MMowe plotki:) - Strona 111 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-08-04, 08:14   #3301
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: MMowe plotki:)

Cukierku- po prostu bomba
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline  
Stary 2010-08-04, 10:23   #3302
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Malinko kochanie ale to romantyczne co Twój Tż wczoraj zrobił!! Słodziutko

Limonko słonko współczuję migreny, znam ją z autopsji, mnie czasem męczy 2-3 dni, tak że ciągle leżę i wymiotuję Koszmar!

Cukiereczku śliczne pazuraski!!

Marakujko skarbie ale Ty ślicznie wyglądasz!! Spokojnie możesz na mm wrzucać ! Bo za mało tam Ciebie ostatnio a właściwie to już dość długo!!

Młodziaczku nie przejmuj się, to na pewno nadmiar wody zatrzymał Ci się w organizmie I tak jesteś śliczna!

Noooo a teraz idę zjeść śniadanko
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 10:49   #3303
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Helołłł....
Mam dzisiaj kiepski dzien, poklocilam sie z tz, ktory zabronil mi chodzenia na sesje! Mam nerwy takie, ze nawet nie wyobrazacie sobie. Jak mozna mnie tak ograniczać? Jedyne co teraz mi zostalo, to obecnie zajmowanie sie domem i mejkapy. No tak... nie mam chyba zadnych innych telentów i pasji... A tu takie zakazy, trafi mnie z tym chlopem

Gosia boskie sa te paznokcie, chcialabym miec takie !
natala79 jest offline  
Stary 2010-08-04, 11:41   #3304
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez natala79 Pokaż wiadomość
Helołłł....
Mam dzisiaj kiepski dzien, poklocilam sie z tz, ktory zabronil mi chodzenia na sesje! Mam nerwy takie, ze nawet nie wyobrazacie sobie. Jak mozna mnie tak ograniczać? Jedyne co teraz mi zostalo, to obecnie zajmowanie sie domem i mejkapy. No tak... nie mam chyba zadnych innych telentów i pasji... A tu takie zakazy, trafi mnie z tym chlopem

Gosia boskie sa te paznokcie, chcialabym miec takie !
Natalka twój Tz powiedział to na pewno w nerwach i wcale tak nie myśli
Mój czasem powie koniec z sesjami (z tego powodu że musi mnie na nie wozić i jak miałam przez ponad miesiąc co weekend sesje które trwały po kilka h. i on zamiast siedzieć i oglądać mecze bo wtedy były te mistrzostwa czy co tam to mnie woził) ale potem sam się pyta kiedy następna Chłopy takie są
Cukierek paznokcie rewelacja. Zapodaj jeszcze raz instrukcję jak się takie robi

I w końcu dotarła do mnie rimmelowa paczka. Dotarła cudem bo poza nazwą ulicy i nr, apartamentu wszystko się zmazało. Listonosz przyniósł na chybił trafił.

Pogoda do leje.
Wczoraj zmokłam jak wracałam z pracy
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline  
Stary 2010-08-04, 12:17   #3305
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Madziu, Kasiu łącze się z Wami w bólu, mój Tż też mi marudzi, że nie chce żebym jeździła na sesje bo coś mi zrobią, ale ostatecznie jak widzi jak bardzo mi zależy to mi pomaga, wozi i cieszy się bo widzi, że mi to sprawia radość To jest coś co chciałabym w życiu robić, nic więcej mnie tak nie interesuje jak robienie makijaży, nie wiem może jakaś płytka jestem czy co...

