Wirtualny makijaż - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-18, 10:05   #61
uskow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 965
Dot.: Wirtualny makijaż

To już nie wiem o co chodzi mi też wyskakuje takie okienko ale po chwili samo znika i wyświetla się info, że jestem zalogowana... nie mam pojęcia dlaczego nie chce Ci wejść ta stonka pozdrawiam
uskow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 13:50   #62
winner
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 026
Dot.: Wirtualny makijaż

.

Edytowane przez winner
Czas edycji: 2007-08-07 o 16:41
winner jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-19, 22:37   #63
zanecia
Raczkowanie
 
Avatar zanecia
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: z Chorzowa :]
Wiadomości: 106
Dot.: Wirtualny makijaż

Super stronka
Ale mam pytanko: jak zapisac swoje przerobione zdjęcie na komputerze bo jak naciskam save to zapisuje mi sie ale tam w moim profilu a nie na kompie Z gory dziekuje za odpowiedz
POZDRAWIAM
zanecia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 00:00   #64
winner
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 026
Dot.: Wirtualny makijaż

.

Edytowane przez winner
Czas edycji: 2007-08-07 o 16:41
winner jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 12:39   #65
Joey
Zakorzenienie
 
Avatar Joey
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 412
Dot.: Wirtualny makijaż

Zanecia, Winner - nie korzystałam z tego programu, ale przypuszczam, że wystarczy zrobić screena. Trzeba nacisnąć taki przycisk na klawiaturze "Print Screen SysRq", otworzyć painta i zrobić "wklej".
Joey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 16:09   #66
zanecia
Raczkowanie
 
Avatar zanecia
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: z Chorzowa :]
Wiadomości: 106
Dot.: Wirtualny makijaż

Ja wiem że tak można ale myślalam ze da sie to jakoś zapisac
zanecia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 18:49   #67
HolyBoy
Raczkowanie
 
Avatar HolyBoy
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 371
GG do HolyBoy
Dot.: Wirtualny makijaż

Ja przerabiam ludzi w programie "Wizaz". Ale trzeba mieć bardzo dobre zdjęcie żeby nie wyglądać plastikowo...
HolyBoy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 21:36   #68
zanecia
Raczkowanie
 
Avatar zanecia
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: z Chorzowa :]
Wiadomości: 106
Dot.: Wirtualny makijaż

A co sądzicie o tej przemianie?? Chyba poznać ktore jest prawdziwe a ktore przerobione ale tak na wszelki wypadek powiem ze ta z ciemnymi wlosami to ja naturalna
Załącznik 307368Załącznik 307369
zanecia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 21:44   #69
malwoj
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gryfów
Wiadomości: 131
Dot.: Wirtualny makijaż

Wiecie jak sie zapisuje pozniej swoje zdjecia jak juz sa gotowe( w makijazu itp) ?
malwoj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 21:58   #70
MEGI88
Raczkowanie
 
Avatar MEGI88
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 109
Dot.: Wirtualny makijaż

Dzieki za podanie tek stronki ... Choc mialam troche trudu z tym polapaniem sie ze wszystkim .. ale juz jest dobrze )

Duzo smiechu mialam prz tym jak dopasowywalam kolor wlosow, oczu ... itd. do mojego zdjecia

Jeszcze raz wielkie dzieki za podanie tej stronki
MEGI88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-10, 12:21   #71
justynia93
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2
Dot.: Re: Wirtualny makijaż

W tej z rozowymi włosami wygladalabys fajnie!!ALe makijaz troche za mocny!!Buziaki
justynia93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 17:00   #72
a_guni_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 6
Dot.: Wirtualny makijaż

witam....dziwny ten program...z poczatku nie mogłam sie zalogowac....ale na szczescie zalogowalam sie.... tylko glupio ze ta stroa jest po angielsku...;/
a_guni_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 17:23   #73
a_guni_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 6
Dot.: Wirtualny makijaż

chcialam sie wazx jeszcze zapytac...jak sie mozna z tej strony wylogowac...bo jak sie logowalam to tam cos było o jakis gazetach ze chyba te fotki ida do gazet a ja nie chce!!;] ...pomozcie....czekam.... pozdrawiam
a_guni_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 18:47   #74
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 402
Dot.: Wirtualny makijaż

...Zaraz się pobawię ...
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-23, 22:56   #75
a_guni_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 6
Dot.: Wirtualny makijaż

Hej i jak udalo Ci sie moze?? bo to wazne...) odpisz czekam...)prosze pomoz
a_guni_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-26, 10:45   #76
a_guni_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 6
Dot.: Wirtualny makijaż

to jaj z tym wylogowaniem sie z tego programu?? dowiem sie czy nie?? błagam pomozcie) pozdrawiam
a_guni_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-31, 14:18   #77
aferka.kr
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1
Dot.: Wirtualny makijaż

cześć dziewczyny jestem tu nowa!
szukałam jakiegoś programiku albo stronki na której będę mogła wybrać sobie jakąś fryzurkę i trafiłam do was
super!!tu u was!
zajżałam na www.substance.com z zadowoloną mordką ale nie mogę się tam zalogować jedyna informacja to taka żw nie ma takiej strony!!
kiedyś dawno temu była jakaś polska stronka z możliwością dopasowania sobie fryzuy.wiecie coś na jej temat??gorąco pozdrawiam AFERKA
aferka.kr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 21:27   #78
donaticzka
Rozeznanie
 
