MMowe plotki:) - Strona 60 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-07-09, 22:59   #1771
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: MMowe plotki:)

Hej .
Wróciłam od fryzjera, łeb mnie boli oczy mnie bola- to raczej alergia ale nie pamietam na co to- od paru dni juz czułam ze sie zbiera- oczy swedza, szcypia, piasek pod powiekami- siła rzeczy człowiek je przeciera i dzis apogeum- masakra... Jak na mnie w pracy patrzyli, jakbym miała przemoc w rodzinie...

Przeczytałam co naskrobałyscie ale nia mam siły pisac- nie moge siedziec przed kompem bo mnie boli . Ide do wanny a potem nyny
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-07-09, 23:04   #1772
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Hej .
Wróciłam od fryzjera, łeb mnie boli oczy mnie bola- to raczej alergia ale nie pamietam na co to- od paru dni juz czułam ze sie zbiera- oczy swedza, szcypia, piasek pod powiekami- siła rzeczy człowiek je przeciera i dzis apogeum- masakra... Jak na mnie w pracy patrzyli, jakbym miała przemoc w rodzinie...

Przeczytałam co naskrobałyscie ale nia mam siły pisac- nie moge siedziec przed kompem bo mnie boli . Ide do wanny a potem nyny

Mloda
moze uzylas jakiegos nowego kosmetyku i stad to uczulenie...moze wypij wapno przed snem to pomaga w przypadku uczulen

Malinko cudne zdjecia! Masz talent Kobieto!

Corcia spi, ja sie relaksuje przy piffku a mialam sie uczyc englisza czekam na TZ i ide lulu bo jutro do poludnia niankuje zycze Wam Kobietki udanego weekendu

Edytowane przez gosada79
Czas edycji: 2010-07-09 o 23:07
gosada79 jest offline  
Stary 2010-07-09, 23:45   #1773
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

tez mam alergie i ostatnio jest masakra z oczami i nosem...co rano budze sie i oczu otworzyc nie moge bo mi tak lzawia przez noc i mi to zasycha i sklejone okaaa mam z rana;P

no nic..klade sie kobietki

kolorowych
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 00:12   #1774
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez tylkokasia Pokaż wiadomość
Mi na sesji babka cyknęła kilka fot analogowym
analogi są super, ale tu naprawdę trzeba wiedzieć co i jak ustawić

---------- Dopisano o 00:12 ---------- Poprzedni post napisano o 00:09 ----------

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Hej .
Wróciłam od fryzjera, łeb mnie boli oczy mnie bola- to raczej alergia ale nie pamietam na co to- od paru dni juz czułam ze sie zbiera- oczy swedza, szcypia, piasek pod powiekami- siła rzeczy człowiek je przeciera i dzis apogeum- masakra... Jak na mnie w pracy patrzyli, jakbym miała przemoc w rodzinie...

Przeczytałam co naskrobałyscie ale nia mam siły pisac- nie moge siedziec przed kompem bo mnie boli . Ide do wanny a potem nyny
Alergie, to straszne, ja miałam raz w życiu chyba i to tak, że kaszlałam tylko współczuję...masz jakieś leki?
Pokaż włoski koniecznie jak się lepiej poczujesz Młodziaku
Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Malinko cudne zdjecia! Masz talent Kobieto!

Corcia spi, ja sie relaksuje przy piffku a mialam sie uczyc englisza czekam na TZ i ide lulu bo jutro do poludnia niankuje zycze Wam Kobietki udanego weekendu
Dziękuję Gosiaczku, chciałabym coś jednego robić dobrze, a robię wszystkiego po trochu i z niczego nie jestem zadowolona
Smacznego piwka jak się uczysz angielskiego?
Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
tez mam alergie i ostatnio jest masakra z oczami i nosem...co rano budze sie i oczu otworzyc nie moge bo mi tak lzawia przez noc i mi to zasycha i sklejone okaaa mam z rana;P

no nic..klade sie kobietki

kolorowych
migreny, alergie, jak Wy dajecie radę...bidulki
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 07:17   #1775
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: MMowe plotki:)

