jak banka mydlana:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-07, 23:07   #1
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530

jak banka mydlana:)


Hello Dzis bez wstepu...poprostu natchnienie mnie naszlo dzisiaj i oto co powstalo

Lista:
-podklad Revlon Photoready
-puder Givenchy
-pan stik MaxFactor jako korektor
-korektor pod oczy MaxFactor
-bronzer Rimmel
-roz Bourjois
-cienie z palety 180
-linery Primark do wykonania koleczek
-kredka do brwi Prestige
-tusz MaxFactor
-szminka Rimmel
to chyba wszystko

Milego ogladania

Edytowane przez gosada79
Czas edycji: 2010-07-08 o 19:00
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 23:15   #2
fox22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 236
Dot.: jak banka mydlana:)

SUPER pomysłowo,śliczne pastelowe barwy,usteczka bardzo mi sie podobaja-generalnie CUDNIE!
__________________
http://www.nowywymiarwnetrz.pl
fox22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 23:19   #3
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: jak banka mydlana:)

aaaaa zakochałam się w tych banieczkach Cudownie!!! i te kółeczka, bardzo Ci pasuje ten makijaż
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 23:29   #4
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez fox22 Pokaż wiadomość
SUPER pomysłowo,śliczne pastelowe barwy,usteczka bardzo mi sie podobaja-generalnie CUDNIE!
Dziekuje Foxiku

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
aaaaa zakochałam się w tych banieczkach Cudownie!!! i te kółeczka, bardzo Ci pasuje ten makijaż
Dziekuje Malinko milo mi ze Ci sie podoba ten mejkapik
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 00:05   #5
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: jak banka mydlana:)

delikatne bańki,jakże ulotne i kruche za to w makijażu są i się uchowały na dłużej świetny pomysł,cudowne barwy kochana!
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 08:54   #6
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: jak banka mydlana:)

Baniochy są faaajne Całość mi się bardzo podoba
A tak nawiasem, jesteś zadowolona z tego podkładu Revlona?
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 09:00   #7
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: jak banka mydlana:)

Piękny makijaż Gosiu,wszystko mi się podoba,pomysł,wykonanie,k olory i bardzo fajnie pasuje do twoich oczek,nie są obciążone krechą,poprostu super...i te banieczki
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 09:34   #8
Moccari
Wtajemniczenie
 
Avatar Moccari
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 2 345
Dot.: jak banka mydlana:)

wow jaki świetny pomysł no i wykonanie cudne jak Ty zrobiłaś te równiutkie bańki? Pozdrów swoją małolatkę od ciotki bo coś mi się wydaje że się przyczyniła do inspiracji


Edit: też sobie dziś popuszczam
__________________
"I've never seen a smiling face that was not beautiful."





Edytowane przez Moccari
Czas edycji: 2010-07-08 o 09:35
Moccari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 09:47   #9
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
delikatne bańki,jakże ulotne i kruche za to w makijażu są i się uchowały na dłużej świetny pomysł,cudowne barwy kochana!
Dziekuje Emi

Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Baniochy są faaajne Całość mi się bardzo podoba
A tak nawiasem, jesteś zadowolona z tego podkładu Revlona?
Dziekuje Slonko co do podkladu Revlona to mam mieszane uczucia...wedlug mnie kryje lekko, mam wrazenie ze podkresla u mnie wszystko co najgorsze, ladnie wychodzi na zdjeciach, ale na zywo jak sie przyjze z bliska i po jakims czasie od nalozenia to mi sie nie podoba efekt, troche sie blyszczy i wazy nawet nalozony na krem matujacy.To tyle trzeba wyprobowac na sobie, bo moze bedziesz z niego zadowolona

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Piękny makijaż Gosiu,wszystko mi się podoba,pomysł,wykonanie,k olory i bardzo fajnie pasuje do twoich oczek,nie są obciążone krechą,poprostu super...i te banieczki
Dziekuje Basienko

Cytat:
Napisane przez Moccari Pokaż wiadomość
wow jaki świetny pomysł no i wykonanie cudne jak Ty zrobiłaś te równiutkie bańki? Pozdrów swoją małolatkę od ciotki bo coś mi się wydaje że się przyczyniła do inspiracji


Edit: też sobie dziś popuszczam
Dziekuje Moccarku Banieczki powstaly w ten sposob ze umazialam szyjke buteleczki linera linerem i odbilam a co do mojej corci to ona codziennie chce puszczac banki...uwielbia
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 09:54   #10
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: jak banka mydlana:)

Przepieknie Gosado
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 10:10   #11
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Przepieknie Gosado
Dziekuje Mloda ciesze sie ze ten makijaz sie podoba ja sama jestem z niego bardzo zadowolona co mi sie rzadko zdarza
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 10:12   #12
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Dziekuje Mloda ciesze sie ze ten makijaz sie podoba ja sama jestem z niego bardzo zadowolona co mi sie rzadko zdarza
No przestan....
Tak to jest ze ludzie sami siebie nie doceniaja
A ten jest (wiem , wiem powtarzam sie ) przesliczny
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 10:19   #13
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: jak banka mydlana:)

Gosiu śliczne cieniowanie i fajne te kółeczka- sama miałam pomysł z takimi kółeczkami ale teraz już go nie wykonam bo będzie, że zgapiłam
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 11:06   #14
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Dziekuje Mloda ciesze sie ze ten makijaz sie podoba ja sama jestem z niego bardzo zadowolona co mi sie rzadko zdarza
nie doceniasz się Gosiu,a naprawde nie masz powodu,bo robisz świetne makijaże i są takie twoje,ale z drugiej strony dobrze też,że myślisz o sobie krytycznie,ja uważam,że nazwac siebie mistrzem to może człowiek,który już wszystko umie i już nie musi sie wogóle dokształcac,ja cały czas sie ucze i też nieraz narzekam na swoje wykonanieAle dzięki temu poprawiamy swoje błędy i dążymy do pełnego zadowolonia ze swoich prac
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 11:31   #15
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: jak banka mydlana:)

