Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-05-06, 15:29   #3631
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 883
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
Ja ostatnio pytałam o róż z Transat w Sephorze ,na moje pytanie kiedy pojawi się nowa kolekcja Pani bardzo beztrosko wzruszyła ramionami i odpowiedziała "no nie wiem" na zasadzie o co Ty mnie pytasz w ogóle ... więc nie dane mi jest nawet przetestować
To i tak lepiej niż u mnie, mi powiedziała, że "jak przyjdzie to będzie"

Ola, jak wrażenia?
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 17:38   #3632
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Ok, zrobilam zdjecie ale trzeba wziasc pod uwage ze na zywo w trojwymiarze daje ladniejszy efekt
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (24,3 KB, 143 załadowań)
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 17:44   #3633
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Nalozona mam rowniez ta baze brazujaca ( wybralam kolor ciemniejszy ). Super sie rozprowadza i wtapia w skore. Ma konsystencje i kolor takiego karmelu, zapach nijaki Sam rozswietlacz ma lekko zloty odcien, ale na skorze wyglada naturalnie (balam sie troche tego zlotego odcienia, ale niestety nie mieli w sprzedarzy tego drugiego rozswietlacza z Diora wiec zaryzykowalam). Jestem zadowolona i polecam z calego serca
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 17:57   #3634
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 490
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Ola, jak wrażenia?
Pierwsze wrażenie - jakie ciężkie opakowanie .
Kolejne - róż jest mięciutki, zesłoczowany na ręce daje wielowymiarowy kolor, dość błyszczący, ale nie drobinkowo, tylko raczej taflowo. Na buzi porządnych testów nie robiłam, tylko maźnęłam na to, co już miałam na policzkach, więc na razie trudno powiedzieć. Jak tylko porządniej potestuję, dam znać .
OlaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 18:16   #3635
Star90
Zakorzenienie
 
Avatar Star90
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 706
GG do Star90
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Ok, zrobilam zdjecie ale trzeba wziasc pod uwage ze na zywo w trojwymiarze daje ladniejszy efekt
śliczna kobieta z Ciebie
__________________
http://instagram.com/ccamillac
Star90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 18:53   #3636
iza89
Zakorzenienie
 
Avatar iza89
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 6 318
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Nalozona mam rowniez ta baze brazujaca ( wybralam kolor ciemniejszy ). Super sie rozprowadza i wtapia w skore. Ma konsystencje i kolor takiego karmelu, zapach nijaki Sam rozswietlacz ma lekko zloty odcien, ale na skorze wyglada naturalnie (balam sie troche tego zlotego odcienia, ale niestety nie mieli w sprzedarzy tego drugiego rozswietlacza z Diora wiec zaryzykowalam). Jestem zadowolona i polecam z calego serca
Baaardzo ładnie przy okazji... bardzo ładna szminka, cóż to?
__________________
iza89 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 20:21   #3637
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez iza89 Pokaż wiadomość
Baaardzo ładnie przy okazji... bardzo ładna szminka, cóż to?
A co może mieć Mujernatural na ustach? Lip Glow!
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 20:50   #3638
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Star90 Pokaż wiadomość
śliczna kobieta z Ciebie
Dziekuje ale chyba tak jak kazda kobieta mam swoje kompleksy

---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:49 ----------

Cytat:
Napisane przez iza89 Pokaż wiadomość
Baaardzo ładnie przy okazji... bardzo ładna szminka, cóż to?
Poziomka ma racje, to Lip Glow moj kosmetyk nr 1
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 21:40   #3639
Yasia
Wtajemniczenie
 
Avatar Yasia
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 984
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Ok, zrobilam zdjecie ale trzeba wziasc pod uwage ze na zywo w trojwymiarze daje ladniejszy efekt
Ślicznie
__________________
"Szczęście – ani dobrobyt, ani przyjemność, ani żądza, ani zadowolenie, ani radość, ale trochę tego wszystkiego naraz."