Helo, Lejdis

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
ja zmienilam posciel wszystkim,pomylam kibelki,zapaszki nowe zawiesilam,piore,nastawil am zupe ogorkowa,zaraz zrobie nam jajka sadzone ,Natan jaja uwielbia i pozniej do kolezanki jade ,bo dostalam smska z zaproszeniem
Ło Boże, Emilko! Jakiego Ty masz powera
Nie pamiętam kiedy zrobiłam tyle co Ty do 10.00 rano w wolny dzień, gdy teoretycznie zajmuję się domem...
Zawsze wiedziałam,że jeśli chodzi o makijaże jesteś dla mnie niedoścignionym ideałem, ale widzę, że w kwestii pracowitości i cech idealnej pani domu jest idealnie tak samo

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Kochany Owocku
Jak Ty ładnie do mnie mówisz

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

A ja bym chętnie włączyła wiele rzeczy do naszego bycia razem...ale to oporny materiał, może ja nie jestem dość seksowna dla niego?
Żartujesz? Jak możesz być dla niego nieseksowna? Gdybym była facetem to sama bym leciała do Ciebie, żeby Cię schrupać, apetyczna Malinko
Trudno zgadnąć w czym tkwi problem, tym bardziej, że nigdy się z takim wcześniej nie spotkałam... Może koleś ma kompleksy? Może wcześniej coś mu nie wychodziło w życiu seksualnym i teraz boi się, że się przed Tobą zbłaźni?
Co by to nie było mam nadzieję, że wszystko sobie wyjaśnicie i przeniesiecie Waszą relację również na to pole

A zdjęcie robisz koleżanko cudne!!!
Takie klimatyczne

Cytat:
Napisane przez maraqjowa Pokaż wiadomość
Dziewczyny, znalazłam pracę a nawet dwie Od przyszłego tygodnia będę trenerem zdrowego żywienia w Akademii Zdrowia po 4 godziny dziennie oraz dodatkowo dostałam pracę zdalną przy kompie dla Press Service - jako analityk internetu Tym oto sposobem uda mi się utrzymać mieszkanie, szkołę trenerów oraz nabyć jakieś kompetencje i dodać nowe pozycje w CV
Dziękuję za wszystkie kciuki Jeszcze tylko obrona i koniec stresów i mojego marudzenia. Jesteście wielkie i należy Wam się ode mnie pomnik za wytrzymałość
Marakujko, STRASZNIE SIĘ CIESZĘ!!! I GRATULUJĘ Z CAŁEGO SERDUCHA!!!
Zwłaszcza posady trenera, bo wiem jak trudno się załapać na pierwsze prowadzone szkolenia.
Jesteś miszcz

Cytat:
Napisane przez ch0colate Pokaż wiadomość
nastroj dzis troche lepszy, choc fizycznie i psychicznie czuje sie wykonczona, ale wygralam walke z uczelnia osiagnelam swoj cel.
Bardzo się cieszę!
Mam nadzieję, że nastrój będzie Ci się polepszał z prędkością światła

Cytat:
Napisane przez ch0colate Pokaż wiadomość
co do pracy.. to praca na rzecz fundacji pomagajacej najbiedniejszym dzieciom... pomoc charytatywna, dlatego placa malutko, ale lepsze to niz nic, mam nadzieje dorobic na nockach w markecie czy cus... a to bedzie polegalo na sprzedawaniu ludziom zapalek ( fundacja: dziewczynka z zapalkami ), a pieniazki uzyskane ze sprzedazy beda przeznaczone na wakacje dla dzieciakow do tego mozemy pomoc w pakowaniu zakupow ( czego ja osobiscie nie cierpie, kiedy ktos mi to propounuje, wole sama )
Bardzo się cieszę, Czekoladko!
Praca może nie jest jakaś bardzo dochodowa, ale jestem pewna, że mając świadomość jak bardzo pomagasz innym i tak będziesz z niej miała mnóstwo satysfakcji.

