Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-02, 16:06   #211
kanka1988
Raczkowanie
 
Avatar kanka1988
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Bieruń
Wiadomości: 154
GG do kanka1988
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Kochana Majeczko.
Również czekam na fotki. Ale mam małe pytanko. Czy mogłabyś zdradzić ile Cie te warkoczyki wykosztowały??? Bo mnie też do zrobienia tego cudeńka ciągnie, ale nie wiem ile to kosztuje. Pozdrawiam
__________________
W każdej sekundzie możesz się odrodzić
W każdej sekundzie możesz zaczynać od nowa
To jest wybór - Twój wybór...
Kocham Cię Przeokropnie Mocno Szymeczku
http://www.suwaczek.pl/cache/b012d384ca.png
kanka1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:31   #212
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

ok
juz mam fotki!!!
zalaczam
i prosze o ocene (tylko szczera)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1010005.jpg (29,4 KB, 491 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010010.jpg (35,4 KB, 548 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010011.jpg (46,0 KB, 524 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010013.jpg (28,4 KB, 308 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010016.jpg (37,6 KB, 432 załadowań)
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:37   #213
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

a co do ceny to w salonie kosztujeok 1500-2000 zł
jak bedziesz robic u kogos w domu albo w jakims salonie ktory zajmuje sie tylko dredami i warkoczykami to koszt wynosi 400-500 zł

chyba ze masz jakas cierpliwa kolezanke ktora by sie zgodzila ci to zaplesc..
bo to naprawde bardzo latwo sie robi tylko ze jest nurzące meczące...
trzeba miec sporo cierpliwosci
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:39   #214
ziyi
Raczkowanie
 
Avatar ziyi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 172
Dot.: !!!warkoczyki!!!

SUPER!!!
Bardzo Ci ladnie.
ziyi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:43   #215
merry_ann
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 345
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Bardzi ładnie Ci w tych warkoczykach
I chyba nie trzeba nic wiecej mówić
Aha.. Długo siedziałaś u fryzjera??
merry_ann jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:49   #216
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

11 godzin z przerwa na pizze
ale czas szybko lecial...i oplacalo sie
ja nie bylam u fryzjera tylko u takiej dziewczyny co sama na glowie ma caly czas warkoczyki i niezla jest w zaplataniu!!!
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 19:33   #217
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

no kochane...
czekam na opinie
szczegolnie od tych ktore mnie z fotkami popędzaly
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 19:37   #218
martaaaa
Raczkowanie
 
Avatar martaaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 162
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Powiem Ci ,ze bardzo ladnie wygladasz a same warkoczyki widac,ze dobrze zaplecione.Kolorek super sobie wybralas.Jestem ciekawa jeszcze jak wygladasz w zupelnie rozpuszczonych.Jak mozesz zaspokoic moja ciekawosc to o foteczke poproszeJest super
__________________
Martaaaa
martaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 19:38   #219
lulina
Wtajemniczenie
 
Avatar lulina
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: opolskie/ Wrocław
Wiadomości: 2 281
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Ja od początku twierdziłam że Ci w nich ładnie będzie i moje przypuszczenia się potwierdziły. I warkoczyki ładne i Ty w nich ciekawie wyglądasz.

No patrzcie:jak jej szybko włoski urosły
__________________
Żyje się tylko raz, więc żyj pełnią życia!!!!!!!!!!

lulinka- Paulinka
Mój kochany Haseczek ;( [*]

[glamour]12655[/glamour]
dziękuje za klik
lulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 19:42   #220
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

DZIEKI JESTESCIE KOCHANE!!!
a fotke zaraz zalacze...
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 20:00   #221
kanka1988
Raczkowanie
 
Avatar kanka1988
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Bieruń
Wiadomości: 154
GG do kanka1988
Dot.: !!!warkoczyki!!!

No wyglądasz bardzo ładnie. SUPER !!! A co do ceny - to nie na moją kieszeń Niestety nie pracuję i nie mam tyle kasy, a szkoda, bo bym sobie takie coś szczeliła... Pozdrawiam
__________________
W każdej sekundzie możesz się odrodzić
W każdej sekundzie możesz zaczynać od nowa
To jest wybór - Twój wybór...
Kocham Cię Przeokropnie Mocno Szymeczku
http://www.suwaczek.pl/cache/b012d384ca.png
kanka1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 20:19   #222
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

a oto fotki w rozpuszczonych..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1010001a.jpg (39,4 KB, 398 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010004a.jpg (42,4 KB, 343 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010006a.jpg (41,7 KB, 271 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010016a.jpg (41,6 KB, 222 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010014a.jpg (36,4 KB, 304 załadowań)
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 20:29   #223
martaaaa
Raczkowanie
 
Avatar martaaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 162
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Moja ciekawosc zaspokojonabardzo ladnie.bardziej podoba mi sie wersja w rozpuszczonychTrafiony pomysl z warkoczykami.A jak sie czujesz,bo wlosy troche przybraly na wadze?
__________________
Martaaaa
martaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 20:55   #224
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: !!!warkoczyki!!!

miałam warkoczyki i nie polecam
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 21:03   #225
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: !!!warkoczyki!!!