Coco Chanel
Yasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 21:44   #3640
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Dziekuje ale chyba tak jak kazda kobieta mam swoje kompleksy

---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:49 ----------



Poziomka ma racje, to Lip Glow moj kosmetyk nr 1
Mujer, czy Ty masz soczewki? Ten niebieski powala
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-06, 22:18   #3641
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Mujer, czy Ty masz soczewki? Ten niebieski powala
To jest moj naturalny kolor, typowy dla Polek, szaroniebieskie oczy. Byc moze one ladnie sie prezentuja, bo farbuje wlosy na ciemny braz. Pozatym tak jak juz wczesniej pisalam, ciezko mi bylo z doborem odpowiednich cieni do powiek, tak zeby ladnie wybilo kolor teczowki. W koncu natrafilam na cienie Diora, ktore sa idealne pod kazdym wzgledem. Tak wlasnie zaczela sie moja milosc do tej marki Niby na rynku dostepnych jest tyle odcieni brazu, ale tylko cienie Mono podkreslaja ladnie kolor moich uczu.
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 08:27   #3642
Star90
Zakorzenienie
 
Avatar Star90
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 706
GG do Star90
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Dziekuje ale chyba tak jak kazda kobieta mam swoje kompleksy

---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:49 ----------



Poziomka ma racje, to Lip Glow moj kosmetyk nr 1
Pewnie,że tak
__________________
http://instagram.com/ccamillac
Star90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 11:06   #3643
iza89
Zakorzenienie
 
Avatar iza89
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 6 318
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
A co może mieć Mujernatural na ustach? Lip Glow!
Że też o tym nie pomyślałam Mujernatural ładnie się prezentuje na Twoich ustach
__________________
iza89 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 11:42   #3644
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez iza89 Pokaż wiadomość
Że też o tym nie pomyślałam Mujernatural ładnie się prezentuje na Twoich ustach
Dziekuje kocham ten balsam bo jest cudny fajnie tez podkresla biale zeby (przy niektorych rozowych szminkach zeby wydaja sie bardziej zolte wiec trzeba uwazac na odcien).
Olu jak tam Twoj roz? Pewnie dzisiaj masz go na policzkach
Star 90 testowalas juz overcurl? Jakie efekty?
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 11:52   #3645
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 912
Dot.: Dior - kolorówka część III

A ja znalazłam chyba alternatywę dla lip glow i to za cenę 3 krotnie mniejszą . Załączam foteczki . Przepraszam za brak makijażu ale choróbsko mnie dopadła i nie mam sił na nic .

A co to za cudeńko? Już wam piszę http://makeup-holics.blogspot.com/20...sam-hydra.html
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20140507_121229-001.jpg (25,5 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg po.jpg (23,9 KB, 51 załadowań)
__________________
Marzenia się spełniają.. 2.09.13 operacja plastyczna nosa Już po

04.12.13 Ostrzyknięcie ust

Nałogi http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/6683/

Wymianahttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=988161
NeverGoodEnough18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:17   #3646
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 490
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Dziekuje kocham ten balsam bo jest cudny fajnie tez podkresla biale zeby (przy niektorych rozowych szminkach zeby wydaja sie bardziej zolte wiec trzeba uwazac na odcien).
Olu jak tam Twoj roz? Pewnie dzisiaj masz go na policzkach
Star 90 testowalas juz overcurl? Jakie efekty?
Od wczoraj nic się nie zmieniło, bo go nie używałam . Nie powiem, ręka mnie rano świerzbiła, żeby nim machnąć policzki, ale koncepcja mejkapu na dziś była inna - czerwone usta, więc poliki musiałam potraktować czymś bardziej neutralnym i mniej błyszczącym .

Na pewno Wam jeszcze o nim potruję, jak pójdzie w ruch (czyli jutro ).

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
A ja znalazłam chyba alternatywę dla lip glow i to za cenę 3 krotnie mniejszą . Załączam foteczki . Przepraszam za brak makijażu ale choróbsko mnie dopadła i nie mam sił na nic .

A co to za cudeńko? Już wam piszę http://makeup-holics.blogspot.com/20...sam-hydra.html
Przyznam, że Lip Glow nigdy nawet nie testowałam, ale mam ten balsam Lierac. Fajny, tylko trzeba z nim uważać - ja wieczorem, przed snem, pomalowałam nim usta jak każdą inną pomadką ochronno-odżywczą, czyli jak leci. Za chwilę patrzę, a pod nosem mam jedną różową plamę - pomadka poza konturem ust zabarwiła skórę na różowo i wygladałam jak klaun. Lepiej zatem używać z lusterkiem .
OlaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:41   #3647
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 672
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Przyznam, że Lip Glow nigdy nawet nie testowałam, ale mam ten balsam Lierac. Fajny, tylko trzeba z nim uważać - ja wieczorem, przed snem, pomalowałam nim usta jak każdą inną pomadką ochronno-odżywczą, czyli jak leci. Za chwilę patrzę, a pod nosem mam jedną różową plamę - pomadka poza konturem ust zabarwiła skórę na różowo i wygladałam jak klaun. Lepiej zatem używać z lusterkiem .
Dla mnie jest różnica pomiędzy Lip Glow a Lieraciem, na niekorzyść tego drugiego Owszem jest przyjemna, ale to LG lepiej pielęgnuje usta, jest bardziej komfortowa w noszeniu Lierac jest dla mnie bardziej tępa, nadaje mniejszy połysk, momentami drażni mnie jej zapach, zakupu nie powtórze