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Rowerek, Orbitrek, Stepper, dwa Wioślarze(nie wychodziło mi za bardzo), Brzuchy(nienawidzę-czuję się jak żółwik przewrócony na skorupkę z niemożnością wstania), hantle(zamieniłam potem na elastyczne taśmy do Pilates, bo wygodniej robić), plecy na piłce do Pilates, Masażer-taśma taki co to wytelepie wszystko-baaaardzo przyjemne

I dodatkowo płatne takie cuś co się staje i 10 minut trzęsie się ta mata co się na niej stoi z różną częstotliwością. Cały tłuszczyk mi latał
Wow! Widzę, że nie dałaś sobie na początku taryfy ulgowej i od razu ćwiczysz pełną parą!
Nie masz dzisiaj zakwasów?

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Ale było super, czuję się bardzo dobrze, endorfiny się wydzieliły i mam banana na buźce
Co racja to racja... Mi też ćwiczenia zawsze dają pozytywnego kopa

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Limonowa...ćwiczyłaś coś? Miałam Cię pilnować
Wczoraj nie miałam szans, przyrzekam. Wróciłam z firmowej imprezy późno w noc. Ale dzisiaj już nie odpuszczę, obiecuję.
A tak nawiasem mówiąc zastanawiam się czy nie zapisać się na zajęcia z tańca erotycznego/ na rurze lub tańca brzucha, coby tu oprócz nad zgrabnym brzuszkiem pracować jeszcze nad seksapilem
Muszę poszukać w necie ofert szkół tańca, żeby zobaczyć czy się wyrobię pieniążkowo i czasowo.

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Hej .
Wróciłam od fryzjera, łeb mnie boli oczy mnie bola- to raczej alergia ale nie pamietam na co to- od paru dni juz czułam ze sie zbiera- oczy swedza, szcypia, piasek pod powiekami- siła rzeczy człowiek je przeciera i dzis apogeum- masakra... Jak na mnie w pracy patrzyli, jakbym miała przemoc w rodzinie...
Bidulko... Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz
Może zrób sobie testy u alergologa?

Dziewczyny, z przyjemnością Wam donoszę, że wczorajszy dzień był przesuper
Rano tak jak Wam wspominałam mieliśmy szkolenie z obsługi trudnego klienta i muszę powiedzieć, że babeczka poprowadziła je po prostu idealnie (a ja jestem baaaaardzo wymagająca jeśli chodzi o trenerów i zazwyczaj wracam ze szkoleń z poczuciem, że czegoś mi jednak zabrakło). Dowiedziałam się mnóstwa przydatnych rzeczy o tym jak sobie radzić z klientami-matołkami, ale również o sobie. Okazuje się na przykład, że mam w sobie za dużo tzw. "grzecznego dziecka" i w związku z tym pozwalam sobie strasznie wchodzić na głowę.
Poważnie myślę nad zapisaniem się na kurs asertywności

Po szkoleniu mieliśmy imprezę integracyjną, czyli obiadek, kręgle, bilard i moooooorzeeeeeee alkoholu I chyba jeszcze więcej śmiechu i dobrej zabawy

Ponieważ byłam organizatorem całego przedsięwzięcia dodatkowo było dla mnie dużą radością, że organizacyjnie wszystko poszło jak z płatka, a wszyscy na prawdę dobrze się bawili

A żeby nie było zbyt wesoło i optymistycznie to się poskarżę, że przeziębiłam się niemożliwie i teraz chodzę smarcząc, pokasłując i cierpiąc na ból gardła

Dlatego dziś na do widzenia nie dostaniecie zwyczajowego buziaka- nie śmiałabym Was zarazić- tylko Wam ładnie pomacham
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline  
Stary 2010-07-10, 08:32   #1776
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: MMowe plotki:)

CZEŚĆ PIĘKNE!

