Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pytania do fryzjerki

Notka

Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-11-12, 22:46   #1
Avana
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 8
GG do Avana
Jak rozjasnic wlosy?

hejka
Mam problem chcialabym rozjasnic wloski mialam czarne.Ale moja droga rojasniania nie jest ciekawa jesli ktos moze mi pomoc to prosze jestem zalamana andrzejki coraz blizej a ja wygladam okropniezywalam dwoch rozjasniaczy po jedynm wyszly mi wlosy czerwone uzywalam rozjasniacza "joanna"a drgi rozjasniacz to palette blond po palecie wyszly mi zolto brazowe nie wiem co robic chaialabym miec wloski jasny blond taki bialy czy jest cos jakas farba ktora pozwoli mi dojsc do takiego koloru?a moze fryzjerka posiada farby fryzjerskie ktore maja taka moc do rozjasnienia wloskow na jasny blond bede bardzo wdzieczna jak ktos mi poradzi co mam robic pa pa pozdrawiam z Krakowa
Avana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-12, 23:09   #2
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 502
GG do lilu1980
Re: Jak rozjasnic wlosy?

witaj!` nie chce przekazywać złych wiadomości ale raczej nie jest to mozliwe! udaj sie najlepiej do dobbtego specjalisty bo stracisz włosy niedługo!!!powiem Ci ze ja na ciemny braz włskach mam biale pasemka zrobione przez frzyzjerke ktora pracuje na produktach Welli. robione rozjasniaczem-farbą ktora nazywa sie Magma. nie wiem jak to sie ma do dlugich wlosow!!!pozdrawiam...
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-12, 23:20   #3
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 311
GG do gaga
Re: Jak rozjasnic wlosy?

z tego co piszesz wnioskuje ze masz farbowane na czarno wlosy i chcialabys przejsc na jasny blond?
no nie jest mozliwe, owszem bardzo silnymi rozjasniaczami po wielokrotnym uzyciu, o ile nie pozbedziesz sie wlosow, moze cos tam podobnego sie uda...sorki ale czarny to kolor bardzo trudny do odbarwienia zobacz watki o dekoloryzacji http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/1cmok.gif
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-12, 23:33   #4
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 311
GG do gaga
Re: Jak rozjasnic wlosy?

