wypadanie wlosow - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-07-15, 14:19   #1
AASIULAA
Raczkowanie
 
Avatar AASIULAA
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 106
GG do AASIULAA

wypadanie wlosow


hej
w ciagu roku mialam 3 operacje na narkozie i nie mam tarczycy ( niewiem czy to ma jakis zwiazek ).zaczely mi strasznie wypadac wlosy i szerze mowiac jestem przezrazona ilosca jaka znajduje codziennie na szczotce. biore witamini CAPIVIT ale nie wiem czy cos daja. nie susze wlosow, raz w tygodniui uzywam maski nawlizajacej (WELLI), farbuje raz w miesacu ,dobrze sie odzywiam. czy mozna cos na to poradzic, moze jakies inne witaminy - ale jakie. prosze o rade, bo juz mam lekkie przeswity
pozdrawiam
aska
__________________
Kto nie ma odwagi by marzyć, nie bedzie miał siły by walczyć.
AASIULAA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 22:13   #2
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: wypadanie wlosow

fachowcem nie jestem mowie od razu ...takze kiedys mi wlosy wypadaly i to duza iloscia ...wiesz capivit to raczej dla organizmu dla wloskow po troszu tez ale dla nich msuisz serowac inne witaminki
Nie wiem czy slyszalas o firmie ktora produkuje szamony i ozdywki RADICAl to sa szampony itd produkowane na bazie ziol sa ozdwyki szampon kapsulki i mgly sa super co prawda troche smierdza i na pocztaku nie daja sie rozmasowac i slabo tworzy sie pania alle po 3 razach to juz wsyztsko jest ok po dwoch tygodniach zaobserwowalam ze polowe mniej wlosow mi wypada a teraz nie wypadaja juz w ogogle mimo tego ze tlenie wlosy ..tylko panmietaj ze te szampony i odzywki nalezy przerwac ich stosowanie jelsi skonczy sie otbie opakowanie ..acha jedna wada jest taka ze wlosy rosna jak szalone ale to chyba dobrze??taki szampon mi starcza na 1 miesiac przy codziennym uzywaniu bo jest on bardoz wydajeny...sprobuj moze sie przekoansz ?? nie zaszkodzi prawda??ale sie rozpisalam i sorki za bledy ale jestem po dniu ciekiej pracy pa
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-17, 20:04   #3
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: wypadanie wlosow


niestety narkoza ma duzy wpływ na nasz organizm i wloski zazwyczaj wypadaja, to ze nie masz tarczycy napewno ma duzy wpływ na twoje wloski, bo ten organ rowniez w jakims stopniu odpowiada za wzrost i wypadanie wlosow, ale opczywiscie sa na to leki , ktore reguluja taki stan i mam nadzieje ze takie posiadasz, mozesz udac sie do swojego lekarza lub do dermatologa on napewno na to cos poradzi
a oprocz tego prosze poszukaj w archiwum tematow o wypadaniu włosów jest tam podane duzo sposobów ktore moze zaradza na tem problem
pozdrawiam
oczywiscie jak bedziesz miala jeszzce jakies pytania to pisz !!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-20, 15:48   #4
Edyta21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 4
Re: wypadanie wlosow

ja rowniez mam taki sam problem jak Joanna! Strasznie wypadaja mi włosy , uzywam roznych odzywek , zazywam Skrzypo VIta na odbudowanie włosa . Po kazdym umysciu stosuje odzywke WAX . Jednak mam strasznie zniszczone włosy na skutek trwałej ondualcji . Rowniez prosze o pomoc!!!
Grażyna napisał(a):
>
> niestety narkoza ma duzy wpływ na nasz organizm i wloski zazwyczaj wypadaja, to ze nie masz tarczycy napewno ma duzy wpływ na twoje wloski, bo ten organ rowniez w jakims stopniu odpowiada za wzrost i wypadanie wlosow, ale opczywiscie sa na to leki , ktore reguluja taki stan i mam nadzieje ze takie posiadasz, mozesz udac sie do swojego lekarza lub do dermatologa on napewno na to cos poradzi
> a oprocz tego prosze poszukaj w archiwum tematow o wypadaniu włosów jest tam podane duzo sposobów ktore moze zaradza na tem problem
> pozdrawiam
> oczywiscie jak bedziesz miala jeszzce jakies pytania to pisz !!