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Nonuś jeśli gdzieś tam jesteś to ja Ci oświadczam, że masz wstawić swój makijaż bo mi tęskno za buziuchną Twoją!
Moniś, miło że tak mówisz, kochana jesteś Tylko jakoś nie mam weny na malowanie ostatnio...

Marakujko i Czekoladko, gratuluję pracy, dziewczyny! Wiedziałam, że wszystko się Wam uda

Malinowa, piękne zdjęcia! Zwłaszcza TO mnie urzekło

Mloda i Limonka, zdrówka życzę, skarby moje. Nie dajcie się alergiom i przeziębieniom!

Ja dzisiaj taka trochę nie teges... chyba mam lekkiego kaca po wczorajszym piwku... więc obiecuję sobie tak jak zawsze... już nigdy więcej nie piję...!
__________________
Mama Kamilki
Nonah jest offline  
Stary 2010-07-10, 09:45   #1777
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

aaaa dzien dobryyy ja musze dzisiaj posprzatac aleeee poszlabym sobie na baseen
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 10:24   #1778
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: MMowe plotki:)

Heloł

Dziekuje Słonca moje za troske
To jest alergia na 100% bo ja miałam testy robione, tylko nie pamietam na co....???? Tabletek nie biore bo mi to az tak bardzo nie przeszkadza- w znaczeniu wyłazi rzadko i nie che brac codziennie pigułek z tego powodu.
Dzis w nocy normalnie budził mnie bol powiek, znowu jestem napuchnieta... i to tyle jezeli chodzi o zrobienie makijazu... Ale nie jest tak zle jak wczoraj
Wapno!!! Dzieki Gosado , czemu ja zawsze o wapnie zapominam?? Własnie pije

Wszystkie Wasze ploty wczoraj przeczytałam i teraz nie pamietam co mialam pisac a co juz napisałam wczesniej, wiec po kolei (najwyzej sie bede powtarzac):

Marakujo strasznie sie ciesze ze masz prace- widzisz, mówiłam ze bedzie dobrze

Czekoladko
dobrze ze humor sie poprawił

Malina piekne fotki - masz talent dzieczyno!!!

Emalio nie załamuj mnie Twoimi porzadkami... ale na swoje usprawiedliwienie mam to ze wczoraj jak poszłam sobie z kompa to jeszcze do 1 w nocy wysprzatałam kuchnie i łazienke

Limonko kurs tanca erotycznego- faaaajnie, tez bym chciala- człowiek sie porusza, siła rzeczy pocwiczy a przy tym sie dobrze bawi.
Bo ja np nienawidze siłowni- masakra jakas, nuda itd. Ja lubie zajecia w grupach- fitnes . Wtedy jest głosna muzyka, dobra zabawa...

Cos jeszcze mialam pisac....

Aaaa mam pytanie do YTbowych dziewczyn- Natala, Tylkokasia- to jest normalne ze na rozwiazanie konkursu trzeba czekac? Bo ja brałam (zreszta Natala tez) udzial w konkursie który zakonczył sie
06.07 i nie ma rozwiazania jeszcze, a ciekawa jestem nooo
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-07-10, 10:31   #1779
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: MMowe plotki:)

Dzień doberek
Ale upał, ja siedzę sobie w domku, gotuję obiadek a reszta w polu Ja dalej na wsi sobie siedzę
W sumie w polu też pomagałam plewić byłam 4 dni, ale wczoraj przyszła @ i boleści, a w taki upał nie dałabym rady dalej plewić, więc sobie siedzę w domku
Troszkę pomogłam, więc się nie obijam hahahaha

Nie dam rady Was nadrobić jak zwykle, piszecie bardzo dużo Ale to dobrze bo widać, że wątek żyje

Pozdrawiam
eweska jest offline  
Stary 2010-07-10, 10:39   #1780
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Cześć piękne !

