Pomocy !!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-23, 15:16   #1
kochanamycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5
Unhappy

Pomocy !!!!


Cześć Dziewczyny
ma do Was ogromna prośbę
Mam 20 lat i nie umie na siebie już patrzeć . Stwierdziłam ze najwyższy czas na zmianę :P Mam jasna cerę oczy niebieskie ogólnie się nie maluje ponieważ nie umie ,może jedynie czasem tusz i czarna kredka na powiekach . Mój naturalny kolor włosów to jasny blond ale po przez rozjaśnianie ( pasemka) kolor naturalny oczywiście się przyciemnił . .Teraz na głowie mam sporo odcieni blond . Zawsze byłam blondynka Włosy ma proste jak drut .Chciałam się Was poradzić czy zmieniać kolor włosów może na jakiś czekoladowy brąz ? Każdy z mojego otoczenia odradza mi ten pomysł nie wiem co mam robić ? .Dziękuję z góry za porady
kochanamycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-23, 17:16   #2
bubus900
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: dom
Wiadomości: 3 683
Dot.: Pomocy !!!!

Na 4 zdjęciu masz bardzo ładnie pomalowane oczy. Generalnie myślę, że wyglądałabyś oszałamiająco w brązie i z prostą grzywką.
__________________
Jest git
bubus900 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-23, 18:53   #3
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Pomocy !!!!

"Mój naturalny kolor włosów to jasny blond ale po przez rozjaśnianie ( pasemka) kolor naturalny oczywiście się przyciemnił . ."

kolor włosów jest uwarunkowany genetycznie i nie ma takiej opcji, żeby się zmienił pod wpływem farb. wydają Ci sie ciemniejsze bo rozjaśniasz i jest po prostu kontrast, dlatego tak Ci sie wydaje..

myślę, że powrót do koloru zbliżonego do naturalnego i zlikwidowanie pasemek to będzie strzał w dziesiątkę, odnoszę wrazenie, że kolory pasm są źle dobrane i gryzą się ze sobą, ale moze to tylko kwestia oświetlenia przy robieniu zdjec..

nie farbuj tylko na kolory ciemniejsze niż oprawa oczu i bedzie git
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-23, 19:41   #4
kochanamycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5
Dot.: Pomocy !!!!

Holly85 masz racje może tylko tak mi się wydaje że są ciemniejsze . To jaki kolor radzisz mi wybrać ? Boje się że farba może niedokładnie pokryć moje włosy przez te pasemka i nie będzie to fajnie wyglądać. Podobają mi się takie odcienie brązu ale nie wiem czy będą mi pasowały ?
kochanamycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-24, 01:48   #5
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Pomocy !!!!

ja myślę ze bedzie pasował, wybieraj odcień taki, ktory nie bedzie mial czerwonego pigmentu-nie bedzie wpadal za bardzo w rudy, kasztan, czy bord. Musisz wybrać taki kolor jak najbardziej zbliżony do naturalnych brązowych włosów. z tymi pasemkami masz rację, wlosy mogą nierowno chwycić, Jesli Cie stać to idź do fryzjera moze on to zrobi profesjonalnie.
btw masz fajne usta
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-24, 13:25   #6
kochanamycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5
Dot.: Pomocy !!!!

Dzięki bardzo Na pewno idę do fryzjera ;P Dalej się waham ale przecież do odważnych świat należy ..... Będzie pasować mi grzywka na prosto ?? Nigdy nie byłam u kosmetyczki może najwyższy czas wyregulować brwi ??
kochanamycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-24, 15:06   #7
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Pomocy !!!!

brwi są ok, nie zmieniaj ich ksztaltu, mozesz o ile to konieczne usunąć tylko te wloski ktore wyrastają poza lukiem brwiowym
aha ladny kolor masz na zdjeiu 5 od lewej, a cos takiego bym uderzala,albo zblizonego pzdr!

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:06 ----------

co do grzywki to.... najbardziej podobasz mi się bez
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-24, 15:39   #8
nafnaf
Zadomowienie
 
Avatar nafnaf
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 596
Dot.: Pomocy !!!!

może taka mała symulacja jakoś Ci pomoże
na dole po lewej stronie eksperymentalnie dorobiłam Ci fryzurę z prostą grzywką i trochę "podkręciłam" makijaż
nafnaf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-25, 21:49   #9
PannaDelikatna
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Wyżyna Katowicka
Wiadomości: 2 485
Dot.: Pomocy !!!!

Ooo, Sasi. Nie spodziewałam się.
Ja widziałabym Cię w jakimś naturalnym jasnym/średnim brązie, no i rzeczywiście te włoski wystające poza łuk wypadałoby usunąć.
PannaDelikatna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 14:48   #10
kochanamycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5
Dot.: Pomocy !!!!

Dziewczyny odważyłam się oto moja zmiana
kochanamycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 17:54   #11
m0niczkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 81
Dot.: Pomocy !!!!

WOW!
Super zmiana
m0niczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 19:19   #12
an0138
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 383
Dot.: Pomocy !!!!

przepieknie! gratuluje odwagi, patrz jak sie oplacalo
an0138 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 19:22   #13
Anethka
Zakorzenienie
 
Avatar Anethka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomości: 7 847
Dot.: Pomocy !!!!

Pięknie wyglądasz w brązie .
__________________
Au Pair w USA
Anethka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 23:39   #14
Picky
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 2
Dot.: Pomocy !!!!

Wow
Picky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 23:47   #15
coffee_time
Raczkowanie
 
Avatar coffee_time
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 208
Dot.: Pomocy !!!!

ekstra zmiana świetnie wyglądasz w tym kolorze
coffee_time jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-07, 23:55   #16
dagmara_s
Raczkowanie
 
Avatar dagmara_s
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 405
GG do dagmara_s
Dot.: Pomocy !!!!

WOOOOOW!!! jestem w szoku, zmiana jak najbardziej na plus! wygladasz pięknie!! ;o a jednak mialas racje, do odważnych świat należy
dagmara_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-08, 11:35   #17
kochanamycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5
Dot.: Pomocy !!!!

Dziękuję wszystkim też jestem zadowolona z zmiany :P
kochanamycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-08, 12:01   #18
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Pomocy !!!!

super, gratuluję zmiany bardzo fajnie ze wkleilas zdjęcia po zmianie., malo kto tak robi
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-08, 15:06   #19
Shikinata
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 876
Dot.: Pomocy !!!!

Super wygladasz po zmianie , pasuje ci ten kolorek .
Shikinata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-08, 19:35   #20
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Pomocy !!!!

ja bym na jeszcze ciemniejsze zrobiła o ton czy dwa
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-09, 22:42   #21
FotoAgrafka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: tu.
Wiadomości: 38
Dot.: Pomocy !!!!

Nie rób tych 'dziubków' ...
FotoAgrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:11.