makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :) - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-06, 23:38   #541
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
Nie mamy dość, chcemy wieeeecej!!!
Czarną mówisz? Ja myslałam nad niebieska i fioletową to moze faktycznie czarna wezme na poczatek

Fergi, Tobie to dobrze- masz Urbanki pod nosem

ale.. ale widziałyście? http://www.urbandecay.com/index.cfm

Tyle nowości.. miał byc odwyk

Desti widze w Vegan Paletce, a Tobie buzi proponowałabym tą: http://www.urbandecay.com/categories...oShadowBox.cfm

ma piękny kolor Smog, i równie twarzowy Chooper. A najbardziej w UD lubie to że nawet jak mi sie maźnie tuszem po powiece to można zamalować cieniem-takie kryjące są


i na pierwszą paletkę dobry jest tez ten zestaw: http://www.urbandecay.com/categories...yShadowBox.cfm
lekkie odcienie, nie ma intensywnych brokatów ani imprezowych kolorów.

No mam pod nosem .. ale nie wiem czy to tak dobrze jeszcze na trasie praca-dom
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 00:43   #542
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
ale.. ale widziałyście? http://www.urbandecay.com/index.cfm

Tyle nowości.. miał byc odwyk

Desti widze w Vegan Paletce, a Tobie buzi proponowałabym tą: http://www.urbandecay.com/categories...oShadowBox.cfm

ma piękny kolor Smog, i równie twarzowy Chooper. A najbardziej w UD lubie to że nawet jak mi sie maźnie tuszem po powiece to można zamalować cieniem-takie kryjące są


i na pierwszą paletkę dobry jest tez ten zestaw: http://www.urbandecay.com/categories...yShadowBox.cfm
lekkie odcienie, nie ma intensywnych brokatów ani imprezowych kolorów.

No mam pod nosem .. ale nie wiem czy to tak dobrze jeszcze na trasie praca-dom
Ferg, teraz to mi się juz wszystkie podobaja! Ale moze faktycznie wezme albo ta czarną albo pony
Vegan tez jest boska- to jakas sezonowa paletka? Naked tez bym chciała

Jak ja bym miała Urbanki po drodze do pracy to mogłoby sie to źle skonczyc

---------- Dopisano o 00:43 ---------- Poprzedni post napisano o 00:24 ----------

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
ferguusson - piekny mejkap
Ja ze swoimi zdolnosciami moglabym wam buty glancowac, jak slowo daje...

Dzis specjalnie zrobilam sobie makijaz piateczka ellegante, napstrykalam tryliard fotek, chcialam jeszcze diorowe rzesy dla desti uchwycic i ZADNE - podkreslam zadne zdjecie mi nie wyszlo, aparat zjadl cale kolory
ja tez mam problem ze zdjeciami- robie kilkadziesiat fotek i pare tylko jest dobrych muszę miec jeszcze dobre światło bo w sztucznym to masakra czasem tez jest tak ze nałoze klika kolorow na powieke a na zdjeciach widać tylko dwa ulinko ja niemniej jednak domagam sie zdjec z elegantami
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 01:02   #543
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Pink May, efekt cieniowania taki sobie.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2010-08-15 o 16:25
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 01:05   #544
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Zrobilam z nudow mejkap niedawno (noc). Pomijajac moje fotograficzne beztalencie, nie wiedzialam, ze przy sztucznym swietle ( robilam w lazience ) tak marnie zdjecie wyjdzie. Wyostrzylo granice i cieniowanie gdzies zaniklo. Ogolnie wstyd to gdzies umieszczac .

Corii, slicznie .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-07-07 o 01:06
jamestown jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 09:46   #545
kamelya
Zadomowienie
 
Avatar kamelya
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 1 322
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
oooo... sliczny ... bardzo lubie Twoje makijaze... i ja tego nie pamietalam ...

a jeszcze poprosze o nazwe paletki ... zeby mozna bylo dorzucic... w koncu jak pisalas ordnung muss sein ...

EDIT: z tego co widze to ta piatka to parisian light... mialam i puscilam w swiat ...
ta paletka jest idealna do naturalnego makijażu, a już niedostępna... mam tylko testerek upolowany

---------- Dopisano o 09:46 ---------- Poprzedni post napisano o 09:41 ----------

Fergi, męcz nas
kamelya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 10:34   #546
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Zrobilam z nudow mejkap niedawno (noc). Pomijajac moje fotograficzne beztalencie, nie wiedzialam, ze przy sztucznym swietle ( robilam w lazience ) tak marnie zdjecie wyjdzie. Wyostrzylo granice i cieniowanie gdzies zaniklo. Ogolnie wstyd to gdzies umieszczac .

Corii, slicznie .
Jamesku, dzięuję ślicznie
Następnym razem wyjdzie Ci zdjecie lepiej unikam robienia zdjęć przy lampie, w łazience etc, bo jakościowo się nadają do d** maryni tylko przy oknie w dzień i najlepiej mieć lustrzankę
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 10:38   #547
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
a to juz się poprawiam

Paletka i dwa ujęcia makijażu(dlaczego nie pokazujecie całych pieknych buziek?)
Fergussonku jaka Ty ślicznościowa dziopka jesteś
__________________

Soso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 11:38   #548
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

miałam nie wklejać więcej zdjęć, ale zastanawiam się nad wydaniem paletki Petal Shine - wydaje mi się, ze średnio wyglądam w takich kolorach

doradźcie

Dior Petal Shine
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:02   #549
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Zrobilam z nudow mejkap niedawno (noc). Pomijajac moje fotograficzne beztalencie, nie wiedzialam, ze przy sztucznym swietle ( robilam w lazience ) tak marnie zdjecie wyjdzie. Wyostrzylo granice i cieniowanie gdzies zaniklo. Ogolnie wstyd to gdzies umieszczac .
James ja nie widzę zdjęcia żadnego

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
miałam nie wklejać więcej zdjęć, ale zastanawiam się nad wydaniem paletki Petal Shine - wydaje mi się, ze średnio wyglądam w takich kolorach

doradźcie

Dior Petal Shine
p4w moim skromnym zdaniem petalki baaaaardzo Ci pasują śliczny mejkap Ci wyszedł klask i:
ja swoja petal shine wydałam bo dla mnei to za zimne kolorki...


Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Pink May, efekt cieniowania taki sobie.
Corii ślicznie tak cukierkowo
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:02   #550
kamelya
Zadomowienie
 
Avatar kamelya
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 1 322
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
miałam nie wklejać więcej zdjęć, ale zastanawiam się nad wydaniem paletki Petal Shine - wydaje mi się, ze średnio wyglądam w takich kolorach

doradźcie

Dior Petal Shine
pasuja, pasują
kamelya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:05   #551
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
James ja nie widzę zdjęcia żadnego



p4w moim skromnym zdaniem petalki baaaaardzo Ci pasują śliczny mejkap Ci wyszedł klask i:
ja swoja petal shine wydałam bo dla mnei to za zimne kolorki...




Corii ślicznie tak cukierkowo
starałam się dojechać ciemniejszym cieniem do wewnętrznego kącika tak jak Ty

Cytat:
Napisane przez kamelya Pokaż wiadomość
pasuja, pasują
a nie uważacie, ze ten róż gryzie się z moją brązową obwódką wokół źrenicy
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:08   #552
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
Corii ślicznie tak cukierkowo
Buzi, dziękuję ślicznie
Cukierkowy własnie na zdjęciu, na żywo bardziej opalizujący, a mniej cukierkowy
ja się chyba zaopatrze w końcu w lustrzankę, bo mnie cyfrak doprowadza do rozpaczy wielkiej
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:17   #553
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
starałam się dojechać ciemniejszym cieniem do wewnętrznego kącika tak jak Ty
a nie uważacie, ze ten róż gryzie się z moją brązową obwódką wokół źrenicy
p4w wstawiłas taki ładny makijaż, że pewnie nikt nie powie ze Ci nie pasują, wg mnie nic sie nie gryzie
Pojde o krok dalej i powiem że petale duzo bardziej Ci pasują niz inne paletki które wklejałaś nie wiem, moze to zasługa pięknego makijażu..ale mi się w nich baaardzo podobasz