Kasiu czekam na Twój Rimmelowy wątek w takim razie

Madziu nagrałaś jakiś nowy filmik na YT ostatnio ??
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 13:14   #3306
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: MMowe plotki:)

hej
łeb mnie boli i brzuch od 2 dni wrrrr
rano praca, teraz dziec spi ja powinnam robic obiad ale nie mam ochoty jakos, nie chce mi sie :P

bylam w decathlonie, poszalalam troche na orbitreku, stepperze i jakims rowerku eliptycznym (taki co sie macha rekami i chodzi cos jak stepper) i najlepiej dla mnie wypada rowerek bo wiekszosc miesni pracuje ale jest to olbrzym i nie mam na niego miejsca
musze zagladnac do pakerni w okolicy jets ich kilka, moze akurat sie przyzwyczaje, chociaz nie znosze widoku osilkow i zawsze mnie to zniechecalo do chodzenia :P
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline  
Stary 2010-08-04, 13:47   #3307
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: MMowe plotki:)

witam Was

ja nie wiem,ale dzis wstalam taka na anty do wszystkiego,ze szok
pogoda mnie juz totalnie wk....a!!!!!!
gdzie to lato ,ze sie tak pytam
ponad m-ac ciagle popaduje,moze nie jest zimno,ale jak tu gdzies wyjsc by sie moglo dziecko wybawic jak wszystko mokre wrrrr
jak dobrze,ze we wtorek juz lecimy do tych Włoch
jeszcze musze nas wszystkich spakowac,wszystko zawsze na mojej glowie a pozniej nie wzielas tego czy tamtego wrrrrr
nawet nie wiem co tak na prawde brac,bo jak zwykle bedzie sie chodzic w paru szmatkach a reszta nie ruszona
nie chce brac za wiele bo za duzo bagazy bedzie do tego wozek itd
ehh
jakos mnie zaczyna to draznic wszystko
Natala i witam w klubie
moj Tz ciagle steka,ze sesja,ze to ,ze tamto
a na ost to mi juz wstyd bylo,tej na plazy,bo chodzil i na glos marudzil,ze zero zorganizowania,ze mialam malowac a pozuje,ze znow uknute pewnie bylo a wcale nie!,ze sie wyginam,mialam byc zakryta a pozkazuje cialo normalnie szlak jasny w takich momentach mnie trafia,do tego problem to komputer,ze ciagle siedze przy nim itd
a co mam robic jesli pogoda do dupy,kolezanki powyjezdzaly z dziecmi na 2 m-ce do Pl a ja siedze na tym zadupiu ,gdzie w kolo skumbagi irlandzkie,siedza gdzie badz i pija nadzierajac mordy,odechciewa sie wszystkiego
ehhhh

a takie momenty romantico jak mialas Ty Malino ze swoim to parenascie lat temu mialam
swietnie uczucie prawda?

Cuksie pazury super!
ja nie ma cierpliwosci sie tak w to bawic i czasu

Mloda to co sie tam dzialo??tez uwazam,ze woda sie zebrala i przybylo Ci przez to te 3 kg

Kasia paczka kolejna szczesliwie odnaleziona brawa!

Limonko dziekuje mam nadzieje,ze jednak pojedziesz,kciuki wciaz trzymam

Marakujko slicznie w pin-upie wygladasz i bez niego tez mnie sie podobasz,wiec nic dziwnego,ze kolega tak powiedzial

i co to mialam jeszcze pisac
nie wiem
emalia30 jest offline  
Stary 2010-08-04, 14:03   #3308
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: MMowe plotki:)

Emalko problem przesiadywania na laptopie chyba dotyczy większości z nas. Mój czasem też załapie focha o to
I współczuję nieciekawej okolicy. Ja się cieszę że nie mieszkam w Dubilnie a w moim Newbridge Chociaż TZ pracuje w Dublinie nie chcemy się tam przenosić. Co do pakowania to mam ten sam problem. Ja lecę już w sobotę do PL i też nie wiem co brać. I pogoda mnie tutaj też tak samo jak i ciebie dobija ...
Przy okazji zmalowałam dzienniaczek rimmelowsky
Jakby ktoś chciał zobaczyć to zapraszam na wątek http://wizaz.pl/forum/showthread.php...8#post21142268
Jako że to prosty makijażyk to nie zakładam mu wątku osobnego na MM
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline  
Stary 2010-08-04, 14:11   #3309
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez tylkokasia Pokaż wiadomość
Emalko problem przesiadywania na laptopie chyba dotyczy większości z nas.
ja mysle, ze to problem 90% spoleczenstwa
sposrod moich bliskich znajomych malo kto nie spedza czzasu przed kompem bo tu jest zawsze COS do roboty co nie oznacza, ze to pochwalam
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline  
Stary 2010-08-04, 14:23   #3310
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Moniś, Emi, no cudne to uczucie było zwłaszcza, że Sylwestrowy nie jest zbyt wylewny w tych sprawach.