Grażyna napisał(a):
>
> niestety narkoza ma duzy wpływ na nasz organizm i wloski zazwyczaj wypadaja, to ze nie masz tarczycy napewno ma duzy wpływ na twoje wloski, bo ten organ rowniez w jakims stopniu odpowiada za wzrost i wypadanie wlosow, ale opczywiscie sa na to leki , ktore reguluja taki stan i mam nadzieje ze takie posiadasz, mozesz udac sie do swojego lekarza lub do dermatologa on napewno na to cos poradzi
> a oprocz tego prosze poszukaj w archiwum tematow o wypadaniu włosów jest tam podane duzo sposobów ktore moze zaradza na tem problem
> pozdrawiam
> oczywiscie jak bedziesz miala jeszzce jakies pytania to pisz !!

Grażyna napisał(a):
>
> niestety narkoza ma duzy wpływ na nasz organizm i wloski zazwyczaj wypadaja, to ze nie masz tarczycy napewno ma duzy wpływ na twoje wloski, bo ten organ rowniez w jakims stopniu odpowiada za wzrost i wypadanie wlosow, ale opczywiscie sa na to leki , ktore reguluja taki stan i mam nadzieje ze takie posiadasz, mozesz udac sie do swojego lekarza lub do dermatologa on napewno na to cos poradzi
> a oprocz tego prosze poszukaj w archiwum tematow o wypadaniu włosów jest tam podane duzo sposobów ktore moze zaradza na tem problem
> pozdrawiam
> oczywiscie jak bedziesz miala jeszzce jakies pytania to pisz !!
Edyta21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-20, 19:18   #5
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: wypadanie wlosow

Edyto! uzywasz juz tego co powinno pomoc Twoim wlosom, musisz uzbroic sie w cierpliwosc,leczenie spalonych wloskow trwa dosc dlugo
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 20:25   #6
AASIULAA
Raczkowanie
 
Avatar AASIULAA
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 106
GG do AASIULAA
Smile Dot.: Re: wypadanie wlosow

Moja siostra, konsekwentnie uzywa odzywki WAX od bardzo dlugiego czasu. Jest z niej bardzo zadowolona tym bardziej, ze zauwazyla ze rosna jej nowe wlosy. Ta odzywka przeznaczona jest dla osob po chemioterapii itp ( tak jest napisane na opakowaniu ) i mysle, ze w jakis specjalny sposb pobudze meszki wlosowe do wzrostu.......
Co prawda ja jej nie uzywam, bo nie mam ( cholerka) czasu, ale wiem ze siostra ja bardzo chwali. Ja na wloski, caly czas konsekwentnie, nakladam raz w tygodniu maske WELLA i jakos wlosy sa w dobrej kondycji, ( odpokac ). Caly czas jem Capivit ( 2 tabl ), mam tego caly woreczkek, ale troszke sie wnerwiam bo musze odstawic tabletki hormonalne i znow beda jajca z wlosami i cera....... ale co mi tam, zdrowie w koncu wazniejze.!!
Ale tak.... nie wiem jak na wlosy, choc mam ich jakby wiecej, ale paznokcie przestaly sie lamac, wiec mysle ze cos tam daja.
sciskam
AASIULAA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 20:56   #7
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 742
Dot.: wypadanie wlosow

witam! ja nie jestem po zadnych operacjach, narkozach, chorobach ale mimo to w wakacje strasznie wypadały mi włosy. Wszedzie ich bylo pelno, w lozku, na poscieli---->pełno! w lazience, w pokojach, na kanapie, w samochodzie, nie wspominajac juz o szczotce byłam zalamana poniewaz natura obdarzyla mnie cienkimi, rzadkimi wlosami (nigdy jej tego nie wybacze:P) no i mama kupila mi w aptece takie tabletki H-PANTOTEN i uwierz lub nie ale po niecałych 3 miesiacach wlosy przestały wypadac, a do tego paznokcie sie wzmocnily jestem z niego bardzo zadowolna i szczerze moge polecic jedno opakowanie liczy 120 tabletek (starcza na dwa miesiace) i kosztuje ok 50 zł pozdrawiam



P.S. przepraszam za błędy...
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:51.