nie wiem zcy wiesz ze zalozylas dwa takie same watki?co rozjasniacza joanny o ktorym piszesz i ktory dal kolor czerwony to chyba byl ten co daje kolor czerwony
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-14, 12:28   #5
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Widzę że Pani Grażynka zna się na rzeczy.... koleżanka ma racje że po rozjaśniaczu Joanna wyszły jej czerwone włosy. Ja też tak miałam!!!
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 11:08   #6
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Kurcze !!
czarne wlosy rozjaśnic :| to troche trudna sprawa -wiem cos o tym :|
a mialas wcześniej juz wlosy rozjaśniane ??
Ja kiedys mialam wlosy rozjasniane na taki praktycznie bialy blond ale ze wzgledu na to ze tlenilam nie tylko odrosty ale cale wlosy to one, zaczely mi sie kruszyc -no i mialam problem .
Musialam je zafarbowac no i farbowalam na wisnie, jakies czerwienie , brazy itd.nawet mialam wlosy u gory taki razacy czerwony i od spodu kruczy czarny kolor.
No i zatesknilam za blondem ...i zaczelam sobie -swoimi metodami rozjasniac je ...tzn ten czerwony kolor bo czarny jest wyjatkowo trudny do rozjasnienia .
a iwec rozjasnilam czerwone wlosy rozjasniaczem takim zoltym z joaany ..nastepnego dnia jeszcze raz je rozjasnilam dlatego ze popierwszym rozjasnieniu mialam kolor na glowie hmmm , plomienny zachod slonca lub wczesna marchewke, nalozylam rozjasniacz ale na jakies 15-20 minut .....po czym wlosy zrobily sie takie zoltawe -to juz lepsze nic marchew http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
nalozylam zdaje sie jakas farbe koloru blond rzecz jasna .....
ale po tym eksperymencie musialam wlosy lekko skrocic tzn z wloskow do ramion skrocilam je prkatycznie do ucha -jak bede miala taka fote to przesle ....
no ale malo tego wloski mi zaczely wypadac -farba blond zaczynala splywac no i co teraz ???
przeycztalam na forum o wax-e i zaczelam go stosowac przez dwa tygodnie co dizennie po 30 minut http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif i pozskutkowalo i nawte wloski ciutke sie rozjasnily , pozniej stosowalam plukanke fioletowa i teraz jest ok http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
po tym waxie wloski sa super nie wypadaja i w ogogle fajnie sie ukladaja i znow sa takie sliskie (zdrowe)
po jakims miesiacu od tego eksperymentu znow podcielam koncowki i fryzierka stwierdzila ze wloski juz sa prawie zdrowe (tylko jeszcze raz podciac koncowke).
Po ostaniej wizycie u fryzierki nalozylam sobie farbe (pasemka)ciemny blond (ten co brodzikowa reklamuje)troche splywa ale wloski sa ok http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif zastanwiam sie nad kolorem takim zlotawym blondem ale narazie sie wstrzymuje .
Mam nadzieje ze moja historia jakos tobie pomoze i zastanowisz sie nad tym rozjasniaczem jesli bedizesz miala jakies pytanie to daj znać http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 12:21   #7
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Widzę że miałaś podobne przygody jak ja, ja kiedys tez chciałam domowym sposobem rozjaśnić włosy, zastosowałam Henne, i z ciemno brązowych zrobiłam się jak marchewka. Nie zastanawiając się zbyt długo, pobiegłam kupić drugą hennę i nastepnego dnia zabieg powtórzyłam ale na krótko bo po jakiś 10 minutach z moich włosów zaczął ulatniać sie jakiś dym, czy para nie wiem co to było, ale wygladało strasznie, szybko poleciałam zmyć to świństwo z głowy. Trochę rozjaśniło. Tyle że górę głowy miałam biały a końcówki dalej pomarańczowe. Trzeciego dnia kupiłam farbe ciemny brąz- wyszły czerwone u dołu i ogniste(przeważnie pod słońcem) ogniste. Czwatrego dnia byłam juz znudzona i zrezygnowana kupiłam czarną farbe i jakoś to było. Potem moje włosy wyglądały jak prawdziwe siano, były sztywne bez połysku, długo musiałam leczyć je odżywkami żeby choć troche się zregenerowały. Całkowitym końcem tego całego cyrku z włosami, było ich obcięcie. Ale i tak farbuję je na ciemno( od dwóch miesięcy juz nic z nimi nie robię, także są ciemno rudawe albo jasno brązowe zależy od światła). Teraz chciałabym zrobić jakieś pasemka ale nie z jasne i nie wiem- muszę z tym problemem pójść do fryzjera, ale dobrego żeby mi nie zepsół nic!!! Mam taką fotkę z fajnym kolorkiem i fotkę z fajną fryzurką. W połączeniu w jedno może to wygladać całkiem fajnie. Przedstawiam zdjęcia. Te jasne włosy to kolor który mi się podoba, a te ciemne to fryzurka którą chciałąbym sobie zrobić. Jak myslisz, byłoby fajnie, tylko czy mi sie to uda???
Mam niebieskie oczy i śniadą cerę pewnie wygladałoby nie kiepsko???
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 12:42   #8
Avana
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 8
GG do Avana
Re: Jak rozjasnic wlosy?

hejka
stereptococus !!!
wiesz ja nie mam czarnych wloskow tylko u gory mam zolte a brazy na dole nie wiem jaka farbe nalozyc czy lepiej isc do fryzjerki?
Avana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 12:55   #9
Namietne_Usta
Zakorzenienie
 
Avatar Namietne_Usta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 6 528
Re: Jak rozjasnic wlosy?

zrób dekoloryzację u fryzjera.
Ja tak zeszłam z czarnych do blondu za jedną wizytą u fryzjera
Koszt 100zł.
pozdrawiam
__________________
Zapraszam do wymiany:

Kosmetyki - NOWY wiosenny wątek - klik

Ubrania - rozmiar XS/S/M - klik

Szukam - klik

Pozdrawiam
Namietne_Usta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 15:21   #10
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Mam pytanie, a czy po tej dekoloryzacji nie czułaś że zniszczyły ci sie włosy? Czy jest to naprawde bezpieczny zabieg?
Ja nie mam typowo czarnych włosów, a z natury jestem blondynką, pewnie byłoby łatwiej w walce z tym ciemnym kolorem?
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 15:29   #11
Namietne_Usta
Zakorzenienie
 
Avatar Namietne_Usta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 6 528
Re: Jak rozjasnic wlosy?

wiesz,ja również mam naturalny blond i chciałam zejsc z czarnego. Udało się.Tobie tez się napewno uda.
Jednak napewno -dekoloryzator niszczy włosy. Jednak nie przesadzajmy,da się je "ożywić" tak jak po trwałej czy farbowaniu.
http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
pozdrawiam
aha broń boże,nie kładź na czarne włosy blond farby..może wyjść pomaranczowy,czerwony a nawet zielony..
trzeba najpierw zrobić dekoloryzację:-D
__________________
Zapraszam do wymiany:

Kosmetyki - NOWY wiosenny wątek - klik

Ubrania - rozmiar XS/S/M - klik

Szukam - klik

Pozdrawiam
Namietne_Usta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 15:34   #12
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Wiesz, nie jestem pesymistką i wiem że zawsze jest jakiś sposób na to by ożywić włosy, tyle tego mamy na rynku....Ale co do dekoloryzacji to pewnie sie skuszę!!! Bo mam taką fajną fryzurkę na oku, ale muszę najpierw rozjaśnić swoje "kłaki".
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 16:06   #13
Namietne_Usta
Zakorzenienie
 
Avatar Namietne_Usta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 6 528
Re: Jak rozjasnic wlosy?

więc polecam http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif dekoloryzację.
kosztuje ok.100zł.
__________________
Zapraszam do wymiany:

Kosmetyki - NOWY wiosenny wątek - klik

Ubrania - rozmiar XS/S/M - klik

Szukam - klik

Pozdrawiam
Namietne_Usta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 16:12   #14
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

A jeszcze jedno pytanko, czy po tej dekoloryzacji kolor zostaje juz na zawsze czy trzeba co jakiś czas włosy farbować????
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 16:42   #15
Namietne_Usta
Zakorzenienie
 
Avatar Namietne_Usta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 6 528
Re: Jak rozjasnic wlosy?

dekoloryzując,wybierasz kolor,jaki chcesz. Skoro chcesz swój naturalny to go wybierasz http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Ja wybralam wtedy ciemny blond, moj naturalny kolor i od niego rozjaśniałam do platynowego blondu .
__________________
Zapraszam do wymiany:

Kosmetyki - NOWY wiosenny wątek - klik

Ubrania - rozmiar XS/S/M - klik

Szukam - klik

Pozdrawiam
Namietne_Usta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 17:23   #16
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Avana -wiesz moze lepiej isc do fryziera ten pewnie tobie wloski podetnie no i nalozy jakis kolorek .
Co do dekolaryzatora -to teraz juz za poźno ponieważ sobie rozjaśnilas wloski a rozjaśniacz sie nie zmywa ani nic.
ewentulanie sprobuj pokryc ten kolorek (kolorki) http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif farba np ciemny blond ..wtedy przez pare tygodni bedziesz miec ladny kolorek wloski sie troszke wzmocnia ..a poźniej bedizesz mogla sobie zrobic blond pasemka..jelsi bedizesz chcila miec cala glowke w blondzie to za pare tygodni zorbisz sobie wiecej i wiecej http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Takze mozzesz sobie wloski pocieniowac ..w zaleznosci jakie masz je teraz dlugie ??
zawsze mozna wkleic pare fotek i sobie wybierzesz ta odpowiednia dla ciebie http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif

Do Ady 25 http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
kobietko -wlosy tobie nie wypadly ??
wiesz jest jedna pewna zasada ...jesli farbowalas cos henna to musisz odczekac pare tygodni jak nie miesiecy aby zafarbowac sobie farba chemiczna ze wzgledu na to , ze te dwie mieszaniny dziwnie ze soba reaguja . i moga wyjsc rozne ciekawe kolory zielone pomaranczowe a nawte niebieskie..kolor uzyskany przez zmieszanie henny i farby -jest dosc trudny do usuniecia.
no i wloski sie strasznia psuja http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif
Acha i rowniez wydaje mi sie ze dekolaryzacja moze nie wyjsc -ale ekspertem nie jestem .
Jak juz pojdziesz do fryziera to powiedz ze pierw rozjasnialas henna a pozniej zafarbowalas wlosy farba (jelsi dobrze zrozumialam)
Jelsi chodzi o podreperowanie wloskow to poleam szampon RADICAL kolo 7 zlotych no i wax dla ciemnych wloskow http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Co do fryzurek mowisz ze masz cieny kolorek "są ciemno rudawe albo jasno brązowe zależy od światła). "a wiec zblizony kolorek do wloskow od tej pani co ma dluzsze jasniejsze wloski -proponuje takze pasemka ale male cieniutkie blond +sciecie tak jak dolna fryzurka i wydaje mi sie ze efekt ebdzie syper bedziesz miala taki balejage hehe .Wydaje mi sie ze bedzie tobie to pasowac a jelsi bedziesz chciala lwoski przyciemnic lub rozjasnic to albo wiecej blondu albo pasemka koloru braz -takie moje rady http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
mam nadzieje ze sie przydadza .
i zapomnialam o jednym kolezanki ..teraz troche nawilzac odzywiac wloski i bedzie ok http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
ja wyznaje zasade wlosy nie trawa w zieme tez rosna http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
goraco pozdrawiam
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 17:33   #17
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: Jak rozjasnic wlosy?

acha Avana - czy ty masz teraz czarny kolor i chcesz miec blond ..czy mialas czarny rozjasnialas i teraz nie wiesz co masz zrobic?
jelsi sobie rozjasnilas czarne wlosy no i teraz nie wiesz co amsz zrobic to napewno dekolaryzacja nie pomoze a jesli masz czarne i chcesz dekolaryzacje to tez moze nie wyjsc wlosy po dekolaryzjacji wygladaja mniej wiecej tak samo jak po rozjasnieniu z tym ze pozniej naklada sie silniejsza farbe z danym kolorem i watpie aby po dekolaryzacji moglas miec tak od razu jasny blond czy tez popiel wydaje mi sie ze ciemny blond bedzie najasniejszy z blondów ..ale to moja sygestia
i sorki za bledy ehhh ..
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 17:33   #18
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: Jak rozjasnic wlosy?

acha Avana - czy ty masz teraz czarny kolor i chcesz miec blond ..czy mialas czarny rozjasnialas i teraz nie wiesz co masz zrobic?
jelsi sobie rozjasnilas czarne wlosy no i teraz nie wiesz co amsz zrobic to napewno dekolaryzacja nie pomoze a jesli masz czarne i chcesz dekolaryzacje to tez moze nie wyjsc wlosy po dekolaryzjacji wygladaja mniej wiecej tak samo jak po rozjasnieniu z tym ze pozniej naklada sie silniejsza farbe z danym kolorem i watpie aby po dekolaryzacji moglas miec tak od razu jasny blond czy tez popiel wydaje mi sie ze ciemny blond bedzie najasniejszy z blondów ..ale to moja sygestia
i sorki za bledy ehhh ..
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-15, 17:36   #19
ada25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 10
Re: Jak rozjasnic wlosy?

Nie, włosy mi nie wypadły- na szczęście ale miałam naprawdę zniszczone, przy myciu maiałam wrażenie że myje siano-okropność!!!! To było jakies 4 lata temu!!! Na dzień dzisiejszy, nie wiele pozostało mi to tych hennach bo włosy zostały scięte i napewno są stokroć lepsze w dotyku niż wtedy po tych eksperymentach!!!! Teraz jedynym problemem jest farba która wniknęła(po tych farbowaniach na ciemno) w głąb włosa chociaż sądzę że dekoloryzator da sobie z tym radę!!! Jeszcze mam jeden problem typu push-up, okropnie się puszą, kiedy miałam dłuższe(1,5 roku temu) to włosy jakoś sie układały teraz są krótsze i nie chcą!? Używam Sunsilku(fioletowego) ale nic mi nie daje. Włosy jak sie puszyły tak sie puszą!!!
ada25 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pytania do fryzjerki

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:29.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj