Żel Neostrata rozjaśniający. - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-22, 10:35   #31
visionAM
Zakorzenienie
 
Avatar visionAM
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 29 185
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

A jakie są szkodliwe działania tego składnika?
Zaobserwowałaś u siebie jakiekolwiek skutki uboczne?
visionAM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-22, 11:50   #32
kiciamała
Zadomowienie
 
Avatar kiciamała
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 332
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez Pandora0816 Pokaż wiadomość
Bardzo polecam zel Neostraty HQ. Mialam brazowe plamy na obu policzkach.
Przez 6 miesiecy stosowalam Acnederm -zero efektu, opocz zauwazalnego wygladzenia skory.
Potem zaczelam przygotowywac przerozne sera i eliksiry rozjasniajace na bazie przepisow dostepnych na stronie Mazidel oraz Zrob Sobie Krem -stosowalam je regularnie od pazdziernika zeszlego roku dwa razy dziennie. Nie pomogly ani troche, a wyprobowalam wszystkie dostepne tam substancje polecane na przebarwienia.
Trzy tygodnie temu kupilam zel Neostrata HQ. Stosowalam go raz dzienie- na noc i po przebarwieniach prawie nie ma sladu. . Wiem, ze hydrochinon jest szkodliwy, ale nic innego mi nie pomoglo. Zel jest drogi, ale przynajmniej zadzialal. __________________
Cytat:
Napisane przez capreolus Pokaż wiadomość
Przepraszam za brak polskich liter.
Bardzo polecam zel Neostraty HQ. Mialam brazowe plamy na obu policzkach.
Przez 6 miesiecy stosowalam Acnederm -zero efektu, opocz zauwazalnego wygladzenia skory.
Potem zaczelam przygotowywac przerozne sera i eliksiry rozjasniajace na bazie przepisow dostepnych na stronie Mazidel oraz Zrob Sobie Krem -stosowalam je regularnie od pazdziernika zeszlego roku dwa razy dziennie. Nie pomogly ani troche, a wyprobowalam wszystkie dostepne tam substancje polecane na przebarwienia.
Trzy tygodnie temu kupilam zel Neostrata HQ. Stosowalam go raz dzienie- na noc i po przebarwieniach prawie nie ma sladu. . Wiem, ze hydrochinon jest szkodliwy, ale nic innego mi nie pomoglo. Zel jest drogi, ale przynajmniej zadzialal.
o co tu chodzi?
__________________
Paulinka 13.11.2006

Natalia 24.09.2008


1%dla Karolinki http://www.karolina_pietrzak.ecom.com.pl/

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2011-11-23 o 21:21
kiciamała jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-23, 20:50   #33
capreolus
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 55
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Stosowanie kosmetykow z hydrochinonem wiaze sie nie tylko z mozliwymi podraznieniami skory (jest to zwiazek dosyc szkodliwy), ale wykazano rowniez, iz hydrochinon jest zwiazkiem mutagennym (i w konsekwencji - rakotworczym). Wiekszosc dowodow na rakotworczosc hydrochinonu pochodzi jednak z badan na zwierzetach, nie ma mocnych dowodow na rakotworczosc u czlowieka.
Wg strony:
http://www.cosmeticsdatabase.com/ing.../HYDROQUINONE/
hydrochinon ma w skali potencjalnego ryzyka stosowania maksymalna wartosc 10 (w skali 1-10). Na tej stronie jest szereg informacji na temat hydrochinonu- w jezyku angielskim.

Osobiscie przy stosowaniu zelu Neostrata HQ nie zauwazylam zadnych podraznien skory, a co do mozliwego dzialania rakotworczego hydrochinonu... wole o tym nie myslec.

Edytowane przez capreolus
Czas edycji: 2010-07-23 o 20:51
capreolus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-24, 08:45   #34
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez Qubis Pokaż wiadomość
Tak, mozna sie pozbyc plam, rozjasnic je ewentualnie (kazda z Pan Plamek ma swoj sposob na to...)