Ja mam nerwy nadal. Dzisiaj mam urodziny dziecka w sali zabaw dla dzieci o 13, wiec sie szykujemy. Tort odebrac, jeszcze owoce kupic. Upał, a ja nie mam sie w co ubrać !!!
Chcialabym by byla juz z 20.00 godzina, piwko do ręki, meczyk i swięty spokój
Przeczytalam chyba wszystko co napisalyscie, ale nie mam cos weny. Migrene mam do tego... a to dopiero jej początek ;(

Młoda nie wiem jakie sa zasady ogłaszania wyników. A moze tak dla zabawy wzielabys udzial w moim konkursie, nawet jak ta klawiatura nie jest Ci potrzebna? ) I tak przedluze ten konkurs chyba o tydzien, bo dziewczyny mi piszą w wiadomosciach, ze wymyslilam za trudny temat!? No błagam !
natala79 jest offline  
Stary 2010-07-10, 10:52   #1781
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

mlodziuchna..ja biore tablety na alergie..jedna na dzien bo bym sie zakichala chyba;P

postanowione..ide na basen dzis..tylko musze nieco ogarnac
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 11:13   #1782
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez natala79 Pokaż wiadomość
Cześć piękne !

Ja mam nerwy nadal. Dzisiaj mam urodziny dziecka w sali zabaw dla dzieci o 13, wiec sie szykujemy. Tort odebrac, jeszcze owoce kupic. Upał, a ja nie mam sie w co ubrać !!!
Chcialabym by byla juz z 20.00 godzina, piwko do ręki, meczyk i swięty spokój
Przeczytalam chyba wszystko co napisalyscie, ale nie mam cos weny. Migrene mam do tego... a to dopiero jej początek ;(

Młoda nie wiem jakie sa zasady ogłaszania wyników. A moze tak dla zabawy wzielabys udzial w moim konkursie, nawet jak ta klawiatura nie jest Ci potrzebna? ) I tak przedluze ten konkurs chyba o tydzien, bo dziewczyny mi piszą w wiadomosciach, ze wymyslilam za trudny temat!? No błagam !
Natalka a do kiedy ten konkurs będzie? może ja się skuszę
I trzymaj się jakoś. Wycałuj córcię od wizażowych cioć
I nie stresuj się. A pogody ja tam zazdroszczę. U mnie kolejny pochmurny dzień. Pewnie zaraz zacznie lać
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline  
Stary 2010-07-10, 11:43   #1783
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez tylkokasia Pokaż wiadomość
Natalka a do kiedy ten konkurs będzie? może ja się skuszę
I trzymaj się jakoś. Wycałuj córcię od wizażowych cioć
I nie stresuj się. A pogody ja tam zazdroszczę. U mnie kolejny pochmurny dzień. Pewnie zaraz zacznie lać
Dzięki skarbie, jesteś kochana
Zapraszamy do Polski w takim razie !
A konkurs trwa do jutra, tak jak konczy się mundial.... ale przedluze go moze o tydzien.... Jakbyś wziela udział, byłoby cudownie!
natala79 jest offline  
Stary 2010-07-10, 11:55   #1784
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: MMowe plotki:)

Natala ja chciałam brac udział w Twoim konkursie-jestem juz przygotowana, mam pozbierane flagi itd.... no i oczy mam zapuchniete a dzis miałam malowac .
Filmik chce dzis robic tak czy siak- o włosach bo mnie juz milion osob o nie zapytalo, ale nie bede sie do niego cieniami malowac, sam tusz musi wystarczyc... boje sie nalozyc cienie na podraznione powieki...
Jak przełozysz to wezma udział na pewno ... chyba ze mi nie przejdzie, ale nie sadze zeby sie az tyle ciagneło.
No i baw sie dobrze na imprezie, zycz małej wszystkiego naj od nas
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-07-10, 12:12   #1785
natala79
Rozeznanie
 
Avatar natala79
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 856
GG do natala79
Dot.: MMowe plotki:)