Sephora też ma taką pomadkę w ofercie
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:45   #3648
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 912
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość

Przyznam, że Lip Glow nigdy nawet nie testowałam, ale mam ten balsam Lierac. Fajny, tylko trzeba z nim uważać - ja wieczorem, przed snem, pomalowałam nim usta jak każdą inną pomadką ochronno-odżywczą, czyli jak leci. Za chwilę patrzę, a pod nosem mam jedną różową plamę - pomadka poza konturem ust zabarwiła skórę na różowo i wygladałam jak klaun. Lepiej zatem używać z lusterkiem .
A bo on zabarwia skórę i trzeba uważać .

---------- Dopisano o 13:45 ---------- Poprzedni post napisano o 13:44 ----------

Cytat:
Napisane przez Organzza Pokaż wiadomość
Dla mnie jest różnica pomiędzy Lip Glow a Lieraciem, na niekorzyść tego drugiego Owszem jest przyjemna, ale to LG lepiej pielęgnuje usta, jest bardziej komfortowa w noszeniu Lierac jest dla mnie bardziej tępa, nadaje mniejszy połysk, momentami drażni mnie jej zapach, zakupu nie powtórze

Sephora też ma taką pomadkę w ofercie
Więc chyba będzie trzeba zakupić ten lip glow . Ja Lieraca dostałam z wymiany w sumie podoba mi się jego formuła ale skoro piszesz, że lg jeszcze jeszcze lepsza więc może warto się skusić .
__________________
Marzenia się spełniają.. 2.09.13 operacja plastyczna nosa Już po

04.12.13 Ostrzyknięcie ust

Nałogi http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/6683/

Wymianahttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=988161
NeverGoodEnough18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:56   #3649
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Poziomka pisala wlasnie ze sa tansze odpowiedniki. Nie mam niestety okazji przetestowac, wiec nie moge porownac. Jak narazie pomadka Diora ma wszystkie moje och i ach
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 13:08   #3650
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 672
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
Więc chyba będzie trzeba zakupić ten lip glow . Ja Lieraca dostałam z wymiany w sumie podoba mi się jego formuła ale skoro piszesz, że lg jeszcze jeszcze lepsza więc może warto się skusić .
Warto spróbować chociaż w sumie u Ciebie widzę większy połysk niż u siebie - może po prostu z moimi ustami Lierac nie współgra do końca tak, jak bym sobie życzyła
Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Poziomka pisala wlasnie ze sa tansze odpowiedniki. Nie mam niestety okazji przetestowac, wiec nie moge porownac. Jak narazie pomadka Diora ma wszystkie moje och i ach
Na hiszpańskiej stronie Sephory jest ta ichnia wersja http://www.sephora.es/labial-revelad...r/cid1383.html
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 13:23   #3651
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Organzza Pokaż wiadomość
Warto spróbować chociaż w sumie u Ciebie widzę większy połysk niż u siebie - może po prostu z moimi ustami Lierac nie współgra do końca tak, jak bym sobie życzyła
Na hiszpańskiej stronie Sephory jest ta ichnia wersja http://www.sephora.es/labial-revelad...r/cid1383.html
Dziekuje najblizsza Sephore mam w Geronie, wiec jak pojade to koniecznie sie przyjrze temu balsamowi. Zeby zakupic cos z kolorowki to koniecznie musze pomacac wczesniej hehe przyznam ze cena kuszaca jak jest z gramatura? Tyle samo?
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 13:26   #3652
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 672
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Dziekuje najblizsza Sephore mam w Geronie, wiec jak pojade to koniecznie sie przyjrze temu balsamowi. Zeby zakupic cos z kolorowki to koniecznie musze pomacac wczesniej hehe przyznam ze cena kuszaca jak jest z gramatura? Tyle samo?
Identyczna - 3,5g Też mam chęć poznać tę wersję, a nuż okaże się niezła
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 16:42   #3653
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Dior - kolorówka część III