Nie zmienia to faktu ze plamy wracaja i na zawsze trzeba unikac slonca oraz uzywac tony filtrow.
Osobiscie to mnie najbardziej przygnebia
bleh mnie równieżże filtry nie mogą byc tak przyjemne jak jakiś lekki kremik na dzień

dziewczyny a wy gdzie teraz zamawiacie neo,że wam przychodzibo ja gdzie ją nie zamówie to muszę czekac nieokreślony czas na dostawę do Polski-mówią mi wszędzie,że nie ma neo nigdzie w Polsce...
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 20:52   #35
moniaga79
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 3
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Ja również zakupiłam ten żel i mam nadzieję ze podziała na przebarwienia. Na razie używam go drugi dzień, ale gryzie się z filtrem 50 z Vichy. Jaki filtr polecacie?
moniaga79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-01, 21:14   #36
Marien
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 174
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Czy Neostrate można stosować w lato czy trzeba unikać słońca?
Marien jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 12:34   #37
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Zamawiam w końcu sama neo,ale najpierw chcemy na pół z siostrą i tak się zastanawiamy czy w ogóle jest sens,bo czy może jedna z nas trzymac swoją połowę w np.pustym pudełku po kremie???czy to jej przechowywanie w czym innym niż tubka nie wpłynie na jej działanie?
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-30, 18:09   #38
regretsareuseless
Zadomowienie
 
Avatar regretsareuseless
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1 547
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Również zamówiłam sobie żel Neostraty HQ, mam nadzieję, że mi pomoże, bo stosowałam już bardzo dużo kremów na przebarwienia ale żaden znacząco nie pomógł
regretsareuseless jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-31, 09:34   #39
Marien
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 174
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Stosuje Neostrate 14 dni z przerwą 10 dniową i jak na razie nie widzę rezultatów, a po 12 dniach wyskoczyło mi uczulenie na buzi w postaci różowej wysypki. A na ulotce pisze, że jest taki delikatny ....
Marien jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-14, 16:49   #40
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Ja stosuje neo już chyba 10 tydzień i mi pomogła bardzo,mam jeszcze przebarwienia,ale już minimalne.Mam nadzieję,że zejdą do końca.Jest strasznie wydajna,bo nawet pół tubki jeszcze mi nie poszło.
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-30, 00:03   #41
DAISSY
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 218
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Witajcie, bardzo polecam żel Neostratę HQ, męczyłam się z okropnymi przebarwieniami na twarzy od wielu miesięcy i nic nie pomagało. Pojawiły się po słońcu oraz w miejscu po wyleczonym trądziku - na policzkach przy nosie (pod oczami), nad górną wargą oraz na czole - "mapka". Miałam już odkładać pieniądze na laser, bo kremy nawet te drogie z apteki nie działały a ja już miałam serdecznie dość... w dodatku wszelki kamuflaż do końca nie był w stanie zakryć tych plam. W końcu stwierdziłam, że dam ostatnią szansę, w końcu ok. 130 zł to nic w porównaniu z ceną za kilka zabiegów laserem. Stosuję krem od 2 miesięcy, zostały mi teraz bardzo niewielkie plamki na czole w kolorze żółtawym, całkowicie chowają się pod średnio kryjącym podkładem, ja nie wierzę własnym oczom. Dziewczyny, to co mogę Wam poradzić - spóbujcie, bo szkoda się męczyć, wydawać kasę na nieskuteczne zabiegi i kremy i być niezadowoloną z powodu własnego wyglądu. Krem działa, za 2 miesiące nie będzie w ogóle śladu po przebarwieniach. Pozdrawiam