Lime, przykro mi, że źle się czułaś

Candulec, ale super mam nadzieję, że się bardzo nie spóźniłaś

A oglądałam Twoją stronkę i sporo tam firm, których nie znam(lakierowych), co możesz polecić? na razie muszę odpuścić, ale może na przyszłość, bo ceny też przystępne dosyć i jakiś rabacik dla Malinki może
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki




Edytowane przez Maliniarka
Czas edycji: 2010-08-04 o 14:37
Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 14:25   #3311
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: MMowe plotki:)

Kasiu widzisz ,ale pakujesz albo tylko siebie ,albo Was dwoje a ja mam naszą czwórkę do spakowania
w ogole chyba wezme sobie jakies ziolowe tabsy na uspokojenie,czuje,ze dzis dynamit kobieta jestem !
zaraz zajrze na makijaz ,...i.........sliczny dzienniak

Dżosefinko prawda,zawsze cos jest do znalezienia,poklikania itd
ach zeby jeszcze byl ktos pod reka kto spedzi ze mna tez czas z dziecmi,inna taka mamuska
wszystkie jak na zlosc w Pl
dobrze,ze juz ponad m-ac zlecial
od wrzesnia bedzie lepiej
w Pl jak bylam po narodzinach Natana 2 lata pod rzad to bez kompa prawie nic nie siedzialam ,bo od rana do wieczora na dworze ,serio ok 10 rano jak schodzilam z 1,5 miesiecznym Natanem to do domu po 20 stej wracalam,caly dzien na ogrodzie z mama jak miala wolne badz po pracy przychodzila,z siostra najmlodsza jak tez w pracy nie byla i swietej pamieci tata,jak czul sie na silach po chemii to siedzial ze mna i wnukiem ,czasami kolezanki i dzien lecial mi milo,bez samotnosci ,ktora tutaj wypelnia mi wlasnie komputer
a sesje ,ciesze sie,ze sa ,odbicie od codziennosci i to,ze moge tez zapozowac sprawia,ze czuje ze zyje
ale wszystko to i tak wielki problem dla mojej polowki
odnosze wrazenie,ze cokolwiek bym nie zrobila jest zle
wczoraj przyszedl i pytam go czy glodny,chcialam kotleta usmazyc i ziemniaki mialam cieple pod koldra a on,ze nie jest glodny,wiec ja usiadlam do najbardziej beznadziejego filmu ,ktory przerekramowali na maksa `Nine`,pewnie widzialyscie,ja bardzo do tylu z filmami jestem a on mi wyskakuje,ze jest glodny ,no prosze Was przed 22 nie chcialo mi sie smażyc nic i smrodzic w kuchni olejem
ehhh
poszedl po 15 min filmu i nie dziwie sie mu,bo film padaka straszna byl
obejrzalam,bo dzis oddaje do wypozyczalni
a swoja droga w wypozyczalni tutaj w Irl jako nowosci sa filmy sprzed ponad 4 lat wrrrr
smieszne!
i tak jest ze wszystkim
wiem jedno czulabym sie szczesliwsza w Pl
ile razy wracac musialam do Irl to plakalam przez droge w samolocie
ale tez mowi mi zdrowy rozsadek,ze tam nie byloby nas na wiele stac a Tz pracowalby od rana do wieczora na tirach badz w ogole widywalabym go moze na weekendy jakby jezdzil na miedzynarodowce a tego nie chce
a ja pracowalabym w sklepie a wiemy jaka to praca,nie dla kobiety i matki dzieci
wszystko widze w czarnych kolorach dzis

przestane marudzic Wam bo i tak to nic nie da
ide oddac kasety i walne moze baranka o sciane z tej beznadziejnosci jaka mnie wypelnila po czubek glowy!