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Buzi, dziękuję ślicznie
Cukierkowy własnie na zdjęciu, na żywo bardziej opalizujący, a mniej cukierkowy
ja się chyba zaopatrze w końcu w lustrzankę, bo mnie cyfrak doprowadza do rozpaczy wielkiej
Corii, tez mysle o lustrzance.. nawet jak robie fotke przy dobrym świetle to i tak jest beee...
u mnie cyfrak jak juz cos to dopiero we wrzesniu, bo wczoraj wakejszyn wykupiłam i trzeba trochę przyoszczędzic zeby tam cos wydać
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:23   #554
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
p4w wstawiłas taki ładny makijaż, że pewnie nikt nie powie ze Ci nie pasują, wg mnie nic sie nie gryzie
Pojde o krok dalej i powiem że petale duzo bardziej Ci pasują niz inne paletki które wklejałaś nie wiem, moze to zasługa pięknego makijażu..ale mi się w nich baaardzo podobasz


Corii, tez mysle o lustrzance.. nawet jak robie fotke przy dobrym świetle to i tak jest beee...
u mnie cyfrak jak juz cos to dopiero we wrzesniu, bo wczoraj wakejszyn wykupiłam i trzeba trochę przyoszczędzic zeby tam cos wydać
oj to mnie zaskoczyłaś
prawdę mówiąc te zdjecia dobrze oddają rzeczywistość - w przeciwieństwie do poprzednich
a te dla odmiany zrobiłam sobie sama, a tamte małż mi robił
chyba zacznę być samowystarczalna

zawsze preferowałam wszelkie szarości i brązy, a największą ekstrawagancją były zielenie
bo właśnie ta obwódka w oku mi zawsze jakoś nie pasuje

nie zauważyłam zadnego "bee" na Twoich zdjęciach
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.

Edytowane przez p4w
Czas edycji: 2010-07-07 o 12:24
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:24   #555
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
Corii, tez mysle o lustrzance.. nawet jak robie fotke przy dobrym świetle to i tak jest beee...
u mnie cyfrak jak juz cos to dopiero we wrzesniu, bo wczoraj wakejszyn wykupiłam i trzeba trochę przyoszczędzic zeby tam cos wydać
Dokładnie, idzie się pochlastać. Cieniowanie zjada, kolory zjada, przejścia zjada. Aczkolwiek Twoim zdjęcim to ja nie mam co zarzucić bo i cieniowanie pięknie zaznaczone i przejscia
A mówił mąż 2 lata temu : lustrzankę kupimy, a nie kompakt. To się uparłam, bo nie będe dzwigac lustrzanki, a kompakt mały. No to teraz mam ale wtedy do głowy mi nie przyszło, ze będę potrzebowac sprzętu na cykanie makijazu oczu
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2010-07-07 o 12:25
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:31   #556
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

dziekuje. ja , nie dzioucha

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
miałam nie wklejać więcej zdjęć, ale zastanawiam się nad wydaniem paletki Petal Shine - wydaje mi się, ze średnio wyglądam w takich kolorach

doradźcie

Dior Petal Shine

wycieniowane bardzo starannie.. ale same oczy to ja nie potrafie ocenic czy pasuje. Musi byc cala twarz i bede apelowac

co do zdjec-mi sie najlepiej robilo moja zwykla kompaktowka fuji, pieknie kolory oddawala, czasami musialam tylko minimalnie podkrecic kontrast by zdjecie oddalo to co w realu. natomiast lustrzanka sie mecze, za ciezka, tz czasami mi robil..

a teraz kompakt mi upadl.. (juz drugi raz) i zdjec nie bedzie

pokazac tez Alicje i moj ulubiony UD?


