Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-16, 19:39   #1
tisane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 171
GG do tisane
Unhappy

Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(


Obcielam dzis wlosy mial byc bob a wyglada jak paż,jak mozna jeszcze zmodyfikowac ta fryzure? Z przodu jest nawet niezle ale z tyłu okropnosc a z boku porazka. Wycieniowac ten tył? Czy wystoponiowac i podgolic dół?
Ma ktos moze fryzury tego typu jakwygladaja z tyłu?
__________________

1.71cm
73
-
72-71-70-69-68-67-66-65-64-63-62-61-60-59

Edytowane przez tisane
Czas edycji: 2010-06-16 o 19:49
tisane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-16, 19:42   #2
tisane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 171
GG do tisane
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

Da sie zrobic z mojej fryzury cos takiego? Doradzcie prosze ktora ztychfryzurbylaby w tym wypadku dla mnie najlepsza?
__________________

1.71cm
73
-
72-71-70-69-68-67-66-65-64-63-62-61-60-59
tisane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-16, 20:01   #3
kaolcia989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 12
GG do kaolcia989
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

moim zdaniem to mogłabyś wystopniować je troche z tyłu uzyskałabyś wtedy efekt taki jak na czwartej fotce, ale najlepiej to pójdź do innego fryzjera i pokaż mu fotke i będzie OK
ta fryzurka co teraz masz też jest śliczna ;]
kaolcia989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-18, 10:18   #4
aktaga13
Zakorzenienie
 
Avatar aktaga13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: zacisze domowe
Wiadomości: 5 870
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

hmm, ale przecież jest ok? ja bym zostawiła. a jeśli coś Ci nie gra, to idź do innego fryzjera ze zdjeciem. na pewno coś poprawi
__________________
bynajmniej =/= przynajmniej!!
bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z partykułą nie)
aktaga13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-18, 10:23   #5
dilara
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 369
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

przylaczam sie do rad dziewczyn - idz do innego fryzjera ze zdjeciem, i na pewno cos tam wyrowna, cos podetnie, wycieniuje i bedzie idealnie
dilara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-18, 11:50   #6
loveangelmusicbaby
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Paryz, Francja
Wiadomości: 137
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

wydaje mi sie ze to jest caly czas ta sama fryzura - bardzo ladna na tym czwartym zdjeciu chyba najladniej wyglada. czyli trzeba byloby ten Twoj tyl wycieniowac i potem dobrze byloby przy ukladaniu troche taripowac wlosy zeby uzyskac dokladnie ten ksztalt i objetosc co na zdjeciach. bo same ciecie tego raczje nie zapewni (chyba ze masz super geste wlosy).
loveangelmusicbaby jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-22, 13:04   #7
ciare
Raczkowanie
 
Avatar ciare
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

Cytat:
Napisane przez tisane Pokaż wiadomość
Obcielam dzis wlosy mial byc bob a wyglada jak paż,jak mozna jeszcze zmodyfikowac ta fryzure? Z przodu jest nawet niezle ale z tyłu okropnosc a z boku porazka. Wycieniowac ten tył? Czy wystoponiowac i podgolic dół?
Ma ktos moze fryzury tego typu jakwygladaja z tyłu?

moim zdaniem nie powinnas miec takiej fryzury ze wzgledu na to ze masz długa szyje która powinnismy zakrywac- tak mowi moja ksiazka do stylizacji, ale jesli zalezy ci na efekcie jak na fotkach to poczekaj troche, i idz do INNEGO fryzjera, ewenulanie ciekawy efekt uzyskasz jak kupisz na allegro tasme włosów, i po bokach ją wepniesz, a fryzjerka ladnie podetnie ci tył , i zrobi go raczej w literke C a nie na prosto...
ciare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-22, 17:25   #8
mamakubusia
Raczkowanie
 
Avatar mamakubusia
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 345
GG do mamakubusia
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

Chyba troszkę przesadzasz, jednakże zastanawia mnie czemu fryzjerka nie wycieniowała tyłu... to przecież podstawa przy fryzurze bob.
Więc możesz iść do innej fryzjerki pokazać zdjecie tak jak dziewczyny mówią a ona Ci pięknie poprawi... zmieniłabym także kolor aby dodać włoskom blasku bo są takie nijakie..
mamakubusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 17:45   #9
emcia11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: polkowice
Wiadomości: 17
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

a moze i mi byście coś doradziły dziewczyny
emcia11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 18:59   #10
emcia11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: polkowice
Wiadomości: 17
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

a moze i mi byście coś doradziły dziewczyny
emcia11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 19:03   #11
ciare
Raczkowanie
 
Avatar ciare
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

Cytat:
Napisane przez emcia11 Pokaż wiadomość
a moze i mi byście coś doradziły dziewczyny
zrób sobie asymetryczną grzywke wycieniuj włosy pazurki na twarz i kolor- masz zbyt ciemny moze cos w brazie albo rudosci??
ciare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 19:08   #12
emcia11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: polkowice
Wiadomości: 17
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

może masz i rację ciare;p
emcia11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 19:42   #13
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Pomozcie mi zrobic cos z ta fryzurą :(

wiesz moim zdaniem jesteś dobrze obcięta .. na razie nic nie rób .. pochodź trochę i zobacz jak ci się same te włosy układają i wtedy zdecyduj czy powinno być bardziej wycieniowane czy nie .. pochopne decyzje nie są dobre
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:40.