Mujernatural, a co to za cień mono z Diora?
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 16:59   #3654
lilith_ed
Zakorzenienie
 
Avatar lilith_ed
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 900
Dot.: Dior - kolorówka część III

Poszłam dziś do S z nastawieniem, że zakupię lip glow Diora (po opisie - czegoś takiego szukałam), ale jak tylko poczułam zapach, to mnie odrzuciło totalnie
lilith_ed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:01   #3655
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez lilith_ed Pokaż wiadomość
Poszłam dziś do S z nastawieniem, że zakupię lip glow Diora (po opisie - czegoś takiego szukałam), ale jak tylko poczułam zapach, to mnie odrzuciło totalnie
Testery śmierdzą, wszystkie. Są narażone na bardzo ostre światło, często sa przeterminowane, zmieniaja kolor, zapach, właściwości... Lip Glow ma zapach delikatnie miętowy z nutą wanilii, naprawde bardzo przyjemny i ledwo wyczuwalny
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:01   #3656
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Mujernatural, a co to za cień mono z Diora?
Ja juz Ci je polecalam, ale w innym kolorze. To sa jedyne pojedyncze cienie ktore maja w swojej ofercie Diorshow Mono Wet & Dry. Ja uzywam koloru 653 Mordore (brazowo zloty odcien, nanosze na cala powieke) i 566 Panama (cimny braz ktorego uzywam na zalamaniu powieki i na lini rzes).
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:04   #3657
lilith_ed
Zakorzenienie
 
Avatar lilith_ed
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 900
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Testery śmierdzą, wszystkie. Są narażone na bardzo ostre światło, często sa przeterminowane, zmieniaja kolor, zapach, właściwości... Lip Glow ma zapach delikatnie miętowy z nutą wanilii, naprawde bardzo przyjemny i ledwo wyczuwalny
Wąchałam dwa testery, wanilii nie czułam w ogóle, za to miętę czy inne zielsko aż za dobrze. Ale ja to w ogóle najbardziej lubię bezzapachowe mazidła do ust, wybredna jestem
lilith_ed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:08   #3658
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Testery śmierdzą, wszystkie. Są narażone na bardzo ostre światło, często sa przeterminowane, zmieniaja kolor, zapach, właściwości... Lip Glow ma zapach delikatnie miętowy z nutą wanilii, naprawde bardzo przyjemny i ledwo wyczuwalny
Potwierdzam ma bardzo delikatny zapach, z ledwoscia wyczowalny. Dla mnie to plus, kiedys jak uzywalam innych pomadek ktore mocno pachnialy np. truskawkami lub o zgrozo byly smakowe to je zlizywalam z ust Nie moglam sie powstrzymac hehe, a co za tym idzie moje wargi byly bardziej wysuszone
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:09   #3659
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez lilith_ed Pokaż wiadomość
Wąchałam dwa testery, wanilii nie czułam w ogóle, za to miętę czy inne zielsko aż za dobrze. Ale ja to w ogóle najbardziej lubię bezzapachowe mazidła do ust, wybredna jestem
Ja w ogóle za miętą nie przepadam a w Lip Glow w ogóle mi to nie przeszkadza bo zapach jest bardzo odświeżający, a wanilię czuję wyraźnie, osładza

Cytat:
Napisane przez Mujernatural Pokaż wiadomość
Ja juz Ci je polecalam, ale w innym kolorze. To sa jedyne pojedyncze cienie ktore maja w swojej ofercie Diorshow Mono Wet & Dry. Ja uzywam koloru 653 Mordore (brazowo zloty odcien, nanosze na cala powieke) i 566 Panama (cimny braz ktorego uzywam na zalamaniu powieki i na lini rzes).
Lookne na nie
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 17:13   #3660
Mujernatural
Raczkowanie
 
Avatar Mujernatural
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 219
Dot.: Dior - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez lilith_ed Pokaż wiadomość
Wąchałam dwa testery, wanilii nie czułam w ogóle, za to miętę czy inne zielsko aż za dobrze. Ale ja to w ogóle najbardziej lubię bezzapachowe mazidła do ust, wybredna jestem
Po aplikacji zapachu nie czuc wogole
Mujernatural jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-08-28 10:39:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:12.