Kochaniutkie, odpisze po powrocie z party..... : )))))) ciał !
natala79 jest offline  
Stary 2010-07-10, 12:18   #1786
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

baw sie dobrzeee

ja pooodkurzalam...i teraz chyba ide sie wyprac i chyba po 1 spadam na basen
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:25   #1787
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Limonka1987 Pokaż wiadomość

Jak Ty ładnie do mnie mówisz
do pięknych Kobiet trzeba pięknie mówić

Żartujesz? Jak możesz być dla niego nieseksowna? Gdybym była facetem to sama bym leciała do Ciebie, żeby Cię schrupać, apetyczna Malinko
Trudno zgadnąć w czym tkwi problem, tym bardziej, że nigdy się z takim wcześniej nie spotkałam... Może koleś ma kompleksy? Może wcześniej coś mu nie wychodziło w życiu seksualnym i teraz boi się, że się przed Tobą zbłaźni?
Co by to nie było mam nadzieję, że wszystko sobie wyjaśnicie i przeniesiecie Waszą relację również na to pole
byliśmy już ze sobą, ale jakoś tak...grrrr...mało mi
A zdjęcie robisz koleżanko cudne!!!
Takie klimatyczne
Dziękuję

Wow! Widzę, że nie dałaś sobie na początku taryfy ulgowej i od razu ćwiczysz pełną parą!
Nie masz dzisiaj zakwasów?
A powiem Ci, że nawet nie mam o dziwo trochę w dole brzucha (ale fajnie, nigdy chyba nie ćwiczyły mi te mięśnie) i czuję zmęczenie ud, ale zakwasów jako takich nie mam
Co racja to racja... Mi też ćwiczenia zawsze dają pozytywnego kopa
ja do tej pory jeszcze mam powera i czuję się super chyba wybiorę się później na rower
Wczoraj nie miałam szans, przyrzekam. Wróciłam z firmowej imprezy późno w noc. Ale dzisiaj już nie odpuszczę, obiecuję.
A tak nawiasem mówiąc zastanawiam się czy nie zapisać się na zajęcia z tańca erotycznego/ na rurze lub tańca brzucha, coby tu oprócz nad zgrabnym brzuszkiem pracować jeszcze nad seksapilem
Muszę poszukać w necie ofert szkół tańca, żeby zobaczyć czy się wyrobię pieniążkowo i czasowo.
haha, jakbym poszła na takie coś i by się w domu dowiedzieli, to by mnie wydziedziczyli
Dzisiaj zdawaj relację, czy ćwiczyłaś nie ma zlituj się

Dziewczyny, z przyjemnością Wam donoszę, że wczorajszy dzień był przesuper
Rano tak jak Wam wspominałam mieliśmy szkolenie z obsługi trudnego klienta i muszę powiedzieć, że babeczka poprowadziła je po prostu idealnie (a ja jestem baaaaardzo wymagająca jeśli chodzi o trenerów i zazwyczaj wracam ze szkoleń z poczuciem, że czegoś mi jednak zabrakło). Dowiedziałam się mnóstwa przydatnych rzeczy o tym jak sobie radzić z klientami-matołkami, ale również o sobie. Okazuje się na przykład, że mam w sobie za dużo tzw. "grzecznego dziecka" i w związku z tym pozwalam sobie strasznie wchodzić na głowę.
Poważnie myślę nad zapisaniem się na kurs asertywności

Po szkoleniu mieliśmy imprezę integracyjną, czyli obiadek, kręgle, bilard i moooooorzeeeeeee alkoholu I chyba jeszcze więcej śmiechu i dobrej zabawy

Ponieważ byłam organizatorem całego przedsięwzięcia dodatkowo było dla mnie dużą radością, że organizacyjnie wszystko poszło jak z płatka, a wszyscy na prawdę dobrze się bawili