Edytowane przez DAISSY
Czas edycji: 2010-12-30 o 00:06
DAISSY jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 16:11   #42
Brosiaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 60
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Witam. Mam pytanie odnoście tego kremu. Mam blizny potrądzikowe i obecnie jeszcze kilka wyprysków na twarzy dlatego codziennie wieczorem wcieram preparaty na trądzik. Czy mogę jednocześnie stosować ten krem i coś na syfy ? Czy mam stosować to naprzemiennie ? Proszę o pomoc, bo nie wiem czy jednoczesne stosowanie nie zaszkodzi
Brosiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-09, 14:13   #43
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez Brosiaaa Pokaż wiadomość
Witam. Mam pytanie odnoście tego kremu. Mam blizny potrądzikowe i obecnie jeszcze kilka wyprysków na twarzy dlatego codziennie wieczorem wcieram preparaty na trądzik. Czy mogę jednocześnie stosować ten krem i coś na syfy ? Czy mam stosować to naprzemiennie ? Proszę o pomoc, bo nie wiem czy jednoczesne stosowanie nie zaszkodzi
Myślę,że spokojnie możesz stosować te dwa smarowidła.Zadbaj tylko o minimum godzinny odstęp między nakładaniem jednego,a drugiego.

Chociaż nie pamietam co było w ulotce,czy przypadkiem nie to,żeby stosować neo solo?

Ech poczekaj na wypowiedz kogoś innego
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley

Edytowane przez anakazar
Czas edycji: 2011-01-09 o 14:18
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-14, 12:11   #44
cyprysik
Raczkowanie
 
Avatar cyprysik
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 69
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Witam, przyłączam sie do watku.
Dziewczyny a co dalej jesli Neo nie dziala? Ja stosuje ja od pazdziernika mamy styczen i zero zmian. Co teraz? Probowalam innych cudów, jak clarial, Thiocostam i nic, tylko wyrzucony pieniadz, na innym watku pisza o cosmelanie ale raz ze cena mnie odstrasza a dwa sama nie wiem - boje sie troche ze zepsuje sobie calkiem buzie choc dermatolog od razu i tylko i wylacznie powiedziala Cosmelan. Zalamka bo juz mam dosc plam
cyprysik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-14, 18:36   #45
wyszukiwarka
Zadomowienie
 
Avatar wyszukiwarka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 1 644
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

cyprysik-moim zdaniem jeśli po 3 miesiącach neo nie działa,to niestety wątpię,żeby coś się jeszcze poprawiło

P.S Jeśli chciałabyś odsprzedać Neo,to daj znać
__________________
Filologia germańska-Wir beginnen ...
wyszukiwarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-14, 22:20   #46
cyprysik
Raczkowanie
 
Avatar cyprysik
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 69
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez wyszukiwarka Pokaż wiadomość
cyprysik-moim zdaniem jeśli po 3 miesiącach neo nie działa,to niestety wątpię,żeby coś się jeszcze poprawiło
ojojoj zabolało ojoj masakra wręcz i co teraz mam zrobic czyzby mi pozostalo tylko juz wlozenie ponad tysiaca zl na buzie

Cytat:
Napisane przez wyszukiwarka Pokaż wiadomość
P.S Jeśli chciałabyś odsprzedać Neo,to daj znać
Chyba nie warto Ci powiem bo zostalo troche mniej niz polowe w tubce (smarowalam rano i wieczorem) wiec zuzyje do konca i w miedzyczasie cos musze zdzialac.

Jest jeszcze peeling migdalowy ale tez drogi wiec sama nie wiem co lepiej kwas czy cosmelan, macie jakies doswiadczenia?