Gosadko pieknie Te kolorki i te banieczki siuper
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 11:54   #16
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
No przestan....
Tak to jest ze ludzie sami siebie nie doceniaja
A ten jest (wiem , wiem powtarzam sie ) przesliczny
Nie chodzi o to ze siebie nie doceniam, ale podchodze z dystansem do swoich prac...patrze i mysle co by mozna poprawic, bo nie wyszlo zgodnie z moim zalozeniem, co mi sie nie podoba...ucze sie na swoich bledach taka juz jestem Dziekuje Kochana

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Gosiu śliczne cieniowanie i fajne te kółeczka- sama miałam pomysł z takimi kółeczkami ale teraz już go nie wykonam bo będzie, że zgapiłam
Dziekuje Moniko spokojnie nie opatentowalam sposobu na koleczka jeszcze

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
nie doceniasz się Gosiu,a naprawde nie masz powodu,bo robisz świetne makijaże i są takie twoje,ale z drugiej strony dobrze też,że myślisz o sobie krytycznie,ja uważam,że nazwac siebie mistrzem to może człowiek,który już wszystko umie i już nie musi sie wogóle dokształcac,ja cały czas sie ucze i też nieraz narzekam na swoje wykonanieAle dzięki temu poprawiamy swoje błędy i dążymy do pełnego zadowolonia ze swoich prac
Basiu dokladnie

Cytat:
Napisane przez __aska_ Pokaż wiadomość
Gosadko pieknie Te kolorki i te banieczki siuper
Dziekuje Asiu
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 12:22   #17
greatdee
Wtajemniczenie
 
Avatar greatdee
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 300
Dot.: jak banka mydlana:)

Ale super!! Kółeczka są rozbrajające Ale co za inspiracja w ogóle? Rewelacyjna i odwzorowanie również rewelacyjne. Samo oko (bez kółek) też fantastyczne, kolory po prostu przepiękne i ślicznie nałożone. Po prostu wszystko mi się podoba
__________________
Blog głównie makijażowy
Thank God I'm a Woman www.blog.greatdee.pl
Greatdee na Instagramie
FanPage na Facebooku
greatdee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 14:00   #18
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez greatdee Pokaż wiadomość
Ale super!! Kółeczka są rozbrajające Ale co za inspiracja w ogóle? Rewelacyjna i odwzorowanie również rewelacyjne. Samo oko (bez kółek) też fantastyczne, kolory po prostu przepiękne i ślicznie nałożone. Po prostu wszystko mi się podoba
Dee taki mi pomysl przyszedl wczoraj do glowy ze banki maja takie piekne kolory i to mnie zainspirowalo Dziekuje Ci
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 15:57   #19
xXxFryciaxXx
Zadomowienie
 
Avatar xXxFryciaxXx
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 1 934
Dot.: jak banka mydlana:)

cudownie !! ale mi sie podobaja te kolorki i połączenie !! no bosko
__________________
Zapraszam

http://www.specyficznapanna.pl/
xXxFryciaxXx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 16:03   #20
muszynianka
Zakorzenienie
 
Avatar muszynianka
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 19 350
Dot.: jak banka mydlana:)

O śliczności i jakie dopracowane szczegóły
muszynianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 16:14   #21
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 560
Dot.: jak banka mydlana:)

Oczy są świetne, a bańki urocze. super kolor na ustach
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 18:43   #22
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez xXxFryciaxXx Pokaż wiadomość
cudownie !! ale mi sie podobaja te kolorki i połączenie !! no bosko
Dziekuje Fryciu

Cytat:
Napisane przez muszynianka Pokaż wiadomość
O śliczności i jakie dopracowane szczegóły
Dziekuje Muszynianko

Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
Oczy są świetne, a bańki urocze. super kolor na ustach
Dziekuje Silloe a na ustach kolor vintage pink
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 18:52   #23
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: jak banka mydlana:)

LOVE LOVE LOVE

No cudeńko po prostu!
__________________
Mama Kamilki
Nonah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 21:48   #24
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
LOVE LOVE LOVE

No cudeńko po prostu!
Dziekuje Nonus milo mi
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 23:46   #25
beacia2109
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: lubelskie;)
Wiadomości: 110
Dot.: jak banka mydlana:)

piękny
rzeczywiście tak połączyłaś barwy, że od razu gdy się na niego spojrzy przychodzi na myśl właśnie bańka mydlana
__________________
zapuszczam moje bezczelnie obcięte włosy!
beacia2109 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 23:48   #26
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: jak banka mydlana:)

Wow! Niesamowite polaczenie kolorow i vrawa za babelkowy pomysl pieknie
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-09, 05:50   #27
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: jak banka mydlana:)

Cudnie! Super wykonanie i sam pomysł oczywiście też!

Podziw przez duże "P"
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-09, 09:20   #28
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: jak banka mydlana:)

Cytat:
Napisane przez beacia2109 Pokaż wiadomość
piękny
rzeczywiście tak połączyłaś barwy, że od razu gdy się na niego spojrzy przychodzi na myśl właśnie bańka mydlana
Dziekuje Beaciu

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Wow! Niesamowite polaczenie kolorow i vrawa za babelkowy pomysl pieknie
Dziekuje Ewciu ciesze sie ze Ci sie spodobal ten makijaz

Cytat:
Napisane przez Limonka1987 Pokaż wiadomość
Cudnie! Super wykonanie i sam pomysł oczywiście też!

Podziw przez duże "P"
Dziekuje Limonko bardzo mi milo
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:53.