Edytowane przez emalia30
Czas edycji: 2010-08-04 o 14:30
emalia30 jest offline  
Stary 2010-08-04, 14:41   #3312
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Dżio,a wiesz, że ja też nie lubię tych kwadracików, którzy stękają jak na porodówce, podniosą sztangę dwa razy i lecą do lustra się oglądać

ale teraz chodzę na babską pakernię
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:11   #3313
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Emi współczuję Ci, że masz takie problemy ,że nie masz z kim spędzić czasu ja przynajmniej mam rodziców i Tż-ta bo Tż pracuje u moich rodziców tak apropo więc nie wiem dokładnie co czujesz, ale wiem, że jest Ci ciężko! Dobrze, że jest wizaż i ,że jeździsz na sesję skoro kochasz pozować i malować! Ja kocham malować i czułabym się nieszczęśliwa gdyby ktoś mi tego zabronił, więc nie patrz na Tż-ta a może spróbuj wytłumaczyć mu jak wiele dla Ciebie znaczą sesje i makijaże, porównaj do czegoś co on kocha. Mój Tż wspiera mnie i jest dumny ze mnie, jak pomaluję modelkę, wierzy we mnie, tak jak i rodzice To dla mnie ważne dlatego wiem, że Tobie też jest to potrzebne A jako mamusia myślę, że świetnie sobie radzisz, a Tż za dużo wymaga od Ciebie, zawsze sobie może sam coś ugotować

Kochane tak w ogóle to mnie naszło na jakieś refleksje i zastanawianie się nad sobą.. W ogóle chciałabym Wam wszystkim podziękować, tym, które okazywały mi zrozumienie i wspierały, dawały dobre rady chcąc pomóc mi się rozwinąć a nie dobijały bym zrezygnowała. Cenię bardzo porady tych, którzy kierują się dobrym sercem i chęcią pomocy, a nie tych, którzy swoim jadem chcą mnie stłamsić. Rozpoznaję takie osoby, mam dobrą intuicję. Dzięki Wam czuje się mocniejsza bo wiem, że w czymś jestem dobra i będę się starała rozwijać dalej oczywiście z Waszą pomocą, choć głupio o nią prosić bo przez te 3 miesiące jak z Wami aktywnie jestem już mi dużo pomogłyście Dziękuje za komentarze bo one wiele mi mówią i za prywatne wiadomości z prośbą o pomoc, chętnie zawsze pomogę każdemu o ile będę potrafiła No nic, żem się rozczuliła Liczę na Wasze zrozumienie
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:19   #3314
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Moniś, to ja Ciebie tak "natchłam" na rozważania?

Ja też się cieszę, że tu trafiłam, może nie mam jakichś wielkich aspiracji, ale lubię się pomaziać czasem


A to moje króciaki:
Bardzo lubię te lakiery od Bell (Glam Wear-lekko perłowe) (mam całe 2) mimo, że perła nie jest kompletnie dla mnie, to te mi odpowiadają, nie robią takich koszmarnych smug, jedna grubsza warstwa dobrze kryje, na stopach trzyma mi się lakierek od tygodnia bez zmian w wyglądzie (bez bazy i top coatu), nie zaciapciałam bardzo skórek i kosztują około 10 zł jestem bardzo zadowolona

Młoidziak jak coś to ja bym kupowała w PL

Ja mam już chyba manię jakąś
Na drugim zdjęciu oba moje kolorki
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:29   #3315
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Emi choooo sie razem poprzytulamy, bo ja tez mam nerwy.

