Pomożcie dziewczyny - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-08, 11:12   #1
emcia11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: polkowice
Wiadomości: 17

Pomożcie dziewczyny


CZeść wszytskim ! Chciałąbym być blondynką mam brązowe włosy obecnie farbowane na czarno co mogę zrobić aby być blondynką ? nie chce niszczyć włosów i oczywiście czy blond kolor bedzie pasował do mojej twarzy >mporadzcie mi co mogę zrobić aby zmienic na lepsze swój wygląd moze inna fryzura? i co sądzicie o moich ustach jaki kolor szminki jest najlepszy ? a moze błyszczyk doradzcie mi dziewczyny jakie macie zdanie na ten temat Oczywiście dodaje zdjecia
emcia11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 11:47   #2
martamartusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 194
Dot.: Pomożcie dziewczyny

hej ja Ciebie nawet widze w blondzie ale nie taki platynowy tylko troszke ciemniejszy .. sama chcialabym miec blond ale mi kompletnie nie pasuje.. a jaki masz naturalny kolor wlosow? bo moje kolezanki co mialby ciemny bląd wpdajaacy w brąz myły włosy z tego co kojarze rumiankiem rzymskim mozesz go dostac chyba w sklepie zielarskim ,moja inna koolezanka 2 wycisniete cytryny zmieszala ze szklanką wody i z taką maseczką na włosach siedziala 15 minut na sloncu rzeczywiscie wlosy zrobily jej sie jasniejsze..ale jelsi masz naturalnie ciemny brąz to tylko rozjasnienie i farbowanie ..a co do ust masz piekne pełne usta mi sie wydaje ze sam bezbarwny blyszczyk wystarczy ale ekspertem w tej dziedzinie nie jestem bo sama ust nie maluje wiec Tobie nie doradze
buziaki
martamartusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 13:33   #3
niki1980
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pomożcie dziewczyny

Myślę, że zniszczysz włosy ! Twoje są za ciemne, jedynie rozjaśniacz mógłby być zastosowany, żeby rozjaśnić twoje włosy! ( ale nie warto, bardzo niszczy włosy ) . Może pomyśl o innej fryzurce np. fajnie wycieniowane włosy z długości - bardzo by ożywiły twoją twarz. TY oczywiście zrobisz co chcesz! POZDRAWIAM !
niki1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 14:42   #4
emcia11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: polkowice
Wiadomości: 17
Dot.: Pomożcie dziewczyny

dzieki wam za rady )
emcia11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 15:39   #5
komicznie
Wtajemniczenie
 
Avatar komicznie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: łdz/wro
Wiadomości: 2 339
Dot.: Pomożcie dziewczyny

Wg mnie genialnie ci w brązie. pasuje do oczu i karnacji. ale inna grzywka to tak, tak!
__________________
[FONT="Book Antiqua"]
no pain, no gain
komicznie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-08, 16:58   #6
craaazygirl
Zadomowienie
 
Avatar craaazygirl
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 138
Dot.: Pomożcie dziewczyny

mysle ze najodpowiedniejszy kolor jesli chcesz przefarbowac wlosy to ten o ton jasniejszy lub ciemniejszy od naturalnego. jesli chcesz byc blondynka to radzilabym isc do fryzjera bo w przeciwnym razie moga Ci wyjsc zielone wlosy...
__________________
bo jak powiedział Wergiliusz...


"ci, którzy kochają, sami kształtują sobie sny..."
craaazygirl jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:05.