Avatar donaticzka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 565
Dot.: Wirtualny makijaż

heyyyy
ej....... powiedzcie jak te zdięcia się zapisuje
niemam pojęcia
__________________

donaticzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 10:49   #79
szoopcia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 110
Dot.: Wirtualny makijaż

a je dalej nie umiem tego zrobic moze ktos to opisac jak
__________________
"иαјрιєkиιєјѕzу υѕмιєсђ мα тєи kто ω zусιυ ωιєlє ωусιєярιαl..."

fєєlιиgѕ сαи gяοω вυт тћєу сαи gο αωαу тοο...

dοит тяυѕт иο gυу kєєр ιт "јυѕт fяιєиdѕ"...







szoopcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 13:38   #80
anka^^
BAN stały
 
Avatar anka^^
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 595
Dot.: Wirtualny makijaż

Musisz sie zarejestrować. Kliknij w prawym górnym rogu na "join now". Uzupełnij dane (swoją drogą dziwne, ja musiałam dać inny rok urodzenia bo mój był niewłaściwy ). Potem jak już bedziesz na głównej stronie. Po lewej stronie klikasz na "Makeovers". Potem Widac takie buźki dziewczyn to tam wchodzisz. I już. Jakbyś nie trafiła to podaje link http://makeover.ivillage.com/IVillag...ing/index.html Mam nadzieje, ze o to chodziło
anka^^ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-10, 16:03   #81
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 402
Dot.: Wirtualny makijaż

coś się nie chce zalogować ....:/
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-10, 16:43   #82
szoopcia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 110
Dot.: Wirtualny makijaż

juz umiem wszystko robic

wszystko mi dziala
__________________
"иαјрιєkиιєјѕzу υѕмιєсђ мα тєи kто ω zусιυ ωιєlє ωусιєярιαl..."

fєєlιиgѕ сαи gяοω вυт тћєу сαи gο αωαу тοο...

dοит тяυѕт иο gυу kєєр ιт "јυѕт fяιєиdѕ"...







szoopcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-11, 11:09   #83
donaticzka
Rozeznanie
 
Avatar donaticzka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 565
Dot.: Wirtualny makijaż

mi teżwychodzi wszystko z wyjątkiem zapisania zdięcia
donaticzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-11, 18:16   #84
anka^^
BAN stały
 
Avatar anka^^
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 595
Dot.: Wirtualny makijaż

Cytat:
Napisane przez donaticzka Pokaż wiadomość
mi teżwychodzi wszystko z wyjątkiem zapisania zdięcia
Skopiuj klawiszem print screen, ktory jest na klawiaturze a potem wklej do painta i zapisz.
anka^^ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-11, 22:14   #85
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 965
Dot.: Wirtualny makijaż

super stronka

już sobie coś stworzyłam:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg przemiany.JPG (116,5 KB, 84 załadowań)
chise jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-12, 16:53   #86
aniraka
Raczkowanie
 
Avatar aniraka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 329
Dot.: Wirtualny makijaż

a u mnie się nie da :/
__________________
"pamiętaj...z wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.."

*****

Daje moim włosom 2 lata, na to, żeby ZNOWU były długie...wszystkim "zapuszczalskim" życzę pięknych, długich włosów damy radę
aniraka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-12, 18:39   #87
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Wirtualny makijaż

no to musze ta przejrzec bo z reguly jak ja takie rozne robilam to byly badziewne na maxa bo wlosy byly jierowno dopasowane i w ogole tragedia hehe
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-12, 20:17   #88
donaticzka
Rozeznanie
 
Avatar donaticzka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 565
Dot.: Wirtualny makijaż

anka^^ no nie mogę cosik mi nie idzie
donaticzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-13, 20:54   #89
IraKlara
Raczkowanie
 
Avatar IraKlara
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dunfermline
Wiadomości: 209
Wyślij wiadomość przez MSN do IraKlara
Dot.: Wirtualny makijaż

Ja teżsię w to pobawiłam :P
Oto efekty
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg metamorfoza.JPG (116,5 KB, 75 załadowań)
IraKlara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-13, 21:27   #90
donaticzka
Rozeznanie
 
Avatar donaticzka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 565
Dot.: Wirtualny makijaż

Cytat:
Napisane przez IraKlara Pokaż wiadomość
Ja teżsię w to pobawiłam :P
Oto efekty
jak to zrobiłaś bo mi nie wychodzi to kopiowanie
donaticzka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:16.