Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2010-06-28, 10:56   #1
brillant
Raczkowanie

Czym potraktować prawie czarne włosy?

Witam . Jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, nie robiłam pasemek, balejaży ani niczego z tych rzeczy. Mam włosy w kolorze ciemnobrązowym. Oczy również mam ciemnobrązowe, a karnację dość ciemną. Mam już trochę dosyć tego brązu. Chciałabym jakoś odświeżyć mój wizerunek, dodać jakiegoś jaśniejszego koloru włosom. Jednym słowem ''uwolnić'' się od ciemnego brązu. Z racji, że zaczynają się wakacje, oficjalnie zadecydowałam, że robię coś z włosami. Tylko teraz pytanie jak i czym? Nie mam doświadczenia w tych sprawach. Wolałabym nie iść do fryzjera, bo z kasą krucho. Muszę więc liczyć na własne siły. Potencjalny kolor musiałby jednak zejść do końca wakacji. Stąd moje pytanie: Czy ciemnobrązowe włosy można zafarbować szamponem koloryzującym? Oczywiście chodziłoby mi o lekkie ich rozjaśnienie, chociaż o kilka tonów.

Aha, dodam jeszcze, że często prostuję włosy, a nie mam żadnego kosmetyku termoochronnego i zauważyłam już kilka rozdwojonych końcówek. Czy więc szampon koloryzujący zniszczy włosy?
brillant jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-28, 11:35   #2
xxxcarolxxx
Raczkowanie

Dot.: Czym potraktować prawie czarne włosy?