Krotkotrwala zmiana z blondu do ciemnej czekolady - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2004-12-29, 22:56   #1
diunia
Przyczajenie

Krotkotrwala zmiana z blondu do ciemnej czekolady

Hej!Mam ochote na male szalenstwo na glowie! Aktualnie mam blond baleyage na glowie,a na pare dni chcialabym stac sie dziewczyna o ciemnych wlosow-powiedzmy taka o wlosach ciemny braz (czekoladowy).Pytanie czy jest to dobry pomysl?Przyznam,ze jesli chodzi o koloryzacje to jestem laikiem(wlosy rozjasniam u fryzjera),wiec wole tu rozwiac swoje watpliwosci Tak wiec moje pytania :
Czy taka zmiana jest realna na powiedzmy 2-3 dni i potem zupelnie wroce do swojego obecnego koloru? Czy na takich rozjasnianych wlosach kolor wyjdzie mi taki jak producent zaleca na pudelku? Jakie produkty bylyby do tego najlepsze?
diunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-29, 22:59   #2
lilu1980
Zadomowienie

GG do lilu1980
Re: Krotkotrwala zmiana z blondu do ciemnej czekolady

taka zmiana jest mozliwa szmponetka ale to chyba na 5 myć. tyle ze jednym z rozjasnianych wlosów nie schodzi tak szybko, a innym spłukuje sie ladnie, a moze poprostu zrob sobie pasemka szamponem koloryzujacym omijajac rozjasnione pasemka, pozdrawiam...
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-29, 23:52   #3
gaga
Zakorzenienie

GG do gaga

Wszelkie saszetki czy cos w tym stylu, nie dadza ci obrazu ciemnych wlosow tak o konca, natomiastinne srodki sa mocniejsze i wlosy rozjasnione moga sie zafrbowac calkiem inaczej niz to ma byc w zamiarze i na dokladke moga tak zlapac kolor ze sie nie da wymyc wiec raczej nie ryzykowalabym
Stary 2004-12-30, 15:04   #4
Malinka24
Raczkowanie