A żeby nie było zbyt wesoło i optymistycznie to się poskarżę, że przeziębiłam się niemożliwie i teraz chodzę smarcząc, pokasłując i cierpiąc na ból gardła

Dlatego dziś na do widzenia nie dostaniecie zwyczajowego buziaka- nie śmiałabym Was zarazić- tylko Wam ładnie pomacham
Oj biedactwo, ale dobrze, że przynajmniej świetnie się bawiłaś i nauczyłaś się czegoś nowego, nie można zawsze być grzeczną dziewczynką chociaż też mam chyba ten problem

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
Moniś, miło że tak mówisz, kochana jesteś Tylko jakoś nie mam weny na malowanie ostatnio...

Malinowa, piękne zdjęcia! Zwłaszcza TO mnie urzekło

Ja dzisiaj taka trochę nie teges... chyba mam lekkiego kaca po wczorajszym piwku... więc obiecuję sobie tak jak zawsze... już nigdy więcej nie piję...!
Nonuś, namaluj coś dla nas ślicznego
Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Wapno!!! Dzieki Gosado , czemu ja zawsze o wapnie zapominam?? Własnie pije
No właśnie, powinnaś znowu ustawić sobie podpis

Malina piekne fotki - masz talent dzieczyno!!!
oj talent to za dużo powiedziane, ale miło, że się podoba
Bo ja np nienawidze siłowni- masakra jakas, nuda itd. Ja lubie zajecia w grupach- fitnes . Wtedy jest głosna muzyka, dobra zabawa...
a ja nie cierpię aerobiku i podskakiwania, piersi mnie bolą
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:26   #1788
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Dzień doberek
Ale upał, ja siedzę sobie w domku, gotuję obiadek a reszta w polu Ja dalej na wsi sobie siedzę
W sumie w polu też pomagałam plewić byłam 4 dni, ale wczoraj przyszła @ i boleści, a w taki upał nie dałabym rady dalej plewić, więc sobie siedzę w domku
Troszkę pomogłam, więc się nie obijam hahahaha

Nie dam rady Was nadrobić jak zwykle, piszecie bardzo dużo Ale to dobrze bo widać, że wątek żyje
Ewe, współczuję...odpoczywaj sobie
Pozdrawiam
Cytat:
Napisane przez natala79 Pokaż wiadomość
Cześć piękne !

Ja mam nerwy nadal. Dzisiaj mam urodziny dziecka w sali zabaw dla dzieci o 13, wiec sie szykujemy. Tort odebrac, jeszcze owoce kupic. Upał, a ja nie mam sie w co ubrać !!!
Chcialabym by byla juz z 20.00 godzina, piwko do ręki, meczyk i swięty spokój
Przeczytalam chyba wszystko co napisalyscie, ale nie mam cos weny. Migrene mam do tego... a to dopiero jej początek ;(
oj widzę, kilka dni z rzędu podły humore, może wieczorkiem się trochę rozluźnisz i odpoczniesz
Cytat:
Napisane przez tylkokasia Pokaż wiadomość
A pogody ja tam zazdroszczę. U mnie kolejny pochmurny dzień. Pewnie zaraz zacznie lać
deszcz też jest potrzebny, przynajmniej potem jest czym oddychać

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
no i oczy mam zapuchniete a dzis miałam malowac .
Filmik chce dzis robic tak czy siak- o włosach bo mnie juz milion osob o nie zapytalo, ale nie bede sie do niego cieniami malowac, sam tusz musi wystarczyc... boje sie nalozyc cienie na podraznione powieki...
Bardzo mądrze, trzeba dać im odsapnąć
Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
baw sie dobrzeee

ja pooodkurzalam...i teraz chyba ide sie wyprac i chyba po 1 spadam na basen
ale Ci fajnie...ja czekam na kostium
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:29   #1789
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

