokazane jak zacząć ale jak schować naturalne w syntetyki?
glera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-17, 23:02   #2293
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

[QUOTE=glera;15919112]
Cytat:
Napisane przez bagladyshop Pokaż wiadomość
pare postow wyzej linkowalam strone

---------- Dopisano o 14:33 ---------- Poprzedni post napisano o 14:32 ----------

Tam jest pokazane jak zacząć ale jak schować naturalne w syntetyki?
jak zaczynasz ten warkoczyk to zrob sobie np 2 cm i rozdziel syntetyk na 2 lub 3 czesci , rozdziel tez naturalne i razem pleć

---------- Dopisano o 00:02 ---------- Poprzedni post napisano o 00:00 ----------

Cytat:
Napisane przez MYSIACZKA Pokaż wiadomość
oki to sorrki ja zawsze robilam supelki wlasciwie sama niewiem czemu
a rece to mialam nieraz poparzone jakies szajsy pewnie mialam:P
Pozdrawiam
parzą włosy z syntheticu , bo to jest zwykły plastik, ktory sie topi. natomiast włosy z kanekalonu moga oparzyc, ale jak juz przypalisz i wykrecisz to one zdarza ostygnąć i mozesz je sobie ładnie uformowac. one sie nie topią
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-18, 15:04   #2294
glera
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

bagladyshop dziękuje bardzo za pomoc!
glera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-24, 13:13   #2295
SunShineDoll
Rozeznanie
 
Avatar SunShineDoll
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 609
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Dziewczyny, z okazji Świąt Bożego Narodzenia I Nowego Roku życzę Wam wszystkim duzo zdrowia, siły ducha, uśmiechu na twarzy i wytrwałości w osiąganiu celu !
SunShineDoll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-24, 13:16   #2296
kiika
Zadomowienie
 
Avatar kiika
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 098
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Miałam warkoczyki raz i mimo świetnego efektu więcej się nie zdecyduję. Robiłam w profesjonalnym salonie, trwało to 3 godziny! Warkoczyki robiły mi dwie dziewczyny. Jedna z nich doczepiała włosy i zaplatała, a druga kończyła zaplatać i przypalała końcówki. Po skończonej pracy byłam szalenie zadowolona. Na początku warkocze były trochę sztywne i skóra głowy była ściągnięta, ale po kilku dniach wszystko wróciło do normy. Warkoczyki myłam co kilka dni. Schły dość długo, ale nosiłam je latem, więc nie było problemu, by wyjść z domu z wilgotnymi włosami. Po trzech miesiącach zdecydowałam się je zdjąć. Nie ścinałam włosów jak ktoś napisał, ale rozplatałam warkocz po warkoczu, a dokładniej robiły to moje przyjaciółki. Trwało to bardzo długo, ale w końcu się udało. Jak zaznaczyłam na początku nie zdecyduję się już na taką fryzurę, ponieważ włosy były bardzo osłabione i wypadały garściami. Bardzo długo nie mogłam nad tym zapanować. Warkocze wyglądają rewelacyjnie, ale nie naraziłabym już moich włosów na coś takiego.
kiika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-24, 20:39   #2297
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Dziewczyny
Wszystkiego Najlepszego z okazji Swiąt Bożego Narodzenia !
I Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!
MYSIACZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-25, 23:46   #2298
xreggae92x
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2
Talking Dot.: warkoczyki - jak robić

nie no warkoczyki to prosta rzecz jest... Jeśli chodzi o wiele małych to najlepiej wg mnie dzielić włosy na pasma takie wzdłuż głowy (coś typu w typie irokez ;D) i dopiero oddzielać na pasma na warkoczyki (hehe masło maślane ale chyba wiadomo o co kaman), no i oczywiście użyć jakieś pianki albo lakier do włosów, żeby się trzymały, a i nie zawiązywać sznureczkami bo szybko spadają.... tylko gumkami są takie specjalne malutkie cieniutkie do warkoczyków.
xreggae92x jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-26, 02:56   #2299
pablo305
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 105
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Witam Panie Pozwolilem sobie troche poczytac waszych postow i chcialem sie zapytac, czy duzo panow robi sobie takowe warkoczyki? Kusi mnie by sobie zrobic, ale nigdy na zywo nie widzialem zadnego faceta z takimi, dlatego nie chce wyjsc na glupka wole sie pierw zapytac
pablo305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-26, 21:17   #2300
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez pablo305 Pokaż wiadomość
Witam Panie Pozwolilem sobie troche poczytac waszych postow i chcialem sie zapytac, czy duzo panow robi sobie takowe warkoczyki? Kusi mnie by sobie zrobic, ale nigdy na zywo nie widzialem zadnego faceta z takimi, dlatego nie chce wyjsc na glupka wole sie pierw zapytac
ja w ciagu 6 -7 lat robiłam warkoczyki chlopakowi tylko raz. i mysle, ze wygladal naprawde fajnie
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 09:50   #2301
kiika
Zadomowienie
 