Paletke UD mam juz obiecana, bez wyrzutow sumienia czy upychania po szufladach(ze tez tz nie zaglada do tych nowych pudelek co je znosze i ustawiam przy toaletce), obstawiam ze bedzie kosztowac jakies 40-44 euro.. i nie wiem czy rzucac sie na starcie czy wytrzymac i poczekac az aerlingus ja obnizy o polowe? Bo juz na alicji sie zacielam, kupilam pare paletek po 40e chyba(okolo) a teraz jest dostepna on board za 25
jak myslicie?
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:33   #557
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
oj to mnie zaskoczyłaś
prawdę mówiąc te zdjecia dobrze oddają rzeczywistość - w przeciwieństwie do poprzednich
a te dla odmiany zrobiłam sobie sama, a tamte małż mi robił
chyba zacznę być samowystarczalna

zawsze preferowałam wszelkie szarości i brązy, a największą ekstrawagancją były zielenie
bo właśnie ta obwódka w oku mi zawsze jakoś nie pasuje

nie zauważyłam zadnego "bee" na Twoich zdjęciach
to sama musisz sobie fotki robic na to wygląda nie wiem.. nie moge sie napatrzec na ten Twój makijaż ja bym Ci tam jeszcze smużke cienego dała w wew kąciku tuz przy linii rzęs.. ale to juz takie moje zboczenie bo ja zawsze tak robie
nie oddawaj na razie petalkow..ja czasem tak mam że jak sie uczepie neutrali to juz fiolety sa dla mnie zbyt kolorowe wiec moze u Ciebie tak z petalkami jest

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Dokładnie, idzie się pochlastać. Cieniowanie zjada, kolory zjada, przejścia zjada. Aczkolwiek Twoim zdjęcim to ja nie mam co zarzucić bo i cieniowanie pięknie zaznaczone i przejscia
A mówił mąż 2 lata temu : lustrzankę kupimy, a nie kompakt. To się uparłam, bo nie będe dzwigac lustrzanki, a kompakt mały. No to teraz mam ale wtedy do głowy mi nie przyszło, ze będę potrzebowac sprzętu na cykanie makijazu oczu
widać widać u mnie słaba jakosc porównujac np zdjecia Desti lub Fergi to jak niebo a ziemia ja zawsze robie tysiace fotek i tylko na kilku dobrze widać kolor
U mnie tez TŻ chciał kupic lustrzanke a ja sie uparłam przy kompakcie...bo tez mnie przeraz ta wielkosc kompakt to zawsze mozna do torebki wrzucic, czy na plaże wziac a lustrzanka nie dość że ciężka to jeszcze ogromna..
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:45   #558
Saber
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 13
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

hej.Wiem,że napisze może nie na temat, ale wybaczcie. Znacie jakaś pomadkę podobną do pink please maybelline? W Polskiej palecie odcieni nie ma go, a jest cudownym kolorem.
http://www.maybelline.com/Lip/LipCol...l-lipcolor.htm
Będe wdzięczna za pomoc.
Saber jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:45   #559
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
to sama musisz sobie fotki robic na to wygląda nie wiem.. nie moge sie napatrzec na ten Twój makijaż ja bym Ci tam jeszcze smużke cienego dała w wew kąciku tuz przy linii rzęs.. ale to juz takie moje zboczenie bo ja zawsze tak robie
nie oddawaj na razie petalkow..ja czasem tak mam że jak sie uczepie neutrali to juz fiolety sa dla mnie zbyt kolorowe wiec moze u Ciebie tak z petalkami jest
może masz racje
ja raczej rzadko robię kreskę przy rzęsach, a jeśli już to raczej w zewnętrznym kaciku
muszę się przełamać i mocniej wew kącik zaznaczać
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:48   #560
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
dziekuje. ja , nie dzioucha




wycieniowane bardzo starannie.. ale same oczy to ja nie potrafie ocenic czy pasuje. Musi byc cala twarz i bede apelowac

co do zdjec-mi sie najlepiej robilo moja zwykla kompaktowka fuji, pieknie kolory oddawala, czasami musialam tylko minimalnie podkrecic kontrast by zdjecie oddalo to co w realu. natomiast lustrzanka sie mecze, za ciezka, tz czasami mi robil..

a teraz kompakt mi upadl.. (juz drugi raz) i zdjec nie bedzie

pokazac tez Alicje i moj ulubiony UD?


