błękitne pasemka :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-11-22, 19:35   #1
betty19
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3

błękitne pasemka :(


Miałam zrobiony balejage (jasny blond i brąz). Włosy troszke mi odrosły i niewiedzieć czemu postanowiłam sama zabawić sie we fryzjera i je pomalować. Kupiłam super-jasny popielaty blond GARNIER COLOR NATURALS. Marzyłam o pieknych, jasnych popielatych włoskach, ale gdy stanęłam przed lustrem - okazało sie, że moje dotychczas jasne pasma mają kolor błękitny. Nie wiem co mam zrobić. Na jaki kolor je pomalować, żeby wyglądać jak człowiek???
betty19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 19:44   #2
Rossi
Zadomowienie
 
Avatar Rossi
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 316
GG do Rossi
Re: POMOCY

sama miałam taką wpadkę i to nie raz (i też nie wiem czemu odważałam się "poprawkować" raz za razem) i doskonale Cię rozumiem. Ja polecam tylko jedno - do fryzjera, sama sobie już raczej nie pomożesz a możesz tylko pogorszyć..Z baraku laku (czyt. kasy heh) zrób sobie "koronę" (u fryzjera oczywiście!) tzn. poprawi Ci włoski tylko na powierzchni tak aby nie było widać spodu...Ja tak się uratowałam poźniej poszłam "dorobić" reszte włosów.
__________________
♥ ♥ ♥
Rossi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 20:23   #3
betty19
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3
Re: POMOCY

Poprawi tzn. pomaluje mi wlosy na ciemniej, jasniej czy "wyczysci" mi ten blekit?
betty19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 21:04   #4
Rossi
Zadomowienie
 
Avatar Rossi
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 316
GG do Rossi
Re: POMOCY

Betty trudno powiedzieć to oceni tylko fryzjer gdy zobaczy stan Twoich włosków ale wydaje mi się że nie będzie chciał ich już rozjaśniać przynajmniej tak było w moim przypadku jak zrobiłam sobie ciapy na głowie to zrobiła mi blond z brązowymi pasemkami
__________________
♥ ♥ ♥
Rossi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 21:20   #5
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 501
GG do lilu1980
Re: POMOCY

czy wyszedl taki szary blekitny?? jesli tak to sie zmyje naprawde jak maluje kolezance co miesiac na popielaty to pierwsze 3 mycia wloski sa szare!jesli po kilku myciach nie zejdzie to wtedy udaj sie do fryzjera pozdrawiam...
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 21:57   #6
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: POMOCY

umyj wlosy szamponem przeciłupiezowym, jak go spienisz to troszke potrzymaj 3-5 min, nie obawiaj sie ze zniszzcy Ci wloski, poniewaz ma on dzialanie lekko oczyzszcajace, wiec czasem z wloskow rozjasnionych pottafi sciagnac niechciane tony
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 21:59   #7
betty19
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3
Re: POMOCY

Pisze jej chlopak. Wrzucilem ta sierotke do wanny i mowie "myj, az to umyjesz!!!". Po jekach, po lezeniu w wodzie i po __wielokrotnym__ myciu wlosow (2h w wodzie!!!) blekit zszedl (minimalnie zostal na koncowkach wlosow, ale jutro juz tego nie powinno byc, po wrzuceniu jej do wanny, az umyje!
p.s. Dobra, mialem troche serca, bo przy koncu miala rece jak 70 letnie babcia!
betty19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 22:10   #8
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: POMOCY

oj ty TYRANIE!!!
ale jak widac nie ma zreczy niemozliwych!!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:48.