No no ciekawie jest Zastanawiam się jak te włoski będą wyglądać po rozpuszczeniu hehe Pozdrawiam
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 21:19   #226
martaaaa
Raczkowanie
 
Avatar martaaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 162
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Cytat:
Napisane przez agabil1
miałam warkoczyki i nie polecam
Agus,a masz jakies zdjecia z warkoczykami?
__________________
Martaaaa
martaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 21:38   #227
kate6o
Zadomowienie
 
Avatar kate6o
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 924
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Aga dlaczego nie polecasz??
kate6o jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 21:38   #228
NIUNIA***
Rozeznanie
 
Avatar NIUNIA***
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 719
Thumbs up Dot.: !!!warkoczyki!!!

O rany Majuś wyglądsz bombowo- jeśli o mnie chodzi...REWELACJA!!!
Po prostu strzał w 10!
Kolorek perfekt i widać rękę fachowca.. Jestem pod DUUUUUUUŻYM wrażeniem!!!!!!
Pozdrawiam serdecznie
NIUNIA*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 23:05   #229
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 904
Smile Dot.: !!!warkoczyki!!!

Jesli prosisz o szczera opinie to mi bardziej podobalo sie przed ..ale to rzecz gustu...jednak obecnie tez jest ok



nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 23:45   #230
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 402
Dot.: !!!warkoczyki!!!

OMG wiesh jak faynie!! Super...!!!!!!
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 00:10   #231
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: !!!warkoczyki!!!

ssssssssssssssssssssuuuuu uuuuuuppppppppppppppeeeee eeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 00:12   #232
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: !!!warkoczyki!!!

ssssssssuuuuupppppppeeeee errrrr
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 07:05   #233
iza wu
Raczkowanie
 
Avatar iza wu
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 35
GG do iza wu
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Majka, te warkoczyki to normalnie cudne dzieło.....piękny splot, extra kolorki
ale powiem Ci, że gdybyś umieściłaswoje zdjęcia na nowym wątku - to nawet gdyby był tam Twój podpis to bym Cię nie rozpoznała..... ale zmiana
ogromna
__________________
ja-jego wielka miłość
on - moja wielka miłość
ona - nasz skarb


iza wu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 07:53   #234
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Cytat:
Napisane przez martaaaa
Moja ciekawosc zaspokojonabardzo ladnie.bardziej podoba mi sie wersja w rozpuszczonychTrafiony pomysl z warkoczykami.A jak sie czujesz,bo wlosy troche przybraly na wadze?
na poczatku bylo ciezko, noc nieprzespana, wszystko ciagnie drapie zaczepia sie, ale teraz jest juz spoko...nawet lepiej...

i mozna godzinke dluzej pospac zanim sie pojdzie do pracy...

pierwszy raz w zyciu jestem zadowolona z mojej fryzurki!!!
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 07:59   #235
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Cytat:
Napisane przez agabil1
miałam warkoczyki i nie polecam
a ja polecam
oczywiscie tylko dla osob, ktore maja mocne cebulki i zdrowe wlosy
ta dziewczyna ktora mi zaplatala warkoczyki praktycznie caly czas nosi je na glowie a wlosy ma w prawie idealnym stanie. wydaje mi sie ze nie kazdy moze nosic warkoczyki i ze zalezy to od kondycji wlosow
po zdjeciu na pewno nie beda w takim stanie jak byly przed...ale mysle ze im to nie zaszkodzi.
moje wloski maja mocne cebulki, nigdy nie mialam problemow z wypadajacymi wlosami i zawsze byly odporne na wszystkie moje eksperymenty, wiec mam nadzieje ze nie bedzie tak zle...
na pewno po zdjeciu podziele sie doswiadczeniami...

I DZIEKUJE DZIEWCZYNKI KOCHANE ZA OPINIE!!!!
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 09:26   #236
olcia 810
Wtajemniczenie
 
Avatar olcia 810
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 635
Dot.: !!!warkoczyki!!!

Ślicznie Ci w warkoczykach
olcia 810 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 10:40   #237
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

thx
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 11:09   #238
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

a tak w ogóle to teraz znajomi mowia do mnie jamajka...
__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 12:07   #239
iza wu
Raczkowanie
 
Avatar iza wu
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 35
GG do iza wu
Dot.: !!!warkoczyki!!!

tak, tak JAMAJKA teraz bardzo pasuje
hihihihi
__________________
ja-jego wielka miłość
on - moja wielka miłość
ona - nasz skarb


iza wu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 12:11   #240
majka_mw
Rozeznanie
 
Avatar majka_mw
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 578
Dot.: !!!warkoczyki!!!

__________________
Nie należy mylić prawdy z opinią większości...


majka_mw jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
afrykańskie, cornrowsy, fruzura, rastaloki, styl, syntetyczne, warkocz, warkoczyki, warkoczyki syntetyczne

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-03 21:59:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:37.