Malinaaa:P ja nie powinnam na basen chodzic z moimi tluszczami aleeeee nie naleze do osob odmawiajacych sobie przyjemnosci z racji przytycia :P

ide na zakupy i o 2 spadam sie basenowac wkoncu..noooo i nowy stroj by sie przydal ale jakos hmm..funduszy zawsze brak ;P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:57   #1790
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
Malinaaa:P ja nie powinnam na basen chodzic z moimi tluszczami aleeeee nie naleze do osob odmawiajacych sobie przyjemnosci z racji przytycia :P

ide na zakupy i o 2 spadam sie basenowac wkoncu..noooo i nowy stroj by sie przydal ale jakos hmm..funduszy zawsze brak ;P
ale to właśnie dobrze, że chodzisz, zwłaszcza jeśli przytyta jesteś troszeczkę

mnie lekarka kazała się nauczyć pływać
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 14:27   #1791
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: MMowe plotki:)

Witam Kochane ja juz poniankowalam a teraz czekam na mojego TZ az wroci z shoppingu, trzeba jechac cos kupic do jedzenia bo w lodowce swiatlo


Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

Dziękuję Gosiaczku, chciałabym coś jednego robić dobrze, a robię wszystkiego po trochu i z niczego nie jestem zadowolona
Smacznego piwka jak się uczysz angielskiego?
Malinko mam kurs na kompie Euro Plus Plus i wczoraj mnie natchnelo zeby sie pouczyc po dluuugiej przerwie no ale sie zaczytalam i nici z mojej nauki
gosada79 jest offline  
Stary 2010-07-10, 14:32   #1792
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Witam Kochane ja juz poniankowalam a teraz czekam na mojego TZ az wroci z shoppingu, trzeba jechac cos kupic do jedzenia bo w lodowce swiatlo




Malinko mam kurs na kompie Euro Plus Plus i wczoraj mnie natchnelo zeby sie pouczyc po dluuugiej przerwie no ale sie zaczytalam i nici z mojej nauki
ja angielskiego póki co mam dość, powinnam lektury czytać

a może by tak sobie rosyjski przerobić z podręcznikiem?
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 14:39   #1793
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
ja angielskiego póki co mam dość, powinnam lektury czytać

a może by tak sobie rosyjski przerobić z podręcznikiem?
Mnie pytasz?:P o nie, niecierpie rosyjskiego "uczylam" sie w liceum i mi wystarczy zreszta ja nie mam talentu do nauki jezykow
gosada79 jest offline  
Stary 2010-07-10, 14:48   #1794
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Mnie pytasz?:P o nie, niecierpie rosyjskiego "uczylam" sie w liceum i mi wystarczy zreszta ja nie mam talentu do nauki jezykow
ja zdawałam maturę rozszerzoną z rosyjskiego, na początku byłam na studiach rosyjsko-angielskich ale nie dałam rady, czasem zajęcia były od 8-20 bez okienek
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 15:38   #1795
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: MMowe plotki:)


Pytałam na plotkowym, zapytam jeszcze tu.
Czy znacie może bloga tej dziewczyny? Ma dużo fajnych makijaży

Załącznik 3246056
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline  
Stary 2010-07-10, 16:02   #1796
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: MMowe plotki:)

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość

Pytałam na plotkowym, zapytam jeszcze tu.
Czy znacie może bloga tej dziewczyny? Ma dużo fajnych makijaży
Ja nie znam, ale chętnie się dowiem Fajnie dziewczyna maluje
__________________
Mama Kamilki
Nonah jest offline  
Stary 2010-07-10, 16:17   #1797
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: MMowe plotki:)

ślicznie
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-07-10, 18:07   #1798
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: MMowe plotki:)

wrocilaaaaaamczuje sie jak skwarek:P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-07-10, 19:29   #1799
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: MMowe plotki:)

Dobra mówcie mi MiSZCZu i dawajcie kasę
Mam ją:
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline  
Stary 2010-07-10, 19:48   #1800
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: MMowe plotki:)

Naprawdę robi śliczne makijaże, ale mam inspire
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
moje makijaże, plotkowy

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:35.