Paletke UD mam juz obiecana, bez wyrzutow sumienia czy upychania po szufladach(ze tez tz nie zaglada do tych nowych pudelek co je znosze i ustawiam przy toaletce), obstawiam ze bedzie kosztowac jakies 40-44 euro.. i nie wiem czy rzucac sie na starcie czy wytrzymac i poczekac az aerlingus ja obnizy o polowe? Bo juz na alicji sie zacielam, kupilam pare paletek po 40e chyba(okolo) a teraz jest dostepna on board za 25
jak myslicie?
Fergi jak ja bym chciała miec takie problemy z tymi paletkami
Ja bym na Twoim miejscu wytrzymała troszkę jak bedzie połowe tańsza..u nas Alicja za to na all to 300zł chodzi
Z tymi aparatami to juz sama nie wiem.. jak mowisz że kompakt lepsze zdjecia niz lustrzanka robił.. moze jak ktos jest tak ładny jak Ty to kazdy aparat go lubi
a te fotki co wklejałas to cyfrówka czy kompaktem robiłas?

---------- Dopisano o 12:48 ---------- Poprzedni post napisano o 12:45 ----------

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
może masz racje
ja raczej rzadko robię kreskę przy rzęsach, a jeśli już to raczej w zewnętrznym kaciku
muszę się przełamać i mocniej wew kącik zaznaczać
p4w tera widze że źle napisałam.. o zew kącik na górnej powiece mi chodziło chyba ide jakas kawe wypic bo juz z pisaniem u mnie kiepsko
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 12:58   #561
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość

p4w tera widze że źle napisałam.. o zew kącik na górnej powiece mi chodziło chyba ide jakas kawe wypic bo juz z pisaniem u mnie kiepsko
no tu nie mam zadnej kreski
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:09   #562
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

p4w-z Twoim ksztaltem oczu swietnie by wygladalo mocno wyciagniete smokey. Zrobisz?


Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
Fergi jak ja bym chciała miec takie problemy z tymi paletkami
Ja bym na Twoim miejscu wytrzymała troszkę jak bedzie połowe tańsza..u nas Alicja za to na all to 300zł chodzi
Z tymi aparatami to juz sama nie wiem.. jak mowisz że kompakt lepsze zdjecia niz lustrzanka robił.. moze jak ktos jest tak ładny jak Ty to kazdy aparat go lubi
a te fotki co wklejałas to cyfrówka czy kompaktem robiłas?

(..)
Obym tylko wytrzymala

Ok, ja juz wiem ze to pytanie retoryczne bylo, kupie pierwszego dnia gdy dostepna bedzie
To umowmy sie tak-jesli na ebayu/allegro te paletki i inne sá takie drogie ja moge Wam je kupic i wyslac do Polski razem z rachunkiem itp. te nowe neutrale tez
Alicje kupilam miesiac temu w samolocie dla kolezanki ale nie mam pojecia czy sa jeszcze i nie bede latac narazie A swoja Alicje w sklepie, byly.. moze tydzien? niesamowite

Trzeba znalezc jakiegos klienta aerlingusa


Ale 300zl to juz duzo za duzo jesli w sklepie kosztowala 40 to daje jakies 160zl-i naprawde ktos kupuje za 300??


Buzi, zdjecia kosmetykow robie tylko lustrzanká, by byly detale bardzo widoczne, struktura itp. Sobie zblizenia oka czasami lustrzanka, ale najczesciej jednak zwyklym aparatem. te ktore wklejalam twarzy to wlasnie Fuji
Ja Wam moze podesle linka do fb to zmienicie zdanie na tamat tej fotogenicznosci
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:09   #563
kamelya
Zadomowienie
 
Avatar kamelya
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 1 322
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Wtrącę swoje 3grosze w temacie kompaktów i lustrzanek
miałam porównanie - robiłam fotki na Cykladach i lustrzanką (Minolta) i kompaktem Sony z obiektywem Carla Zeissa. I wiecie co..... różnicy powalającej nie było...zdjęcia jakościowo były b. dobre z obu aparatów.