Edytowane przez cyprysik
Czas edycji: 2011-01-14 o 22:22
cyprysik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-16, 10:34   #47
201608151053
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 4 833
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez cyprysik Pokaż wiadomość

Jest jeszcze peeling migdalowy ale tez drogi wiec sama nie wiem co lepiej kwas czy cosmelan, macie jakies doswiadczenia?
Sprawdź jeszcze watek o lumixylu...
201608151053 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-16, 15:56   #48
cyprysik
Raczkowanie
 
Avatar cyprysik
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 69
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez Beata2906 Pokaż wiadomość
Sprawdź jeszcze watek o lumixylu...
O dzieki Pierwszy raz w sumie słyszę o tym specyfiku i przyznaję podoba mi sie - cena. Z tego co czytalam moze byc dobry choc pewnie kazdy inaczej na wszystko reaguje, ale chyba lepiej sprobowac to niz od razu wchodzic w cosmelan, napalilam sie, musze przemyslec budzet swoj i postanowic cos, dzieki Beata

Tak sobie teraz mysle ze skoro to taki niby dobry specyfik, dlaczego nie jest taki slawny na wizazu jak np cosmelan? zna ktos odpowiedz?

Edytowane przez cyprysik
Czas edycji: 2011-01-16 o 18:26
cyprysik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-17, 15:13   #49
201608151053
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 4 833
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez cyprysik Pokaż wiadomość
O dzieki Pierwszy raz w sumie słyszę o tym specyfiku i przyznaję podoba mi sie - cena. Z tego co czytalam moze byc dobry choc pewnie kazdy inaczej na wszystko reaguje, ale chyba lepiej sprobowac to niz od razu wchodzic w cosmelan, napalilam sie, musze przemyslec budzet swoj i postanowic cos, dzieki Beata

Tak sobie teraz mysle ze skoro to taki niby dobry specyfik, dlaczego nie jest taki slawny na wizazu jak np cosmelan? zna ktos odpowiedz?
On nie jest tani, wizażanka sprowadzała go z zagranicy i wyszło dużo taniej, ale u nas - zgroza, nawet jesli nie zdecyduje sie człowiek na filtr potwornie drogi...Jedna Wizażanka na pewno zaczęla testować, ale przestała pisać...
201608151053 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-17, 18:19   #50
cyprysik
Raczkowanie
 
Avatar cyprysik
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 69
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez Beata2906 Pokaż wiadomość
On nie jest tani, wizażanka sprowadzała go z zagranicy i wyszło dużo taniej, ale u nas - zgroza, nawet jesli nie zdecyduje sie człowiek na filtr potwornie drogi...Jedna Wizażanka na pewno zaczęla testować, ale przestała pisać...
Moze testowanie zle sie skonczylo a szkoda bo chcialam poznac opinie. No tani nie jest ale az tak drogi tez nie w porownaniu z Cosmelanem. To cos kosztuje niecale 120 euro wiec nie byloby zle, lepsze to niz prawie 400 za Cosmelan, tylko pytanie czy warto czy lepiej po prostu odkladac na Cosmelan juz. Chyba ze zaczne stosować to a jak nic sie nie poprawi to na jesien Cosmelan, do tego czasu moze uda mi sie uzbierac troche kasy.
cyprysik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 11:24   #51
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Hej dziewczyny..my na forum cosmelan przerabiałysmy juz chyba wszystkie specyfiki na przebarwienia..jestem jedna z plamiastych..niestety..te z uzywalam neo..i z autopsji lepszy jest pigmanorm,smarowany tylko na te plamy..silniejszy od neo..teraz np moja corka wywabia nim blizny potrądzikowe..pozdrawiam
Michell72 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 08:39   #52
nebraska
Zakorzenienie
 
Avatar nebraska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomości: 4 951
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Dziewczyny, stosuje Neo od ok 2 tyg. Mam dwa przebarwienia: stare na policzku i swieższe na skroni, bylo ono slabo widoczne. Pod wpływem Neo stało się jednak wyraźniejsze i zmieniło kolor na czerwonawy

Czy to normalny objaw? Trochę sie boję, że zamiast przebarwienia zostanie mi czerwona plama
__________________
Pielęgnujmy przypadkową życzliwość i piękne czyny pozbawione sensu.


Fragrantica








nebraska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-31, 23:04   #53
kocurzyca
Zakorzenienie
 
Avatar kocurzyca
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: far away land
Wiadomości: 14 293
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

A ja mam takie pytanko.
Stosuje Neo od 3 dni i jestem juz czerwona jak rak. Skora piecze. I nie wiem czy kontynuowac uzywanie czy sobie darowac. Bo teraz nie wiem czy to jest normalne dzialanie zluszczjace czy zwczajne podraznienie.
Zdecydowanie zluszcza, widze wyrazne efekty, ale boje sie kolejnego nalozenia.
__________________


Podczas gdy reszta gatunku pochodzi od małpy,
rude pochodzą od kotów.

Start 13.09.2011
61.5 -66.5 ... 70 -73-75 - 77- 79,5 - 80 - 82 15.04.2013

kocurzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-01, 15:03   #54
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez kocurzyca Pokaż wiadomość
A ja mam takie pytanko.
Stosuje Neo od 3 dni i jestem juz czerwona jak rak. Skora piecze. I nie wiem czy kontynuowac uzywanie czy sobie darowac. Bo teraz nie wiem czy to jest normalne dzialanie zluszczjace czy zwczajne podraznienie.
Zdecydowanie zluszcza, widze wyrazne efekty, ale boje sie kolejnego nalozenia.
Ja nic takiego nie miałam-żadnego zaczerwienienia.
Nie stosuj go codziennie,może co 2-3 dni i zobacz czy przejdzie.
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-01, 16:18   #55
kocurzyca
Zakorzenienie
 
Avatar kocurzyca
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: far away land
Wiadomości: 14 293
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Ja nic takiego nie miałam-żadnego zaczerwienienia.
Nie stosuj go codziennie,może co 2-3 dni i zobacz czy przejdzie.
Nalozylam tam gdzie nie bylo zaczerwienien jeszcze i jest lepiej.

Ale mialam na czubku nosa czerwona blizne popryszczu. Juz sie z nia pogodzilam bo mialam ja juz kilkanascie lat.A tu niespodzianka. Po 3 dniach stosowania zelu juz nie ma po niej sladu
Moze wroci jak skora sie zregeneruje, ale mam nadzieje ze nie.
__________________


Podczas gdy reszta gatunku pochodzi od małpy,
rude pochodzą od kotów.

Start 13.09.2011
61.5 -66.5 ... 70 -73-75 - 77- 79,5 - 80 - 82 15.04.2013

kocurzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-02, 13:54   #56
kocurzyca
Zakorzenienie
 
Avatar kocurzyca
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: far away land
Wiadomości: 14 293
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Popatrzylam na sklad mojej Neo i w niej nie ma tego hydrochinonu
Jakas inna mam chyba.
Ale zluszcza swietnie i jestem zadowolona.
Stwierdzilam ze podraznienie wywolal krem nalozony rano, a nie sam zel. Bo dopoki nie zmyje Neo i nie naloze kremu, to nic mnie nie piecze.
Zaczerwienienie jest bo skora mi zlazi.
__________________


Podczas gdy reszta gatunku pochodzi od małpy,
rude pochodzą od kotów.

Start 13.09.2011
61.5 -66.5 ... 70 -73-75 - 77- 79,5 - 80 - 82 15.04.2013

kocurzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-02, 15:39   #57
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez kocurzyca Pokaż wiadomość
Popatrzylam na sklad mojej Neo i w niej nie ma tego hydrochinonu
Jakas inna mam chyba.
Ale zluszcza swietnie i jestem zadowolona.
Stwierdzilam ze podraznienie wywolal krem nalozony rano, a nie sam zel. Bo dopoki nie zmyje Neo i nie naloze kremu, to nic mnie nie piecze.
Zaczerwienienie jest bo skora mi zlazi.
Czyli masz tą drugą wersję o gorszym(podobno)składzie.
Nie masz tej hq?
I co schodzą plamska?
Mi co miało zejść to zeszło i zatrzymało się
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-02, 16:18   #58
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Czyli masz tą drugą wersję o gorszym(podobno)składzie.
Nie masz tej hq?
Wersji jest więcej. W Polsce były do niedawna dostępne trzy preparaty z hydrochinonem:

- HQ Lightening Gel - Żel rozjaśniający HQ (2% hydrochinonu, 10% PHA, 3% kwasu kojowego),
- Skin Lightening Gel - Żel rozjaśniający (2% hydrochinonu, 10% kwasu glikolowego),
- Bionic Skin Lightening Cream SPF 15 - Bionic Krem rozjaśniający SPF 15 (2% hydrochinonu, 10% PHA, 3% kwasu kojowego).

Wszystkie zostały wycofane z dystrybucji z uwagi na zmianę przepisów UE. Aktualnie w legalnym obiegu dostępne są dwa preparaty bez hydrochinonu:

- Pigment Lightening Gel - Żel depigmentacyjny (2% kwasu kojowego, 5% PHA, 3% kwasu glikolowego, kwas cytrynowy, mlekowy, ekstrakt mącznicy, wyciąg z korzenia morwy, wyciąg z lukrecji) oraz
- Brightening Cream SPF15 - Krem rozświetlający (7% PHA, 2% kwas migdałowy, 2% arbutyna, ekstrakt z lukrecji, prowitamina A) - do stosowania na całą twarz.

Strona dystrybutora: http://www.dermservice.com.pl/produk...t?kategoria=11

Preparaty z hydrochinonem można nadal dostać na Allegro.
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-03, 00:35   #59
kocurzyca
Zakorzenienie
 
Avatar kocurzyca
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: far away land
Wiadomości: 14 293
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Czyli masz tą drugą wersję o gorszym(podobno)składzie.
Nie masz tej hq?
I co schodzą plamska?
Mi co miało zejść to zeszło i zatrzymało się
O plamskach nie wiele moge powiedziec, bo po pierwsze uzywam zelu dopiero od 4 dni (dzis naloze piaty raz), a po drugie moje plamsak zima sa prawie nie widoczne.
Poza tym mi juz nie tyle na zniknieciu plam zalezy, bo juz stracilam nadzieje po x przetestowanych produktow.
Chce sie pozbyc nierownosci i niedoskonalosci skory,ktore wydaja sie juz znikac
Luszcze sie jakbym sie spalila na sloncu i czerwone slady posyfkowe juz zniknely.

Jestem dobrej mysli wlasnie dlatego ze oblaze ze skory. Chyba o to chodzi


A mam dokladnie ten zel
http://ii2-prod-rw.marketlive.com/fcgi-bin/iipsrv.fcgi?FIF=/images/neostrata//source/8203.tif&wid=500&cvt=jpeg
__________________


Podczas gdy reszta gatunku pochodzi od małpy,
rude pochodzą od kotów.

Start 13.09.2011
61.5 -66.5 ... 70 -73-75 - 77- 79,5 - 80 - 82 15.04.2013


Edytowane przez kocurzyca
Czas edycji: 2011-02-03 o 00:36
kocurzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-03, 04:17   #60
wann(d)a
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: nie w polsce
Wiadomości: 126
Dot.: Żel Neostrata rozjaśniający.

Hej,

uzywalam neostrady hq.... rok temu efekt byl bardzo ok, plamki rozjasnione ,kolor wyrownany ( mam wasa od uszkodzenia skory woskiem , i normalne sloneczne na nosie i policzkach). Po roku zrobilam kuracje jeszcze raz i efekty nie byly az tak dobre , znowu skora sie troche wyrownala ,rozjasnila ale przebarwienia jak sa tak byly. Ostatnio robilam tonic i piling migdalowy i mam wrazenie ze osiagnelam ten sam efekt jak przy uzywaniu neo. Nie wydaje mi sie ze kupie jeszcze raz ten krem ,teraz planuje meladerm.

pozdrawiam
wann(d)a jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:04.