Avatar kiika
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 098
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez pablo305 Pokaż wiadomość
Witam Panie Pozwolilem sobie troche poczytac waszych postow i chcialem sie zapytac, czy duzo panow robi sobie takowe warkoczyki? Kusi mnie by sobie zrobic, ale nigdy na zywo nie widzialem zadnego faceta z takimi, dlatego nie chce wyjsc na glupka wole sie pierw zapytac
Nie spotkałam się jak dotąd z mężczyzną, który zdecydowałby się na taką fryzurę, ale jeśli Tobie się to podoba to zrób sobie. Jeśli sam się bedziesz z tym dobrze czuł to na pewno nie wyjdziesz na głupka.
kiika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 00:02   #2302
pablo305
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 105
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Pytam, bo w sieci widzialem na roznych stronach kilka zdjec chlopakow z warkoczykami, ale wiadomo nasze spoleczenstwo dziwnie reaguje na takie rzeczy, dlatego wole sie zapytac Zreszta dlaczego by nie, wkoncu do odwaznych swiat nalezy
pablo305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 16:27   #2303
cranberi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 74
GG do cranberi
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

pablo, ale jestes pewien, że chodzi Ci o warkoczyki syntetyczne a nie cornrowsy?
cranberi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 16:44   #2304
cherry l
Zakorzenienie
 
Avatar cherry l
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 14 174
GG do cherry l
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

ja osobiście nie widziałam kolesia z warkoczykami,ale jak to sobie wyobrażam..hmm to tak dziwnie jakoś ;P dready spoko,ale warkoczyki.. hmm sama nie wiem
zastanów sie nad tym
__________________
"If you want something you've never had,then you've got to do something you've never done "
"When somebody tells you "you can't" turn around and say "watch me"
"Never let the fear of striking out keep you from playing the game"
----> *mój postcrossingowy blog* <---



cherry l jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 20:43   #2305
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

http://quinnster.fqdn.net/braids/paul3.jpg
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 23:42   #2306
pablo305
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 105
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Skoro dziewczyny chodza w dredach dlaczego i faceci nie moga w warkoczykach?? Afrykanom to jakos nie przeszkadza :/
pablo305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 11:21   #2307
o1b2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1
Dot.: Re: WARKOCZYKI Z KOSMYKAMI WLOSOW

wyslesz mi swojego e-maila, zastanawiam sie nad zrobieniem warkoczykow tylko mam krotkie wlosy..bardzo.
o1b2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 11:30   #2308
blackmeg
Przyczajenie
 
Avatar blackmeg
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 17
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Dziewczyny mam pytanie. Będę zamawiać dredloki ze strony włosy-sklep i zastanawiam się ile paczek potrzebuję? Włosy będą zaplatane bez grzywki, mam też wygolony bok mniej więcej na szerokość ucha więc trochę powierzchni odpada.
Czytałam, że zaplata się około 50-55 podwójnych dredów ale nie wiem czy w moim przypadku jest sens tyle zamawiać?
Będę zaplatać razem z koleżanką więc w grę wchodzi opcja 9 paczek na dwie głowy (obie bez grzywek), czyli po 45 na jedna.
Wystarczy?

No i jeszcze pytanie do kogoś kto pracuje na tych dredlokach - czy kolor ciemny brąz i bardzo ciemny brąz bardzo się różnią? Bo nie wiem który brać:/ Mój "naturalny" kolor jest mniej więcej taki http://i38.photobucket.com/albums/e1...ckmeg/magf.jpg

Będę wdzięczna za rady
blackmeg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 13:28   #2309
kiika
Zadomowienie
 
Avatar kiika
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 098
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez bagladyshop Pokaż wiadomość
Fajnie to wygląda u faceta. Mnie się podoba.
kiika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 14:09   #2310
bagladyshop
Raczkowanie
 
Avatar bagladyshop
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 306
Dot.: ........Warkoczyki....... ..

Cytat:
Napisane przez blackmeg Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam pytanie. Będę zamawiać dredloki ze strony włosy-sklep i zastanawiam się ile paczek potrzebuję? Włosy będą zaplatane bez grzywki, mam też wygolony bok mniej więcej na szerokość ucha więc trochę powierzchni odpada.
Czytałam, że zaplata się około 50-55 podwójnych dredów ale nie wiem czy w moim przypadku jest sens tyle zamawiać?
Będę zaplatać razem z koleżanką więc w grę wchodzi opcja 9 paczek na dwie głowy (obie bez grzywek), czyli po 45 na jedna.
Wystarczy?

No i jeszcze pytanie do kogoś kto pracuje na tych dredlokach - czy kolor ciemny brąz i bardzo ciemny brąz bardzo się różnią? Bo nie wiem który brać:/ Mój "naturalny" kolor jest mniej więcej taki http://i38.photobucket.com/albums/e1...ckmeg/magf.jpg

Będę wdzięczna za rady
wystarcza 4 opakowania na jedna glowe. kolor nr 4 bedzie najlepszy wg mnie. nr 2(posluguj sie numerkami-bedzie łatwiej) jest prawie czarny
bagladyshop jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
afrykańskie, cornrowsy, fruzura, rastaloki, styl, syntetyczne, warkocz, warkoczyki, warkoczyki syntetyczne

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-03 21:59:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:50.