Sprawdziłam w praktyce - kompakty z obiektywem Carla Zeissa są godne polecenia
kamelya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:12   #564
kasiulinkaaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 8
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Witam
Jestem tutaj zupełnie nowa, ale często wcześniej zaglądałam na wizaz żeby doradzić się w wielu sprawach. No ale dzisiaj to koniecznie potrzebuje rady. Chodzi o sukienkę na wesele do znajomej do której się wkrótce wybieram. Poniżej jest link do niej, chodzi o to że nie wiem czy jest odpowiednia na weseicho właśnie. Dlatego proszę o waszą radę.
http://www.allegro.pl/item1116969562...wie_oczk a.html
kasiulinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:14   #565
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
miałam nie wklejać więcej zdjęć, ale zastanawiam się nad wydaniem paletki Petal Shine - wydaje mi się, ze średnio wyglądam w takich kolorach

doradźcie

Dior Petal Shine
śliczny makijaż oczy mam bardzo podobne, zaraz postaram się je wkleić. ten fiolet bardzo ładnie podbija Ci niebieskość oczu
__________________


endorfina123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:14   #566
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jamesku, dzięuję ślicznie
Następnym razem wyjdzie Ci zdjecie lepiej unikam robienia zdjęć przy lampie, w łazience etc, bo jakościowo się nadają do d** maryni tylko przy oknie w dzień i najlepiej mieć lustrzankę
A tyle sie nameczylam. Na zywo naprawde ladnie wygladal mejkap. Az, - jak rzadko kiedy - bylam zadowolona .

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
James ja nie widzę zdjęcia żadnego

Na kompie sa. Takie brzydkie, ze wstyd umieszczac.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-07-07 o 13:16
jamestown jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:15   #567
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez kamelya Pokaż wiadomość
Wtrącę swoje 3grosze w temacie kompaktów i lustrzanek
miałam porównanie - robiłam fotki na Cykladach i lustrzanką (Minolta) i kompaktem Sony z obiektywem Carla Zeissa. I wiecie co..... różnicy powalającej nie było...zdjęcia jakościowo były b. dobre z obu aparatów.

Sprawdziłam w praktyce - kompakty z obiektywem Carla Zeissa są godne polecenia
To mój DSC-T700 z obiektywem Carla Zeissa chyba się opier**** albo ja mam wymagania wygórowane
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:16   #568
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
p4w-z Twoim ksztaltem oczu swietnie by wygladalo mocno wyciagniete smokey. Zrobisz?
masz na myśli to, ze mam opadające kaciki i powinnam wyciągnąć cień do góry/na zewnątrz... opisz coś bliżej

generalnie dobrze wyglądam w mocnym makijażu, ale robię go tylko na wieeelkie wyjścia
i raczej nie lubię (a moze nie umiem tego zrobić), zeby ciemny cień wychodził poza ruchomą powiekę
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:17   #569
kamelya
Zadomowienie
 
Avatar kamelya
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 1 322
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez kasiulinkaaaa Pokaż wiadomość
Witam
Jestem tutaj zupełnie nowa, ale często wcześniej zaglądałam na wizaz żeby doradzić się w wielu sprawach. No ale dzisiaj to koniecznie potrzebuje rady. Chodzi o sukienkę na wesele do znajomej do której się wkrótce wybieram. Poniżej jest link do niej, chodzi o to że nie wiem czy jest odpowiednia na weseicho właśnie. Dlatego proszę o waszą radę.
http://www.allegro.pl/item1116969562...wie_oczk a.html

Wątek
: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru zapraszam do zapoznania sie z tytułem tego watku
pomyliłaś wątki....
kamelya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 13:18   #570
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: makijazowo - paletkowo - plotkowy - czyli do wyboru do koloru :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
A tyle sie nameczylam. Na zywo naprawde ladnie wygladal mejkap. Az, - jak rzadko kiedy - bylam zadowolona .
Wszystkie się męczymy z tymi zdjęciami,a potem jak porównujemy real i zdjęcie, to ... na niekorzyśc zdjęcia oczywiscie. Jak patrzę w lustro, to widze piękne kolorki, a jak patrze potem w to samo zrobione na zdjęciu to sie chlastać zaczynam szarym mydłem
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:23.