Moniś ja Cie cenie za kreatywnosc wlasnie. Mi podpasowaly takie mejkapy, bo sama lubie takie Aaaale wiesz co.... tak myslalam wlasnie wczoraj jak patrzylam na Twoje makijaże i pomyslalam sobie: moze zrobilabys takie cos na sobie seksowne...jakies smokey blyszczące... ze zwiazanymi wlosami...jasne usta. Kolor na oczach braz z czernią... ale bez robienia takich dalekowyjezdzajacych za oko cieni... Nie wiem czy mnie rozumiesz. Nie znalazlam w mejkapach u Ciebie, to jak ja Cie widze wlasnie... Taki seksi kociak

Ehhhh nudy w chalupie... Bylam w Inglocie na zakupach i Rossmanie. Nakupowalam sobie, a cooo Na ukojenie nerwów.
natala79 jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:29   #3316
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Malinko m.in Ty ale taki ogólnie mam dzień dzisiaj refleksyjny śliczne pazurasy!

Natalko - Madziu dziękuje Ci Ciesze się, że mi to napisałaś, a mogłabyś mi zobrazować ten makijaż, chodzi Ci o taki zwykły przydymiony czarno brązowy ale wyciągnięty na okrągło tak ?? Chętnie go dla Ciebie wykonam A jak dokładnie włosy związane ? A mogą być loki bo chciałam sobie na papilotki pokręcić ??
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html

Edytowane przez Monikonsa89
Czas edycji: 2010-08-04 o 16:32
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:38   #3317
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez natala79 Pokaż wiadomość
Ehhhh nudy w chalupie... Bylam w Inglocie na zakupach i Rossmanie. Nakupowalam sobie, a cooo Na ukojenie nerwów.
pochwal się zakupami, ale ja Was lubię oglądać, uzależniłam się
Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Malinko m.in Ty ale taki ogólnie mam dzień dzisiaj refleksyjny śliczne pazurasy!

A mogą być loki bo chciałam sobie na papilotki pokręcić ??
śliczne to one będą o ile odrosną, na razie się cieszę lakierami

ja chcę Cię zobaczyć w lokach i bez grzywki też
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:40   #3318
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
pochwal się zakupami, ale ja Was lubię oglądać, uzależniłam się

śliczne to one będą o ile odrosną, na razie się cieszę lakierami

ja chcę Cię zobaczyć w lokach i bez grzywki też

to zobaczysz kochana obiecuję!

a grzywki to ja nie mam tylko kilka włosów mi rośnie z przodu przy czole nie mam co z tym zrobić
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:47   #3319
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Malinko m.in Ty ale taki ogólnie mam dzień dzisiaj refleksyjny śliczne pazurasy!

Natalko - Madziu dziękuje Ci Ciesze się, że mi to napisałaś, a mogłabyś mi zobrazować ten makijaż, chodzi Ci o taki zwykły przydymiony czarno brązowy ale wyciągnięty na okrągło tak ?? Chętnie go dla Ciebie wykonam A jak dokładnie włosy związane ? A mogą być loki bo chciałam sobie na papilotki pokręcić ??

O tak tak,moze byc takie afro! O do tego smokey... na okrąglo (ale wycieniowane ładnie ) I foto cos jak zalaczone...
natala79 jest offline  
Stary 2010-08-04, 16:48   #3320
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
to zobaczysz kochana obiecuję!

a grzywki to ja nie mam tylko kilka włosów mi rośnie z przodu przy czole nie mam co z tym zrobić
no masz taką grzyweczkę zaczesaną na boczek

---------- Dopisano o 16:48 ---------- Poprzedni post napisano o 16:48 ----------

Cytat:
Napisane przez natala79 Pokaż wiadomość
O tak tak,moze byc takie afro! O do tego smokey... na okrąglo (ale wycieniowane ładnie ) I foto cos jak zalaczone...
ale boski kolor cieni
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 17:08   #3321
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Madziu dziękuje za zdjęcie! Wykonam na pewno Afro nie będzie bo z moich włosów się nie da, ale same zobaczycie jak wykonam i wstawię

Malinko to z założenia nie jest grzywka tak sama sobie wyrosła i jest
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 17:13   #3322
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Malinko to z założenia nie jest grzywka tak sama sobie wyrosła i jest
a miałaś kiedyś grzywkę taką do brwi? myślę, że ładnie by Ci było
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 17:17   #3323
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
a miałaś kiedyś grzywkę taką do brwi? myślę, że ładnie by Ci było

kochana kiedyś miałam, ale za chiny nie umiałam jej ułożyć, przylepiała mi się do czoła, wszyscy doradzali bym zapuściła bo lepiej mi bez Fryzjerka też mi zawsze grzywkę odradza...
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline  
Stary 2010-08-04, 17:21   #3324
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
kochana kiedyś miałam, ale za chiny nie umiałam jej ułożyć, przylepiała mi się do czoła, wszyscy doradzali bym zapuściła bo lepiej mi bez Fryzjerka też mi zawsze grzywkę odradza...
no tak, to jeszcze zależy jakie masz włosy

A mnie fryzjerka zawsze ładnie ułoży jak zetnie, a potem sama nie potrafię i zwykle do gry zaczesuję wszystko
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 18:48   #3325
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

bryyyy

Dzieki dziewuszki..ciesze sie ze pazurki sie wam podobaja

Malinka
...jesli chodzi o lakiery to ja mowie...savina bardzo fajne lakiery no i color club china glaze tez sa bardzo dobre no i ladne kolorki ale nie wszystkie tak super kryja a za ta cene powinny kryc dobrze chyba nie?
bardzo fajne lakiery sa z peggy sage to mamy na stronie magnificco.pl no i fajnie sie trzymaja i kruja dobrze

Emi jak ja doskonale Cie rozumie...jak bylam w hiszpanii to tak sie obco tam czulam no i bardzo sie cieszylam jak wrocilam do PL no ale fakt fakteeeem too na wiecej bylo nas tam stac niz tu...na wiecej moglismy sobie pozwolic alee wole byc tu i zebysmy mieli prace oboje niz tak jak tam ze bylam 1,5 roku a pracowalam 4 miesiace lacznie moze...pociac sie szlooooo:/


tydzien swiraaaa mam bez kitu heheh leeedwo zyje hehe :P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-08-04, 18:53   #3326
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

dobra, zapisałam sobie no china glaze trochę kosztuje, ale kolory są boskie


grrrrrr, nie potrzebuję kosmetyków, nie potrzebuję...
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 19:06   #3327
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

mhmmm ja tez nie potrzebuje:P:P heheheh

szukam jakis fajnych bucikow na slub do kolezanki... myslalam o tych http://allegro.pl/item1168604998_atm...deszwa_38.html ale Tż twierdzi ze jak u latawicy..z kolei w pracy dziewczyny pieja na ich widok i nie wiem... pomozecie?:P heheh
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-08-04, 19:15   #3328
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

buty zupełnie nie w moim guście ale ja lubię klasykę


Marakuju, a ten makijażyk powinnaś wstawić na MM rzadko kiedy komuś tak pięknie i naturalnie w pin-upie!
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-08-04, 19:23   #3329
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
mhmmm ja tez nie potrzebuje:P:P heheheh

szukam jakis fajnych bucikow na slub do kolezanki... myslalam o tych http://allegro.pl/item1168604998_atm...deszwa_38.html ale Tż twierdzi ze jak u latawicy..z kolei w pracy dziewczyny pieja na ich widok i nie wiem... pomozecie?:P heheh

Panterka, zeberka lub czarne na platformie z czerowna podeszwą to to co uwielbiam! A Tobie malenka beda pasować W sam raz do szalonych pamaranczowych wlosów

A i jeszcze chcialam Wam pokazac mejkap, ktorym jestem zachwycona i ogladam go baaardzo często:
http://www.youtube.com/watch?v=pZvv5...os=bsTjPf8fwIQ zrobilam go juz sobie raz, ale ja mam troche zbyt opadajace powieki.
natala79 jest offline  
Stary 2010-08-04, 19:36   #3330
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

Madziu...przepiekny makijaz..aleeez kobitka ma reke wprawiona..noz cudo !! jaaa tak bym nie umiala chyba hehe:P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
moje makijaże, plotkowy

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:27.